Vzhledem k tomu, že výroba bude probíhat v továrně Nissanu, jsem zvědavý na technické odlišnosti. Avizovaný výkon totiž jednoznačně vyžaduje použití mezinápravového diferenciálu, který Navara ani Alaskan nemají. Jenže implantovat celý systém 4MATIC, to je spolu s jiným motorem (V6), už sakra velká výrobní změna. Z dárcovské Navary už zůstane jen rám, protože i vnější plechy jsou jiné, o interiéru nemluvě.
Presne tak ako píšeš... Ja len dúfam, že to MB tak aj urobí. 4Matic, V6 diesel, redukčná prevodovka - z môjho pohľadu ideálny pickup. Ak uprednostnia klasický systém pohonu 4x4, čiže zadný náhon s pripájateľnou prednou nápravou, bude to minimálne pre mňa sklamanie a bod pre Amarok V6.
On ten Amarok žádná prémie není (Nevím, kde vzal pan redaktor tu prémiovost Amaroku). Díval jsem se na ceny v té jižní Americe a Navara je tam výrazně dražší.
Z Navary ostane minimálne rám, skelet a okná. >:D Ak chcú v MB prémiový pick-up, tak tam ten 4MATIC s V6 proste musí byť, zvlášť pri predpokladanej rovnako prémiovej cene.