Je tu pěkně vidět odlišnost našeho trhu. U nás zdaleka tak dobře třída C nejde... přitom je to skvělé auto. Ale není to kráva, jak mnohý našinec chce za takový ranec peněz :-)
V Německu si člověk koupí řadu C nebo E v 220CDI, u nás ten samý člověk Octavii. Prostě běžné auto. I proto je u nás malý podíl čtyřválců u E řady, protože si tady takové auto kupuje "horních 10 000" vždy v plné, ale v Německu to vedou jako normální auto.
To je pravda. Když jsme byl v hlavní prodejně ve Stuttgartu, tak se to tam prodávalo jak housky. A to myslím doslova. Na předání těchto "obyčených" vozů se tam čekalo v prosklené čekárně s televizí.
BMW je srdcovka, ale Mercedesy jsou v těsném závěsu ;-) A současná modelová řady (byť v klasický řadách C, E, S trošku přestárlá) je výborná. O SLS nemluvě. ;-)
inak mam pocit ze aj BMW aj Audi rastlo ;-) pockajme si ale aj na ich statistiky , premii sa tento rok skutocne darilo
kto by povedal ze USA je uz najvacsi trh pre medvede? pre mna prekvapenie.... a coskoro mozno aj Cina pojde pred nemcov ..... zaujimave veci sa deju.... ale je fakt ze nemci s 80 milionmi sa nemozu rovnat usa alebo cine... tam su pre mercedes do buducna skutocne velke moznosti :yes:
C-ecko jasny lider a 413 tisic kuskov to je parada..... Cecko slape neskutocne paradne :yes:
predaj Ecka by mal ist vyssie - inovacia urcite zaberie, takisto sa rozbieha nove A-cko a myslim ze aj Mko nove a GL pojdu hore... tie auta sa predsa len este predajne viac rozbehnu az tento rok :yes:
trosku ma sklamalo CLSko----- vzhladom na to ze je to auto velmi pekne imidzove a velkostne nieco ako Ecko tak sa mi zdaju predane pocty CLSiek relativne slabe hlavne ked si ich porovnam s predajom S alebo E triedy..... hadam pomoze clsku stylovy kombik ktory prisiel nedavno . model CLS ma reste rezervy
cls a cls SB ratam spolu .... cize kombik SB pomoze celkovo rade cls v predaji :yes:
samozrejme ze kombikov sa preda menej ako sedanov cls ale o tom nepisem... pisem o tom ze rade CLS v predaji pomoze aj model kombi..... pisem taliansky?
Tak každý nový model v jedné třídě (C kupé, kombík, sedan...) pomůže prodejům, to je jasné. Já mluvil o samotném SB a tudíž jsem na tebe nereagoval přímo.
W204 se fakt povedla, snad poprvé bylo objektivně MB lepší než etalon BMW 3. Myslím co se týče celkového mixu vlastností auta, jízdní vlastnosti byly jen o chloupek za BMW 3.
A jen doplním, že Géčko mělo také nárůst o necelých 12% (1330 ks) a SLS se prodalo rovných 800 kousků. Slušné číslo. AMG též rostlo, stejně jako podíl dieselů (7.4 %/15,416 ks).
Maybachů se celosvětově prodalo 234, o 12 % více(!)
Čína rostla o 1,5 %, Jižní Korea, Austrálie, Rusko, Blízký Východ jakbysmet.
Počkal bych na prodeje zbylých dvou konkurentů a pak bych hodnotil. :-!
medak slape paradne v USA to je pravda..... najviac ma prekvapuje narast E-cka ktore v eu miestami uz straca silu a az prave nedavny facelift by jej v eu mohol viac pomoct.. v usa ako vidime Ecko stupa :yes:
co sa tyka maybachu tak ten sa uz nevyraba takze ten narast v predaji vidim na nejaky dopredaj alebo teda "vypredaj" do muzea , pre zberatelov a pod..... vieme ze znacka maybach uz skoncila.....
konkurenti od bmw a audi myslim ze isli predajne hore tiez.... tiez cakam na statistiky :yes:
Pokud by šlo o soutěž o největšího dodavatele obecně bez ohledu na typ vozidel tak je to samozřejmě GM a MB je někde daleko vzadu. Pokud jde o největšího dodavatele luxusních vozů to je to BMW. :-)
Není to můj detailismus, BMW již neformálně korunovala řada agentur na luxusní jedničku na US trhu, prostě dodávky se nepočítají.
A BMW se tam nepočítá MINI?? Dodávky nedodávky furt to jsou auta se znakem MB a hotovo. Aspoň nemá MB zapotřebí dělat kouzla s číslama žejo.... mimochodem kde je Audi? :D:D
Dobrý pokus.
Do čísla BMW 281 460 se nepočítá ani Mini (66 123) ani Rolls (384). BMW group má v US výsledek 347 967.
Výsledek Daimleru je Maybach 50, Mercedes 295 013, Smart 10 009 Daimler group 305 072
Po odečtení užitkáčů od MB vypadá pořadí v prémiovém segmentu
1. BMW 281 460
2. MB 274 134
Když přijde na diesely tak ti nesahám ani po kotníky, detailisto.
BMW bude MPV vyrábět, otázka je, zda je bude vozit do US.
A MB MPV dávno vyrábí (Bčko) a je jen otázka, jestli když BMW s nimi vyrazí na US trh tak zda se MB nebude o***t. :-)
Takže o co vlastně jde? Jde o to, že MB prodal víc aut pod značkou MB než BMW, ale BMW a pár antiMB lidí to samozřejmě nemůžou zkousnout a musí to podat tak, že vlastně BMW prodalo víc "aut" než MB, protože u MB se započítávají i furgony?? TO je fakt jak měření si pindíků na základní škole. Ok je mi jasný, že marketingově se to bude skvěle prodávat......
Sorry, ale nejen podle této reakce (fakt to zbytečně moc žereš) to tady jako "měření si pindíků" bereš hlavně ty, myslím, už jen to, že tě vůbec podobné přirovnání napadlo. Chce to víc nadhledu a pokud máš v MB akcie, tak na ty podobné diskuse stejně nemají vliv, takže hlavně klid a nohy v teple BRABUSI. ;-)
Ale ať se ti dneska líp spí, tak: BraMBo MB!!!! :yes::-)
P.S. Ale vážně, nakonec fakt pěkné roční výsledky MB. :yes:
Hele já sem v klidu >:D koupil jsem v listopadu pár set kousků za 34 Eur (mohl jsem koncem léta pod 30 dokonce ale byl jsem posranej těma řečma, že auto trh jde ke dnu.... a nyní sem přes 42 a vypadá to tak, že si budu zase tleskat stejně jako minulej rok :-), ale do divky do Dubna čekat nebudu lepší vrabec v hrsti.... Teď ještě obrat u HPQ a Apple aby se trošku kolem těch 520 odpoutal vzhůru k 600 aspoň ale vzhledem k tomu že začal vyplácet divky tak se obávám stejné situace co Microsoft cca před 10 lety.
2.20 Euro na akcii, tzn 5.10% výnos při současné ceně - srážková daň. Já kupoval 34.15 takže tam to bylo o dost vyšší ten poměr. Každopádně Daimler už v půlce roku říkal že dividendu vyplatí stejnou.... možná nás pozitivně překvapí viď.... každopádně lepší než drátem do oka :-)
v US prostě korunovali BMW za krále prémiového segmentu, pokud s tím máš problém a hned si kvůli tomu potřebuješ měřit pindíka tak si to tak neber, jsou na tom někteří i hůř.
>:-[]
Ne já jsem pouze narážel na to, jak si to kdo "vyloží". V listopadu měl MB náskok o cca 1700 aut, v Prosinci BMW santa claus rozdal víc dárku tak cajk :-) marketingově je to samozřejmě pecka :-)
"mnt", jako "má na to"? To možná radši taky ne. Pokud tě má ráda, pravdu by ti stejně neřekla a pokud by tě náhodou ráda neměla, bude jí to jedno a taky nic neřekne... Já jsem se na to taky radši nikdy nikoho neptal, nerad bych zbytečně "zpychl" jen proto, že jsem někoho "spíchl".... >:-[]
Mám pocit že u MPV se silně opičí BMW. A s těmi nedůstojně mrňavými ošizenými auty jako jsou X1 a 1 a s obludami typu X6 začalo BMW.
Jo, prachy to přináší ale měli by se stydět.
A podobně je na tom Audi s Q7, zatímco Porsche Cayenne je taky úlet ale koukatelný.
Neber to tak vážně, take it easy ........ já na humornou notu a ty do mě perlíkem .........
No aby to s tím umělým zvukem u stupidních Američanů BMW nevyhrálo .........
BMW v nové éře:
- umělý zvuk motorů
- MPV a obludy jako X6 v kterých vidím jen namachrované blondýny
- tříválce (no comments)
Je to bída - ale "Václave to bych nedělal, to se Ti jednou vymstí !!!!!"
X5/X6 se dělá hlavně pro prachy, ML/GL naopak jen pro Papeže a charitu... >:D
Já dnes potkal v Karolíně blondýnu v bílém GéeLku, jistě byla nesrovnatelně inteligentnější, než ta "tvoje" v té X6. >:-[]
A pak kdo si tu co měří... :*);-)
Vím, že si alergickej na tyhle kecy ohledně lidí, ale věř mi, jelikož tu ženskou znám celkem dost dobře a vím co je to za saláta (chudinka co si nevydělala ani na slanou vodu) a když si našla toho "vymahače" tak první co ta XXXXXXXX zlatokopka chtěla byla bílá X6...no a má jí :-) takže tohle je prostě má osobní zkušenost sorry, nějak se s tím srovnej...
Takže ty o tom píšeš další příspěvek do veřejné diskuse (v následujícím se možná dozvíme i její číslo obuvi), ale já se s tím mám nějak srovnat?!? >:-[] >:D:yes:
Naopak, ty se srovnej s tím, že kdyby chtěla místo X6 to GL, tak se s tím nejen nevyrovnáš, ale naopak se s tím nikde podobně "chlubit" nebudeš, a to je naprosto objektivní značková zabedňost. Blbec zůstane blbcem (stejně jako normální člověk normálním člověkem), ať má X6, GL, nebo Q7... a pokud se s tím nedokážeš vyrovnat, nemůžeš o tom logicky normálně (dospěle) diskutovat... :*);-)
Asi fakt už nemá cenu dál o tom diskutovat.... Kdo nechce vidět neuvidí...
Já jsem reagoval na Windiesla o tom, že znám taky jednu s X6.... to na tebe bylo jak rudej hadr před býkem a musel sis rejpnout, já sakra furt nevím co si tu chceš jako dokazovat? Prostě je to kr....a a má X6 a přesně to sedí na to co psal Diesel a hotovo tím končím a pak se ozveš ty jako místní diskusní GURU (vlastně seš až druhej v pořadí, to mě mrzí:D )a uděláš z toho flame. Meleš blbosti, jak můžeš vědět že bych ses tím chlubil/nechlubil?? Neboj i takový znám (Kočka a další kolotočáři) ale o těch tu nebyla řeč...
Hele fakt končím, napiš si poslední slovo bys byl spokojenej a dobrou noc!!
Klídek "GURU", zrovna windiesel by ti napsal, že měla X6 (nebo Q7 apod.) , i kdyby měla zrovna něco od MB, takže s tím si budeš ("značkově") samozřejmě rozumět spíš, než třeba se mnou.
Já píšu pouze to, že jeden, nebo pár konkrétních "značkových" případů žádnou významnější informační hodnotu (v obecnější rovině) prostě nemá, naopak tvrdím, že fakt, že si někdo vybere nějakou značku/typ v rámci D3 nic zásadního o jeho charakteru/inteligenci nevypovídá, tedy že zákazníci jednotlivých značek nejsou obecně o nic lepší ani horší.
To, že víš i o Kočkovi a dalších kolotočářích je sice fajn, ale o nich se ti tolik psát nechce, co by sis asi myslel o mně, kdybych tu začal podobně nesmyslně "argumentovat" tím Kočkou v MB, myslím jako ty tou blondýnou v X6? Předpokládám logicky, že v principu to samé, co já o tobě... ;-)
Psalo se o X6 tak sem napsal k X6 a hotovo, ke Kočkovi se vyjadřovat nebudu, jelikož je to veřejně známá osobnost (což ta xxxxx slečna není) s obecně celkem známou pověstí tak je to myslím zbytečné a ANO u téhle skupiny (světský) třeba MB hraje první ligu.....já světskej nejsem :-)
Spíš tenhle přístup vysvětli x milionům obyvatelů tohodle národa, kterej automaticky každýho v autě MB BMW či AUDI pasuje do "záslužné role" namátkou: Vekslácí, cikání,taxikáři a světský = MB, Automechanici a bazárnící = BMW, majitelé zastaváren, bordelů a heren = AUDI.
To, že má (nejen) u nás spousta lidí podobnou averzi vůči prémii jako takové, je logický důsledek nejen případných osobních zkušeností, ale také závisti, vytváření mediálního obrazu atd.
Ale neslyšel jsem, že by ti lidi tolik řešili, jestli je obecně horší být "světským" cikánem v MB, nebo majitelem bazaru v BMW, či majitelem zastavárny v Audi, nebo třeba pasákem v Jagu. Prostě máš (špinavé) prachy a proto máš i "drahou" značku auta, dál se to neřeší, tak jako tady, tedy jestli je např. pro zlatokopky typičtější BMW, MB, nebo Audi, to už je pro každého normálně uvažujícího člověka nepodstatné..., a když už, tak se mnohem spíš řeší např. cena/hodnota konkrétního vozu apod., mimochodem to zajímá i bulvár mnohem víc, než konkrétní značka.
Řekl bych, že se to dalo docela čekat. :-) MB na nás vytáhl i přes veškeré překulacování od ostatní konkurence poměrně hranaté tvary a za tuto odvahu musím MB pochválit.
Mimochodem včera jsem zahlédl nové MB Ačkové řady a málem jsem si ukroutil hlavu.