Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S 63 AMG s novým motorem 5,5 l V8 biturbo

AMG, dvorní ladič značky Mercedes-Benz v majetku koncernu Daimler, vystavuje v Ženevě červený vůz s označením S 63 AMG.
Zpět na článek
9. 3. 2010 12:53
neregistrovaný "507--"
9. 3. 2010 14:43
9. 3. 2010 14:47
9. 3. 2010 16:05
9. 3. 2010 14:53
10. 3. 2010 00:07
neregistrovaný "hustywrak"
9. 3. 2010 17:47
neregistrovaný "marthezzz"
Avatar - iudex
9. 3. 2010 12:01
ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
400 kW je až nepredstaviteľná porcia výkonu, v ktorých výkonových hladinách ostatní nemeckí konkurenti nemajú čo ponúknuť. Z pohľadu absolútneho výkonu klobúk dolu.
Ak sa na vec pozrieme z hľadiska vzťahu k nahrádzanému motoru, až taký progres to nie je. Namiesto 6,2 V8 - 381 kW je 5,5 V8 biturbo - 400 kW. Ak to posunieme do roviny predsalen bežnejších motorizácií, je to akoby atmo 1,8ku s výkonom 92 kW nahradila preplnovaná 1,6ka s 97 kilowattmi (pritom bežné 1,6 turbo majú dnes 110 - 132 kW). A to už ako veľký prínos nevyzerá.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "507--"
9. 3. 2010 12:53
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
NÁŠ SLOVENSKÝ marianek. >:D >:D 8-s :no: :no:
Avatar - iudex
9. 3. 2010 13:44
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Hodnotná reakcia, Matelko. Skús sa viac rozpísat, nech vieme, ci to bol len taký momentálny záchvat, alebo Ta trápi nieco vacsie. ;-)
9. 3. 2010 13:30
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
tie turba nemusel dostat len pre zvysenie maximalneho vykonu, ale ucelom mohla byt aj zmena priebehu vykonu, t.j. viac Nm v nizsich otackach
Avatar - iudex
9. 3. 2010 13:45
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Más iste pravdu. Krútiaci moment narástol podstatne viac, ako výkon.
9. 3. 2010 13:54
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Sice to není přímý konkurent, ale Audi RS6 nabízí 426 kW z 5.0 V10 biturbo. Takže určitě v tom Mercedes nejede sám. ;-)
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:02
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Ja som skor poukazoval na to, ze sa nahradila atmosféra biturbom, ktorého objem je nepatrne mensí a výkon len zanedbatelne vyssí. RS6 nenahrádza ziadnu atmosféru; ak chces porovnávat, tak starú RS6, co bola 4,2 V8 biturbo - 331 kW a teraz je 5,0 V10 biturbo - 426 kW. To uz progres je.
9. 3. 2010 14:07
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
V klidu, o nic přece nejde. ;-)
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:11
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Pravda. ;-)
9. 3. 2010 14:03
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
a BMW X5M doluje 408kW z 4.4 V8 biturbo. Takže už celá "veľká trojka" má podobný monštrózny výkon.
9. 3. 2010 14:05
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Takže to vychází tak, že Mercedes je z nich "poslední". :-)
Avatar - white label
9. 3. 2010 14:03
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Slovo "nepředstavitelná" je poněkud přehnané, viz např. výkon RS6 (už je "chvíli" na trhu), příp. X5/6 M z menšího objemu...
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:13
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
V sirsom kontexte nemozem protirecit. V kontexte triedy je stále S AMG bezkonkurencné.
9. 3. 2010 14:32
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
I v kontextu tridy bych rekl, ze konkurence uz existuje - BMW 760 - 400 kW/750 Nm
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:45
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Mea culpa, úplne som zabudol, ze 7er má V12 biturbo: [odkaz]
V tejto súvislosti je zaujímavé, ze BMW má paralelne dve identicky výkonné (400 kW) benzínové biturbá: 4,4 V8 a 6,0 V12. :-|
9. 3. 2010 14:22
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
+- RS6
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:40
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
iná trieda.
Avatar - white label
9. 3. 2010 14:45
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Ale ta 760ka jiná třída není...
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:46
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Ano, uz si sypem popol na hlavu vyssie. 8-s
9. 3. 2010 15:03
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Psal jsem to jako reakci na tvé tvrzení, že v těchto výkonových hladinách nemají konkurenti z DE co nabídnout.
Měl jsem se podívat na tvé reakce dále, kde svůj postoj vysvětluješ.
9. 3. 2010 15:45
Re: ABSOLÚTNE vs. RELATÍVNE ČÍSLA
Taky si to myslím... viz nový motor pro Ford Shelby GT500...[odkaz]
9. 3. 2010 12:34
Skvělé ...
tahle auta zbožňuju! Málokterý sedan je tak dotažený jako tahle S-ka od AMG. :-) A nižší spotřeba? - Super práce, bravo! :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
9. 3. 2010 14:43
Pohon
Můžete si říkat co chcete, ale takový výkon chce do normálního provozu čtyřkolku. Na jedničku, dvojku, trojku to furt hrabe a pak už má normální člověk strach to podržet pod krkem jestli někdy nezávodil. Na suché dálnici to samozřejmě neplatí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:47
Re: Pohon
Rád by som mal ten problém, ze mi preklzujú kolesá este na trojke. ;-)
9. 3. 2010 16:05
Re: Pohon
Měl jsem tu čest jet v Mercedesu CL65 AMG (6L V12 biturbo, 612k) a věřte nebo ne, i s takhle silným autem se dá jezdit v klidu jako s každým jiným. Pod krkem se to u nás nedá držet prakticky nikde, snad jen na letišti.
Avatar - iudex
9. 3. 2010 14:53
OT: BMW M5
Off topic, ale z výkonovo podobnej dimenzie: nové BMW M5: [odkaz]
Vyzerá to zrejme na 4,4 V8 biturbo - 400 kW. Zeby koniec atmosfér v celom rade M? 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - positivemind
9. 3. 2010 17:59
Re: OT: BMW M5
Teda, zamaskované vypadá hezky hnusně!
9. 3. 2010 15:51
Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
Viz nový motor 5,4 l V8 pro Ford Shelby GT500...[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
9. 3. 2010 16:20
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
Ty aby ses nesnažil sem protlačit taky aspoň nějakýho Forda. >:D
Avatar - white label
9. 3. 2010 16:32
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
Mě už to nejen nepřekvapuje (stejně jako tebe), ale už to ani nekomentuju, zase aspoň konečně nějaký příklad z úplně stejné třídy jako S 63 AMG, podobně jako ta 760ka... >:-[]
9. 3. 2010 16:59
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
>:-[] :yes:
9. 3. 2010 17:58
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
Každý tlačíme to své. Faktem je, že AMG/M-B to prezentuje jako něco extra a pomalu je to horší motor jak levný Ford. To zde jen prezentuji modernizovanou zaběhlou Fordovu 5.4, nemluvím ani o novém 5.0.

Ale abych byl fér, Ford je u V8-ček douhodobě top výrobce a může se směle porovnávat s BMW/AMG/Audi, tak že není divu, že premiovost BMW/AMG/Audi zde není patrná...
Avatar - positivemind
9. 3. 2010 18:03
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
Ještě aby to tak neprezentoval, když jde o značku starého kontinentu. Tady V8 nikdy základem v autech nebyly, tady hrály čtyřválce :-)

A protože AMG je něco pro nad-člověka, prezentovat se to prostě musí. Víc výkonu, nižší spotřeba, lepší průběh krouťáku - to už je důvod kasat si kalhoty.

Premiovost bohužel - bohudík - neudávají motory. To by byl ve střední třídě králem třeba Peugeot nebo Citroen, protože má benzínové a velice dobré naftové šestiválce (starší 2.7HDi a nový 3.0HDi) - to třeba VW nabídnout nemůže (vyjma skvělé 3.6 V6).
Avatar - Ham.
9. 3. 2010 23:31
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
To jsou věci, myslím, že u AMG si z Tvé zprávy stříkli do gatí, audi končí výrobu všeho co má víc jak 50 kW a prodává své přebytečné výrobní kapacity Fordu a bmw místo emek jde prý vyrábět raději sekačky na trávu. Jo a u Porsche prý usedavě pláčou nad rozebraným motorem ze Shelby a dokola si opakují jak to ten Ford dělá......Holt kdo umí ten umí....
Avatar - white label
9. 3. 2010 23:39
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
>:-[] ;-)
9. 3. 2010 20:07
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
Mňa by zaujímalo, prečo podobné bežné úsporné a ekologické jednotky už dávno nemontuje Škoda... :-O
neregistrovaný "hustywrak"
10. 3. 2010 00:07
Re: Nový AMG 5,5 l V8 není nic extra zvláštního
Do skodovek?? Rekli by si za to o nehorazne prachy, ktere si samozrejme zadna skodofka nezaslouzi!!!! Ti by nejradeji montowali ctwrte kolo a wolant za priplatek. Zlodeji! ;-)
neregistrovaný "marthezzz"
9. 3. 2010 17:47
dotaz na kroutici moment
Zdarek.Mam na Vas dotaz. Jaky je duvod existence maxima krouticiho momentu v zavislosti na otackach motoru :-) . Jednoduse: jakto, ze ma motor stoupajici kroutici moment se zvysujicima se otackama a v urcitem bode se krivka kroutici momentu zlomi a zacne klesat i presto, ze otacky se porad zvysuji ( logicky by se mel porad i zvysovat kroutak ). Co je toho pricinou? dik za odpovedi
Rozbalit vlákno
1
9. 3. 2010 20:16
Re: dotaz na kroutici moment
Všetko má svoje hranice - aj horenie paliva má svoje optimum, pri určitých otáčkach nemusí na dokonalé horenie stačiť tlak a množstvo dodávaného vzduchu, palivo sa už nemusí spáliť tak dokonale, čím vyššie otáčky, tým sú kratšie intervaly na nasávanie, kompresiu, horenie aj výfuk, zrejme je vo valcoch aj vyššia teplota - určite to nie je len z jedného dôvodu. Nejaký odborník motorár by to mohol vysvetliť, ja som lepšie pričuchol len ku konštrukcii karosérie... ;-)
Avatar - Johny.Rico
9. 3. 2010 20:46
To chci!!!!!
Hned, teď, okamžitě!!!
Rozbalit vlákno
0