Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ilikethecars!
tahle auta zbožňuju! Málokterý sedan je tak dotažený jako tahle S-ka od AMG. 😄 A nižší spotřeba? - Super práce, bravo! 😄
KANKUNEN
Můžete si říkat co chcete, ale takový výkon chce do normálního provozu čtyřkolku. Na jedničku, dvojku, trojku to furt hrabe a pak už má normální člověk strach to podržet pod krkem jestli někdy nezávodil. Na suché dálnici to samozřejmě neplatí.
Měl jsem tu čest jet v Mercedesu CL65 AMG (6L V12 biturbo, 612k) a věřte nebo ne, i s takhle silným autem se dá jezdit v klidu jako s každým jiným. Pod krkem se to u nás nedá držet prakticky nikde, snad jen na letišti.
iudex
Off topic, ale z výkonovo podobnej dimenzie: nové BMW M5: [odkaz]
Vyzerá to zrejme na 4,4 V8 biturbo - 400 kW. Zeby koniec atmosfér v celom rade M? 8-s
Vyzerá to zrejme na 4,4 V8 biturbo - 400 kW. Zeby koniec atmosfér v celom rade M? 8-s
Deadlift
Viz nový motor 5,4 l V8 pro Ford Shelby GT500...[odkaz]
Ty aby ses nesnažil sem protlačit taky aspoň nějakýho Forda. >😁
Mě už to nejen nepřekvapuje (stejně jako tebe), ale už to ani nekomentuju, zase aspoň konečně nějaký příklad z úplně stejné třídy jako S 63 AMG, podobně jako ta 760ka... >😒]
Každý tlačíme to své. Faktem je, že AMG/M-B to prezentuje jako něco extra a pomalu je to horší motor jak levný Ford. To zde jen prezentuji modernizovanou zaběhlou Fordovu 5.4, nemluvím ani o novém 5.0.
Ale abych byl fér, Ford je u V8-ček douhodobě top výrobce a může se směle porovnávat s BMW/AMG/Audi, tak že není divu, že premiovost BMW/AMG/Audi zde není patrná...
Ale abych byl fér, Ford je u V8-ček douhodobě top výrobce a může se směle porovnávat s BMW/AMG/Audi, tak že není divu, že premiovost BMW/AMG/Audi zde není patrná...
Ještě aby to tak neprezentoval, když jde o značku starého kontinentu. Tady V8 nikdy základem v autech nebyly, tady hrály čtyřválce 😄
A protože AMG je něco pro nad-člověka, prezentovat se to prostě musí. Víc výkonu, nižší spotřeba, lepší průběh krouťáku - to už je důvod kasat si kalhoty.
Premiovost bohužel - bohudík - neudávají motory. To by byl ve střední třídě králem třeba Peugeot nebo Citroen, protože má benzínové a velice dobré naftové šestiválce (starší 2.7HDi a nový 3.0HDi) - to třeba VW nabídnout nemůže (vyjma skvělé 3.6 V6).
A protože AMG je něco pro nad-člověka, prezentovat se to prostě musí. Víc výkonu, nižší spotřeba, lepší průběh krouťáku - to už je důvod kasat si kalhoty.
Premiovost bohužel - bohudík - neudávají motory. To by byl ve střední třídě králem třeba Peugeot nebo Citroen, protože má benzínové a velice dobré naftové šestiválce (starší 2.7HDi a nový 3.0HDi) - to třeba VW nabídnout nemůže (vyjma skvělé 3.6 V6).
To jsou věci, myslím, že u AMG si z Tvé zprávy stříkli do gatí, audi končí výrobu všeho co má víc jak 50 kW a prodává své přebytečné výrobní kapacity Fordu a bmw místo emek jde prý vyrábět raději sekačky na trávu. Jo a u Porsche prý usedavě pláčou nad rozebraným motorem ze Shelby a dokola si opakují jak to ten Ford dělá......Holt kdo umí ten umí....
Zdarek.Mam na Vas dotaz. Jaky je duvod existence maxima krouticiho momentu v zavislosti na otackach motoru 😄 . Jednoduse: jakto, ze ma motor stoupajici kroutici moment se zvysujicima se otackama a v urcitem bode se krivka kroutici momentu zlomi a zacne klesat i presto, ze otacky se porad zvysuji ( logicky by se mel porad i zvysovat kroutak ). Co je toho pricinou? dik za odpovedi
Všetko má svoje hranice - aj horenie paliva má svoje optimum, pri určitých otáčkach nemusí na dokonalé horenie stačiť tlak a množstvo dodávaného vzduchu, palivo sa už nemusí spáliť tak dokonale, čím vyššie otáčky, tým sú kratšie intervaly na nasávanie, kompresiu, horenie aj výfuk, zrejme je vo valcoch aj vyššia teplota - určite to nie je len z jedného dôvodu. Nejaký odborník motorár by to mohol vysvetliť, ja som lepšie pričuchol len ku konštrukcii karosérie... 😉
Ak sa na vec pozrieme z hľadiska vzťahu k nahrádzanému motoru, až taký progres to nie je. Namiesto 6,2 V8 - 381 kW je 5,5 V8 biturbo - 400 kW. Ak to posunieme do roviny predsalen bežnejších motorizácií, je to akoby atmo 1,8ku s výkonom 92 kW nahradila preplnovaná 1,6ka s 97 kilowattmi (pritom bežné 1,6 turbo majú dnes 110 - 132 kW). A to už ako veľký prínos nevyzerá.
V tejto súvislosti je zaujímavé, ze BMW má paralelne dve identicky výkonné (400 kW) benzínové biturbá: 4,4 V8 a 6,0 V12. 😐
Měl jsem se podívat na tvé reakce dále, kde svůj postoj vysvětluješ.