Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz třídy C: Přímé vstřikování i pohon všech kol pro další motory

Mercedes-Benz zavádí u třídy C přímé vstřikování do dalších motorů a zároveň představuje úspornější C 220 CDI a nový C 250 CDI 4Matic.
Zpět na článek
16. 4. 2010 09:39
16. 4. 2010 22:05
16. 4. 2010 11:51
16. 4. 2010 12:25
16. 4. 2010 15:08
18. 4. 2010 23:45
16. 4. 2010 18:24
16. 4. 2010 22:11
16. 4. 2010 22:20
16. 4. 2010 23:12
16. 4. 2010 23:55
17. 4. 2010 00:58
26. 4. 2010 23:07
17. 4. 2010 00:54
16. 4. 2010 23:09
17. 4. 2010 00:43
26. 4. 2010 23:05
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2010 09:06
dokonale auto
:yes: priviedli k dokonalej dokonalosti :yes:
Rozbalit vlákno
12
16. 4. 2010 09:39
Re: dokonale auto
:yes:
je to sila s akymi vykonmi sa dokazu dostat k takym spotrebam
Avatar - talio2
16. 4. 2010 09:50
Re: dokonale auto
C250CDI 4Matic je pecka, dlouho jsem to vyhlížel.. myslím, že to bude převzaté z GLK :-) ale fakt bomba, tohle je moje nejvíc vysněné auto :-)
Avatar - KANKUNEN
16. 4. 2010 10:21
Re: dokonale auto
Ty víš kolik to žere nebo si uvěřil blábolům na papíře.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2010 11:06
Re: dokonale auto
nejako si sa vyhecoval ;-) asi jazdis na foxi >:D
Avatar - Dinar
16. 4. 2010 12:24
Re: dokonale auto
Jaké bláboly na papíře? Existuje norma, podle ní se měří, výsledky jsou ověřeny a vydány jako oficiální údaje. Norma je pro všechny stejná, a to je podstatné, dá se porovnávat. Jak moc či málo normovaný cyklus odpovídá reálnému provozu nebo noze toho kterého člověka, je věc jiná. Pár spotřebitelských testů na toto téma už proběhlo, když se testeři drželi rychlostních limitů a profilu tratě dle normy, tak i v běžném provozu dosahovali prakticky shodných spotřeb, jako jsou ty automotilkami uváděné. Že takto většina lidí nejezdí, není problém výrobců, ale zákonodárců.
16. 4. 2010 13:17
Re: dokonale auto
Nebyl bych takový optimista. Asi nejdůkladněji to pojali v Autobildu v testu VW Pola BlueMotion 1.2 TDI s udávanou normovou spotřebou 3.3 litru. Protože první test nedopadl "nic moc" - spotřeba testmenů byla 4.8, účastnili se druhého testu inženýři z VW a ve voze jel člověk, který učí u VW lidi jezdit s auty úsporně, čili asi nejlepší spořič, jakého sehnali. Jel okruh dvakrát, jednou za 4.01 a podruhé za 3.76 l/100 km. Tedy o půl litru více, než VW uvádí.
16. 4. 2010 13:43
Re: dokonale auto
No, kdyz uz je rec o tech spotrebitelskych testech ... zrovna v jednom z poslednich cisel tusim Auto Moto sport bylo srovnani papirove a skutecne spotreby rady aut na trhu. Nekde byl ten rozdil i +30%. ;-) (Jak to nedavno nekdo trefne poznamenal na Honda clubu - jde o to aby se emisni vlk nazral a koza spotrebni dane z pohonnych hmot zustala cela ). :-)
18. 4. 2010 23:44
Re: dokonale auto
Dlužno dodat, že rozdíl mezi normovanou spotřebou je u jednotlivcýh technologií různý. Tak třeba nemusí být problém s atmosferickým benzínem jezdit se stejnou i nižší spotřebou, než jakou tabulky uvádí, zatímco přeplňované benzíny v praxi mají spotřebu v porovnání s tabulkou o něco vyšší.
Avatar - CHerokee
26. 4. 2010 23:02
Re: dokonale auto
Když dokážu jet s C 350 CDI BE za necelých 7l tak těm údajům u 250 CDI věřím. :-!
Avatar - ryman
16. 4. 2010 17:09
Re: dokonale auto
jeste by si mohli pohrat s interierem, tomu do dokonalosti jeste neco schazi..
16. 4. 2010 22:05
Re: dokonale auto
:yes: :yes: :yes:
Avatar - CHerokee
26. 4. 2010 23:03
Re: dokonale auto
Souhlasím, ale AMG paket to hodně vylepšuje...
16. 4. 2010 11:51
C
C je dnes asi nejlepší auto střední třídy a další technická vylepšení ho zase o kus posunou, BMW musí s novou řadou 3 hodně spěchat, ta stávající na céčko nestačí.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dinar
16. 4. 2010 12:25
Re: C
Souhlas, měl-li bych si vybrat ve střední, pak C před 3er, o třídu výše zase naopak. ;-)
18. 4. 2010 23:45
Re: C
Nová trojka s tím dle mého "kvalifikovaného" odhadu řádně zatočí :-)
16. 4. 2010 18:24
Re: C
Tak my domá právě toto Céčko máme (220CDI) a ačkoliv je to vynikající auto, tak kdybych si vybíral já, tak raději sáhnu po trojkovym Coupé od BMW, nejspíš 330d... Jel jsem v obojím a BMW na mě zapůsobilo více.
Avatar - white label
16. 4. 2010 22:11
Re: C
Ale coupé je třeba srovnávat s kupé a E-cupé (na podvozku Céčka) je velmi libové a snese hravě srovnání s 3-er kupé, na rozdíl od toho Céčka...
Zrovna nedávno uspělo ve srovnávačce E-kupé 350CGI proti 335i kupé...
16. 4. 2010 22:20
Re: C
No pokud budem tedy srovnávat sedany, tak tam bych zůstal určitě u toho Céčka... Pokud ale budu mít na vybranou mezi řadami, tak určitě sáhnu jako první po trojkovym coupé...
BMW je mi celkově milejší, třeba taky díky interiéru. Ten mercedesový interiér na mě nepůsobí vůbec nijak emotivně, prostě až moc obyčejný vzhledově. BMW se drží stále jednoho konceptu a vypadá stále skvěle...
16. 4. 2010 23:12
Re: C
Proč u takovýho auta řešit interier, nebo vzhled... BMW je (v uvozovkách) vždycky víc a teď to klidně napíšu, sportovnější podvozkem i vzhledem a i motorama.
16. 4. 2010 23:55
Re: C
To bez debat.. BMW je prostě BMW. Má to v sobě prostě něco víc než MB či Audi... Ikdyž to Céčko se povedlo pekelně :-)
Avatar - white label
17. 4. 2010 00:58
Re: C
Co se týká toho BMW, tak v obecnější rovině často spíš (bohužel) jen "bejvávalo"... ;-\
Avatar - CHerokee
26. 4. 2010 23:07
Re: C
Zajímalo by mě kolik si na tom novém C najel km? Hmm... Mercedes má velkou výhodu. Avantgarde a Elegance nejsou jen výbavy...ale vytváří dva typy aut i s různým vzhledem.... sportovní vs- komfortní. ;-)
Avatar - white label
17. 4. 2010 00:54
Re: C
Bohužel, tohle platí v obecnější rovině čím dál míň. MB chce být více sportovní jako BMW a BMW zase víc komfortní jako MB, aby obě značky vyhověly co nejšírší skupině zákazníků.
Důsledkem je ovšem především to, že produkty obou značek (pomalu, ale velmi jistě) ztrácejí svůj tradiční charakter a s tím související osobitou individualitu...
Ukázkově je to třeba vidět při praktickém (za volantem) přímém srovnání současného Éčkového sedanu s novým 5kovým sedanem... :-!
16. 4. 2010 23:09
Re: C
To je taky nesmysl... E kupé je sice na podvozku céčka, ale v jiný třídě. C kupé teprve přijde, ale tam bych volil BMW. Starý C kupé je z nouze cnost jen s novym ksichtem.
Avatar - white label
17. 4. 2010 00:43
Re: C
Žádný nesmysl to není. To, že němci srovnávají třeba to 335i s 350CGI není žádná náhoda, oni nesrovnatelná auta (seriozně) nesrovnávají, na rozdíl od některých místních "odborníků".
"Ečkové" kupé je přímý nástupce CLK a je na podvozku Céčka, vnitřním prostorem i cenou je srovnatelné s 3er kupé, nebo A5, která také není díky vyššímu číslu v "názvu" větší/prostornější, než A4. Prémiová kupé jsou tradičně dražší, než sedan (viz 3er kupé, A5 apod.), to však u E-kupé neplatí, naopak!
Takže se nenech tolik drtit marketinkem a klidně srovnej podobně srovnatelná auta... ;-)
Avatar - CHerokee
26. 4. 2010 23:05
Re: C
To je pravda, současné CLC je založeno na starší technice, ale zase vyjde taky cenově o dost lépe. Vzhled je sexy...zákazníky najde..