Novinky
C je dnes asi nejlepší auto střední třídy a další technická vylepšení ho zase o kus posunou, BMW musí s novou řadou 3 hodně spěchat, ta stávající na céčko nestačí.
Souhlas, měl-li bych si vybrat ve střední, pak C před 3er, o třídu výše zase naopak. 😉
Tak my domá právě toto Céčko máme (220CDI) a ačkoliv je to vynikající auto, tak kdybych si vybíral já, tak raději sáhnu po trojkovym Coupé od BMW, nejspíš 330d... Jel jsem v obojím a BMW na mě zapůsobilo více.
Ale coupé je třeba srovnávat s kupé a E-cupé (na podvozku Céčka) je velmi libové a snese hravě srovnání s 3-er kupé, na rozdíl od toho Céčka...
Zrovna nedávno uspělo ve srovnávačce E-kupé 350CGI proti 335i kupé...
Zrovna nedávno uspělo ve srovnávačce E-kupé 350CGI proti 335i kupé...
No pokud budem tedy srovnávat sedany, tak tam bych zůstal určitě u toho Céčka... Pokud ale budu mít na vybranou mezi řadami, tak určitě sáhnu jako první po trojkovym coupé...
BMW je mi celkově milejší, třeba taky díky interiéru. Ten mercedesový interiér na mě nepůsobí vůbec nijak emotivně, prostě až moc obyčejný vzhledově. BMW se drží stále jednoho konceptu a vypadá stále skvěle...
BMW je mi celkově milejší, třeba taky díky interiéru. Ten mercedesový interiér na mě nepůsobí vůbec nijak emotivně, prostě až moc obyčejný vzhledově. BMW se drží stále jednoho konceptu a vypadá stále skvěle...
Proč u takovýho auta řešit interier, nebo vzhled... BMW je (v uvozovkách) vždycky víc a teď to klidně napíšu, sportovnější podvozkem i vzhledem a i motorama.
To bez debat.. BMW je prostě BMW. Má to v sobě prostě něco víc než MB či Audi... Ikdyž to Céčko se povedlo pekelně 😄
Co se týká toho BMW, tak v obecnější rovině často spíš (bohužel) jen "bejvávalo"... ;-\
Bohužel, tohle platí v obecnější rovině čím dál míň. MB chce být více sportovní jako BMW a BMW zase víc komfortní jako MB, aby obě značky vyhověly co nejšírší skupině zákazníků.
Důsledkem je ovšem především to, že produkty obou značek (pomalu, ale velmi jistě) ztrácejí svůj tradiční charakter a s tím související osobitou individualitu...
Ukázkově je to třeba vidět při praktickém (za volantem) přímém srovnání současného Éčkového sedanu s novým 5kovým sedanem... :-!
Důsledkem je ovšem především to, že produkty obou značek (pomalu, ale velmi jistě) ztrácejí svůj tradiční charakter a s tím související osobitou individualitu...
Ukázkově je to třeba vidět při praktickém (za volantem) přímém srovnání současného Éčkového sedanu s novým 5kovým sedanem... :-!
To je taky nesmysl... E kupé je sice na podvozku céčka, ale v jiný třídě. C kupé teprve přijde, ale tam bych volil BMW. Starý C kupé je z nouze cnost jen s novym ksichtem.
Žádný nesmysl to není. To, že němci srovnávají třeba to 335i s 350CGI není žádná náhoda, oni nesrovnatelná auta (seriozně) nesrovnávají, na rozdíl od některých místních "odborníků".
"Ečkové" kupé je přímý nástupce CLK a je na podvozku Céčka, vnitřním prostorem i cenou je srovnatelné s 3er kupé, nebo A5, která také není díky vyššímu číslu v "názvu" větší/prostornější, než A4. Prémiová kupé jsou tradičně dražší, než sedan (viz 3er kupé, A5 apod.), to však u E-kupé neplatí, naopak!
Takže se nenech tolik drtit marketinkem a klidně srovnej podobně srovnatelná auta... 😉
"Ečkové" kupé je přímý nástupce CLK a je na podvozku Céčka, vnitřním prostorem i cenou je srovnatelné s 3er kupé, nebo A5, která také není díky vyššímu číslu v "názvu" větší/prostornější, než A4. Prémiová kupé jsou tradičně dražší, než sedan (viz 3er kupé, A5 apod.), to však u E-kupé neplatí, naopak!
Takže se nenech tolik drtit marketinkem a klidně srovnej podobně srovnatelná auta... 😉
je to sila s akymi vykonmi sa dokazu dostat k takym spotrebam