Já bych se o nástupce nebál. V Číně je hlad po velkoprostorových vozech. Pokud je poptátka nyní dostačující, bude to tak i v budoucnu. eRko má styl a eleganci jako žádný z jeho konkurentů.
Jinak mně fascinuje, když ten tupec1982 začne diskusi pod každým článkem nějakým kategorickým tvrzením /obvykle úplně dementním/. Pane 1982, nechtěl byste už jít do pr...*?
MB R je jedinečné auto, zvláště verze po faceliftu kombinuje v maximální možná míře přednosti třídy S, ML, E s minimem těch negativních vlastností, dá se říci že z těchto tří modelových řad si bere jen to nejlepší, pravdou ale je, že i u faceliftované verze by bylo co zlepšovat.
Problem je, ze ten predfacelift vypada uplne tragicky ;-\
Slaba naplast je, ze pofacelift vypada jen o malo lepe 8-s
Design reflektoru ala porsche 996 v dobe, kdy sami majitele Porsche tento typ reflektoru kritizovali, to mohlo napadnout jen designery v Mercedesu.
Zadne prekvapeni, ze to trh neprijal, vystrelky a la Lunochod se nejak skousnou v nizsi stredni, ale ne u aut v teto cenove hladine. 8-s
Divim se že v Americe se toto auto neuchytilo, je opravdu velký co se vnitřního prostoru týče ani řada GL neni tak velká. Jen je škoda že do něj nedali tu nejlepší techniku co nabízí pro GL, S. Chybí mi zde elektrické pokládání sedadel 3. řady. Výbava Designo, palubní deska potažená kůží, masážní sedadla a podobně... Prostě mohli tam toho dát víc. Co se týče cestovního pohodlí nebude mít ve své kategorii moc soupeřů. Pak je tu ovšem jeden zásadní problém kde zaparkovat a jak se vůbec dostat do nějakého obchodního centra, prostě když to u nás pořád staví tabulkově na trabanty tak pak má člověk problémy. Dobrá dostupnost je do NC Chodov, velice špatná IGY České Budějovice. >:D
Mozno pradox, ale asi je az moc velke. Taky stahovaci autobus pre pocetnu rodinu, nieco ako GT5. Nie su to zle auta a dokonca sa mi aj pacia, ale kto v tejto spolocnosti ich potencialnych kupcov ma 7 deti? Alebo GT5ka sa zameriavala na mladych, co ziju aktivnym zivotom, vid ich reklamu na lyzovacke v Alpach a 2 mlade rodiny v jednom aute. Zaprve, mladi obycajne nemaju toko kopnazi a ked maju, tak si kupia ine auto a potom, kto z ludi, co maju BMW, pojde ako spolucestujuci vo velkom aute, namiesto toho, aby si soferoval sam a svoje auto.
Já se třeba na to auto nedívám ani jako na sedmimístné. Je to pro mne prostě luxusní MPV, které dokáže odvézt celou rodinu s veškerou bagáží na dovolenou/ výlet.
Přesně tak...tohle auto se dnes sice řadí mezi velká MPV, ale na začátku to bylo řazeno mezi luxusní vozy po boku S, A8 atd....a v tom to je...i když už dnes MB třídu R nepropaguje jako alternativu k cestování letadlem kde každý má sedadlo u okýnka ( tak nějak byl ten slogan, že? :-) ) pořád je to především auto jehož úkolem je přepravit pasažéry v maximálním pohodlí a nikoliv přepravit maximum lidí a maximum zavazadel...pokud od něj bude někdo očekávat stěhovák nebo autobus bude zklamán....už jen zavazadlovým prostorem, který je na litr stejný jako v superbu ( a to u verze s dlouhým rozvorem), což jistě není málo, ale překonají ho i něktrá MPV o 60 cm kratší. Je to spíše třída S estate....(tedy až na ty zadní sedadla a interiér z ML - nicméně cena je taky jinde než u třídy S)
S tím kombíkem máš pravdu. Také Audi si prý pohrávalo s myšlenkou A8 Avant, ale zřejmě je neúspěch R odradil. V mých očích je to "S" pro rodinu, protože kufr sedanu může být někdy limitující a každý nemusí nutně chtít SUV. Tohle auto se mi líbí a doufám, že něco podobného bude na trhu, až budu mít děti.
To Audi už je pěkných pár let dozadu. Bylo to opřené v konceptu Avantissimo z roku 2001. Ještě v roce 2010 se o tom mluvilo, že se ten koncept líbil. Tenkrát řekli, že by museli prodat alespoň 10 tisíc kusů ročně, aby do toho šli. Tak uvidíme, jestli se rozhoupou.
Já zase nevěděl o tom Maserati. Není nějaká fotka?
PS: Je zajímavé podívat se na ten koncept Audi - na interiér. Ta návaznost na jazyk otestovaný na konceptech se mi líbí. Člověk ví tak 5+ let dopředu, jak zhruba budou Audi vypadat.
Soused ma Rko predfacelift v cerny a proste to pohodli ktery tam je v tom, to je neco uzasnyho. Jen si stezuje ze mu "vrze" vzduchovy odpruzeni nebo co to tam ma :-) Vzdycky kdyz to auto vidim tak se musim proste otocit, na me pusobi jako hodne pekny teda :-)
Verze po faceliftu je komfortně o generaci dál...pokud ti předface. připadal komfortní, po nové verzi budeš mít mokré sny.... >:D :yes: Souhlasím, vždy si to auto získá pozornost, je velké a přesto nevypadá jako mamut viz např Q7
NAprostý souhlas...a co se týká toho parkování, jako auto do města to opravdu není, aby mohl mít člověk tohle auto, musí mít i menší pro cestování po městě
A já se třeba vůbec nedivím. Tohle auto má jedinou vadu, a tou je cena. V USA MPVéčka označují jako "soccer mom cars". Jak už název sám napovídá, jsou tato auto určena hlavně na přepravu dětí do/ze školy, na kroužky atd., prostě je to druhé auto do rodiny, kterými jezdí hlavně ženy. Když vezmeme v potaz cenu R-klasse v USA, která startuje na nějakých 52 tisících USD, dostaneme hlavní příčinu neúspěchu. Na trhu je přitom dost modelů, které nestojí ani 20 tisíc, přitom zvládnou prakticky všechno, co Mercedes. Ano, nebudou pravděpodobně tak luxusní, ale na to se v téhle kategorii nehraje.
Pred nákupnými centrami sú bežné spomaľovacie vyvýšené prechody pre chodcov. Nie sú veľmi vysoké a i nábeh je pomaly plynulý. Ale čo som si všimol tak jedine Mercedes R mal problém s prejazdom a jeho plasty pod predným nárazníkom hlasno "zaplakali" ....
Ono takýto "detail" dosť deklasuje toto vozidlo pre bežné používanie ....
Ja si nemyslim ze tady jde uplne o aute, ale o to jak jsou ty pasy udelany. Tam nema problem jen Rko MB tam ma problem daleko vic aut. Jenze zhrzeny projektant na toto asi nemyslel a proto se takovy nesmysly nedelaji.
Bydlim v obytny zone (max. povolena rychlost 20 km/h) a nikdo si to tu nedovoli prekrocit. Zadny hrby ani retardery tu nejsou. Proc to tak nejde vsude??