Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
15
/
18
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
|
acz
V menu palubního počítače pochvalně najdeme teploměr chladicí kapaliny
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jednoduchá přístrojová deska k užitkovému modelu patří
|
acz
Šestistupňová převodovka tvoří standard
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Elektronická parkovací brzda v určitých případech usnadňuje řidiči práci
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Vito L s délkou 5,14 m pojme 6,3 m3 nákladu
|
acz
Díky prodlouženým bočním dveřím provedení Vito L byl přístup do nákladového prostoru velmi pěkný
|
acz
Kombinaci umístění kotvicích ok chválíme
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Šestnáctistovka od Renaultu pojmenovaná OM 622 ve slabším provedení 65 kW měla dost práce i s nenaloženým vozem
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu