Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
6
/
8
Prohlédnout znovu
Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Pneuservis pro 21. století: mechanik musí načíst bezdrátové senzory, zkontrolovat nabití jejich baterií a řídicí jednotce vozu nahlásit pozice.
|
acz
Je mnoho typů senzorů TMPS. Originální lze často nahradit aftermarketovými – buď rovnou určenými pro daný model, nebo programovatelnými.
|
acz
Limity tlaků, které systém hlídá, předepisuje výrobce. Do pamětí vozidel jich uloží obvykle několik – pro různé zátěže či povolené rozměry kol. Samozřejmě vás žádné klování do dotykového displeje nezbaví povinnosti upravit fyzicky tlak v gumách s kompreso
|
acz
Návod ke změření tlaku a následně stisku symbolu „Set“ patří k nepřímému měření. Na Volkswagen Touran s opravdovým TPMS se ocitl omylem.
|
acz
Soukromé školení na funkci systému TPMS nám dal pan Zdeněk Rýc, manažer prodeje společnosti Continental Automotive Czech Republic. Prezentace měla 650 stránek. Poslouchali jsme osm hodin, přesto nám nepřijde, že bychom o senzorech věděli vše.
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky