Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mini & Bisazza: Auto jako interiérový doplněk

Mini se pro výstavní účely obléklo do skleněné mozaiky
Zpět na článek
9. 4. 2005 14:39
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 16:42
neregistrovaný "hattori_hanzo"
9. 4. 2005 16:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 20:12
neregistrovaný "JP"
10. 4. 2005 11:03
neregistrovaný "Mekkk"
9. 4. 2005 20:35
neregistrovaný "Toman"
9. 4. 2005 21:31
neregistrovaný "misoo"
9. 4. 2005 21:58
neregistrovaný "tralala"
9. 4. 2005 14:39
bez titulku
Preco uz nepisete o MotoGP ?
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2005 14:39
Knedlíkovi z lásky
V automobilovém světě zažíváme něco, co tu ještě nebylo. Na jednu ikonu-legendu návazala ikona další... Když spatřím ikonu jedna, tak jsem vždy překvapen, jak je malá a jak je krásná. A když spatřím ikonu dva, první co mě napadne je, že tohle je přesně ta neokázalá krása určená pro ty, kteří milují auta srdcem. Pro ty, kteří milují jízdu do 180, pro ty, kteří si nepotřebují autem dohánět nedostatek vlastních kvalit, pro ty, kteří mají auto pro radost... Tak, knedlíku -
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "hattori_hanzo"
9. 4. 2005 16:42
Re: Knedlíkovi z lásky
Plně souhlasím,myslím že Mini plně vystihuje jeho slogan - "Is it love?"!Tohle auto si člověk kupuje srdcem a plně ho miluje...Já osobně jsem Mini propadl a vždy když ho vidím jet,s lehkým úsměvem a veselým výrazem...možná i trochu zasněným...v očích se za ním otočím...stejně jako polovina ulice...
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 16:52
Re: Knedlíkovi z lásky
No, mně Mini nic neříká. Mr. Bean je lepší Jediný, po čem vážně prahnu jsou ty přepínací páčky v interiéru. Jinak vím jen o těch v supersportu Ford GT a tam by mě přišly podstatně dráž. Poraďte mi někdo, zda znáte další auto s těma roztomilejma čudlíkama.
neregistrovaný "JP"
9. 4. 2005 20:12
Re: Knedlíkovi z lásky
Ja osobne podleham spis krase stareho Mini, stejne jako stareho VW Beatle ... nebyt to auta, se kteryma je tolik starosti, tak uz bych si jedno z nich davno poridil.
neregistrovaný "Mekkk"
10. 4. 2005 11:03
Re: Knedlíkovi z lásky
Napsal jsi to vážně výstižně Mám mini a je to fakt láska.Člověk si Mini užívá na 100%
10. 4. 2005 12:34
Re: Knedlíkovi z lásky
Tak to má být.
neregistrovaný "Toman"
9. 4. 2005 20:35
Lepčí je v orig. barvách...
Dneska jsem byl v Praze a potkal tam hafo těchhle bezvadnejch Mini Cooperů. Má možná Mini v názvu, ale majiteli určitě přináší Maxi zábavu. Opravdu se mi líbí. Jako "měšťák" se mi líbí, že má superkompaktní rozměry. Jako člověk, kterej vybírá auta podle srdce, se mi líbí jeho šmrncovní tvar, nabušenej motor, kola v rozích... No nevyrazili byste s ním na nejbližší prázdnou okresku. Ale k barevnému provedení Bisazza bych tedy připomínky měl. Podle mýho gusta by měl být Mini Cooper S buď celý v černém, nebo zelený s bílou střechou, a nebo červený s anglickou vlajkou na střeše. Jen kdyby ten "knedlík" nestál takovy randál...
Rozbalit vlákno
1
9. 4. 2005 20:44
Re: Lepčí je v orig. barvách...
Jo, jo. Barvy samozřejmě v klasice. Beru ho v zelené.
neregistrovaný "misoo"
9. 4. 2005 21:31
C4
pekne auticko to mini, moze byt. mne by sa pacilo cierne s bielou strechou.
no, ale o inom som chcel. zasa trochu mimo temy, ale neda mi sa nepochvalit. ako som nedavno spominal, tak som planoval novu C4. plany sa naplnili a pisem prvy prispevok stastneho majitela noveho auta :
takze uz tyzden mam doma novu 5 dverovu C4-ku s 1,6 benzinovym motorcekom. je to fakt motorcek, pri pohlade pod kapotu (ktora je velmi lahka - predajca sa vystatoval pouzitym materialom) sa naskytne pohlad skor na asfalt ako na motor. je tam niekde vzadu take nieco male a idu z toho hadicky, rurky a podobne hovadinky. inac kde nic, tu nic takze miesta je tam dost aj na poriadny sestvalec. po nastartovani velkost motora plne koresponduje so zvukom, ktory je aj na novy motor pocut az niekde pri cca 3 tis. otackach. pri prekroceni 3 tis. sa zacina ozyvat prijemny sportovy zvuk a motorcek sa pyta a pyta do otacok a sedadla zacinaju jemne tlacit. ziadna extra sila, len som chcel naznacit ze vysoke otacky 1,6-ke svedcia a uz sa tesim ked ho budem moct povykrucat jak sa patri az sa otackomer zacne cervenat tolko k motoru (zatial). co sa tyka podvozku, moja oblubena pesnicka : i ked komfortne ladeny (na frantika je to aj tak dostatocne tvrde), drzi stopu ako sa patri na 205/55/R16 - zatial som nepocul piskat pneumatiky (michelin energy). a to som si dovolil par krat prejst zakrutu za asistencie ESP. jedina nevyhoda (zatial) je, ze trosku bucha zadna naprava pri vacsich jamach a jarnych vytlkoch no nic sa neda robit, nic nie je dokonale... (predajca sa chvalil ze to na rozdiel od 307-ky vyladili...oj*al). dalsiu mensiu nevyhodu vidim v rozlozeni prednych stieracov. je to sice zaujimave a netradicne riesenie, ale nezotreta plocha po stranach okna "rozsiruje A stlpik", pritom v dalsom pohybe danym smerom stieracu nic nebrani. neviem preco to takto spravili. no ale dost bolo nevyhod, dalsie ma nastastie nenapadaju. jednou z mnoha vyhod C4 je volant. (okrem dobreho podvozku a motora) na netociaci sa stred som si ani nemusel zvykat, je to prirdzene a pri jazde to nikto nevnima. co sa tyka ovladania gombikov tempomatu, radia, podsvietenia, pc... na pevnej stredovej casti, tak to chce trochu zvyku, ale po tyzdni mozem zodpovedne prehlasit, ze som si uplne zvykol a ine ovladanie by som uz nechcel. dalsia vyhoda je velmi dobry pocit priestoru ako v predu, tak aj vzadu, az prilis velke mnozstvo odkladacich priestorov (viac krat sa mi stalo ze som sa pre nieco vracal do auta, lebo som to mal bezpecne zatvorene v niektorom zo suplikov a v neposlednom rade sila, ktoru musi vodic vynalozit na ovladanie volantu, prevodovky, pedalov a ostatnych paciek. celkovo auto posobi lahucko a nicim neobtazuje. po prejdeni dlhej cesty (aj vdaka tempomatu) sa clovek citi sviezo. radost sadat do takehoto auta. toto su prve postrehy a pocity po cca 1000 km. no nic, nebudem vas dalej zatazovat... len som sa chcel trochu vykecat... vsetkych vas zdravim a prajem vela stastnych km vo vasich plechovych milacikoch.
PS: keby nahodou niekto potreboval konkretnejsiu info ohladne C4, staci sa opytat.
Rozbalit vlákno
1
9. 4. 2005 21:58
Re: C4
Dík za horkou zprávu. Pěkně si ho užívej a dej nám zas o sobě vědět, ať tady máme supertestík v přímém přenosu.