Mini v Británii uvedlo do prodeje nové nejlevnější provedení s názvem Mini First. S motorem 1,4 o výkonu 55 kW, nižší výbavou a cenou 11 tisíc liber přímo konkuruje například nejlevnějším verzím Fordu Fiesta.
podle autora to má být do města, na to výbava stačí. ještě bych místo oken v elektrice dal navigaci a parkovací čidla a nazval to "mini lady first". :-)
Asi jsi nepochopil, že má jít o levnou verzi a nevim, jak by si chtěl výměnit el. okna za navigaci a park senzory a zachovat stejnou cenu... :-! Něco mi řiká, že každá z těhle dvou položek bude sama o sobě 10x dražší, než elektrický okna.
Spíš, než proti obyčejný Fiestě mi tohle přijde jako tah proti základnim verzím Fiatu 500 s výbavou Pop, který bude podle mě hlavnim konkurentem "žebráckýho" Mini.
Mám rád jednoduchá a stylová auta. Mini je už dlouho mým favoritem a jediné co mi na něm vadí je vysoká cena. V autě nepotřebuju ani rádio, neposlouchám ho. Pokud se tento model bude v Česku prodávat, koupím si ho. Nevadí mi ani plechová kola, ani "nízký výkon", či absence mlhovek a jiných kosmetických detailů. Už se na minika těším.
Tak tahle základní verze s 55 kW se prodává i u nás, ale za 395 000... A výbava: 6x airbag, ESP, el. zrcátka, el. okna, dálkový centrál, kožený volant, rádio. Klimatizace za přípatek...