Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde na českém trhu za 552.000,- Kč

Na MiTo GTA musíme alespoň prozatím zapomenout. Jako slabší náhrada vysílá Alfa Romeo na český trh MiTo Quadrifoglio Verde, které má dosud nejsilnější verzi motoru 1,4 MutliAir.
Zpět na článek
9. 4. 2010 08:16
9. 4. 2010 09:05
9. 4. 2010 09:40
9. 4. 2010 10:34
9. 4. 2010 09:35
9. 4. 2010 09:40
10. 4. 2010 09:38
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
9. 4. 2010 11:19
9. 4. 2010 12:34
9. 4. 2010 10:23
10. 4. 2010 16:51
9. 4. 2010 10:54
9. 4. 2010 11:02
9. 4. 2010 11:13
9. 4. 2010 11:37
9. 4. 2010 12:17
9. 4. 2010 14:30
neregistrovaný "Kajfik"
9. 4. 2010 14:51
neregistrovaný "Kajfik"
10. 4. 2010 12:28
neregistrovaný "dCi"
9. 4. 2010 14:53
neregistrovaný "Kajfik"
9. 4. 2010 15:16
9. 4. 2010 15:33
9. 4. 2010 15:42
9. 4. 2010 16:20
9. 4. 2010 16:54
neregistrovaný "pathas"
9. 4. 2010 17:38
9. 4. 2010 21:02
9. 4. 2010 22:02
10. 4. 2010 13:18
10. 4. 2010 13:50
10. 4. 2010 14:48
9. 4. 2010 22:15
9. 4. 2010 22:47
9. 4. 2010 22:54
9. 4. 2010 23:06
9. 4. 2010 23:10
9. 4. 2010 23:28
9. 4. 2010 23:32
9. 4. 2010 23:37
9. 4. 2010 23:40
10. 4. 2010 11:14
10. 4. 2010 12:24
10. 4. 2010 13:12
10. 4. 2010 13:53
10. 4. 2010 14:42
11. 4. 2010 08:41
9. 4. 2010 23:07
9. 4. 2010 23:11
9. 4. 2010 23:18
11. 4. 2010 12:08
9. 4. 2010 23:26
11. 4. 2010 11:29
10. 4. 2010 09:48
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
12. 4. 2010 15:39
10. 4. 2010 16:52
neregistrovaný "JTDLE500"
9. 4. 2010 08:16
alfa
KRASNE AUTO :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2010 08:29
550 tkč za takhle nabroušené Mito?
To není zas taková pálka.... Pár jich v ČR určitě potkáme ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
9. 4. 2010 09:05
Za tři roky
Teď se to dokonce nebude kazit a vrzat. Škoda, že se to říká při každém novém modelu a skutek utek.
Rozbalit vlákno
15
9. 4. 2010 09:06
Re: Za tři roky
Když vrzne bavorák, řekne se náhoda, když Alfa tak se řekne tradice...
9. 4. 2010 09:16
Re: Za tři roky
bohužel.. ač je to k smíchu..
9. 4. 2010 10:34
Re: Za tři roky
Pájo, už jsem tě jednou upozorňoval ale asi budu muset znova!

Pozor na tu prémiovou a subprémiovou kritiku!

;-)
9. 4. 2010 09:17
Re: Za tři roky
Koupil sis nový model od Alfy a vrže ti něco v interieru?
Avatar - da_b0mb
9. 4. 2010 09:19
Re: Za tři roky
záleží na zpracování a na měřítku... >:-[]
9. 4. 2010 09:22
Re: Za tři roky
tak samozřejmě pokud si koupíš Alfu od Solida, nemůžeš čekat bezchybné zpracování. Kankunenovi nezbyde, než si přišetřit a koupit Minichamps, tam už bude s kvalitou spokojený. Sice stojí tak 1000Kč, což není málo, ale blíží se vysvědčení - to bude jeho příležitost ;-)
9. 4. 2010 09:18
Re: Za tři roky
úžasný postřeh :yes:
PS: Alfy taky reznou ;-)
Avatar - KANKUNEN
9. 4. 2010 09:55
Re: Za tři roky
Já byl takový fanda Alfy, až jsem jí doporučil otci v roce 98 a jsem rád, že mě nevydědil. Až čas prokáže, jestli to konečně Italové dokázali a ty auta budou držet.
9. 4. 2010 10:25
Re: Za tři roky
podívej, mě třeba krásně hnila Astra F z roku 1997 - mám to psát teď do každé diskuse o nové Astře? Je to prostě 12 let zpátky.... opravdu si myslíš, že to je relevantní....?
9. 4. 2010 11:44
Re: Za tři roky
Však je to tiež asi posledný Opel, čo hnil, ďalšia generácia už bola komplet pozinkovaná. ;-)
9. 4. 2010 13:32
Re: Za tři roky
i tohle tady budeš těžko obhajovat ;-) Ale pravdu máš.
9. 4. 2010 09:35
já přijdu
až zabijou Bredlyho... >:D
Kde jste kucí ušatí?
400, to je číslo dne, ne? Pojďte do toho...

Alfa je malá, je vykulená, je pro buzny, vrže, je rezavá, neprodává se, je nespolehlivá, je ošklivá, je nejvalitní, je horší než BYD, je to italskej šmejd, cikánskej šmejd, předělaný a přeplácaný Punto, uskákaná, předražená...zapomněl sem na něco?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - T613
9. 4. 2010 09:40
Re: já přijdu
doporučuji návštěvu psychoterapeuta.
9. 4. 2010 09:47
Re: já přijdu
Léčba variantně Polem, za příplatek Golfem, exclusive offer M-B E :-)
9. 4. 2010 09:48
Re: já přijdu
Ani bych neřekl napsal jsi všechny důvody...snad jen neschopní prodejci :-)
9. 4. 2010 10:23
Re: já přijdu
ještě dodací lhůty (údajně až dva roky s tím, že pak třeba dostaneš auto v jiné barvě apod.) ;-)
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
10. 4. 2010 09:38
Re: já přijdu
drahý servis ;-)
9. 4. 2010 10:10
Re: já přijdu
Konečně srozumitelnej, krátkej a výstižnej příspěvek! Žádný dlouhý keci a rovnou na věc. :yes:
9. 4. 2010 10:35
Re: já přijdu
Jen bych tě trochu poupravil...

Alfa je menší, vykulenejší, vrzavější, rezavější, nespolehlivější, ošklivější, nekvalitnější, je víc pro buzny a míň se prodává atd. než POLO :-)

P.S. Na závěr bych prosil zase o konečnou statistiku příspěvků jednotlivých diskutérů >:D
Avatar - strýček BOB
9. 4. 2010 11:17
Re: já přijdu
Pokus o ironii, ale, chape, vždyť ty mluvíš pravdu, ani to netušíš :yes: Italské vozíky mají pověst nespolehlivých šmejdů, jsou vyráběny neschopnými lemply, které řídí ještě neschopnější vedení. Korunu tomu dává naprosto zoufalé zastoupení, prodejci a servis...

Fiat byl díky výše napsanému před pár lety před bankrotem a Alfa je v bankrotu prakticky celých dvace let.

Schopnost & Neschopnost Fiatu dokládájí motory Mulitair, technika dobrá, ale schopnost to prodat zoufalá...jenom takový příklad, špičkový TSi motor si můžu objedat i do Fabie social edition, zkus si objednat Mulitiair u Punta, Brava >:D Giulliety nebo Mita v social edition verzích...
9. 4. 2010 11:19
Re: já přijdu
děkuji za doplnění ;-)
9. 4. 2010 11:27
Re: já přijdu
jo jo, Fiaty jsou takové šmejdy, že ta značka je aktuální evropskou pětkou co do prodejů....

Desetitisíce idiotů se měsíčně sbíhají do showroomů Fiatu, aby mohli vyhodit svoje peníze za ty jejich křápy...

To je svět, co? Bobe.... Ještě že aspoň ty jsi prozřel, gratuluji :yes:
9. 4. 2010 12:34
Re: já přijdu
nevím nevím, jeslti se BOBík nespletl a myslí si že píše u nějakého článku o Kii/Hyundai :-)
9. 4. 2010 13:39
Re: já přijdu
Neschopné vedení, které ještě nedavno vedlo jednu z řad u BMW.. :yes:
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 10:23
Jeden z mnoha
Prakticky veškerá konkurence ve třídě nějaký ten sportovně laděný vrcholný model už má. Tohle čtyřlístkové mito parametry nijak nezaostává, jiná věc je, jestli se v Alfě trefili cenou. Podle mého je tam tak padesátka navrch, a budu mile překvapen, pokud tohle auto někde na silnici potkám. Leda by o něm začal uvažovat wolff, to by mohla být šance, že tak za pět deset let... :-) ;-)
Rozbalit vlákno
12
9. 4. 2010 10:31
Re: Jeden z mnoha
cena je stejná jak u toho sportovního Clia a o nějakých 60 tisíc pod Corsou OPC.... takže bych neřekl, že je vysoká.... Samozřejmě, 50 tyček dolů by jistě nejdenomu kupci usnadnilo rozhodování...

Jinak ceny Pola GTI neznáme, stejnětak jako ceny jednoho dalšího (zeleného) konkurenta, jehož jméno se tady bojím vyslovit, abych nevypouštěl džina z lahve..... ;-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 10:37
Re: Jeden z mnoha
Tohle není konkurent Clia RS ani Corsy OPC, dobře to víš. Ale nechci do podobné diskuse zabředávat, z mého pohledu je cena o pár desítek tis. vyšší než by odpovídalo jak danému modelu, tak postavení značky jako takové, ale vyvedou-li mě prodeje čtyřlístku z omylu, nebudu s tím mít problém. ;-)
9. 4. 2010 11:47
Re: Jeden z mnoha
To je skôr rys celého portfólia Alfy - jak pozerám, tak pozerám, všetky ceny sa mi zdajú byť chlp nad rozumnou hranicou.
9. 4. 2010 11:50
Re: Jeden z mnoha
Chlp možná, ale stoletej na bradavici čarodějnice ;-)
9. 4. 2010 12:10
Re: Jeden z mnoha
Kľudne pridaj, však ja som nenapísal, aký dlhý chlp... ;-)
Avatar - T613
9. 4. 2010 10:38
Re: Jeden z mnoha
[odkaz] ? >:D
9. 4. 2010 10:34
Re: Jeden z mnoha
Já bych to neviděl tak pesimisticky. Spíše mě trochu "děsí" kam chce Alfa cenově postavit GTA, které bude určitě cenově výše. To bude ten správný model pro oddané fanoušky značky. U tohoto MiTa věřím, že by si mohlo najít klientelu i mezi nerozhodnutými.
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 10:38
Re: Jeden z mnoha
Jak jsem psal Kubasovi, rád se nechám překvapit.
9. 4. 2010 10:46
Re: Jeden z mnoha
no uvidíme.... (resp. jestli se vůbec někdy objeví statistika, jak se tyhle malé rychlé hatche prodávají....). Taky mi to žíly netrhá, z prodeje Mita QV provize nemám ;-)
9. 4. 2010 11:03
Re: Jeden z mnoha
:-) pět deset let... >:-[]
9. 4. 2010 12:50
Re: Jeden z mnoha
Potkáš, jel jsem tuhle napříč matičkou Prahou a jedno tam stojí na na soklu uprostřed tý slavný magistrály mezi svodidlama. Fuj, to sem se lek...
10. 4. 2010 16:51
Re: Jeden z mnoha
V Německu je za 525.000,-, s příplatky jde přes 700 tisíc celkem snadno. A jen o takových 25-30 tisíc dražší než podobně vybavená 1.6 JTDM. MiTo jako takové mi přijde předražené, ale QV v rámci modelu mi přijde oceněné dobře.

Stejně mi přijde, že jim to u nás trvalo nějak dlouho, Němci mají ceník už hodně dlouho (tuším v září/říjnu ho už měli) a nějakou dobu je také prodávají.
9. 4. 2010 10:29
Nelíbí se mi.
Pokud bych měl hodnotit pouze její desing, tak se mi jako tato Alfa opravdu vůbec nelíbí a už vůbec ne v bílé barvě. Připadá mi až moc ve všem kulatá. Kde jsou ty časy kdy z továren vyjížděli úchvatně tvarované nádhery, jako je 164, 155, 33 a dalších.... Ale MiTo? :-(
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 10:33
Re: Nelíbí se mi.
Tak si dej třikrát zdrávas a dva očenáše, a rychle to odvolej. Jinak s tebou bazalkářská dyzajnová hlídka rychle zamete... pochybovači jeden, dyť už Mikelandželo...atd. ;-) :-)
9. 4. 2010 11:05
Re: Nelíbí se mi.
No tak jestli zrovna 33 a 155 považuješ za nádheru :-)
9. 4. 2010 11:18
Re: Nelíbí se mi.
155 se mi docela líbí, 33 se mi líbila před 15 lety, te´d už opravdu ne. 164 ale napříkald stále považuji za velmi krásnou (a kdo ví, třeba si ji do sbírky pořídím, vzhledem k vyrobeným počtům to stojí za to) ;-)
9. 4. 2010 11:27
Re: Nelíbí se mi.
Taky to je Pininfarina. Ošklivě krásná byla 75. Ze 155 svítí Tipo na 100 honů.
9. 4. 2010 11:30
Re: Nelíbí se mi.
:yes:
souhlas.
Prostě 164 je moje krevní skupina a je fakt, že se dají pěkný kousky celkem docela dobře ještě sehnat a hodně mě to láká. je to ještě takové to klasické auto...

155 má samo základ v Tipu, ale jinak je to jiná liga a 155 QV 4x4, to je pravověrný stroj.

75 je jedno z nejlepších aut své třídy a své doby - asi navždy!!! Transaxle už v této třídě aut už asi nikdy nebude.
9. 4. 2010 11:52
Re: Nelíbí se mi.
Tuším, že šly prohazovat dveře Tipa, Tempry, 155 a Dedry...a je to vidět. Ale měla svůj obličej, což dnes úplně neplatí.
9. 4. 2010 12:11
Re: Nelíbí se mi.
Náklady treba šetriť, nie?
9. 4. 2010 12:34
Re: Nelíbí se mi.
Páji to všichni ví, nicméně třeba dveře Superbu1 a Passatu (tuším B 5) mají stejné katalogové číslo a nikomu to nevadí... A myslím, že mezi Temprou, Dedrou a 155 byly velké konstrukční rozdíly. 155 měla úplně jiný podvozek než Tempra. Takže ano máš pravdu, ale to nic nemění na tom, že klínovitý profil 155 je jedinečný a to auto se mi líbí. Lacinost ze 155 taky nečiší stejně tak jako tomu bylo u 33 (např.). Ale to je už dávná historie a netřeba se k ní vracet, když dnes tu máme tak skvělé modely jako je zrovna toto Mito. :yes:

Ale znovu 164 :yes:
Avatar - T613
9. 4. 2010 12:34
Re: Nelíbí se mi.
i Dedry? Ta byla kulatá oproti tomu zbytku, tedy aspoň mi tak vždy připadala :-|
9. 4. 2010 12:40
Re: Nelíbí se mi.
Dedra byla totéž, byly to trojčata. Derda byla mezi Temprou a 155. Nejvíc od Tempry se lišila právě ta 155.
Avatar - T613
9. 4. 2010 12:44
Re: Nelíbí se mi.
tos neřekl nic objevného, že to byla trojčata. Jen mi vždy připadala oproti těm dvěma kulatá, a tudíž mi zaměňování dveří s Temprou přijde jako fíkovina.
9. 4. 2010 12:49
Re: Nelíbí se mi.
Jasné.
Osobně si taky myslím, že je to tak trochu fíkovina, na druhou stranu..., že jo.., jedná se o tyhlety italský auta... a to všichni ví, jaký ty mají zpracování, že?... a tam je valstně jedno..ja to vypadá.. ono to stejně pokaždé vypadalo jinak a každý dveře byly jiný..., tak je to jedno. ;-)

Ona taková 155 má myslím prolis přes dveře a tempra nic podobného neměla atp... Ale to je te´d už fakt jedno.
9. 4. 2010 11:23
Re: Nelíbí se mi.
já určitě ano. Ale mně se líbí i ty velké hranaté ameriky z přelomu 70/80tých let, takže asi nebudu úplně normální >:-[]
9. 4. 2010 11:28
Re: Nelíbí se mi.
I ty brepto, 33 mohla snad fungovat jedině v červené po FL a ve verzi QV. Jinak děs ;-)
9. 4. 2010 12:22
Re: Nelíbí se mi.
33 se dělala i v nějaké jiné než červené barvě? >:-[]
9. 4. 2010 13:07
Re: Nelíbí se mi.
Tak to jsme dva, mně se taky líbí auta z týhle doby. Honičku z Bullitova případu nebo závěr Tarantinova Auta zabijáka můžu skoro kdykoliv. Ty auťáky měly styl a oproti dnešku majestátnost, kterou už dneska nemají ani auta velká....čemu jsme nepřišel na chuť byly padesátá léta a ty bublinózní vozy s ploutvemi. Ale zlatý sedmdesátý a osmdesátý.....:-)
9. 4. 2010 13:38
Re: Nelíbí se mi.
vidím Berane, že jsi podobný zvrhlík jako já ;-)

souhlas, 50tky nic moc, možná ještě ty obrovské koráby s ploutvema celkem fajn.
60tky nic moc ze začátku, pak se začali vyrojovat různé sporťáky a fastbacky, to můžu
70tky slušný
1.polovina 80tek slušný
2.polovina 80tek úpadek
90tky - v druhé polovině se to trošku probralo, ale ta první děs a běs, ale třeba Chevy Caprice od 91 byl krasavec :yes:
Avatar - T613
9. 4. 2010 11:40
Re: Nelíbí se mi.
neštvi ;-)
teda neštvi mě s tou 33. ta byla krásná. Za to 155 byla šereda. Ale komisaři Rexovi se do ní skákalo dobře :-)
9. 4. 2010 12:25
Re: Nelíbí se mi.
155 byla krasavec, ale nečekám že jako vlastník globálního vozu to oceníš ;-) >:-[]

Jinak Rex pak měl i 166, a nevím jestli začas dokonce nejezdil Roverem. Asi taková malá revolta vůči velkému bratru na západě, tam přece každý správný polda od Derricka přes Wollfa (nemyslím toho z Brna >:-[] ) až po toho tlusťocha, sorry vypadlo mi jméno, jezdí jen a jen německou károu, a skoro vždy prémií - MB, Bawo :-! :-)
9. 4. 2010 12:31
Re: Nelíbí se mi.
Omyl.. jediný pravý komisař je, byl a bude Catany... a ten jezdil a sedlal Ritmo... ;-)
Avatar - T613
9. 4. 2010 12:35
Re: Nelíbí se mi.
a komisař Montalbano sedlá Tipo ;-)
9. 4. 2010 12:37
Re: Nelíbí se mi.
k věci super :yes: >:-[]
Jo máš pravdu.. tušim grandtourissmo (to sem svého času hodně obdivoval s 2,0 16v.
9. 4. 2010 13:40
Re: Nelíbí se mi.
Cataniho jsem už dlouho neviděl, a když to ještě za totáče pouštěli rodiče mi to nepovolili, prej je to strašnej krvák

podobně jsem to měl s filmem Tři dny kondora s Redfordem tuším. To nás máma brala hned spát, dokonce ani ona na to nekoukala. Když jsem to pak konečně viděl, nechápal jsem. To už pomalu v Slunce, seno.. bylo víc násilí >:-[]
9. 4. 2010 11:20
Re: Nelíbí se mi.
Těžko může hovořit o designu někdo, kdo ani neví jak se slovo design píše. 8-s
A navíc, pokud by ses designu skutečně věnoval, nemohl bys zde něco takového prezentovat.
Mito je společně s GP (samozřejmě) vrcholem umění a schopnosti designu mezi seriově vyráběnými vozy.
9. 4. 2010 13:13
Re: Nelíbí se mi.
Jasně chytrolíne, jenom ty a wolff tomu rozumíte. Fráze na závěr a blažený pocit sebeuspokojení, jak jsi mu to nandal. No, někdo by to mohl až závidět, lidi s tak nízkým IQ jako tady předvádíš ty mají snadný a spokojený život. :-)
9. 4. 2010 13:30
Re: Nelíbí se mi.
Vzhledem k tvé formě vyjadřování, bych témata o velikosti IQ (být tebou) raději vynechal. ;-)
Nemám potřebu to někomu nandavat, to možná praktikuješ ty na silnici, když si řešíš své komplexy, já zde pouze prezentuji pohled na design. ;-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 13:17
Re: Nelíbí se mi.
>:D ...a už je tady, módní hlídka. A kde máš Mikelandžela, ha?
9. 4. 2010 13:35
Re: Nelíbí se mi.
Hlídka dává za 1. (samozřejmě Mitu) :-)
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 11:38
Re: Nelíbí se mi.
pozor dizajnové trendy dnes definujú mastodonty typu BMW 5GT... ;-)
9. 4. 2010 14:47
Re: Nelíbí se mi.
MiTo samozřejmě nehanbím, ale z mého pohledu se mě toto auto prostě nelíbí, tečka! Na 164 rozhodně nemá. Uznávám, že dnes je jiná doba.....bohužel. A co se týče pravopisu, já na rozdíl od tebe nikoho nekamenuji, chybu udělá prostě každý. Nebo ty jsi STROJ nebo člověk?
9. 4. 2010 13:02
Re: Nelíbí se mi.
Nejseš sám, to auto je skutečně hodně ošklivé, na ty předchozí nemá ani náhodou. Ale problém je v tom, že když musíš dělat na jedné platformě různá auta, tak zejména v situaci, kdy tě tlačí ekonomika a technologie k minimu rozdílů, tak to jinak dopadnout nemůže.

Navíc Fiat žije čím dál tím víc z podstaty a jeho vývoj za ostatními evropskými konkurenty zaostává taky čím dál tím víc, takže nic lepšího se od něj čekat nedá. Loni tady známá klaka hýkala nadšením na Lancií Delta (tou současnou) a kde je jí konec a hlavně - jak vypadala...tohle je to samé. Přitom Lancia Delta (tedy ta skutečná, ta původní) bylo AUTO. Použít stejný název na vytuněné Bravo ještě není základem úspěchu. Ono PR nedožene všechno a když se podívám, kam směřuje třeba Citroen nebo i Renault, pánbůh ať ochraňuje fiat, uzná-li to ovšem za nutné.
9. 4. 2010 13:33
Re: Nelíbí se mi.
Já myslím, že by měl ochránit nás před tebou. Ťeď jsem dostal záchvat smíchu, ale vlastně tě mi je i tak trochu líto. ;-\ ;-) >:D >:D
9. 4. 2010 14:44
Re: Nelíbí se mi.
Jj přesně viz Polo/Ibiza/Fabia >:-[]
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 11:57
Re: Nelíbí se mi.
to nemôžeš porovnávať to je predsa úplne niečo iné, tam to nevadí... >:-[] podobne ako Golf, Oktávia, Leon či A3... :-)
9. 4. 2010 10:54
já věděl,
že se to rozjede, ta 400 není opět nereálná... šup šup... >:-[]

Jinak, Dinare, já vybíral auto asi tak 3 měsíce (pro tvoje info) a pro F 500 se rozhodlo během 2 dnů, takže 5 až deset let na to opravdu nepotřebuju ;-) Ale přiznávám, že mito QV mi za ty peníze připadá velmi velmi dobré a potenciální nástupce F 500 to asi je.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - T613
9. 4. 2010 11:02
Re: já věděl,
zvláštní, že jediný kdo otvírá OT vlákna jsi ty. Čím to bude?
9. 4. 2010 11:10
Re: já věděl,
Má něco, co ty nemáš...OTVÍRÁK :-)
Avatar - T613
9. 4. 2010 11:13
Re: já věděl,
to víš nepotřebuju něco otvírat, abych viděl, že je to "mé" nejdiskutovanější >:D
9. 4. 2010 11:16
Re: já věděl,
No tééééééda.............
Skoro si mě dostal... už sem si myslel, že otáčet skutečnost umí jen mostecký šášulka, ale ty si taky zdatný... :yes: >:-[]

Jinak.. opět nic k věci, bravo, můj příspěvek ovšem zcela patrně k věci byl.
9. 4. 2010 11:30
Re: já věděl,
To je hysterie >:D
9. 4. 2010 12:35
Re: já věděl,
>:D
řekl bych že srovna ty nemáš potřebu sebe a ostatní sebeklamem přesvědčovat o své pravdě..., takže informace speciálně pro tebe... běžný pracovní, celkem rušný páteční den. ;-)
Avatar - T613
9. 4. 2010 11:37
Re: já věděl,
co k věci? že jsi zhrzený fanoušek koncernu, který místo modelového koncertu nám předvádí jen singly?
A že by na ten koncert měli, kdyby nebyli tak neschopní věci dotáhnout do konce.
Pošklebuj si jak chceš, za ty příspěvky na účet bazalkářů si můžete sami svou zaslepeností a koncern svou hloupostí
9. 4. 2010 11:33
Re: já věděl,
A máš zavřeno! :-)

Možná trochu osvětlující OT, zatímco na severovýchodě ještě svítí Oskar, jinde už prší.
Avatar - T613
9. 4. 2010 12:17
Re: já věděl,
na severovýchodě je vždy krásně :-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 13:27
Re: já věděl,
Tam hlavně aby už z Javoráče slezl sníh a chvíli fouknal nějaký kloudný sever, kurde. ;-)
9. 4. 2010 14:15
Re: já věděl,
Pár hodin navíc a vypadá to teď tak, že ještě vyndám lyže ;-) Ale na to by se dalo taky, ne? I když na Javorníku... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
9. 4. 2010 14:30
Re: já věděl,
Ty jezdis litat na javorovy?
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 14:42
Re: já věděl,
:-) Jo, javoráč je moje srdcovka, jednak jsem tam někdy před dvaceti lety dostal poprvé nad hlavu BIGa a letěl, jednak je to furt široko daleko nejlepší sever. ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
9. 4. 2010 14:51
Re: já věděl,
no tak to se tam treba nekdy potkame..
I kdyz ja teda nelitam....
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 15:31
Re: já věděl,
Aha, lanem nahoru na kole dolů? Čoveče, jednou jsem tam ty borce sledoval, a musím říct, zlatej vzduch, co sem je viděl dělat, to už chce morál. ;-)
10. 4. 2010 20:50
Re: já věděl,
Ahoj Dinare,
a kde jsi byl včera, lítalo se o 106, teda než dorazila fronta ;)
Ale čtvrteční Ondřejník neměl chybu.
Letu zdar...
Avatar - ethicon
9. 4. 2010 11:38
Re: já věděl,
počet príspevkov pod alfami určuje naopak úplne iná a jednoznačne definovaná skupina jej "priaznivcov"... ;-)
9. 4. 2010 12:30
Re: já věděl,
Tady netřeba nic jiného než :yes:
Kdo chtěl pochopit pochopil, kdo nechce nepochopí i kdyby ho kladivem mlátuili do hlavy...
9. 4. 2010 14:43
Re: já věděl,
wolffe buď klidný kdo chce psa být hůl si vždy najde.
9. 4. 2010 14:49
Re: já věděl,
lepší je napsat mlátit >:D
neregistrovaný "dCi"
10. 4. 2010 12:28
Re: já věděl,
>:D Můžeme jen špekulovat, kde se mu dělí věty. Třeba pouze udává čokla a libuje si v nesmyslných dovětcích.
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 13:24
Re: já věděl,
"...a potenciální nástupce F 500 to asi je." :-)
No, vždyť říkám, za pět let možná ten čtyřlístek tady začneš probírat, ano, ne, ceny, jak je ten nebo jiný prodejce alfy na prd, pak nějaká ta taneční vložka s renaultem nebo fordem, dvě tři kličky, dědictví od babičky a nakonec z toho bude max. nějaké duefólio s jiným motorem, ono už se to nějak okecá, že je to vlastně lepší volba. :-) ;-)
9. 4. 2010 13:47
Re: já věděl,
Já ti nevím...
Ale tahle ta jakoby dehonestace na mou osobu je z tvé strany opravdu trapná a zbytečná. Nechci ti kazit iluze, ale moje auto tady bylo na moje.auto.cz, přičemž i úplný blb poznal, že je to bravo v nejvyšší specifikaci (Sport s téměř kompletní přípl. výbavou vč. skywindow a dalších fíčovin), tedy žádné duefólio.

A co se týká F 500, tak tam se jedná taky o nejvyšší specifikaci v plné (ano vím Abarth se tady neprodává) ve speciální edici. Takže... netvrdím, že musím svými auty oslňovat (i když ta F 500 opravdu oslňuje ať se ti to líbí nebo ne), na druhou stranu nekupuju Fiaty protože jsou levné, protože za ty peníze, co sem já dal do Fiatu, se dají dnes skutečně pořídit i prémiové vozy (zvlášť když u koncernu mám velkoobchodní nákupku). To, že jsou kvalitativně pod úrovní toho Fiatu je druhá písnička o tom by sme se mohli hádat do nekonečna a přesvědčeného nepřesvědčím, nicméně já narozdíl od např. šášulky tady nikdy neměl problém říct co mám za auto, tak bych očekával, že tahle ta trapná snaha útočit a dehonestovat v osobní rovině není tebe (ať si myslím o tobě cokoliv) hodna (přeci jen už tady nějaký pátek diskutuješ). Na to jsou tady jiní "pěšáci" tak tuhle trapnou výsadu ponech raději jim. Někteří už se tady pomalu po nějaké době opět objevili, tak je ponech prosím svému lascivnímu osudu... Děkuji. Ty se opravdu snaž aspoň trochu diskutovat v mezích.
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 14:06
Re: já věděl,
Diskutovat? >:D Nevím, jestli tu kromě tebe bude ještě někdo, kdo by netušil, že pro mě funguješ jen jako figurka k pobavení. Takový žabáček na klíček, stačí natočit pérko a ty tu pak hodiny poskakuješ dokola. :-) ;-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 14:45
Re: já věděl,
Chybí mu jen kšiltovka FIAT. :-)
9. 4. 2010 22:01
Re: já věděl,
Ty si pěkný pako...nevím, co máš v hlavě, ale mozek to nebude... ;-\
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:07
Re: já věděl,
Tak zrovna od teba to sedí, si tu týden i s cestou, ale asi máš pocit, žes to tady osvobodil. Vulgarismy si nech do M-klubu mezi vrstevníky...
Co je wolff zač, tu pozná za chvíli každý, kdo má IQ asoň přes 60...
9. 4. 2010 23:07
Re: já věděl,
Mě jde o osobní narážky...a musím se ho zastat, páč tu zatím jako jediný psal racionální příspěvky...chce si normálně popovídat o autech, hlvaně o fiatech, a ne tu neustale číst dokola dementní narážky na fiat a podobně..už je to trapné. Já nikoho napadat a urážet nechci, ale v tomto případě to jinak nešlo...Já možná u toho sti měl dementní příspěvky, ale určitě o nic víc, jako ostatní, co tam diskutovali se mnou. Vím, že jsi chytrý, tak to určitě pochopíš tenhle můj příspěvek a taky se Ti omlouvám, že jsem byl na Tebe občas hrubý a blbý. Ale těchto blbých řečiček, např. srovna od uživatele dinar...raději no coment
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:15
Re: já věděl,
Přeju ti, aby si jednou (ve věku Dinara) věděl o autech tolik, co ví on a měl s nimi i podobně bohaté osobní zkušenosti...
Naopak ti nepřeju abys měl podobné problémy, především sám se sebou, jako má wolff.
To jaké kdo z nich má auto, nebo k jaké značce mají větší sympatie, je (vzhledem k tomu o čem teď píšu) naprosto nepodstané...
Otevři oči, a pokud ti to aspoň trochu pálí, přijdeš na to brzo sám...
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 12:10
Re: já věděl,
hulvátske správanie neospravedlňujú ani takzvané vedomosti o autách, nemôžem sa na jednej strane tváriť ako seriozny odborník a na druhej sa tu vyjadrovať ako v poslednej knajpe...zato jeho sekundant neprekvapuje
Avatar - white label
10. 4. 2010 12:25
Re: já věděl,
Tím hulvátským chováním myslíš i ty wolffovy "blbečky", ke kterým nechodí daleko...?
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 12:59
Re: já věděl,
neviem to som nečítal, ja som sa vyjadroval k vyjadreniam tu hore...a na serioznost sa tu hral niekto iný...ale ak ano ani to sem nepatrí...
10. 4. 2010 13:17
Re: já věděl,
Zrovna ty nepatříš taky mezi slušné diskutéry, že? :-!
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 13:20
Re: já věděl,
viem, viem hlúpy bača zo slovenska nie? tak nejak si ma raz tvojim svojráznym slušným spôsobom nazval >:D >:D
10. 4. 2010 13:29
Re: já věděl,
Spíš zavzpomínej, kdo koho první urazil - felčare. :-!

Já si to pamatuju velmi dobře.
Avatar - DRBNUTY
10. 4. 2010 13:35
Re: já věděl,
Toto je hlupy bača zo slovenska!
[odkaz] >:D
9. 4. 2010 14:13
OT: Francouzský Yaris
...jak jinak to nazvat?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - T613
9. 4. 2010 14:25
Re: OT: Francouzský Yaris
je to taková rosnička, žabička [odkaz]
blatníky jsou jak rosničky nožičky .. a ten zbytek jak ten rosničky zbytek :-)
9. 4. 2010 14:33
Re: OT: Francouzský Yaris
Každopádně lepší než současný FL
Avatar - T613
9. 4. 2010 14:41
Re: OT: Francouzský Yaris
stejně je zajímavé, že na to kolik je konzervativně zaměřených zákazníků, tak skoro všichni se zaměřují na tu menšinu nekonzervativní, tradice neuznávající
9. 4. 2010 14:57
Re: OT: Francouzský Yaris
tak ono nakonec když si spočítáš prodeje nekonzervatívců možná to bude i víc než konzervatívců >:-[]

V podstatě ale rozlišovat na konzervativní/nekonzervativní zákazníky je velice problematické. Zejména v současnosti, kdy máš každé 2-3 roky F/L a po 5-6 velký F/L - novou generaci, jak je libo.

Zajímavý je spíš, že až v této nové generaci se plánuje +/- první propojení podvozkových platform v klasické třídě (nepočítám X-trail pro Koleos). Přitom motory si sdílí skoro 10 let.
9. 4. 2010 14:52
Re: OT: Francouzský Yaris
tak F/L je zmršenej dokonale, ale tohle nový nevypadá špatně, ten velkej boční prolis mi trošku připomíná současné Oply
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 14:47
Re: OT: Francouzský Yaris
Se nám to globalizuje, za chvilku nezbude, než se k tomu polu fakt začít modlit. >:D ;-)
Avatar - T613
9. 4. 2010 14:57
Re: OT: Francouzský Yaris
jestli třeba to Polo nebude posledním mohykánem jako třeba MG TD v padesátých letech >:-[]
9. 4. 2010 15:05
Re: OT: Francouzský Yaris
ono ale v podstatě žabákům ani nic jinýho nezbývá, než dělat "nekonzervativní" dizajn. Se podívej na ty recencze - furt je něco špatně: slabý motor, málo komunikativní řízení, měkké sedačky, ale dizajn zajímavý, svěží.

Pak někdo z nich udělá konzervu, třeba C5 - a je to furt samý divný dizajn, není to dost svěží, je to moc německé + všechno jako předtím, takže motor, sedačky... >:-[]
9. 4. 2010 15:11
Re: OT: Francouzský Yaris
Tohle je taky "nářez" [odkaz]

Věděl jsem, že to bude půlgenerační skok, ale doufám tedy ve víc než co ukazují dutch guys.
9. 4. 2010 15:23
Re: OT: Francouzský Yaris
včera jsem o tom četl taky, nová generace prý má dorazit v 2013/14, takže tohle asi nejspíš bude něco ve stylu GURU.

Tak či tak, prodejní statistiky to zjevně moc nezamíchá že >:-[]
9. 4. 2010 14:14
Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Podívejte se do žebříčku spolehlivosti aut na 100.000km časopisu Autobild a zjistíte, že největší šmejd na světě vyrábí VW :-!
Rozbalit vlákno
16
9. 4. 2010 14:16
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
A jéje :-!
9. 4. 2010 14:20
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
A jéje! Nebudeš o víkendu opékat špekáčky s wolffem na Príglu?
9. 4. 2010 14:23
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
What the fu-ck?
9. 4. 2010 14:28
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Dort können Sie weinen
9. 4. 2010 14:32
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Je to intelektuááál, musíš opatrně ;-)
9. 4. 2010 14:32
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Brečet můžou leda tak zarytí fandové VW... Ale vyslovil jsem jen holou pravdu :-)
9. 4. 2010 14:34
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
A nad čím? Svět bez soupeřů je nuda.
9. 4. 2010 14:34
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Slyšel jsi ten novej vtip?
VW tam a vlakem zpátky...
Dobrý ne?
>:D
9. 4. 2010 14:36
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Jasně, ten je dobrej. U fordu z něj dodnes nespí.
9. 4. 2010 14:36
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Anebo ještě líp...

A Fiatem zpátky :-)
Avatar - T613
9. 4. 2010 14:40
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
jako že si za cenu ojetého VW koupíš nový Fiat, jo? :-)
9. 4. 2010 14:45
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
skoro jsi to pochopil...
Avatar - T613
9. 4. 2010 14:52
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
aháá takže za cenu porouchaného VW si koupím nový Fiat.. to už jsou jejich ceny tak nízko?? fíha :-|
9. 4. 2010 15:12
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
já věděl že ty se chytneš na ten jeho fór :-)

ale neber si to osobně, sice si tam spletl značku, ale stejně to nebylo nic proti tobě >:-[]
9. 4. 2010 20:30
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Hm, je to smutne, ze to rikam ale to neni vtip! >:-[]
Avatar - white label
9. 4. 2010 20:40
Re: Fiat je na tom líp s kvalitou než VW
Já ten vtip sice několikrát slyšel na poněkud jiné značky, ale to je jedno...
Co však vím naprosto jistě je, že "nový" ten vtip není určitě... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
9. 4. 2010 14:53
NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
Odvazuju se tvrdit, ze pod Alfama jsou jednoznacne nejbezobsaznejsi diskuze...

Blahopreji vsem zucastnenym... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
9. 4. 2010 14:59
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
děkujeme!! Neodcházejte! :yes: :yes: :yes:
9. 4. 2010 15:02
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
Protože jde o uspokojení dopředu plačících fanoušků Fiatů. Nejde o obsah ale o dosažení 400 příspěvků v co nejkratším čase.
Avatar - ethicon
9. 4. 2010 17:01
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
a preto sem prihodíš ako obyčajne, pár bezobsažných príspevkov ;-)
9. 4. 2010 20:27
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
Já vím, ty si na ty jednodušší, že? Třeba tohle...

"až zabijou Bredlyho... >:D
Kde jste kucí ušatí?
400, to je číslo dne, ne? Pojďte do toho...

Alfa je malá, je vykulená, je pro buzny, vrže, je rezavá, neprodává se, je nespolehlivá, je ošklivá, je nejvalitní, je horší než BYD, je to italskej šmejd, cikánskej šmejd, předělaný a přeplácaný Punto, uskákaná, předražená...zapomněl sem na něco?"
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 10:54
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
iba si verifikoval môj predchádzajúci príspevok... ;-)
10. 4. 2010 12:48
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
V tom případě chválím tvojí sebekritiku.
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 13:03
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
myslím, že tá tebe evidentne chýba... :-)
9. 4. 2010 15:05
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
a to ještě některé obzvlášť libové exempláře chybí ;-)
9. 4. 2010 15:15
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
Julinka potřebovala 2.5 dne na 400tku.

Tohle je ale špičková verze Míťu, ta bude na 400ce ještě dnes :-!
9. 4. 2010 15:16
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
z 0 na 400 za nějakých 12 hodin ;-)
9. 4. 2010 15:19
Re: NEJHORSI diskuze pod ALFAMA
a to až příjde Míťa GTA, tu budete všichni čubrňet! >:-[]
9. 4. 2010 15:16
Shrnovačka
Pánové, nevím teda jak vám, ale mě tady poslední dobou docela chybí pořádné SHRNOVAČKY! Tahkle se nám diskuze rozmělňuje >:-[]
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2010 15:33
OT: Takyital
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
9. 4. 2010 15:42
Re: OT: Takyital
to je nové Bravo? >:-[]
Avatar - T613
9. 4. 2010 16:20
Re: OT: Takyital
to už má větší chladiče jak Hawker Tempest >:D
neregistrovaný "pathas"
9. 4. 2010 16:54
Re
Nasedněte všichni do těch vašich superbů, passatů, golfů a aut co vypadaj stejně a jezděte kolem vily Exnera ať mu uděláte radost.
Nejsem ten co musí mít auto co maj všichni v ulici a takovou alfu bych si koupil i kdyby stála jak ten nejdražší superb, co vypadá jak když na něj spadl kontejner s čínskejma hadrama.
Rozbalit vlákno
6
9. 4. 2010 17:38
Re: Re
... i kdyby ... realita někdy přínší bohužel/bohudík pěkná překvapení.
9. 4. 2010 21:02
Re: Re
Až přestaneš kupovat auta v hračkářství a začneš kupovat ty opravdový v saloně, tak se zase zastav, abys nás znova obohatil svými zkušenostmi ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:02
Re: Re
Velmi výstižné... :yes: ;-)
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 13:18
Re: Re
takže iba vy máte autá...my ostatní máme angličáky >:D :yes:
10. 4. 2010 13:50
Re: Re
Ty už bys i mohl vodit tatrovku na provázku... ;-)
Avatar - white label
10. 4. 2010 14:48
Re: Re
Jednak o tobě nikdo nepsal, a pak se taky běžně vyskytuje něco jako "přirovnání" s určitou mírou nadsázky..., podobně jako si nadsázku použil ve své reakci... ;-)
9. 4. 2010 17:17
Smutná cena u ještě smutnější značky
Málokdo by si ještě před několika lety pomyslel že sportovní alfa se bude muset nabízet za cenu sportovního seatu (viz Ibiza cupra). A nejsmutnější pro alfu na tom je, že i tato cena se pro spoustu lidí zdá býti příliš vysoká. U značky co dřív chtěla konkurotvat BMW! Kam alfu fiat dovlekl :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pocitac
9. 4. 2010 18:12
Jednička - Alfa Romeo
Když je někdo nejlepší, nejhezčí a nejúspěšnější, tak se o něm hodně mluví… všimni si, že o Alfě Romeo se na auto.cz mluví nejvíc. Alfa není auto pro skřety z šedých hor. Alfa Romeo je fantastická značka, plná emocí, elegance, sportu. Alfa Romeo je jednička – vykouzlí ti úsměv na tváři, přinese ti radost, slunce a čirou zábavu z jízdy. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ethicon
9. 4. 2010 19:38
Re: Jednička - Alfa Romeo
Alfa nie je ani najlepšia ani najúspešnejšia, ale určite pôsobí ako červené súkno na tunajších diskutérskych germano-riťolezov... >:-[]
9. 4. 2010 21:06
Re: Jednička - Alfa Romeo
Vidím, že si se znova restartoval :-)
Jen v tom mám podle tebe trochu zmatek, protože jednou je jednička Peugeot, pak Renault, teď Alfa. Tak kdo to bude příště? :-)

Tahle Alfa jistě emoce budí, ale ne zrovna pozitivní. O eleganci ani sportu v téhle verzi nemůže být vůbec řeč...
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 11:32
Re: Jednička - Alfa Romeo
len aby si nemal s tých emócii zase kropaje potu na čele ako si mal v diskusii o cene Fabie HTP...to je vrchol elegancie a športovosti,samozrejme v tvojom ponímaní kde sa hrabe nejaké Mito..;-)
10. 4. 2010 12:56
Re: Jednička - Alfa Romeo
Si mě s někým pleteš ne? Pochybuju, že bych někdy diskutoval u Fabie HTP a už vůbec ne v pozitivním smyslu :-)
9. 4. 2010 19:51
MiTo = krása! Vedenie Alfy (Fiat) = hanba...
MiTo je krásne aj keď mňa osobne trochu zamrzelo že z nových Álf zmizli agresívne línie a štýl svetiel aké boli na faceliftovanej 147, Brera, Spider a hlavne aktuálnej 159. Zadok MiTa je bezchybný, ale predok mohli spraviť menej zavalitý. Ale napriek tomu dávam všetky palce hore. V krvavo červenej to je najkrajšie auto v tomto segmente. Avšak toto je môj pohlad a ako sa hovorí - sto ľudí = sto chutí, tak v otázke vnímania dizajnu to platí o to viac. Nikomu teda neberiem ak sa mu páči viac fábia alebo Lada. Avšak jediné za čím si budem stáť bude pridaná hodnota u Alfy v podobe auta, ktoré vám neposkytne len prostriedok na prevoz z bodu A do bodu B, ale poskytne vám aj radosť z jazdy a poriadnu dávku emócií. Podvozky u Álf bývajú pravidelne špičkové čo sa týka jazdných vlastností, motory výkonné s vynikajúcim rozsahom záberu a zvuk vyladený k dokonalosti. Nevýhodou je, že keď sa pokazí Alfa, bude sa o tom hovoriť, kydať a majiteľ sa bude označovať za blba, že je ochotný živiť také auto. Avšak keď sa to isté stane u koncernu, radšej sa to bude tutlať a o čom sa nehovorí - o tom sa nevie. Je to škoda, pretože Alfa by si zaslúžila viac dôvery.

Pridám snáď už len môj smútok nad cenami. Sú vysoké. Alfa radí samu seba medzi prémium, to však ale neznamená že by sa tomu museli podriaďovať aj ceny. Viem si predstaviť že ak by sa cenovo dostali pod úroveň nemeckých premiantov, tak by zvýšili svoju konkurencieschopnosť, viac by sa predávali a určite by to aj Alfe prinieslo aj väčšie zisky. Niekedy je predať väčšie množstvo za nižšiu cenu viac ako predať malé množstvo za vysokú cenu. Tak napríklad MiTo je v základe drahšie ako o triedu vyššia nová Astra atď. Toto je zlá cesta a očakávané čísla predajnosti Alfy tak ostanú len zbožným prianím vedenia. Koncern Fiat vie urobiť pekné a dobré auto, ale nevie ho predať. Kde je poriadny marketing? Reklamy, bilboardy, akcie... Pozrite si ich webové stránky, však to je na smiech! Škoda toho. Chcelo by to vymeniť ľudí vo finančných oddeleniach, v marketingových oddeleniach a distribútorom a predajcom by to tiež neuškodilo.

Takže moje zhrnutie by vyzeralo asi takto:
Vozy Alfa = :yes: :yes: :yes:
Vedenie automobilky = :no: :no: :no: :no: :no: :-(
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2010 20:15
AR korodujú:-)
Nechcem a nebudem komentovať mladíkov, ktorí svoje sexuálne skúsenosti odštartovali vo výfuku tunovaného Golfa, ale vysvetlí mi niekto, ako je možné, že poznám AR 33 1.5 boxer z roku 1992 bez akéhokoľvek náznaku korózie (keď v Alfe zinkovali karosérie, vo VW zinok hľadali v periodickej tabuľke) a susedov Golf 4 (1999) kvitne ako lalia?. Zázrak nie? :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pocitac
9. 4. 2010 20:33
Re: AR korodujú:-)
Nesrovnával bych Alfu Romeo s podřadnou značkou... V těch letech byly všechny německé značky s antikoro ochranou pozadu.
9. 4. 2010 21:09
Re: AR korodujú:-)
Já znám jeden Ford T z roku 1917 taky bez náznaku koroze...
Avatar - euro89
9. 4. 2010 22:12
Re: AR korodujú:-)
Žádný zázrak, normální praxe. Kdo Ti prosim Tě řikal, že italský auta reznou? Snad ne místní kašpar, který by stránky nejradši přejmenoval na dasauto.cz >:-[]
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:16
Re: AR korodujú:-)
Že tu špičkovou kvalitu Alfy z devadesátých let neocenili ani její bývalí zákazníci, natož "další noví"...
Jo, 90tá léta, opravdu typické období špičkových a bezporuchových Alf a s tím spojený "histroický úspěch" značky... ;-)
Avatar - euro89
9. 4. 2010 23:30
Re: AR korodujú:-)
Myslim, že v 90. letech si Alfa svoje fanoušky a bývalý zákazníky naštvala ani né tak kvalitou produktů, jako hlavně přechodem od transaxle k "nudnym" předokolkám. ;-\
9. 4. 2010 22:15
Wv
Já bych to viděl takhle(alespoń podle příspěvků). Majitelé WV si myslí, že mají to nejlepší, co mohou mít...hovco...dnes se ty vozy kazí stejně, ať je to fiat, wolksvagen, ford, to je jedno...Jen fiat a celý jeho koncern má nevýhodu v tom, že si dříve udělali špatné jméno a tak různí inteligenti se snaží všechny majitele a příznivce těchto vozů dementovat. A hlavní rozdíl mezi fiaťákem a wolksvagnekem je ten, ze fiataci jsou spokojeni s tim, co maji a příznivci wv si musí pořád něco dokazovat shazováním a urážením příznivců fiatu a spol... ;-\ Ale co je pravdou, je to, že vedení fiatu je trošku mimo...nevím, proč například neudělají bravo v kombíku...oproti golfu kombi by ten zadek aspoň nevypadal jak nalepený bonbon a myslím si, že prodeje by se u fiatu alespoň těsně přiblížily k wv...na kvalitě a technice zapracovali(jsou vlastně průkopníky v motorech např.), jen to vedení by to potřebovalo obměnit...
Rozbalit vlákno
20
9. 4. 2010 22:47
Re: Wv
Co anebo kdo je "wolksvagnek"? Nemyslel jsi wolfsvagnek? >:D
9. 4. 2010 22:54
Re: Wv
Hmm, na nic víc se nezmůšeš? ;-\ No, nemáš vlastně na co, protože je to pravda, co jsem napsal. Chlapci od wv si myslí svoje, my od fiatu zase víme svoje...Jo a, když je ten golf, či třeba ještě jeho hlavní konkurent focus tak dobrý a kvalitativně neprůstřelný, tak mi potom vysvětli, proč znám lidi, kteří srovinka od těchto aut přešli srovna k bravu? To je divné...
9. 4. 2010 23:06
Re: Wv
A kolik těch lidí co přešli od Golfu nebo Focusu k Bravu znáš? Tipuju a dovoluji si použít jeden výstižný citát: "Mám pocit, že jich nebude víc, než prstů na ruce zasloužilého lesního dělníka po třiceti letech práce s pilami všeho druhu." :-)
9. 4. 2010 23:10
Re: Wv
Ano, máš pravdu...hlavně proto, že mi je celkem ukradené, kdo si co koupí...a znám i chlapa, co si koupil golfakombi, jen proto, že bravo se neprodává v kombi(blbost manažerů fiatu..)
9. 4. 2010 23:28
Re: Wv
No vidíš, a co potom kdybys zjistil kolik majitelů přišlo ke Golfu nebo Focusu od Fiatu...
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:32
Re: Wv
Ono se těch kombi Golfů neprodá ani zdaleka tolik, co těch krátkých, takže je to taky (z velké části) ohraná omluva prodeje Brava od místních wolffů..., Bravo by ani s kombíkem nepatřilo k žádným evropským prodejním rekordmanům... ;-)
9. 4. 2010 23:37
Re: Wv
Přesně tak, tipuju, že kombi Golfa se neprodá víc než 10% (vzhledem k designu zadní části se ale není co divit), narozdíl třeba od Focuse, kde prodeje kombi činí podstatně větší procento
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:40
Re: Wv
Jj, ono je to taky vidět na cestách...
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 11:14
Re: Wv
a zamyslel si sa niekdy nad tým, že niekto možno chce mať auto, ktoré nie je vidieť na každom rohu a to vôbec neznamená, že musí byt zrovna nejaký švorcák či bazárový kovboj či ako tu tu zvyknete definovat....? to, že je Golf či Focus najpredávanejší kompakt nikto nespochybnuje ale neznamená to, že je najlepší, alebo zrovna to Bravo či Delta či možno Gulietta (tá asi tiež nebude lámat predaje týchto evergreenov) je horšia? kto sa chce odlišit siahne práve po takejto produkcii, ty si tiež radšej kupiš GTI ako niečo možno rovnako drahé ale "bežné"...90% ludí sa lepšie cíti v stáde a stádovito aj nakupuje a to jedno či auto, alebo iný spotrebný tovar...a absolútne nič to nehovorí o kvalite tohto tovaru,
Avatar - white label
10. 4. 2010 12:24
Re: Wv
Je dobré si nejprve přečíst, na co reaguju...
Psal jsem logicky o tom, že na cestách je vidět podstatně víc Focusů v kombíku, než u Golfů v kombíku.
Tobě jistě nemusím vysvětlovat význam přídavného jména "paranoidní"... ;-)
Avatar - ethicon
10. 4. 2010 13:12
Re: Wv
čítal som to a reagoval som nielen na teba a hlavne v kontexte stále sa opakujúcich argumentov kolko sa čoho predáva...neviem čo je na tom paranoidné... ;-) je tiež paranoidné ak reaguješ ty, ked si tu niekto "obtiera" usta o Golfa aj mimo diskusie o ňom?? ;-)
10. 4. 2010 13:53
Re: Wv
A jakej jinej pádnější argument bys chtěl použít pro úspěch a kvalitu daného modelu než jeho prodeje?

Navíc místní italský slzy, že kdyby vyjelo Bravo i v kombíku, tak by rozdrtilo jak Focus tak i Golfa jsou víc než směšné :-)
Avatar - white label
10. 4. 2010 14:42
Re: Wv
Každopádně si reagoval na porovnání prodejů Focusu a Golfu v kombíku zcela "mimo", což rozhodně paranoidně vyznělo.
Pokud chceš na něco v diskusi reagovat obecně, máš na to k dispozici tlačítko "přidat příspěvek"..., nebo alespoň zareagovat na příspěvek, na nějž to logicky nějak navazuje...
Naopak, pokud reaguju na někoho, kdo má jako hlavní argument pro obhajobu designu AR to, jak "špatně" vypadá Golf, pak to nejsem rozhodně já, kdo je tu paranoidní, nebo mi snad chceš dokázat, že jsem tě s tou znalostí výrazu "paranoidní" přecenil... ;-)
Avatar - ethicon
11. 4. 2010 08:41
Re: Wv
skôr si začiatok vlákna ty nečítal, tam sa o kombíkoch vôbec nepíše..ale to je jedno...k obsahu čo som napísal si sa aj tak nevyjadril, len si ma tu chytal za slovíčka a stanovil mi poracovnú diagnózu.. ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:07
Re: Wv
>:D
Kdyby to napsal jednou neřeknu, ale čtyříkrát!
Nová doba, nová značka "WV"... >:-[]
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:18
Re: Wv
Omlouvat se nemusíš, stačí se tomu zasmát..., zasmát se sám sobě je velké "umění", ale když to "překousneš", je to i docela přijemně "osvobozující"... ;-)
11. 4. 2010 12:08
Re: Wv
Jo však já to beru úsměvně:) Já jsem němčinář asi jak Japonec :-)
9. 4. 2010 23:26
Re: Wv
Nová značka Wolffsvagen, resp. Bravo co prohání na dálnicích...(teď už nevím co to bylo za auto) >:D
11. 4. 2010 11:29
Re: Wv
Nikdy mne nepřestane fascinovat, jak málo stačí dětem ke štěstí. Je to anprostá bomba... >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
9. 4. 2010 22:41
Proboha, to je hnus!
A proc na obrazcich navic ukazuji auto, ktere pusobi dojmem, ze ma praskla pera? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
9. 4. 2010 22:55
Re: Proboha, to je hnus!
aby ses mohl hloupě zeptat :no:
Avatar - DRBNUTY
10. 4. 2010 07:52
Re: Proboha, to je hnus!
Ja si myslim ze vacsia tragedia je, ze tvojim rodicom praskol prezervativ.Vysledok uz pozname. >:-[]
10. 4. 2010 13:27
Re: Proboha, to je hnus!
>:D >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Nominace na prispevek roku :yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[]
Avatar - euro89
10. 4. 2010 18:21
Re: Proboha, to je hnus!
>:D >:D >:D >:D >:D Možná prasknul, možná ho jen tenkrát zapoměli vychovatelé v ústavu pro duševně choré rozdat svým svěřencům >:-[] >:-[]
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
10. 4. 2010 09:48
Pekné :-)
Odkedy som pol roka jazdil na Stile a odkedy som mal tú česť so 166, mám FIAT a jeho značky rád a napriek všetkému by som nemal problém Alfu kúpiť. Je krásna, chytí za srdce a vlastné srdce má naozaj na úrovni.

Neviem, prečo sa furt hovorí o kazovosti Talianov, ale Stilo sa za rok jazdenia a 30 000 km naj. ani raz nepokazilo (ak nepočítam páčku smerovky, ktorá občas priskoro vyskočila). Naproti tomu Golf V v priebehu 30 000 km už má za sebou 3 poruchy vážnejšie a ďalšie menšie a nepríjemné. Octavia predchádzajúcej generácie 1.9 TDI otca už dva krát nechala na ceste bez zjavného dôvodu (motor) a Superb 2.8 V6 sme boli nútení predať po dvoch rokoch, keď sa pár krát rozhodol sám od seba stiahnuť okienka počas parkovania na verejných priestranstvách.

Nesnažím sa povedať, že koncern je menej kvalitný. Len poukázať na často prehliadaný fakt, že (až na niektorých Japoncov) sa kazí viacmenej všetko. BMW, Mercedes netvoria výnimku (navyše sú ich opravy často podstatne drahšie). Takže čo sa mňa týka, ak chcem niečo, čo sa nekazí, kúpim si staršiu Primeru alebo novú Accord, Mazdu či Subaru. Zvyšok spektra výrobcov už nerozlišujem, lebo napriek rozdielnej pravdepodobnosti, v praxi sa vám rovnako ako Fiat môže pokaziť aj Mercedes. (Pravdepodobnosťou sa oháňať v reálnom živote je totiž dosť ošemetná záležitosť.)
Rozbalit vlákno
1
12. 4. 2010 15:39
Re: Pekné :-)
...taky jezdíme jedno firemní stilo rv.2003 115 JTD a taky se mi nezdá víc poruchové než ostatní focusy a octavie aj. co tu máme. Páčka směrovek také vyskakovala, mysleli jsme, že je to na výměnu celého bloku pod volantem jako u stejně starého P307, ale.. stačilo otočit opačně "léty zatvrdlou" prachovku na páčce a je po problému..a za darmo! :-)
neregistrovaný "JTDLE500"
10. 4. 2010 16:52
Z dob davno minulych...
vsechno je to jen o minulosti a ztoho plyne soucasnost, jak se rika staryho psa novym kouskum nenaucis, a i kdyby Fiat, Alfa, Lancia udelali cokoli lepsiho tak budou prehlizeni porad. Ale na druhou stranu sem rad za to ze to tak je a ze alfa neni obycejna tuctovka, proto sem si tu znacku zamiloval a nemenil bych
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2010 15:25
zajímavá diskuze
Takže...
Je docela zajímavé a velice vtipné číst tuhle diskuzi... Naivita některých jedinců mě dokáže fascinovat.
Co se týče Alfy jako značky, všichni si na ni ukazují podle mne hodně neprávem, to že se kazí není jen vinou výroby, ale i tím, jak se kdo k autu chová. Když se člověk k autu chová jak má a stará se o něj, tak to auto vydrží - ať je to Fiat, VW, Ford či Lada. Je sice fakt, že Alfa vyžaduje vždy trochu větší péči, ale odměnou za to jsou již zmiňované vlastnoti jako výborný podvozek, nádherné auto plné emocí, exkluzivita atd. Servis u Alfy není o nic dražší jak třeba u BMW, AUDI či vyšší třídy VW. To, že je marketing ve FIATu neschopný je bohužel krutý fakt, se kterým se milovníci koncernu museli smířit (mě osobně to velice mrzí, ve FIATech jezdím skoro 5let a nikdy žádný závažnější problém)...
MiTo je pro mě překvapení, to auto se mi na fotkách moc nezdálo, ale když jsem jej poprvé viděl na cestě, posadilo mě ještě hlouběji do sedačky. Nádhera... Když to mám srovnat s Golfem, který je prakticky už 3 generace postavený na stejném základu (jen jej nafukují a mění masku a světla)tak ty peníze co dám za Golfa GTI mám tohohle krasavce a ještě ušetřím. A nabídne mi rozhodně víc...
A nakonec se vyjádřím ke koncernům, když už je tu docela vášnivá diskuze - FIAT je bohužel pověstný svým špatným marketingem, Lancia Delta (ta nová) je překrásný kousek, ale u nás bohužel neprodejný za ty peníze, MiTo to má také velmi těžké a jsem jen rád, že přes cenovou politiku, kterou nasadili na F500 jich vídám na silnicích více a více. Vozy značky FIAT mají vesměs velmi příjemné ceny, škoda že neudělali Bravo combi (tím by ale zase prakticky potopili Cromu, která je cenově bohužel velmi nadsazená). Když se podívám k jiným koncernům - VW, které nabízí za šílené peníze prakticky už 10let stejné auta, které svým designem zrovna neoslňují a občas mám pocit, že např. Škodovku se snaží VW potopit (takhle lepit auta na sebe, viz. Superb II či odporná Fabia II - no fuj!), snad jediné co VW dělá trochu obstojně jsou SEATy (jen kdyby tam necpali ty svoje technologie a zastaralé motory)... FORD měl před 15ti lety také namále a nebýt Focusu, tak by asi byl na tom velmi zle. Dnes dělá vcelku líbivá auta, které jsou na tom cenově taky vcelku dobře. GM je bohužel na pokraji krachu, Opel se sice zvedá (Insignia se fakt povedla), ale když jsem nedávno viděl Astru, rv. 2004, která byla shnilá, tak mě to docela zarazilo. Francouzi jsou designově někdy dost šílené, jindy zase velmi podařené auta, za které chtějí rozumnou cenu, ale servis těchto aut není zrovna příznivý. Auta z Asie mají obrovský nešvar - kupovat jedině jako "funglovku", ojetiny jsou na servis dražší jak BMW... Nechci říct, že FIAT je absolutně nejlepší, každý má své mouchy, ale já jsem prostý člověk, který chce mít auto, které jen tak na silnici nepotkám, řídím se designem a v tom jsou italové nejlepší... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
12. 4. 2010 16:33
Re: zajímavá diskuze
Nevidím žádnou souvislost (ani smysl) při srovnání Golfa s Mitem?
To je podobné jako srovnávat třeba Octávku s Pandou...
Píšeš, že Golf je prakticky už 3. generaci postavený na stejném základu. Ty toho zjevně o Golfech (a autech postavených na jeho základu) moc nevíš. Mezi základem IV. a V. generace je taková "technická revoluce", že ji Golfu může ještě dnes závidět i "základ" Brava a spol.
Pro tebe je nová! Lancia Delta překrásný kousek, mě zase u kompaktu slovo "překrásný" evokuje spíš líbívou kýčovitost a snahu odlišit se za každou cenu.
Takže lorde, klidně "nasedni" do "své překrásné" a moderní nové Delty a já skromně zůstanu u "obyčejného" designu, "letitého" základu a techniky Golfu GTI. Na cestách bude pestřeji a já ti tvé auto taky určitě závidět nebudu... ;-)
12. 4. 2010 20:49
Re: zajímavá diskuze
Srovnání Golfa s Mitem jsem použil jen cenově, Golf se Mitu co se týče jízdních vlastností nikdy nevyrovná.
To, že je Golf postaven na stejném základu už 3 generace bylo myšleno z hlediska designu - stačí si přečíst závorku a pochopil bys. A co se týče jízdních vlastností tak je třeba ta slavná verze GTI je nedotáčivá a podvozek má na sportovní verzi až moc měkký (4. a 5. generace, šestku jsem ještě nevyzkoušel)...
Avatar - white label
12. 4. 2010 21:44
Re: zajímavá diskuze
Srovnání MITA s Golfem je mimo i cenově...tato vrcholná verze
začíná 552 tis., kde začíná GTI (nemluvě o Golfu R) snad víš. Pokud použiješ: "postavený na stejném základu", pak můžeš těžko čekat, že to bude bráno jako vyjádření o designu.
Čtverkové GTI bylo v podstatě jen Golf s nápisem GTI, ale pětkové GTI patří k nejlepším GGTI vůbec, viz testy a ocenění, kromě osobní zkušenosti, jsem četl nespočet testů GTI5, ale nic z toho o čem píšeš jsem se tam nedočetl. Nedotáčivost je vzhledem ke koncepci a karoserii příkladně potlačena a je rozhodně přijatelnější, než u nejúspěšnějšího soupeře Focusu RS...a hlavně nevím co bys až do dnešní doby chtěl postavit proti této dvojici velmi úspěšných klasických HH právě z Itálie?
12. 4. 2010 21:47
Re: zajímavá diskuze
Brávo v kombíku?
Avatar - white label
12. 4. 2010 21:52
Re: zajímavá diskuze
Napsat, že Golf se Mitu nikdy nevyrovná (co se týče jízdních vlastností) je těžce mimo, jako celé tvé srovnání těchto dvou nesrovnatelných aut...