Na MiTo GTA musíme alespoň prozatím zapomenout. Jako slabší náhrada vysílá Alfa Romeo na český trh MiTo Quadrifoglio Verde, které má dosud nejsilnější verzi motoru 1,4 MutliAir.
tak samozřejmě pokud si koupíš Alfu od Solida, nemůžeš čekat bezchybné zpracování. Kankunenovi nezbyde, než si přišetřit a koupit Minichamps, tam už bude s kvalitou spokojený. Sice stojí tak 1000Kč, což není málo, ale blíží se vysvědčení - to bude jeho příležitost ;-)
Já byl takový fanda Alfy, až jsem jí doporučil otci v roce 98 a jsem rád, že mě nevydědil. Až čas prokáže, jestli to konečně Italové dokázali a ty auta budou držet.
podívej, mě třeba krásně hnila Astra F z roku 1997 - mám to psát teď do každé diskuse o nové Astře? Je to prostě 12 let zpátky.... opravdu si myslíš, že to je relevantní....?
až zabijou Bredlyho... >:D
Kde jste kucí ušatí?
400, to je číslo dne, ne? Pojďte do toho...
Alfa je malá, je vykulená, je pro buzny, vrže, je rezavá, neprodává se, je nespolehlivá, je ošklivá, je nejvalitní, je horší než BYD, je to italskej šmejd, cikánskej šmejd, předělaný a přeplácaný Punto, uskákaná, předražená...zapomněl sem na něco?
Pokus o ironii, ale, chape, vždyť ty mluvíš pravdu, ani to netušíš :yes: Italské vozíky mají pověst nespolehlivých šmejdů, jsou vyráběny neschopnými lemply, které řídí ještě neschopnější vedení. Korunu tomu dává naprosto zoufalé zastoupení, prodejci a servis...
Fiat byl díky výše napsanému před pár lety před bankrotem a Alfa je v bankrotu prakticky celých dvace let.
Schopnost & Neschopnost Fiatu dokládájí motory Mulitair, technika dobrá, ale schopnost to prodat zoufalá...jenom takový příklad, špičkový TSi motor si můžu objedat i do Fabie social edition, zkus si objednat Mulitiair u Punta, Brava >:D Giulliety nebo Mita v social edition verzích...
Prakticky veškerá konkurence ve třídě nějaký ten sportovně laděný vrcholný model už má. Tohle čtyřlístkové mito parametry nijak nezaostává, jiná věc je, jestli se v Alfě trefili cenou. Podle mého je tam tak padesátka navrch, a budu mile překvapen, pokud tohle auto někde na silnici potkám. Leda by o něm začal uvažovat wolff, to by mohla být šance, že tak za pět deset let... :-);-)
cena je stejná jak u toho sportovního Clia a o nějakých 60 tisíc pod Corsou OPC.... takže bych neřekl, že je vysoká.... Samozřejmě, 50 tyček dolů by jistě nejdenomu kupci usnadnilo rozhodování...
Jinak ceny Pola GTI neznáme, stejnětak jako ceny jednoho dalšího (zeleného) konkurenta, jehož jméno se tady bojím vyslovit, abych nevypouštěl džina z lahve..... ;-)
Tohle není konkurent Clia RS ani Corsy OPC, dobře to víš. Ale nechci do podobné diskuse zabředávat, z mého pohledu je cena o pár desítek tis. vyšší než by odpovídalo jak danému modelu, tak postavení značky jako takové, ale vyvedou-li mě prodeje čtyřlístku z omylu, nebudu s tím mít problém. ;-)
Já bych to neviděl tak pesimisticky. Spíše mě trochu "děsí" kam chce Alfa cenově postavit GTA, které bude určitě cenově výše. To bude ten správný model pro oddané fanoušky značky. U tohoto MiTa věřím, že by si mohlo najít klientelu i mezi nerozhodnutými.
no uvidíme.... (resp. jestli se vůbec někdy objeví statistika, jak se tyhle malé rychlé hatche prodávají....). Taky mi to žíly netrhá, z prodeje Mita QV provize nemám ;-)
V Německu je za 525.000,-, s příplatky jde přes 700 tisíc celkem snadno. A jen o takových 25-30 tisíc dražší než podobně vybavená 1.6 JTDM. MiTo jako takové mi přijde předražené, ale QV v rámci modelu mi přijde oceněné dobře.
Stejně mi přijde, že jim to u nás trvalo nějak dlouho, Němci mají ceník už hodně dlouho (tuším v září/říjnu ho už měli) a nějakou dobu je také prodávají.
Pokud bych měl hodnotit pouze její desing, tak se mi jako tato Alfa opravdu vůbec nelíbí a už vůbec ne v bílé barvě. Připadá mi až moc ve všem kulatá. Kde jsou ty časy kdy z továren vyjížděli úchvatně tvarované nádhery, jako je 164, 155, 33 a dalších.... Ale MiTo? :-(
Tak si dej třikrát zdrávas a dva očenáše, a rychle to odvolej. Jinak s tebou bazalkářská dyzajnová hlídka rychle zamete... pochybovači jeden, dyť už Mikelandželo...atd. ;-):-)
155 se mi docela líbí, 33 se mi líbila před 15 lety, te´d už opravdu ne. 164 ale napříkald stále považuji za velmi krásnou (a kdo ví, třeba si ji do sbírky pořídím, vzhledem k vyrobeným počtům to stojí za to) ;-)
:yes:
souhlas.
Prostě 164 je moje krevní skupina a je fakt, že se dají pěkný kousky celkem docela dobře ještě sehnat a hodně mě to láká. je to ještě takové to klasické auto...
155 má samo základ v Tipu, ale jinak je to jiná liga a 155 QV 4x4, to je pravověrný stroj.
75 je jedno z nejlepších aut své třídy a své doby - asi navždy!!! Transaxle už v této třídě aut už asi nikdy nebude.
Páji to všichni ví, nicméně třeba dveře Superbu1 a Passatu (tuším B 5) mají stejné katalogové číslo a nikomu to nevadí... A myslím, že mezi Temprou, Dedrou a 155 byly velké konstrukční rozdíly. 155 měla úplně jiný podvozek než Tempra. Takže ano máš pravdu, ale to nic nemění na tom, že klínovitý profil 155 je jedinečný a to auto se mi líbí. Lacinost ze 155 taky nečiší stejně tak jako tomu bylo u 33 (např.). Ale to je už dávná historie a netřeba se k ní vracet, když dnes tu máme tak skvělé modely jako je zrovna toto Mito. :yes:
tos neřekl nic objevného, že to byla trojčata. Jen mi vždy připadala oproti těm dvěma kulatá, a tudíž mi zaměňování dveří s Temprou přijde jako fíkovina.
Jasné.
Osobně si taky myslím, že je to tak trochu fíkovina, na druhou stranu..., že jo.., jedná se o tyhlety italský auta... a to všichni ví, jaký ty mají zpracování, že?... a tam je valstně jedno..ja to vypadá.. ono to stejně pokaždé vypadalo jinak a každý dveře byly jiný..., tak je to jedno. ;-)
Ona taková 155 má myslím prolis přes dveře a tempra nic podobného neměla atp... Ale to je te´d už fakt jedno.
Tak to jsme dva, mně se taky líbí auta z týhle doby. Honičku z Bullitova případu nebo závěr Tarantinova Auta zabijáka můžu skoro kdykoliv. Ty auťáky měly styl a oproti dnešku majestátnost, kterou už dneska nemají ani auta velká....čemu jsme nepřišel na chuť byly padesátá léta a ty bublinózní vozy s ploutvemi. Ale zlatý sedmdesátý a osmdesátý.....:-)
souhlas, 50tky nic moc, možná ještě ty obrovské koráby s ploutvema celkem fajn.
60tky nic moc ze začátku, pak se začali vyrojovat různé sporťáky a fastbacky, to můžu
70tky slušný
1.polovina 80tek slušný
2.polovina 80tek úpadek
90tky - v druhé polovině se to trošku probralo, ale ta první děs a běs, ale třeba Chevy Caprice od 91 byl krasavec :yes:
155 byla krasavec, ale nečekám že jako vlastník globálního vozu to oceníš ;-) >:-[]
Jinak Rex pak měl i 166, a nevím jestli začas dokonce nejezdil Roverem. Asi taková malá revolta vůči velkému bratru na západě, tam přece každý správný polda od Derricka přes Wollfa (nemyslím toho z Brna >:-[] ) až po toho tlusťocha, sorry vypadlo mi jméno, jezdí jen a jen německou károu, a skoro vždy prémií - MB, Bawo :-!:-)
Cataniho jsem už dlouho neviděl, a když to ještě za totáče pouštěli rodiče mi to nepovolili, prej je to strašnej krvák
podobně jsem to měl s filmem Tři dny kondora s Redfordem tuším. To nás máma brala hned spát, dokonce ani ona na to nekoukala. Když jsem to pak konečně viděl, nechápal jsem. To už pomalu v Slunce, seno.. bylo víc násilí >:-[]
Těžko může hovořit o designu někdo, kdo ani neví jak se slovo design píše. 8-s
A navíc, pokud by ses designu skutečně věnoval, nemohl bys zde něco takového prezentovat.
Mito je společně s GP (samozřejmě) vrcholem umění a schopnosti designu mezi seriově vyráběnými vozy.
Jasně chytrolíne, jenom ty a wolff tomu rozumíte. Fráze na závěr a blažený pocit sebeuspokojení, jak jsi mu to nandal. No, někdo by to mohl až závidět, lidi s tak nízkým IQ jako tady předvádíš ty mají snadný a spokojený život. :-)
Vzhledem k tvé formě vyjadřování, bych témata o velikosti IQ (být tebou) raději vynechal. ;-)
Nemám potřebu to někomu nandavat, to možná praktikuješ ty na silnici, když si řešíš své komplexy, já zde pouze prezentuji pohled na design. ;-)
MiTo samozřejmě nehanbím, ale z mého pohledu se mě toto auto prostě nelíbí, tečka! Na 164 rozhodně nemá. Uznávám, že dnes je jiná doba.....bohužel. A co se týče pravopisu, já na rozdíl od tebe nikoho nekamenuji, chybu udělá prostě každý. Nebo ty jsi STROJ nebo člověk?
Nejseš sám, to auto je skutečně hodně ošklivé, na ty předchozí nemá ani náhodou. Ale problém je v tom, že když musíš dělat na jedné platformě různá auta, tak zejména v situaci, kdy tě tlačí ekonomika a technologie k minimu rozdílů, tak to jinak dopadnout nemůže.
Navíc Fiat žije čím dál tím víc z podstaty a jeho vývoj za ostatními evropskými konkurenty zaostává taky čím dál tím víc, takže nic lepšího se od něj čekat nedá. Loni tady známá klaka hýkala nadšením na Lancií Delta (tou současnou) a kde je jí konec a hlavně - jak vypadala...tohle je to samé. Přitom Lancia Delta (tedy ta skutečná, ta původní) bylo AUTO. Použít stejný název na vytuněné Bravo ještě není základem úspěchu. Ono PR nedožene všechno a když se podívám, kam směřuje třeba Citroen nebo i Renault, pánbůh ať ochraňuje fiat, uzná-li to ovšem za nutné.
že se to rozjede, ta 400 není opět nereálná... šup šup... >:-[]
Jinak, Dinare, já vybíral auto asi tak 3 měsíce (pro tvoje info) a pro F 500 se rozhodlo během 2 dnů, takže 5 až deset let na to opravdu nepotřebuju ;-) Ale přiznávám, že mito QV mi za ty peníze připadá velmi velmi dobré a potenciální nástupce F 500 to asi je.
>:D
řekl bych že srovna ty nemáš potřebu sebe a ostatní sebeklamem přesvědčovat o své pravdě..., takže informace speciálně pro tebe... běžný pracovní, celkem rušný páteční den. ;-)
co k věci? že jsi zhrzený fanoušek koncernu, který místo modelového koncertu nám předvádí jen singly?
A že by na ten koncert měli, kdyby nebyli tak neschopní věci dotáhnout do konce.
Pošklebuj si jak chceš, za ty příspěvky na účet bazalkářů si můžete sami svou zaslepeností a koncern svou hloupostí
:-) Jo, javoráč je moje srdcovka, jednak jsem tam někdy před dvaceti lety dostal poprvé nad hlavu BIGa a letěl, jednak je to furt široko daleko nejlepší sever. ;-)
"...a potenciální nástupce F 500 to asi je." :-)
No, vždyť říkám, za pět let možná ten čtyřlístek tady začneš probírat, ano, ne, ceny, jak je ten nebo jiný prodejce alfy na prd, pak nějaká ta taneční vložka s renaultem nebo fordem, dvě tři kličky, dědictví od babičky a nakonec z toho bude max. nějaké duefólio s jiným motorem, ono už se to nějak okecá, že je to vlastně lepší volba. :-);-)
Já ti nevím...
Ale tahle ta jakoby dehonestace na mou osobu je z tvé strany opravdu trapná a zbytečná. Nechci ti kazit iluze, ale moje auto tady bylo na moje.auto.cz, přičemž i úplný blb poznal, že je to bravo v nejvyšší specifikaci (Sport s téměř kompletní přípl. výbavou vč. skywindow a dalších fíčovin), tedy žádné duefólio.
A co se týká F 500, tak tam se jedná taky o nejvyšší specifikaci v plné (ano vím Abarth se tady neprodává) ve speciální edici. Takže... netvrdím, že musím svými auty oslňovat (i když ta F 500 opravdu oslňuje ať se ti to líbí nebo ne), na druhou stranu nekupuju Fiaty protože jsou levné, protože za ty peníze, co sem já dal do Fiatu, se dají dnes skutečně pořídit i prémiové vozy (zvlášť když u koncernu mám velkoobchodní nákupku). To, že jsou kvalitativně pod úrovní toho Fiatu je druhá písnička o tom by sme se mohli hádat do nekonečna a přesvědčeného nepřesvědčím, nicméně já narozdíl od např. šášulky tady nikdy neměl problém říct co mám za auto, tak bych očekával, že tahle ta trapná snaha útočit a dehonestovat v osobní rovině není tebe (ať si myslím o tobě cokoliv) hodna (přeci jen už tady nějaký pátek diskutuješ). Na to jsou tady jiní "pěšáci" tak tuhle trapnou výsadu ponech raději jim. Někteří už se tady pomalu po nějaké době opět objevili, tak je ponech prosím svému lascivnímu osudu... Děkuji. Ty se opravdu snaž aspoň trochu diskutovat v mezích.
Diskutovat? >:D Nevím, jestli tu kromě tebe bude ještě někdo, kdo by netušil, že pro mě funguješ jen jako figurka k pobavení. Takový žabáček na klíček, stačí natočit pérko a ty tu pak hodiny poskakuješ dokola. :-);-)
Tak zrovna od teba to sedí, si tu týden i s cestou, ale asi máš pocit, žes to tady osvobodil. Vulgarismy si nech do M-klubu mezi vrstevníky...
Co je wolff zač, tu pozná za chvíli každý, kdo má IQ asoň přes 60...
Mě jde o osobní narážky...a musím se ho zastat, páč tu zatím jako jediný psal racionální příspěvky...chce si normálně popovídat o autech, hlvaně o fiatech, a ne tu neustale číst dokola dementní narážky na fiat a podobně..už je to trapné. Já nikoho napadat a urážet nechci, ale v tomto případě to jinak nešlo...Já možná u toho sti měl dementní příspěvky, ale určitě o nic víc, jako ostatní, co tam diskutovali se mnou. Vím, že jsi chytrý, tak to určitě pochopíš tenhle můj příspěvek a taky se Ti omlouvám, že jsem byl na Tebe občas hrubý a blbý. Ale těchto blbých řečiček, např. srovna od uživatele dinar...raději no coment
Přeju ti, aby si jednou (ve věku Dinara) věděl o autech tolik, co ví on a měl s nimi i podobně bohaté osobní zkušenosti...
Naopak ti nepřeju abys měl podobné problémy, především sám se sebou, jako má wolff.
To jaké kdo z nich má auto, nebo k jaké značce mají větší sympatie, je (vzhledem k tomu o čem teď píšu) naprosto nepodstané...
Otevři oči, a pokud ti to aspoň trochu pálí, přijdeš na to brzo sám...
hulvátske správanie neospravedlňujú ani takzvané vedomosti o autách, nemôžem sa na jednej strane tváriť ako seriozny odborník a na druhej sa tu vyjadrovať ako v poslednej knajpe...zato jeho sekundant neprekvapuje
stejně je zajímavé, že na to kolik je konzervativně zaměřených zákazníků, tak skoro všichni se zaměřují na tu menšinu nekonzervativní, tradice neuznávající
tak ono nakonec když si spočítáš prodeje nekonzervatívců možná to bude i víc než konzervatívců >:-[]
V podstatě ale rozlišovat na konzervativní/nekonzervativní zákazníky je velice problematické. Zejména v současnosti, kdy máš každé 2-3 roky F/L a po 5-6 velký F/L - novou generaci, jak je libo.
Zajímavý je spíš, že až v této nové generaci se plánuje +/- první propojení podvozkových platform v klasické třídě (nepočítám X-trail pro Koleos). Přitom motory si sdílí skoro 10 let.
ono ale v podstatě žabákům ani nic jinýho nezbývá, než dělat "nekonzervativní" dizajn. Se podívej na ty recencze - furt je něco špatně: slabý motor, málo komunikativní řízení, měkké sedačky, ale dizajn zajímavý, svěží.
Pak někdo z nich udělá konzervu, třeba C5 - a je to furt samý divný dizajn, není to dost svěží, je to moc německé + všechno jako předtím, takže motor, sedačky... >:-[]
Já vím, ty si na ty jednodušší, že? Třeba tohle...
"až zabijou Bredlyho... >:D
Kde jste kucí ušatí?
400, to je číslo dne, ne? Pojďte do toho...
Alfa je malá, je vykulená, je pro buzny, vrže, je rezavá, neprodává se, je nespolehlivá, je ošklivá, je nejvalitní, je horší než BYD, je to italskej šmejd, cikánskej šmejd, předělaný a přeplácaný Punto, uskákaná, předražená...zapomněl sem na něco?"
Nasedněte všichni do těch vašich superbů, passatů, golfů a aut co vypadaj stejně a jezděte kolem vily Exnera ať mu uděláte radost.
Nejsem ten co musí mít auto co maj všichni v ulici a takovou alfu bych si koupil i kdyby stála jak ten nejdražší superb, co vypadá jak když na něj spadl kontejner s čínskejma hadrama.
Jednak o tobě nikdo nepsal, a pak se taky běžně vyskytuje něco jako "přirovnání" s určitou mírou nadsázky..., podobně jako si nadsázku použil ve své reakci... ;-)
Málokdo by si ještě před několika lety pomyslel že sportovní alfa se bude muset nabízet za cenu sportovního seatu (viz Ibiza cupra). A nejsmutnější pro alfu na tom je, že i tato cena se pro spoustu lidí zdá býti příliš vysoká. U značky co dřív chtěla konkurotvat BMW! Kam alfu fiat dovlekl :no:
Když je někdo nejlepší, nejhezčí a nejúspěšnější, tak se o něm hodně mluví… všimni si, že o Alfě Romeo se na auto.cz mluví nejvíc. Alfa není auto pro skřety z šedých hor. Alfa Romeo je fantastická značka, plná emocí, elegance, sportu. Alfa Romeo je jednička – vykouzlí ti úsměv na tváři, přinese ti radost, slunce a čirou zábavu z jízdy. :yes:
Vidím, že si se znova restartoval :-)
Jen v tom mám podle tebe trochu zmatek, protože jednou je jednička Peugeot, pak Renault, teď Alfa. Tak kdo to bude příště? :-)
Tahle Alfa jistě emoce budí, ale ne zrovna pozitivní. O eleganci ani sportu v téhle verzi nemůže být vůbec řeč...
len aby si nemal s tých emócii zase kropaje potu na čele ako si mal v diskusii o cene Fabie HTP...to je vrchol elegancie a športovosti,samozrejme v tvojom ponímaní kde sa hrabe nejaké Mito..;-)
MiTo je krásne aj keď mňa osobne trochu zamrzelo že z nových Álf zmizli agresívne línie a štýl svetiel aké boli na faceliftovanej 147, Brera, Spider a hlavne aktuálnej 159. Zadok MiTa je bezchybný, ale predok mohli spraviť menej zavalitý. Ale napriek tomu dávam všetky palce hore. V krvavo červenej to je najkrajšie auto v tomto segmente. Avšak toto je môj pohlad a ako sa hovorí - sto ľudí = sto chutí, tak v otázke vnímania dizajnu to platí o to viac. Nikomu teda neberiem ak sa mu páči viac fábia alebo Lada. Avšak jediné za čím si budem stáť bude pridaná hodnota u Alfy v podobe auta, ktoré vám neposkytne len prostriedok na prevoz z bodu A do bodu B, ale poskytne vám aj radosť z jazdy a poriadnu dávku emócií. Podvozky u Álf bývajú pravidelne špičkové čo sa týka jazdných vlastností, motory výkonné s vynikajúcim rozsahom záberu a zvuk vyladený k dokonalosti. Nevýhodou je, že keď sa pokazí Alfa, bude sa o tom hovoriť, kydať a majiteľ sa bude označovať za blba, že je ochotný živiť také auto. Avšak keď sa to isté stane u koncernu, radšej sa to bude tutlať a o čom sa nehovorí - o tom sa nevie. Je to škoda, pretože Alfa by si zaslúžila viac dôvery.
Pridám snáď už len môj smútok nad cenami. Sú vysoké. Alfa radí samu seba medzi prémium, to však ale neznamená že by sa tomu museli podriaďovať aj ceny. Viem si predstaviť že ak by sa cenovo dostali pod úroveň nemeckých premiantov, tak by zvýšili svoju konkurencieschopnosť, viac by sa predávali a určite by to aj Alfe prinieslo aj väčšie zisky. Niekedy je predať väčšie množstvo za nižšiu cenu viac ako predať malé množstvo za vysokú cenu. Tak napríklad MiTo je v základe drahšie ako o triedu vyššia nová Astra atď. Toto je zlá cesta a očakávané čísla predajnosti Alfy tak ostanú len zbožným prianím vedenia. Koncern Fiat vie urobiť pekné a dobré auto, ale nevie ho predať. Kde je poriadny marketing? Reklamy, bilboardy, akcie... Pozrite si ich webové stránky, však to je na smiech! Škoda toho. Chcelo by to vymeniť ľudí vo finančných oddeleniach, v marketingových oddeleniach a distribútorom a predajcom by to tiež neuškodilo.
Takže moje zhrnutie by vyzeralo asi takto:
Vozy Alfa = :yes::yes::yes:
Vedenie automobilky = :no::no::no::no::no::-(
Nechcem a nebudem komentovať mladíkov, ktorí svoje sexuálne skúsenosti odštartovali vo výfuku tunovaného Golfa, ale vysvetlí mi niekto, ako je možné, že poznám AR 33 1.5 boxer z roku 1992 bez akéhokoľvek náznaku korózie (keď v Alfe zinkovali karosérie, vo VW zinok hľadali v periodickej tabuľke) a susedov Golf 4 (1999) kvitne ako lalia?. Zázrak nie? :-)
Žádný zázrak, normální praxe. Kdo Ti prosim Tě řikal, že italský auta reznou? Snad ne místní kašpar, který by stránky nejradši přejmenoval na dasauto.cz >:-[]
Že tu špičkovou kvalitu Alfy z devadesátých let neocenili ani její bývalí zákazníci, natož "další noví"...
Jo, 90tá léta, opravdu typické období špičkových a bezporuchových Alf a s tím spojený "histroický úspěch" značky... ;-)
Myslim, že v 90. letech si Alfa svoje fanoušky a bývalý zákazníky naštvala ani né tak kvalitou produktů, jako hlavně přechodem od transaxle k "nudnym" předokolkám. ;-\
Já bych to viděl takhle(alespoń podle příspěvků). Majitelé WV si myslí, že mají to nejlepší, co mohou mít...hovco...dnes se ty vozy kazí stejně, ať je to fiat, wolksvagen, ford, to je jedno...Jen fiat a celý jeho koncern má nevýhodu v tom, že si dříve udělali špatné jméno a tak různí inteligenti se snaží všechny majitele a příznivce těchto vozů dementovat. A hlavní rozdíl mezi fiaťákem a wolksvagnekem je ten, ze fiataci jsou spokojeni s tim, co maji a příznivci wv si musí pořád něco dokazovat shazováním a urážením příznivců fiatu a spol... ;-\ Ale co je pravdou, je to, že vedení fiatu je trošku mimo...nevím, proč například neudělají bravo v kombíku...oproti golfu kombi by ten zadek aspoň nevypadal jak nalepený bonbon a myslím si, že prodeje by se u fiatu alespoň těsně přiblížily k wv...na kvalitě a technice zapracovali(jsou vlastně průkopníky v motorech např.), jen to vedení by to potřebovalo obměnit...
Hmm, na nic víc se nezmůšeš? ;-\ No, nemáš vlastně na co, protože je to pravda, co jsem napsal. Chlapci od wv si myslí svoje, my od fiatu zase víme svoje...Jo a, když je ten golf, či třeba ještě jeho hlavní konkurent focus tak dobrý a kvalitativně neprůstřelný, tak mi potom vysvětli, proč znám lidi, kteří srovinka od těchto aut přešli srovna k bravu? To je divné...
A kolik těch lidí co přešli od Golfu nebo Focusu k Bravu znáš? Tipuju a dovoluji si použít jeden výstižný citát: "Mám pocit, že jich nebude víc, než prstů na ruce zasloužilého lesního dělníka po třiceti letech práce s pilami všeho druhu." :-)
Ano, máš pravdu...hlavně proto, že mi je celkem ukradené, kdo si co koupí...a znám i chlapa, co si koupil golfakombi, jen proto, že bravo se neprodává v kombi(blbost manažerů fiatu..)
Ono se těch kombi Golfů neprodá ani zdaleka tolik, co těch krátkých, takže je to taky (z velké části) ohraná omluva prodeje Brava od místních wolffů..., Bravo by ani s kombíkem nepatřilo k žádným evropským prodejním rekordmanům... ;-)
Přesně tak, tipuju, že kombi Golfa se neprodá víc než 10% (vzhledem k designu zadní části se ale není co divit), narozdíl třeba od Focuse, kde prodeje kombi činí podstatně větší procento
a zamyslel si sa niekdy nad tým, že niekto možno chce mať auto, ktoré nie je vidieť na každom rohu a to vôbec neznamená, že musí byt zrovna nejaký švorcák či bazárový kovboj či ako tu tu zvyknete definovat....? to, že je Golf či Focus najpredávanejší kompakt nikto nespochybnuje ale neznamená to, že je najlepší, alebo zrovna to Bravo či Delta či možno Gulietta (tá asi tiež nebude lámat predaje týchto evergreenov) je horšia? kto sa chce odlišit siahne práve po takejto produkcii, ty si tiež radšej kupiš GTI ako niečo možno rovnako drahé ale "bežné"...90% ludí sa lepšie cíti v stáde a stádovito aj nakupuje a to jedno či auto, alebo iný spotrebný tovar...a absolútne nič to nehovorí o kvalite tohto tovaru,
Je dobré si nejprve přečíst, na co reaguju...
Psal jsem logicky o tom, že na cestách je vidět podstatně víc Focusů v kombíku, než u Golfů v kombíku.
Tobě jistě nemusím vysvětlovat význam přídavného jména "paranoidní"... ;-)
čítal som to a reagoval som nielen na teba a hlavne v kontexte stále sa opakujúcich argumentov kolko sa čoho predáva...neviem čo je na tom paranoidné... ;-) je tiež paranoidné ak reaguješ ty, ked si tu niekto "obtiera" usta o Golfa aj mimo diskusie o ňom?? ;-)
Každopádně si reagoval na porovnání prodejů Focusu a Golfu v kombíku zcela "mimo", což rozhodně paranoidně vyznělo.
Pokud chceš na něco v diskusi reagovat obecně, máš na to k dispozici tlačítko "přidat příspěvek"..., nebo alespoň zareagovat na příspěvek, na nějž to logicky nějak navazuje...
Naopak, pokud reaguju na někoho, kdo má jako hlavní argument pro obhajobu designu AR to, jak "špatně" vypadá Golf, pak to nejsem rozhodně já, kdo je tu paranoidní, nebo mi snad chceš dokázat, že jsem tě s tou znalostí výrazu "paranoidní" přecenil... ;-)
skôr si začiatok vlákna ty nečítal, tam sa o kombíkoch vôbec nepíše..ale to je jedno...k obsahu čo som napísal si sa aj tak nevyjadril, len si ma tu chytal za slovíčka a stanovil mi poracovnú diagnózu.. ;-)
Omlouvat se nemusíš, stačí se tomu zasmát..., zasmát se sám sobě je velké "umění", ale když to "překousneš", je to i docela přijemně "osvobozující"... ;-)
Odkedy som pol roka jazdil na Stile a odkedy som mal tú česť so 166, mám FIAT a jeho značky rád a napriek všetkému by som nemal problém Alfu kúpiť. Je krásna, chytí za srdce a vlastné srdce má naozaj na úrovni.
Neviem, prečo sa furt hovorí o kazovosti Talianov, ale Stilo sa za rok jazdenia a 30 000 km naj. ani raz nepokazilo (ak nepočítam páčku smerovky, ktorá občas priskoro vyskočila). Naproti tomu Golf V v priebehu 30 000 km už má za sebou 3 poruchy vážnejšie a ďalšie menšie a nepríjemné. Octavia predchádzajúcej generácie 1.9 TDI otca už dva krát nechala na ceste bez zjavného dôvodu (motor) a Superb 2.8 V6 sme boli nútení predať po dvoch rokoch, keď sa pár krát rozhodol sám od seba stiahnuť okienka počas parkovania na verejných priestranstvách.
Nesnažím sa povedať, že koncern je menej kvalitný. Len poukázať na často prehliadaný fakt, že (až na niektorých Japoncov) sa kazí viacmenej všetko. BMW, Mercedes netvoria výnimku (navyše sú ich opravy často podstatne drahšie). Takže čo sa mňa týka, ak chcem niečo, čo sa nekazí, kúpim si staršiu Primeru alebo novú Accord, Mazdu či Subaru. Zvyšok spektra výrobcov už nerozlišujem, lebo napriek rozdielnej pravdepodobnosti, v praxi sa vám rovnako ako Fiat môže pokaziť aj Mercedes. (Pravdepodobnosťou sa oháňať v reálnom živote je totiž dosť ošemetná záležitosť.)
...taky jezdíme jedno firemní stilo rv.2003 115 JTD a taky se mi nezdá víc poruchové než ostatní focusy a octavie aj. co tu máme. Páčka směrovek také vyskakovala, mysleli jsme, že je to na výměnu celého bloku pod volantem jako u stejně starého P307, ale.. stačilo otočit opačně "léty zatvrdlou" prachovku na páčce a je po problému..a za darmo! :-)
vsechno je to jen o minulosti a ztoho plyne soucasnost, jak se rika staryho psa novym kouskum nenaucis, a i kdyby Fiat, Alfa, Lancia udelali cokoli lepsiho tak budou prehlizeni porad. Ale na druhou stranu sem rad za to ze to tak je a ze alfa neni obycejna tuctovka, proto sem si tu znacku zamiloval a nemenil bych
Takže...
Je docela zajímavé a velice vtipné číst tuhle diskuzi... Naivita některých jedinců mě dokáže fascinovat.
Co se týče Alfy jako značky, všichni si na ni ukazují podle mne hodně neprávem, to že se kazí není jen vinou výroby, ale i tím, jak se kdo k autu chová. Když se člověk k autu chová jak má a stará se o něj, tak to auto vydrží - ať je to Fiat, VW, Ford či Lada. Je sice fakt, že Alfa vyžaduje vždy trochu větší péči, ale odměnou za to jsou již zmiňované vlastnoti jako výborný podvozek, nádherné auto plné emocí, exkluzivita atd. Servis u Alfy není o nic dražší jak třeba u BMW, AUDI či vyšší třídy VW. To, že je marketing ve FIATu neschopný je bohužel krutý fakt, se kterým se milovníci koncernu museli smířit (mě osobně to velice mrzí, ve FIATech jezdím skoro 5let a nikdy žádný závažnější problém)...
MiTo je pro mě překvapení, to auto se mi na fotkách moc nezdálo, ale když jsem jej poprvé viděl na cestě, posadilo mě ještě hlouběji do sedačky. Nádhera... Když to mám srovnat s Golfem, který je prakticky už 3 generace postavený na stejném základu (jen jej nafukují a mění masku a světla)tak ty peníze co dám za Golfa GTI mám tohohle krasavce a ještě ušetřím. A nabídne mi rozhodně víc...
A nakonec se vyjádřím ke koncernům, když už je tu docela vášnivá diskuze - FIAT je bohužel pověstný svým špatným marketingem, Lancia Delta (ta nová) je překrásný kousek, ale u nás bohužel neprodejný za ty peníze, MiTo to má také velmi těžké a jsem jen rád, že přes cenovou politiku, kterou nasadili na F500 jich vídám na silnicích více a více. Vozy značky FIAT mají vesměs velmi příjemné ceny, škoda že neudělali Bravo combi (tím by ale zase prakticky potopili Cromu, která je cenově bohužel velmi nadsazená). Když se podívám k jiným koncernům - VW, které nabízí za šílené peníze prakticky už 10let stejné auta, které svým designem zrovna neoslňují a občas mám pocit, že např. Škodovku se snaží VW potopit (takhle lepit auta na sebe, viz. Superb II či odporná Fabia II - no fuj!), snad jediné co VW dělá trochu obstojně jsou SEATy (jen kdyby tam necpali ty svoje technologie a zastaralé motory)... FORD měl před 15ti lety také namále a nebýt Focusu, tak by asi byl na tom velmi zle. Dnes dělá vcelku líbivá auta, které jsou na tom cenově taky vcelku dobře. GM je bohužel na pokraji krachu, Opel se sice zvedá (Insignia se fakt povedla), ale když jsem nedávno viděl Astru, rv. 2004, která byla shnilá, tak mě to docela zarazilo. Francouzi jsou designově někdy dost šílené, jindy zase velmi podařené auta, za které chtějí rozumnou cenu, ale servis těchto aut není zrovna příznivý. Auta z Asie mají obrovský nešvar - kupovat jedině jako "funglovku", ojetiny jsou na servis dražší jak BMW... Nechci říct, že FIAT je absolutně nejlepší, každý má své mouchy, ale já jsem prostý člověk, který chce mít auto, které jen tak na silnici nepotkám, řídím se designem a v tom jsou italové nejlepší... :-)
Nevidím žádnou souvislost (ani smysl) při srovnání Golfa s Mitem?
To je podobné jako srovnávat třeba Octávku s Pandou...
Píšeš, že Golf je prakticky už 3. generaci postavený na stejném základu. Ty toho zjevně o Golfech (a autech postavených na jeho základu) moc nevíš. Mezi základem IV. a V. generace je taková "technická revoluce", že ji Golfu může ještě dnes závidět i "základ" Brava a spol.
Pro tebe je nová! Lancia Delta překrásný kousek, mě zase u kompaktu slovo "překrásný" evokuje spíš líbívou kýčovitost a snahu odlišit se za každou cenu.
Takže lorde, klidně "nasedni" do "své překrásné" a moderní nové Delty a já skromně zůstanu u "obyčejného" designu, "letitého" základu a techniky Golfu GTI. Na cestách bude pestřeji a já ti tvé auto taky určitě závidět nebudu... ;-)
Srovnání Golfa s Mitem jsem použil jen cenově, Golf se Mitu co se týče jízdních vlastností nikdy nevyrovná.
To, že je Golf postaven na stejném základu už 3 generace bylo myšleno z hlediska designu - stačí si přečíst závorku a pochopil bys. A co se týče jízdních vlastností tak je třeba ta slavná verze GTI je nedotáčivá a podvozek má na sportovní verzi až moc měkký (4. a 5. generace, šestku jsem ještě nevyzkoušel)...
Srovnání MITA s Golfem je mimo i cenově...tato vrcholná verze
začíná 552 tis., kde začíná GTI (nemluvě o Golfu R) snad víš. Pokud použiješ: "postavený na stejném základu", pak můžeš těžko čekat, že to bude bráno jako vyjádření o designu.
Čtverkové GTI bylo v podstatě jen Golf s nápisem GTI, ale pětkové GTI patří k nejlepším GGTI vůbec, viz testy a ocenění, kromě osobní zkušenosti, jsem četl nespočet testů GTI5, ale nic z toho o čem píšeš jsem se tam nedočetl. Nedotáčivost je vzhledem ke koncepci a karoserii příkladně potlačena a je rozhodně přijatelnější, než u nejúspěšnějšího soupeře Focusu RS...a hlavně nevím co bys až do dnešní doby chtěl postavit proti této dvojici velmi úspěšných klasických HH právě z Itálie?