Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde na českém trhu za 552.000,- Kč

217 komentářů

jirka1203
KRASNE AUTO :yes:
Mr.Murphy_
To není zas taková pálka.... Pár jich v ČR určitě potkáme 😉 :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Teď se to dokonce nebude kazit a vrzat. Škoda, že se to říká při každém novém modelu a skutek utek.
webpaja
Když vrzne bavorák, řekne se náhoda, když Alfa tak se řekne tradice...
LudaBaxa
bohužel.. ač je to k smíchu..
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
>😁 :yes:
Avatar - T613
T613
:yes:
Navtech
😉
kuko
Pájo, už jsem tě jednou upozorňoval ale asi budu muset znova!

Pozor na tu prémiovou a subprémiovou kritiku!

😉
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 :yes:
LudaBaxa
Koupil sis nový model od Alfy a vrže ti něco v interieru?
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
záleží na zpracování a na měřítku... >😒]
Mr.Murphy_
tak samozřejmě pokud si koupíš Alfu od Solida, nemůžeš čekat bezchybné zpracování. Kankunenovi nezbyde, než si přišetřit a koupit Minichamps, tam už bude s kvalitou spokojený. Sice stojí tak 1000Kč, což není málo, ale blíží se vysvědčení - to bude jeho příležitost 😉
Mr.Murphy_
úžasný postřeh :yes:
PS: Alfy taky reznou 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já byl takový fanda Alfy, až jsem jí doporučil otci v roce 98 a jsem rád, že mě nevydědil. Až čas prokáže, jestli to konečně Italové dokázali a ty auta budou držet.
Mr.Murphy_
podívej, mě třeba krásně hnila Astra F z roku 1997 - mám to psát teď do každé diskuse o nové Astře? Je to prostě 12 let zpátky.... opravdu si myslíš, že to je relevantní....?
Klaudius
Však je to tiež asi posledný Opel, čo hnil, ďalšia generácia už bola komplet pozinkovaná. 😉
LudaBaxa
i tohle tady budeš těžko obhajovat 😉 Ale pravdu máš.
wolff
až zabijou Bredlyho... >😁
Kde jste kucí ušatí?
400, to je číslo dne, ne? Pojďte do toho...

Alfa je malá, je vykulená, je pro buzny, vrže, je rezavá, neprodává se, je nespolehlivá, je ošklivá, je nejvalitní, je horší než BYD, je to italskej šmejd, cikánskej šmejd, předělaný a přeplácaný Punto, uskákaná, předražená...zapomněl sem na něco?
Avatar - T613
T613
doporučuji návštěvu psychoterapeuta.
webpaja
Léčba variantně Polem, za příplatek Golfem, exclusive offer M-B E 😄
webpaja
Ani bych neřekl napsal jsi všechny důvody...snad jen neschopní prodejci 😄
Mr.Murphy_
ještě dodací lhůty (údajně až dva roky s tím, že pak třeba dostaneš auto v jiné barvě apod.) 😉
drahý servis 😉
Navtech
Konečně srozumitelnej, krátkej a výstižnej příspěvek! Žádný dlouhý keci a rovnou na věc. :yes:
Provocateur
Jen bych tě trochu poupravil...

Alfa je menší, vykulenejší, vrzavější, rezavější, nespolehlivější, ošklivější, nekvalitnější, je víc pro buzny a míň se prodává atd. než POLO 😄

P.S. Na závěr bych prosil zase o konečnou statistiku příspěvků jednotlivých diskutérů >😁
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Pokus o ironii, ale, chape, vždyť ty mluvíš pravdu, ani to netušíš :yes: Italské vozíky mají pověst nespolehlivých šmejdů, jsou vyráběny neschopnými lemply, které řídí ještě neschopnější vedení. Korunu tomu dává naprosto zoufalé zastoupení, prodejci a servis...

Fiat byl díky výše napsanému před pár lety před bankrotem a Alfa je v bankrotu prakticky celých dvace let.

Schopnost & Neschopnost Fiatu dokládájí motory Mulitair, technika dobrá, ale schopnost to prodat zoufalá...jenom takový příklad, špičkový TSi motor si můžu objedat i do Fabie social edition, zkus si objednat Mulitiair u Punta, Brava >😁 Giulliety nebo Mita v social edition verzích...
wolff
děkuji za doplnění 😉
Mr.Murphy_
jo jo, Fiaty jsou takové šmejdy, že ta značka je aktuální evropskou pětkou co do prodejů....

Desetitisíce ***ů se měsíčně sbíhají do showroomů Fiatu, aby mohli vyhodit svoje peníze za ty jejich křápy...

To je svět, co? Bobe.... Ještě že aspoň ty jsi prozřel, gratuluji :yes:
kuko
nevím nevím, jeslti se BOBík nespletl a myslí si že píše u nějakého článku o Kii/Hyundai 😄
LudaBaxa
Neschopné vedení, které ještě nedavno vedlo jednu z řad u BMW.. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Prakticky veškerá konkurence ve třídě nějaký ten sportovně laděný vrcholný model už má. Tohle čtyřlístkové mito parametry nijak nezaostává, jiná věc je, jestli se v Alfě trefili cenou. Podle mého je tam tak padesátka navrch, a budu mile překvapen, pokud tohle auto někde na silnici potkám. Leda by o něm začal uvažovat wolff, to by mohla být šance, že tak za pět deset let... 😄 😉
Mr.Murphy_
cena je stejná jak u toho sportovního Clia a o nějakých 60 tisíc pod Corsou OPC.... takže bych neřekl, že je vysoká.... Samozřejmě, 50 tyček dolů by jistě nejdenomu kupci usnadnilo rozhodování...

Jinak ceny Pola GTI neznáme, stejnětak jako ceny jednoho dalšího (zeleného) konkurenta, jehož jméno se tady bojím vyslovit, abych nevypouštěl džina z lahve..... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle není konkurent Clia RS ani Corsy OPC, dobře to víš. Ale nechci do podobné diskuse zabředávat, z mého pohledu je cena o pár desítek tis. vyšší než by odpovídalo jak danému modelu, tak postavení značky jako takové, ale vyvedou-li mě prodeje čtyřlístku z omylu, nebudu s tím mít problém. 😉
Klaudius
To je skôr rys celého portfólia Alfy - jak pozerám, tak pozerám, všetky ceny sa mi zdajú byť chlp nad rozumnou hranicou.
webpaja
Chlp možná, ale stoletej na bradavici čarodějnice 😉
Klaudius
Kľudne pridaj, však ja som nenapísal, aký dlhý chlp... 😉
Avatar - T613
T613
[odkaz] ? >😁
figurka
Já bych to neviděl tak pesimisticky. Spíše mě trochu "děsí" kam chce Alfa cenově postavit GTA, které bude určitě cenově výše. To bude ten správný model pro oddané fanoušky značky. U tohoto MiTa věřím, že by si mohlo najít klientelu i mezi nerozhodnutými.
Avatar - Dinar
Dinar
Jak jsem psal Kubasovi, rád se nechám překvapit.
Mr.Murphy_
no uvidíme.... (resp. jestli se vůbec někdy objeví statistika, jak se tyhle malé rychlé hatche prodávají....). Taky mi to žíly netrhá, z prodeje Mita QV provize nemám 😉
webpaja
😄 pět deset let... >😒]
BeranK
Potkáš, jel jsem tuhle napříč matičkou Prahou a jedno tam stojí na na soklu uprostřed tý slavný magistrály mezi svodidlama. Fuj, to sem se lek...
_MT_
V Německu je za 525.000,-, s příplatky jde přes 700 tisíc celkem snadno. A jen o takových 25-30 tisíc dražší než podobně vybavená 1.6 JTDM. MiTo jako takové mi přijde předražené, ale QV v rámci modelu mi přijde oceněné dobře.

Stejně mi přijde, že jim to u nás trvalo nějak dlouho, Němci mají ceník už hodně dlouho (tuším v září/říjnu ho už měli) a nějakou dobu je také prodávají.
David Kos
Pokud bych měl hodnotit pouze její desing, tak se mi jako tato Alfa opravdu vůbec nelíbí a už vůbec ne v bílé barvě. Připadá mi až moc ve všem kulatá. Kde jsou ty časy kdy z továren vyjížděli úchvatně tvarované nádhery, jako je 164, 155, 33 a dalších.... Ale MiTo? 😒
Avatar - Dinar
Dinar
Tak si dej třikrát zdrávas a dva očenáše, a rychle to odvolej. Jinak s tebou bazalkářská dyzajnová hlídka rychle zamete... pochybovači jeden, dyť už Mikelandželo...atd. 😉 😄
webpaja
No tak jestli zrovna 33 a 155 považuješ za nádheru 😄
wolff
155 se mi docela líbí, 33 se mi líbila před 15 lety, te´d už opravdu ne. 164 ale napříkald stále považuji za velmi krásnou (a kdo ví, třeba si ji do sbírky pořídím, vzhledem k vyrobeným počtům to stojí za to) 😉
webpaja
Taky to je Pininfarina. Ošklivě krásná byla 75. Ze 155 svítí Tipo na 100 honů.
wolff
:yes:
souhlas.
Prostě 164 je moje krevní skupina a je fakt, že se dají pěkný kousky celkem docela dobře ještě sehnat a hodně mě to láká. je to ještě takové to klasické auto...

155 má samo základ v Tipu, ale jinak je to jiná liga a 155 QV 4x4, to je pravověrný stroj.

75 je jedno z nejlepších aut své třídy a své doby - asi navždy!!! Transaxle už v této třídě aut už asi nikdy nebude.
webpaja
Tuším, že šly prohazovat dveře Tipa, Tempry, 155 a Dedry...a je to vidět. Ale měla svůj obličej, což dnes úplně neplatí.
Klaudius
Náklady treba šetriť, nie?
wolff
Páji to všichni ví, nicméně třeba dveře Superbu1 a Passatu (tuším B 5) mají stejné katalogové číslo a nikomu to nevadí... A myslím, že mezi Temprou, Dedrou a 155 byly velké konstrukční rozdíly. 155 měla úplně jiný podvozek než Tempra. Takže ano máš pravdu, ale to nic nemění na tom, že klínovitý profil 155 je jedinečný a to auto se mi líbí. Lacinost ze 155 taky nečiší stejně tak jako tomu bylo u 33 (např.). Ale to je už dávná historie a netřeba se k ní vracet, když dnes tu máme tak skvělé modely jako je zrovna toto Mito. :yes😒br />
Ale znovu 164 :yes:
Avatar - T613
T613
i Dedry? Ta byla kulatá oproti tomu zbytku, tedy aspoň mi tak vždy připadala 😐
wolff
Dedra byla totéž, byly to trojčata. Derda byla mezi Temprou a 155. Nejvíc od Tempry se lišila právě ta 155.
Avatar - T613
T613
tos neřekl nic objevného, že to byla trojčata. Jen mi vždy připadala oproti těm dvěma kulatá, a tudíž mi zaměňování dveří s Temprou přijde jako fíkovina.
wolff
Jasné.
Osobně si taky myslím, že je to tak trochu fíkovina, na druhou stranu..., že jo.., jedná se o tyhlety italský auta... a to všichni ví, jaký ty mají zpracování, že?... a tam je valstně jedno..ja to vypadá.. ono to stejně pokaždé vypadalo jinak a každý dveře byly jiný..., tak je to jedno. 😉

Ona taková 155 má myslím prolis přes dveře a tempra nic podobného neměla atp... Ale to je te´d už fakt jedno.
kuko
já určitě ano. Ale mně se líbí i ty velké hranaté ameriky z přelomu 70/80tých let, takže asi nebudu úplně normální >😒]
webpaja
I ty brepto, 33 mohla snad fungovat jedině v červené po FL a ve verzi QV. Jinak děs 😉
kuko
33 se dělala i v nějaké jiné než červené barvě? >😒]
BeranK
Tak to jsme dva, mně se taky líbí auta z týhle doby. Honičku z Bullitova případu nebo závěr Tarantinova Auta zabijáka můžu skoro kdykoliv. Ty auťáky měly styl a oproti dnešku majestátnost, kterou už dneska nemají ani auta velká....čemu jsme nepřišel na chuť byly padesátá léta a ty bublinózní vozy s ploutvemi. Ale zlatý sedmdesátý a osmdesátý.....😄
kuko
vidím Berane, že jsi podobný zvrhlík jako já 😉

souhlas, 50tky nic moc, možná ještě ty obrovské koráby s ploutvema celkem fajn.
60tky nic moc ze začátku, pak se začali vyrojovat různé sporťáky a fastbacky, to můžu
70tky slušný
1.polovina 80tek slušný
2.polovina 80tek úpadek
90tky - v druhé polovině se to trošku probralo, ale ta první děs a běs, ale třeba Chevy Caprice od 91 byl krasavec :yes:
Avatar - T613
T613
neštvi 😉
teda neštvi mě s tou 33. ta byla krásná. Za to 155 byla šereda. Ale komisaři Rexovi se do ní skákalo dobře 😄
kuko
155 byla krasavec, ale nečekám že jako vlastník globálního vozu to oceníš 😉 >😒]

Jinak Rex pak měl i 166, a nevím jestli začas dokonce nejezdil Roverem. Asi taková malá revolta vůči velkému bratru na západě, tam přece každý správný polda od Derricka přes Wollfa (nemyslím toho z Brna >😒] ) až po toho tlusťocha, sorry vypadlo mi jméno, jezdí jen a jen německou károu, a skoro vždy prémií - MB, Bawo :-! 😄
wolff
Omyl.. jediný pravý komisař je, byl a bude Catany... a ten jezdil a sedlal Ritmo... 😉
Avatar - T613
T613
a komisař Montalbano sedlá Tipo 😉
wolff
k věci super :yes: >😒]
Jo máš pravdu.. tušim grandtourissmo (to sem svého času hodně obdivoval s 2,0 16v.
kuko
Cataniho jsem už dlouho neviděl, a když to ještě za totáče pouštěli rodiče mi to nepovolili, prej je to strašnej krvák

podobně jsem to měl s filmem Tři dny kondora s Redfordem tuším. To nás máma brala hned spát, dokonce ani ona na to nekoukala. Když jsem to pak konečně viděl, nechápal jsem. To už pomalu v Slunce, seno.. bylo víc násilí >😒]
A2
Těžko může hovořit o designu někdo, kdo ani neví jak se slovo design píše. 8-s
A navíc, pokud by ses designu skutečně věnoval, nemohl bys zde něco takového prezentovat.
Mito je společně s GP (samozřejmě) vrcholem umění a schopnosti designu mezi seriově vyráběnými vozy.
BeranK
Jasně chytrolíne, jenom ty a wolff tomu rozumíte. Fráze na závěr a blažený pocit sebeuspokojení, jak jsi mu to nandal. No, někdo by to mohl až závidět, lidi s tak nízkým IQ jako tady předvádíš ty mají snadný a spokojený život. 😄
A2
Vzhledem k tvé formě vyjadřování, bych témata o velikosti IQ (být tebou) raději vynechal. 😉
Nemám potřebu to někomu nandavat, to možná praktikuješ ty na silnici, když si řešíš své komplexy, já zde pouze prezentuji pohled na design. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 ...a už je tady, módní hlídka. A kde máš Mikelandžela, ha?
A2
Hlídka dává za 1. (samozřejmě Mitu) 😄
Avatar - ethicon
ethicon
pozor dizajnové trendy dnes definujú mastodonty typu BMW 5GT... 😉
David Kos
MiTo samozřejmě nehanbím, ale z mého pohledu se mě toto auto prostě nelíbí, tečka! Na 164 rozhodně nemá. Uznávám, že dnes je jiná doba.....bohužel. A co se týče pravopisu, já na rozdíl od tebe nikoho nekamenuji, chybu udělá prostě každý. Nebo ty jsi STROJ nebo člověk?
BeranK
Nejseš sám, to auto je skutečně hodně ošklivé, na ty předchozí nemá ani náhodou. Ale problém je v tom, že když musíš dělat na jedné platformě různá auta, tak zejména v situaci, kdy tě tlačí ekonomika a technologie k minimu rozdílů, tak to jinak dopadnout nemůže.

Navíc Fiat žije čím dál tím víc z podstaty a jeho vývoj za ostatními evropskými konkurenty zaostává taky čím dál tím víc, takže nic lepšího se od něj čekat nedá. Loni tady známá klaka hýkala nadšením na Lancií Delta (tou současnou) a kde je jí konec a hlavně - jak vypadala...tohle je to samé. Přitom Lancia Delta (tedy ta skutečná, ta původní) bylo AUTO. Použít stejný název na vytuněné Bravo ještě není základem úspěchu. Ono PR nedožene všechno a když se podívám, kam směřuje třeba Citroen nebo i Renault, pánbůh ať ochraňuje fiat, uzná-li to ovšem za nutné.
A2
Já myslím, že by měl ochránit nás před tebou. Ťeď jsem dostal záchvat smíchu, ale vlastně tě mi je i tak trochu líto. ;-\ 😉 >😁 >😁
SkyDriver
Jj přesně viz Pol👋Ibiza/Fabia >😒]
Avatar - ethicon
ethicon
to nemôžeš porovnávať to je predsa úplne niečo iné, tam to nevadí... >😒] podobne ako Golf, Oktávia, Leon či A3... 😄
wolff
že se to rozjede, ta 400 není opět nereálná... šup šup... >😒]

Jinak, Dinare, já vybíral auto asi tak 3 měsíce (pro tvoje info) a pro F 500 se rozhodlo během 2 dnů, takže 5 až deset let na to opravdu nepotřebuju 😉 Ale přiznávám, že mito QV mi za ty peníze připadá velmi velmi dobré a potenciální nástupce F 500 to asi je.
Avatar - T613
T613
zvláštní, že jediný kdo otvírá OT vlákna jsi ty. Čím to bude?
webpaja
Má něco, co ty nemáš...OTVÍRÁK 😄
Avatar - T613
T613
to víš nepotřebuju něco otvírat, abych viděl, že je to "mé" nejdiskutovanější >😁
wolff
No tééééééda.............
Skoro si mě dostal... už sem si myslel, že otáčet skutečnost umí jen mostecký šášulka, ale ty si taky zdatný... :yes: >😒]

Jinak.. opět nic k věci, bravo, můj příspěvek ovšem zcela patrně k věci byl.
Navtech
To je hysterie >😁
wolff
>😁
řekl bych že srovna ty nemáš potřebu sebe a ostatní sebeklamem přesvědčovat o své pravdě..., takže informace speciálně pro tebe... běžný pracovní, celkem rušný páteční den. 😉
Avatar - T613
T613
co k věci? že jsi zhrzený fanoušek koncernu, který místo modelového koncertu nám předvádí jen singly?
A že by na ten koncert měli, kdyby nebyli tak neschopní věci dotáhnout do konce.
Pošklebuj si jak chceš, za ty příspěvky na účet bazalkářů si můžete sami svou zaslepeností a koncern svou hloupostí
webpaja
A máš zavřeno! 😄

Možná trochu osvětlující OT, zatímco na severovýchodě ještě svítí Oskar, jinde už prší.
Avatar - T613
T613
na severovýchodě je vždy krásně 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Tam hlavně aby už z Javoráče slezl sníh a chvíli fouknal nějaký kloudný sever, kurde. 😉
webpaja
Pár hodin navíc a vypadá to teď tak, že ještě vyndám lyže 😉 Ale na to by se dalo taky, ne? I když na Javorníku... 😉
Ty jezdis litat na javorovy?
Avatar - Dinar
Dinar
😄 Jo, javoráč je moje srdcovka, jednak jsem tam někdy před dvaceti lety dostal poprvé nad hlavu BIGa a letěl, jednak je to furt široko daleko nejlepší sever. 😉
no tak to se tam treba nekdy potkame..
I kdyz ja teda nelitam....
Avatar - Dinar
Dinar
Aha, lanem nahoru na kole dolů? Čoveče, jednou jsem tam ty borce sledoval, a musím říct, zlatej vzduch, co sem je viděl dělat, to už chce morál. 😉
kocur_
Ahoj Dinare,
a kde jsi byl včera, lítalo se o 106, teda než dorazila fronta 😉
Ale čtvrteční Ondřejník neměl chybu.
Letu zdar...
Avatar - ethicon
ethicon
počet príspevkov pod alfami určuje naopak úplne iná a jednoznačne definovaná skupina jej "priaznivcov"... 😉
wolff
Tady netřeba nic jiného než :yes:
Kdo chtěl pochopit pochopil, kdo nechce nepochopí i kdyby ho kladivem mlátuili do hlavy...
SkyDriver
wolffe buď klidný kdo chce psa být hůl si vždy najde.
Navtech
lepší je napsat mlátit >😁
>😁 Můžeme jen špekulovat, kde se mu dělí věty. Třeba pouze udává čokla a libuje si v nesmyslných dovětcích.
Avatar - Dinar
Dinar
"...a potenciální nástupce F 500 to asi je." 😄
No, vždyť říkám, za pět let možná ten čtyřlístek tady začneš probírat, ano, ne, ceny, jak je ten nebo jiný prodejce alfy na prd, pak nějaká ta taneční vložka s renaultem nebo fordem, dvě tři kličky, dědictví od babičky a nakonec z toho bude max. nějaké duefólio s jiným motorem, ono už se to nějak okecá, že je to vlastně lepší volba. 😄 😉
wolff
Já ti nevím...
Ale tahle ta jakoby dehonestace na mou osobu je z tvé strany opravdu trapná a zbytečná. Nechci ti kazit iluze, ale moje auto tady bylo na moje.auto.cz, přičemž i úplný blb poznal, že je to bravo v nejvyšší specifikaci (Sport s téměř kompletní přípl. výbavou vč. skywindow a dalších fíčovin), tedy žádné duefólio.

A co se týká F 500, tak tam se jedná taky o nejvyšší specifikaci v plné (ano vím Abarth se tady neprodává) ve speciální edici. Takže... netvrdím, že musím svými auty oslňovat (i když ta F 500 opravdu oslňuje ať se ti to líbí nebo ne), na druhou stranu nekupuju Fiaty protože jsou levné, protože za ty peníze, co sem já dal do Fiatu, se dají dnes skutečně pořídit i prémiové vozy (zvlášť když u koncernu mám velkoobchodní nákupku). To, že jsou kvalitativně pod úrovní toho Fiatu je druhá písnička o tom by sme se mohli hádat do nekonečna a přesvědčeného nepřesvědčím, nicméně já narozdíl od např. šášulky tady nikdy neměl problém říct co mám za auto, tak bych očekával, že tahle ta trapná snaha útočit a dehonestovat v osobní rovině není tebe (ať si myslím o tobě cokoliv) hodna (přeci jen už tady nějaký pátek diskutuješ). Na to jsou tady jiní "pěšáci" tak tuhle trapnou výsadu ponech raději jim. Někteří už se tady pomalu po nějaké době opět objevili, tak je ponech prosím svému lascivnímu osudu... Děkuji. Ty se opravdu snaž aspoň trochu diskutovat v mezích.
Avatar - Dinar
Dinar
Diskutovat? >😁 Nevím, jestli tu kromě tebe bude ještě někdo, kdo by netušil, že pro mě funguješ jen jako figurka k pobavení. Takový žabáček na klíček, stačí natočit pérko a ty tu pak hodiny poskakuješ dokola. 😄 😉
Navtech
[odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Chybí mu jen kšiltovka FIAT. 😄
italio
Ty si pěkný pako...nevím, co máš v hlavě, ale mozek to nebude... ;-\
Avatar - white label
white label
Tak zrovna od teba to sedí, si tu týden i s cestou, ale asi máš pocit, žes to tady osvobodil. Vulgarismy si nech do M-klubu mezi vrstevníky...
Co je wolff zač, tu pozná za chvíli každý, kdo má IQ asoň přes 60...
italio
Mě jde o osobní narážky...a musím se ho zastat, páč tu zatím jako jediný psal racionální příspěvky...chce si normálně popovídat o autech, hlvaně o fiatech, a ne tu neustale číst dokola dementní narážky na fiat a podobně..už je to trapné. Já nikoho napadat a urážet nechci, ale v tomto případě to jinak nešlo...Já možná u toho sti měl dementní příspěvky, ale určitě o nic víc, jako ostatní, co tam diskutovali se mnou. Vím, že jsi chytrý, tak to určitě pochopíš tenhle můj příspěvek a taky se Ti omlouvám, že jsem byl na Tebe občas hrubý a blbý. Ale těchto blbých řečiček, např. srovna od uživatele dinar...raději no coment
Avatar - white label
white label
Přeju ti, aby si jednou (ve věku Dinara) věděl o autech tolik, co ví on a měl s nimi i podobně bohaté osobní zkušenosti...
Naopak ti nepřeju abys měl podobné problémy, především sám se sebou, jako má wolff.
To jaké kdo z nich má auto, nebo k jaké značce mají větší sympatie, je (vzhledem k tomu o čem teď píšu) naprosto nepodstané...
Otevři oči, a pokud ti to aspoň trochu pálí, přijdeš na to brzo sám...
Avatar - ethicon
ethicon
hulvátske správanie neospravedlňujú ani takzvané vedomosti o autách, nemôžem sa na jednej strane tváriť ako seriozny odborník a na druhej sa tu vyjadrovať ako v poslednej knajpe...zato jeho sekundant neprekvapuje
Avatar - white label
white label
Tím hulvátským chováním myslíš i ty wolffovy "blbečky", ke kterým nechodí daleko...?
Avatar - ethicon
ethicon
neviem to som nečítal, ja som sa vyjadroval k vyjadreniam tu hore...a na serioznost sa tu hral niekto iný...ale ak ano ani to sem nepatrí...
jossalito
Zrovna ty nepatříš taky mezi slušné diskutéry, že? :-!
Avatar - ethicon
ethicon
viem, viem hlúpy bača zo slovenska nie? tak nejak si ma raz tvojim svojráznym slušným spôsobom nazval >😁 >😁
jossalito
Spíš zavzpomínej, kdo koho první urazil - felčare. :-!

Já si to pamatuju velmi dobře.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Toto je hlupy bača zo slovenska!
[odkaz] >😁
webpaja
...jak jinak to nazvat?

[odkaz]
Avatar - T613
T613
je to taková rosnička, žabička [odkaz]
blatníky jsou jak rosničky nožičky .. a ten zbytek jak ten rosničky zbytek 😄
webpaja
Každopádně lepší než současný FL
Avatar - T613
T613
stejně je zajímavé, že na to kolik je konzervativně zaměřených zákazníků, tak skoro všichni se zaměřují na tu menšinu nekonzervativní, tradice neuznávající
kuko
tak ono nakonec když si spočítáš prodeje nekonzervatívců možná to bude i víc než konzervatívců >😒]

V podstatě ale rozlišovat na konzervativní/nekonzervativní zákazníky je velice problematické. Zejména v současnosti, kdy máš každé 2-3 roky F/L a po 5-6 velký F/L - novou generaci, jak je libo.

Zajímavý je spíš, že až v této nové generaci se plánuje +/- první propojení podvozkových platform v klasické třídě (nepočítám X-trail pro Koleos). Přitom motory si sdílí skoro 10 let.
kuko
tak F/L je zmršenej dokonale, ale tohle nový nevypadá špatně, ten velkej boční prolis mi trošku připomíná současné Oply
Avatar - Dinar
Dinar
Se nám to globalizuje, za chvilku nezbude, než se k tomu polu fakt začít modlit. >😁 😉
Avatar - T613
T613
jestli třeba to Polo nebude posledním mohykánem jako třeba MG TD v padesátých letech >😒]
kuko
ono ale v podstatě žabákům ani nic jinýho nezbývá, než dělat "nekonzervativní" dizajn. Se podívej na ty recencze - furt je něco špatně: slabý motor, málo komunikativní řízení, měkké sedačky, ale dizajn zajímavý, svěží.

Pak někdo z nich udělá konzervu, třeba C5 - a je to furt samý divný dizajn, není to dost svěží, je to moc německé + všechno jako předtím, takže motor, sedačky... >😒]
webpaja
Tohle je taky "nářez" [odkaz]

Věděl jsem, že to bude půlgenerační skok, ale doufám tedy ve víc než co ukazují dutch guys.
kuko
včera jsem o tom četl taky, nová generace prý má dorazit v 2013/14, takže tohle asi nejspíš bude něco ve stylu GURU.

Tak či tak, prodejní statistiky to zjevně moc nezamíchá že >😒]
jeje
Podívejte se do žebříčku spolehlivosti aut na 100.000km časopisu Autobild a zjistíte, že největší šmejd na světě vyrábí VW :-!
webpaja
A jéje :-!
Navtech
A jéje! Nebudeš o víkendu opékat špekáčky s wolffem na Príglu?
jeje
What the fu-ck?
Navtech
Dort können Sie weinen
webpaja
Je to intelektuááál, musíš opatrně 😉
jeje
Brečet můžou leda tak zarytí fandové VW... Ale vyslovil jsem jen holou pravdu 😄
Navtech
A nad čím? Svět bez soupeřů je nuda.
jeje
Slyšel jsi ten novej vtip?
VW tam a vlakem zpátky...
Dobrý ne?
>😁
Navtech
Jasně, ten je dobrej. U fordu z něj dodnes nespí.
jeje
Anebo ještě líp...

A Fiatem zpátky 😄
Avatar - T613
T613
jako že si za cenu ojetého VW koupíš nový Fiat, jo? 😄
jeje
skoro jsi to pochopil...
Avatar - T613
T613
aháá takže za cenu porouchaného VW si koupím nový Fiat.. to už jsou jejich ceny tak nízko?? fíha 😐
kuko
já věděl že ty se chytneš na ten jeho fór 😄

ale neber si to osobně, sice si tam spletl značku, ale stejně to nebylo nic proti tobě >😒]
milan3
Hm, je to smutne, ze to rikam ale to neni vtip! >😒]
Avatar - white label
white label
Já ten vtip sice několikrát slyšel na poněkud jiné značky, ale to je jedno...
Co však vím naprosto jistě je, že "nový" ten vtip není určitě... 😉
Odvazuju se tvrdit, ze pod Alfama jsou jednoznacne nejbezobsaznejsi diskuze...

Blahopreji vsem zucastnenym... :no: :no: :no:
Avatar - T613
T613
děkujeme!! Neodcházejte! :yes: :yes: :yes:
Navtech
Protože jde o uspokojení dopředu plačících fanoušků Fiatů. Nejde o obsah ale o dosažení 400 příspěvků v co nejkratším čase.
Avatar - ethicon
ethicon
a preto sem prihodíš ako obyčajne, pár bezobsažných príspevkov 😉
Navtech
Já vím, ty si na ty jednodušší, že? Třeba tohle...

"až zabijou Bredlyho... >😁
Kde jste kucí ušatí?
400, to je číslo dne, ne? Pojďte do toho...

Alfa je malá, je vykulená, je pro buzny, vrže, je rezavá, neprodává se, je nespolehlivá, je ošklivá, je nejvalitní, je horší než BYD, je to italskej šmejd, cikánskej šmejd, předělaný a přeplácaný Punto, uskákaná, předražená...zapomněl sem na něco?"
Avatar - ethicon
ethicon
iba si verifikoval môj predchádzajúci príspevok... 😉
Navtech
V tom případě chválím tvojí sebekritiku.
Avatar - ethicon
ethicon
myslím, že tá tebe evidentne chýba... 😄
Mr.Murphy_
a to ještě některé obzvlášť libové exempláře chybí 😉
kuko
Julinka potřebovala 2.5 dne na 400tku.

Tohle je ale špičková verze Míťu, ta bude na 400ce ještě dnes :-!
Mr.Murphy_
z 0 na 400 za nějakých 12 hodin 😉
kuko
a to až příjde Míťa GTA, tu budete všichni čubrňet! >😒]
kuko
Pánové, nevím teda jak vám, ale mě tady poslední dobou docela chybí pořádné SHRNOVAČKY! Tahkle se nám diskuze rozmělňuje >😒]
webpaja
[odkaz]
kuko
to je nové Bravo? >😒]
Avatar - T613
T613
to už má větší chladiče jak Hawker Tempest >😁
Nasedněte všichni do těch vašich superbů, passatů, golfů a aut co vypadaj stejně a jezděte kolem vily Exnera ať mu uděláte radost.
Nejsem ten co musí mít auto co maj všichni v ulici a takovou alfu bych si koupil i kdyby stála jak ten nejdražší superb, co vypadá jak když na něj spadl kontejner s čínskejma hadrama.
figurka
... i kdyby ... realita někdy přínší bohužel/bohudík pěkná překvapení.
Provocateur
Až přestaneš kupovat auta v hračkářství a začneš kupovat ty opravdový v saloně, tak se zase zastav, abys nás znova obohatil svými zkušenostmi 😉
Avatar - white label
white label
Velmi výstižné... :yes: 😉
Avatar - ethicon
ethicon
takže iba vy máte autá...my ostatní máme angličáky >😁 :yes:
Provocateur
Ty už bys i mohl vodit tatrovku na provázku... 😉
Avatar - white label
white label
Jednak o tobě nikdo nepsal, a pak se taky běžně vyskytuje něco jako "přirovnání" s určitou mírou nadsázky..., podobně jako si nadsázku použil ve své reakci... 😉
chytrak1
Málokdo by si ještě před několika lety pomyslel že sportovní alfa se bude muset nabízet za cenu sportovního seatu (viz Ibiza cupra). A nejsmutnější pro alfu na tom je, že i tato cena se pro spoustu lidí zdá býti příliš vysoká. U značky co dřív chtěla konkurotvat BMW! Kam alfu fiat dovlekl :no:
Avatar - pocitac
pocitac
Když je někdo nejlepší, nejhezčí a nejúspěšnější, tak se o něm hodně mluví… všimni si, že o Alfě Romeo se na auto.cz mluví nejvíc. Alfa není auto pro skřety z šedých hor. Alfa Romeo je fantastická značka, plná emocí, elegance, sportu. Alfa Romeo je jednička – vykouzlí ti úsměv na tváři, přinese ti radost, slunce a čirou zábavu z jízdy. :yes:
Avatar - ethicon
ethicon
Alfa nie je ani najlepšia ani najúspešnejšia, ale určite pôsobí ako červené súkno na tunajších diskutérskych germano-riťolezov... >😒]
Provocateur
Vidím, že si se znova restartoval 😄
Jen v tom mám podle tebe trochu zmatek, protože jednou je jednička Peugeot, pak Renault, teď Alfa. Tak kdo to bude příště? 😄

Tahle Alfa jistě emoce budí, ale ne zrovna pozitivní. O eleganci ani sportu v téhle verzi nemůže být vůbec řeč...
Avatar - ethicon
ethicon
len aby si nemal s tých emócii zase kropaje potu na čele ako si mal v diskusii o cene Fabie HTP...to je vrchol elegancie a športovosti,samozrejme v tvojom ponímaní kde sa hrabe nejaké Mito..😉
Provocateur
Si mě s někým pleteš ne? Pochybuju, že bych někdy diskutoval u Fabie HTP a už vůbec ne v pozitivním smyslu 😄
zino
MiTo je krásne aj keď mňa osobne trochu zamrzelo že z nových Álf zmizli agresívne línie a štýl svetiel aké boli na faceliftovanej 147, Brera, Spider a hlavne aktuálnej 159. Zadok MiTa je bezchybný, ale predok mohli spraviť menej zavalitý. Ale napriek tomu dávam všetky palce hore. V krvavo červenej to je najkrajšie auto v tomto segmente. Avšak toto je môj pohlad a ako sa hovorí - sto ľudí = sto chutí, tak v otázke vnímania dizajnu to platí o to viac. Nikomu teda neberiem ak sa mu páči viac fábia alebo Lada. Avšak jediné za čím si budem stáť bude pridaná hodnota u Alfy v podobe auta, ktoré vám neposkytne len prostriedok na prevoz z bodu A do bodu B, ale poskytne vám aj radosť z jazdy a poriadnu dávku emócií. Podvozky u Álf bývajú pravidelne špičkové čo sa týka jazdných vlastností, motory výkonné s vynikajúcim rozsahom záberu a zvuk vyladený k dokonalosti. Nevýhodou je, že keď sa pokazí Alfa, bude sa o tom hovoriť, kydať a majiteľ sa bude označovať za blba, že je ochotný živiť také auto. Avšak keď sa to isté stane u koncernu, radšej sa to bude tutlať a o čom sa nehovorí - o tom sa nevie. Je to škoda, pretože Alfa by si zaslúžila viac dôvery.

Pridám snáď už len môj smútok nad cenami. Sú vysoké. Alfa radí samu seba medzi prémium, to však ale neznamená že by sa tomu museli podriaďovať aj ceny. Viem si predstaviť že ak by sa cenovo dostali pod úroveň nemeckých premiantov, tak by zvýšili svoju konkurencieschopnosť, viac by sa predávali a určite by to aj Alfe prinieslo aj väčšie zisky. Niekedy je predať väčšie množstvo za nižšiu cenu viac ako predať malé množstvo za vysokú cenu. Tak napríklad MiTo je v základe drahšie ako o triedu vyššia nová Astra atď. Toto je zlá cesta a očakávané čísla predajnosti Alfy tak ostanú len zbožným prianím vedenia. Koncern Fiat vie urobiť pekné a dobré auto, ale nevie ho predať. Kde je poriadny marketing? Reklamy, bilboardy, akcie... Pozrite si ich webové stránky, však to je na smiech! Škoda toho. Chcelo by to vymeniť ľudí vo finančných oddeleniach, v marketingových oddeleniach a distribútorom a predajcom by to tiež neuškodilo.

Takže moje zhrnutie by vyzeralo asi takto😒br /> Vozy Alfa = :yes: :yes: :yes:
Vedenie automobilky = :no: :no: :no: :no: :no: 😒
st.paul
Nechcem a nebudem komentovať mladíkov, ktorí svoje sexuálne skúsenosti odštartovali vo výfuku tunovaného Golfa, ale vysvetlí mi niekto, ako je možné, že poznám AR 33 1.5 boxer z roku 1992 bez akéhokoľvek náznaku korózie (keď v Alfe zinkovali karosérie, vo VW zinok hľadali v periodickej tabuľke) a susedov Golf 4 (1999) kvitne ako lalia?. Zázrak nie? 😄
Avatar - pocitac
pocitac
Nesrovnával bych Alfu Romeo s podřadnou značkou... V těch letech byly všechny německé značky s antikoro ochranou pozadu.
Avatar - euro89
euro89
>😁 :yes:
Provocateur
Já znám jeden Ford T z roku 1917 taky bez náznaku koroze...
Avatar - euro89
euro89
Žádný zázrak, normální praxe. Kdo Ti prosim Tě řikal, že italský auta reznou? Snad ne místní kašpar, který by stránky nejradši přejmenoval na dasauto.cz >😒]
Avatar - white label
white label
Že tu špičkovou kvalitu Alfy z devadesátých let neocenili ani její bývalí zákazníci, natož "další noví"...
Jo, 90tá léta, opravdu typické období špičkových a bezporuchových Alf a s tím spojený "histroický úspěch" značky... 😉
Avatar - euro89
euro89
Myslim, že v 90. letech si Alfa svoje fanoušky a bývalý zákazníky naštvala ani né tak kvalitou produktů, jako hlavně přechodem od transaxle k "nudnym" předokolkám. ;-\
italio
Já bych to viděl takhle(alespoń podle příspěvků). Majitelé WV si myslí, že mají to nejlepší, co mohou mít...hovco...dnes se ty vozy kazí stejně, ať je to fiat, wolksvagen, ford, to je jedno...Jen fiat a celý jeho koncern má nevýhodu v tom, že si dříve udělali špatné jméno a tak různí inteligenti se snaží všechny majitele a příznivce těchto vozů dementovat. A hlavní rozdíl mezi fiaťákem a wolksvagnekem je ten, ze fiataci jsou spokojeni s tim, co maji a příznivci wv si musí pořád něco dokazovat shazováním a urážením příznivců fiatu a spol... ;-\ Ale co je pravdou, je to, že vedení fiatu je trošku mimo...nevím, proč například neudělají bravo v kombíku...oproti golfu kombi by ten zadek aspoň nevypadal jak nalepený bonbon a myslím si, že prodeje by se u fiatu alespoň těsně přiblížily k wv...na kvalitě a technice zapracovali(jsou vlastně průkopníky v motorech např.), jen to vedení by to potřebovalo obměnit...
Provocateur
Co anebo kdo je "wolksvagnek"? Nemyslel jsi wolfsvagnek? >😁
italio
Hmm, na nic víc se nezmůšeš? ;-\ No, nemáš vlastně na co, protože je to pravda, co jsem napsal. Chlapci od wv si myslí svoje, my od fiatu zase víme svoje...Jo a, když je ten golf, či třeba ještě jeho hlavní konkurent focus tak dobrý a kvalitativně neprůstřelný, tak mi potom vysvětli, proč znám lidi, kteří srovinka od těchto aut přešli srovna k bravu? To je divné...
Provocateur
A kolik těch lidí co přešli od Golfu nebo Focusu k Bravu znáš? Tipuju a dovoluji si použít jeden výstižný citát: "Mám pocit, že jich nebude víc, než prstů na ruce zasloužilého lesního dělníka po třiceti letech práce s pilami všeho druhu." 😄
italio
Ano, máš pravdu...hlavně proto, že mi je celkem ukradené, kdo si co koupí...a znám i chlapa, co si koupil golfakombi, jen proto, že bravo se neprodává v kombi(blbost manažerů fiatu..)
Provocateur
No vidíš, a co potom kdybys zjistil kolik majitelů přišlo ke Golfu nebo Focusu od Fiatu...
Avatar - white label
white label
Ono se těch kombi Golfů neprodá ani zdaleka tolik, co těch krátkých, takže je to taky (z velké části) ohraná omluva prodeje Brava od místních wolffů..., Bravo by ani s kombíkem nepatřilo k žádným evropským prodejním rekordmanům... 😉
Provocateur
Přesně tak, tipuju, že kombi Golfa se neprodá víc než 10% (vzhledem k designu zadní části se ale není co divit), narozdíl třeba od Focuse, kde prodeje kombi činí podstatně větší procento
Avatar - white label
white label
Jj, ono je to taky vidět na cestách...
Avatar - ethicon
ethicon
a zamyslel si sa niekdy nad tým, že niekto možno chce mať auto, ktoré nie je vidieť na každom rohu a to vôbec neznamená, že musí byt zrovna nejaký švorcák či bazárový kovboj či ako tu tu zvyknete definovat....? to, že je Golf či Focus najpredávanejší kompakt nikto nespochybnuje ale neznamená to, že je najlepší, alebo zrovna to Bravo či Delta či možno Gulietta (tá asi tiež nebude lámat predaje týchto evergreenov) je horšia? kto sa chce odlišit siahne práve po takejto produkcii, ty si tiež radšej kupiš GTI ako niečo možno rovnako drahé ale "bežné"...90% ludí sa lepšie cíti v stáde a stádovito aj nakupuje a to jedno či auto, alebo iný spotrebný tovar...a absolútne nič to nehovorí o kvalite tohto tovaru,
Avatar - white label
white label
Je dobré si nejprve přečíst, na co reaguju...
Psal jsem logicky o tom, že na cestách je vidět podstatně víc Focusů v kombíku, než u Golfů v kombíku.
Tobě jistě nemusím vysvětlovat význam přídavného jména "paranoidní"... 😉
Avatar - ethicon
ethicon
čítal som to a reagoval som nielen na teba a hlavne v kontexte stále sa opakujúcich argumentov kolko sa čoho predáva...neviem čo je na tom paranoidné... 😉 je tiež paranoidné ak reaguješ ty, ked si tu niekto "obtiera" usta o Golfa aj mimo diskusie o ňom?? 😉
Provocateur
A jakej jinej pádnější argument bys chtěl použít pro úspěch a kvalitu daného modelu než jeho prodeje?

Navíc místní italský slzy, že kdyby vyjelo Bravo i v kombíku, tak by rozdrtilo jak Focus tak i Golfa jsou víc než směšné 😄
Avatar - white label
white label
Každopádně si reagoval na porovnání prodejů Focusu a Golfu v kombíku zcela "mimo", což rozhodně paranoidně vyznělo.
Pokud chceš na něco v diskusi reagovat obecně, máš na to k dispozici tlačítko "přidat příspěvek"..., nebo alespoň zareagovat na příspěvek, na nějž to logicky nějak navazuje...
Naopak, pokud reaguju na někoho, kdo má jako hlavní argument pro obhajobu designu AR to, jak "špatně" vypadá Golf, pak to nejsem rozhodně já, kdo je tu paranoidní, nebo mi snad chceš dokázat, že jsem tě s tou znalostí výrazu "paranoidní" přecenil... 😉
Avatar - ethicon
ethicon
skôr si začiatok vlákna ty nečítal, tam sa o kombíkoch vôbec nepíše..ale to je jedno...k obsahu čo som napísal si sa aj tak nevyjadril, len si ma tu chytal za slovíčka a stanovil mi poracovnú diagnózu.. 😉
Avatar - white label
white label
>😁
Kdyby to napsal jednou neřeknu, ale čtyříkrát!
Nová doba, nová značka "WV"... >😒]
italio
Jo, pardon
Avatar - white label
white label
Omlouvat se nemusíš, stačí se tomu zasmát..., zasmát se sám sobě je velké "umění", ale když to "překousneš", je to i docela přijemně "osvobozující"... 😉
italio
Jo však já to beru úsměvně😊 Já jsem němčinář asi jak Japonec 😄
Provocateur
Nová značka Wolffsvagen, resp. Bravo co prohání na dálnicích...(teď už nevím co to bylo za auto) >😁
wolff
Nikdy mne nepřestane fascinovat, jak málo stačí dětem ke štěstí. Je to anprostá bomba... >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A proc na obrazcich navic ukazuji auto, ktere pusobi dojmem, ze ma praskla pera? :no: :no: :no:
italio
aby ses mohl hloupě zeptat :no:
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Ja si myslim ze vacsia tragedia je, ze tvojim rodicom praskol prezervativ.Vysledok uz pozname. >😒]
hand
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒] >😒] >😒] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Nominace na prispevek roku :yes: :yes: :yes: >😒] >😒]
Avatar - euro89
euro89
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 Možná prasknul, možná ho jen tenkrát zapoměli vychovatelé v ústavu pro duševně choré rozdat svým svěřencům >😒] >😒]
Odkedy som pol roka jazdil na Stile a odkedy som mal tú česť so 166, mám FIAT a jeho značky rád a napriek všetkému by som nemal problém Alfu kúpiť. Je krásna, chytí za srdce a vlastné srdce má naozaj na úrovni.

Neviem, prečo sa furt hovorí o kazovosti Talianov, ale Stilo sa za rok jazdenia a 30 000 km naj. ani raz nepokazilo (ak nepočítam páčku smerovky, ktorá občas priskoro vyskočila). Naproti tomu Golf V v priebehu 30 000 km už má za sebou 3 poruchy vážnejšie a ďalšie menšie a nepríjemné. Octavia predchádzajúcej generácie 1.9 TDI otca už dva krát nechala na ceste bez zjavného dôvodu (motor) a Superb 2.8 V6 sme boli nútení predať po dvoch rokoch, keď sa pár krát rozhodol sám od seba stiahnuť okienka počas parkovania na verejných priestranstvách.

Nesnažím sa povedať, že koncern je menej kvalitný. Len poukázať na často prehliadaný fakt, že (až na niektorých Japoncov) sa kazí viacmenej všetko. BMW, Mercedes netvoria výnimku (navyše sú ich opravy často podstatne drahšie). Takže čo sa mňa týka, ak chcem niečo, čo sa nekazí, kúpim si staršiu Primeru alebo novú Accord, Mazdu či Subaru. Zvyšok spektra výrobcov už nerozlišujem, lebo napriek rozdielnej pravdepodobnosti, v praxi sa vám rovnako ako Fiat môže pokaziť aj Mercedes. (Pravdepodobnosťou sa oháňať v reálnom živote je totiž dosť ošemetná záležitosť.)
J4K
...taky jezdíme jedno firemní stilo rv.2003 115 JTD a taky se mi nezdá víc poruchové než ostatní focusy a octavie aj. co tu máme. Páčka směrovek také vyskakovala, mysleli jsme, že je to na výměnu celého bloku pod volantem jako u stejně starého P307, ale.. stačilo otočit opačně "léty zatvrdlou" prachovku na páčce a je po problému..a za darmo! 😄
vsechno je to jen o minulosti a ztoho plyne soucasnost, jak se rika staryho psa novym kouskum nenaucis, a i kdyby Fiat, Alfa, Lancia udelali cokoli lepsiho tak budou prehlizeni porad. Ale na druhou stranu sem rad za to ze to tak je a ze alfa neni obycejna tuctovka, proto sem si tu znacku zamiloval a nemenil bych
lord_zail
Takže...
Je docela zajímavé a velice vtipné číst tuhle diskuzi... Naivita některých jedinců mě dokáže fascinovat.
Co se týče Alfy jako značky, všichni si na ni ukazují podle mne hodně neprávem, to že se kazí není jen vinou výroby, ale i tím, jak se kdo k autu chová. Když se člověk k autu chová jak má a stará se o něj, tak to auto vydrží - ať je to Fiat, VW, Ford či Lada. Je sice fakt, že Alfa vyžaduje vždy trochu větší péči, ale odměnou za to jsou již zmiňované vlastnoti jako výborný podvozek, nádherné auto plné emocí, exkluzivita atd. Servis u Alfy není o nic dražší jak třeba u BMW, AUDI či vyšší třídy VW. To, že je marketing ve FIATu neschopný je bohužel krutý fakt, se kterým se milovníci koncernu museli smířit (mě osobně to velice mrzí, ve FIATech jezdím skoro 5let a nikdy žádný závažnější problém)...
MiTo je pro mě překvapení, to auto se mi na fotkách moc nezdálo, ale když jsem jej poprvé viděl na cestě, posadilo mě ještě hlouběji do sedačky. Nádhera... Když to mám srovnat s Golfem, který je prakticky už 3 generace postavený na stejném základu (jen jej nafukují a mění masku a světla)tak ty peníze co dám za Golfa GTI mám tohohle krasavce a ještě ušetřím. A nabídne mi rozhodně víc...
A nakonec se vyjádřím ke koncernům, když už je tu docela vášnivá diskuze - FIAT je bohužel pověstný svým špatným marketingem, Lancia Delta (ta nová) je překrásný kousek, ale u nás bohužel neprodejný za ty peníze, MiTo to má také velmi těžké a jsem jen rád, že přes cenovou politiku, kterou nasadili na F500 jich vídám na silnicích více a více. Vozy značky FIAT mají vesměs velmi příjemné ceny, škoda že neudělali Bravo combi (tím by ale zase prakticky potopili Cromu, která je cenově bohužel velmi nadsazená). Když se podívám k jiným koncernům - VW, které nabízí za šílené peníze prakticky už 10let stejné auta, které svým designem zrovna neoslňují a občas mám pocit, že např. Škodovku se snaží VW potopit (takhle lepit auta na sebe, viz. Superb II či odporná Fabia II - no fuj!), snad jediné co VW dělá trochu obstojně jsou SEATy (jen kdyby tam necpali ty svoje technologie a zastaralé motory)... FORD měl před 15ti lety také namále a nebýt Focusu, tak by asi byl na tom velmi zle. Dnes dělá vcelku líbivá auta, které jsou na tom cenově taky vcelku dobře. GM je bohužel na pokraji krachu, Opel se sice zvedá (Insignia se fakt povedla), ale když jsem nedávno viděl Astru, rv. 2004, která byla shnilá, tak mě to docela zarazilo. Francouzi jsou designově někdy dost šílené, jindy zase velmi podařené auta, za které chtějí rozumnou cenu, ale servis těchto aut není zrovna příznivý. Auta z Asie mají obrovský nešvar - kupovat jedině jako "funglovku", ojetiny jsou na servis dražší jak BMW... Nechci říct, že FIAT je absolutně nejlepší, každý má své mouchy, ale já jsem prostý člověk, který chce mít auto, které jen tak na silnici nepotkám, řídím se designem a v tom jsou italové nejlepší... 😄
Avatar - white label
white label
Nevidím žádnou souvislost (ani smysl) při srovnání Golfa s Mitem?
To je podobné jako srovnávat třeba Octávku s Pandou...
Píšeš, že Golf je prakticky už 3. generaci postavený na stejném základu. Ty toho zjevně o Golfech (a autech postavených na jeho základu) moc nevíš. Mezi základem IV. a V. generace je taková "technická revoluce", že ji Golfu může ještě dnes závidět i "základ" Brava a spol.
Pro tebe je nová! Lancia Delta překrásný kousek, mě zase u kompaktu slovo "překrásný" evokuje spíš líbívou kýčovitost a snahu odlišit se za každou cenu.
Takže lorde, klidně "nasedni" do "své překrásné" a moderní nové Delty a já skromně zůstanu u "obyčejného" designu, "letitého" základu a techniky Golfu GTI. Na cestách bude pestřeji a já ti tvé auto taky určitě závidět nebudu... 😉
lord_zail
Srovnání Golfa s Mitem jsem použil jen cenově, Golf se Mitu co se týče jízdních vlastností nikdy nevyrovná.
To, že je Golf postaven na stejném základu už 3 generace bylo myšleno z hlediska designu - stačí si přečíst závorku a pochopil bys. A co se týče jízdních vlastností tak je třeba ta slavná verze GTI je nedotáčivá a podvozek má na sportovní verzi až moc měkký (4. a 5. generace, šestku jsem ještě nevyzkoušel)...
Avatar - white label
white label
Srovnání MITA s Golfem je mimo i cenově...tato vrcholná verze
začíná 552 tis., kde začíná GTI (nemluvě o Golfu R) snad víš. Pokud použiješ: "postavený na stejném základu", pak můžeš těžko čekat, že to bude bráno jako vyjádření o designu.
Čtverkové GTI bylo v podstatě jen Golf s nápisem GTI, ale pětkové GTI patří k nejlepším GGTI vůbec, viz testy a ocenění, kromě osobní zkušenosti, jsem četl nespočet testů GTI5, ale nic z toho o čem píšeš jsem se tam nedočetl. Nedotáčivost je vzhledem ke koncepci a karoserii příkladně potlačena a je rozhodně přijatelnější, než u nejúspěšnějšího soupeře Focusu RS...a hlavně nevím co bys až do dnešní doby chtěl postavit proti této dvojici velmi úspěšných klasických HH právě z Itálie?
Navtech
Brávo v kombíku?
Avatar - white label
white label
Napsat, že Golf se Mitu nikdy nevyrovná (co se týče jízdních vlastností) je těžce mimo, jako celé tvé srovnání těchto dvou nesrovnatelných aut...