Hybrid je slepá ulička, budoucnost má elektromobil >:-[] >:-[] Mitsubishi i, neb elektromobil bude asi postaven na jeho základu, viz články zde, bude bezkonkurenční prodejní pecka. Škoda, že se touto cestou nevydal Smart.
Jo. "Tradicni hybridni vuz" dnes usilovne vyvijeji evropske automobilky. Az ho konecne vyvinou, zjisti, ze svet je uz 10 let napred. Japonci to vi jiz dnes. Ale plug-in hybrid je zatim jeste nutna prechodova faze. Bez nej to v nejblizsich 10ti letech u vetsich aut jeste nepujde.
No zase bych nedelal z elektromobilu nejakou zhavou japonskou novinku, vzdyt se v devadesatych letech seriove vyrabely (i evropske - PSA). Jen to pak nejak utichlo.
Japonsko, ukaz nam cestu. A nam uz zbyva jen "neztratit stopu". Fazi "dohnat a predehnat" uz jsme v Evrope spokojene proklimbali. Sledujte pozorne. Takhle se prijimaji vyzvy, takhle se uvadi budoucnost do reality. Tohle je pozdrav pro prevratny "cisty dizl" a jeho tapajici koncern z budoucnosti, do ktere jeste zkameneli koncernovi manageri, nemeli vubec odvahu nahlednout.
V roce 1982 se ve Francii testovalo první elektrické dopravní vozidlo, kombinující elektrický a dieselový pohon Francouzská města a obce využívají elektromobily od různých výrobců, řadu elektrických trojkolek, skútrů a lehkých elektrických vozíků Citroen C15... Firma PSA Peugeot Citroen v roce 1989 zavedla výrobu užitkových vozidel s elektrickým pohonem Peugeot J5 a Citroen C15 a C25 pro podnikové a komunální použití, od roku 1995 sériovou výrobu elektrických verzí osobních automobilů Peugeot 106 a Citroen AX pro městské použití i pro privátní osoby, včetně systémů půjčování baterií…
Jasne. To i plzenska Skoda vyrabela elektromobil. Ale vsichni citime, ze mezi nesmelymi pokusy a odhodlanim teto velke automobilky prinest velkoseriove reseni je znatelny rozdil.
Elektřina je určitě budoucností v rozumně uvažující společnosti. Tam, kde stát vydělává obrovské peníze na dani z kdečeho, elektřina bude prorážet hůře, protože jen obtížně se její rozdílné užití (domácnost, průmysl a automobily) zdaní. A už jste viděli, aby EU si nechala utéci něco, co se dá zdanit?
Mitsubishi chválím za inovaci a za odvahu.
Také přidávám pochvalu, šup s tím na trh. Jen aby to zase na něčem nekrachlo. Jak se to jednou rozjede, tak ta vlna nebude k zastavení a to bude jenom dobře. Bravo elektromobily !!!
Veľmi rozumný a seriózny prístup. Baterky schopné do malého auta, tak budeme robiť malé autá na elektrinu. DO väčšieho pôjdu zatiaľ spolu s benzínom, kým nevyvinieme niečo lepšie. :yes::yes::yes: Kde je nejaký konkurent z Európy s podobnými plánmi? Sem s ním!
Nevim, jak k tomu pristupuji inzenyri z Mitsu, ale americka spolecnost Aptera uvede napresrok trikolove vozitko jako elektromobil s dojezdem 100 mil, nebo jako hybrid s dojezdem 1000 mil na jednu nadrz. Oni ovsem v tom hybridu pouzivaji spalovaci motor pouze jako pohon pro setrvacnik, ktery nabiji baterii. To je podle meho ten prvni krok, nez se povede prolomit snahy ropnych gigantu o zdrzovani vyvoje baterii, pripadne skupovani jejich vyrobcu a pak jejich zakazani do dopravnich prostredku:)