Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi chce do roku 2010 začít prodávat elektromobily

Nejpozději v roce 2010 by se měly začít prodávat elektromobily od japonské automobilky Mistubishi. Následovat by měl plug-in hybrid.
Zpět na článek
21. 11. 2007 11:20
neregistrovaný "spokojený"
21. 11. 2007 13:11
anonym
21. 11. 2007 20:59
neregistrovaný "bingo."
21. 11. 2007 13:02
anonym
22. 11. 2007 00:11
anonym
21. 11. 2007 13:10
21. 11. 2007 14:00
neregistrovaný "míšan"
22. 11. 2007 07:07
22. 11. 2007 11:43
neregistrovaný "japplecz"
neregistrovaný "spokojený"
21. 11. 2007 11:20
Mitsu má dobře našlápnuto
Hybrid je slepá ulička, budoucnost má elektromobil >:-[] >:-[] Mitsubishi i, neb elektromobil bude asi postaven na jeho základu, viz články zde, bude bezkonkurenční prodejní pecka. Škoda, že se touto cestou nevydal Smart.
Rozbalit vlákno
2
anonym
21. 11. 2007 13:11
Re: Mitsu má dobře našlápnuto
Jo. "Tradicni hybridni vuz" dnes usilovne vyvijeji evropske automobilky. Az ho konecne vyvinou, zjisti, ze svet je uz 10 let napred. Japonci to vi jiz dnes. Ale plug-in hybrid je zatim jeste nutna prechodova faze. Bez nej to v nejblizsich 10ti letech u vetsich aut jeste nepujde.
neregistrovaný "bingo."
21. 11. 2007 20:59
Re: Mitsu má dobře našlápnuto
No zase bych nedelal z elektromobilu nejakou zhavou japonskou novinku, vzdyt se v devadesatych letech seriove vyrabely (i evropske - PSA). Jen to pak nejak utichlo.
anonym
21. 11. 2007 13:02
Japonsko, ukaz nam cestu.
Japonsko, ukaz nam cestu. A nam uz zbyva jen "neztratit stopu". Fazi "dohnat a predehnat" uz jsme v Evrope spokojene proklimbali. Sledujte pozorne. Takhle se prijimaji vyzvy, takhle se uvadi budoucnost do reality. Tohle je pozdrav pro prevratny "cisty dizl" a jeho tapajici koncern z budoucnosti, do ktere jeste zkameneli koncernovi manageri, nemeli vubec odvahu nahlednout.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Falco
21. 11. 2007 18:44
Re: Japonsko, ukaz nam cestu.
V roce 1982 se ve Francii testovalo první elektrické dopravní vozidlo, kombinující elektrický a dieselový pohon Francouzská města a obce využívají elektromobily od různých výrobců, řadu elektrických trojkolek, skútrů a lehkých elektrických vozíků Citroen C15... Firma PSA Peugeot Citroen v roce 1989 zavedla výrobu užitkových vozidel s elektrickým pohonem Peugeot J5 a Citroen C15 a C25 pro podnikové a komunální použití, od roku 1995 sériovou výrobu elektrických verzí osobních automobilů Peugeot 106 a Citroen AX pro městské použití i pro privátní osoby, včetně systémů půjčování baterií…
anonym
22. 11. 2007 00:11
Re: Japonsko, ukaz nam cestu.
Jasne. To i plzenska Skoda vyrabela elektromobil. Ale vsichni citime, ze mezi nesmelymi pokusy a odhodlanim teto velke automobilky prinest velkoseriove reseni je znatelny rozdil.
Avatar - Blue Sun
21. 11. 2007 13:10
Elektřina
Elektřina je určitě budoucností v rozumně uvažující společnosti. Tam, kde stát vydělává obrovské peníze na dani z kdečeho, elektřina bude prorážet hůře, protože jen obtížně se její rozdílné užití (domácnost, průmysl a automobily) zdaní. A už jste viděli, aby EU si nechala utéci něco, co se dá zdanit?
Mitsubishi chválím za inovaci a za odvahu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "míšan"
21. 11. 2007 14:00
Asi tak,
Také přidávám pochvalu, šup s tím na trh. Jen aby to zase na něčem nekrachlo. Jak se to jednou rozjede, tak ta vlna nebude k zastavení a to bude jenom dobře. Bravo elektromobily !!!
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2007 07:07
Mitsubishi
Veľmi rozumný a seriózny prístup. Baterky schopné do malého auta, tak budeme robiť malé autá na elektrinu. DO väčšieho pôjdu zatiaľ spolu s benzínom, kým nevyvinieme niečo lepšie. :yes: :yes: :yes: Kde je nejaký konkurent z Európy s podobnými plánmi? Sem s ním!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "japplecz"
22. 11. 2007 11:43
neni hybrid jako hybrid
Nevim, jak k tomu pristupuji inzenyri z Mitsu, ale americka spolecnost Aptera uvede napresrok trikolove vozitko jako elektromobil s dojezdem 100 mil, nebo jako hybrid s dojezdem 1000 mil na jednu nadrz. Oni ovsem v tom hybridu pouzivaji spalovaci motor pouze jako pohon pro setrvacnik, ktery nabiji baterii. To je podle meho ten prvni krok, nez se povede prolomit snahy ropnych gigantu o zdrzovani vyvoje baterii, pripadne skupovani jejich vyrobcu a pak jejich zakazani do dopravnich prostredku:)
Rozbalit vlákno
0