Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Lancer v ČR: ceník začíná od 449.900,-Kč, výbava je bohatá

Prodejci automobilů Mitsubishi začali na českém trhu nabízet nový Lancer. Velmi důležitý model dostal atraktivní ceny, které by mohly zvednout zájem o vozy této značky na českém trhu.
Zpět na článek
19. 10. 2007 10:41
19. 10. 2007 11:17
19. 10. 2007 12:05
neregistrovaný "mam_las"
19. 10. 2007 13:11
neregistrovaný "O.J."
19. 10. 2007 13:30
neregistrovaný "mam_las"
19. 10. 2007 23:52
19. 10. 2007 13:39
19. 10. 2007 15:56
neregistrovaný "Kubas_"
19. 10. 2007 12:38
19. 10. 2007 12:54
19. 10. 2007 13:02
19. 10. 2007 13:29
neregistrovaný "stunty"
19. 10. 2007 14:32
19. 10. 2007 14:37
23. 10. 2007 20:17
neregistrovaný "Jecchus"
29. 11. 2007 23:25
neregistrovaný "LOJZATESAR"
19. 10. 2007 13:06
anonym
19. 10. 2007 13:19
neregistrovaný "ten co měl nick wolff"
19. 10. 2007 14:03
19. 10. 2007 14:35
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 14:38
19. 10. 2007 14:49
neregistrovaný "mam_las"
19. 10. 2007 14:55
19. 10. 2007 15:54
neregistrovaný "LancerRulez"
19. 10. 2007 16:01
19. 10. 2007 17:21
neregistrovaný "Coulin"
19. 10. 2007 20:10
neregistrovaný "no importa"
19. 10. 2007 14:50
19. 10. 2007 14:57
19. 10. 2007 15:02
19. 10. 2007 15:10
19. 10. 2007 15:05
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:13
19. 10. 2007 15:21
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:35
19. 10. 2007 15:39
neregistrovaný "LancerRulez"
19. 10. 2007 15:51
19. 10. 2007 16:05
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:24
19. 10. 2007 16:24
anonym
19. 10. 2007 15:08
19. 10. 2007 15:16
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:27
19. 10. 2007 15:48
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:59
19. 10. 2007 17:32
neregistrovaný "Coulin"
19. 10. 2007 15:55
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 15:58
19. 10. 2007 16:13
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:22
19. 10. 2007 16:42
anonym
27. 11. 2007 22:01
neregistrovaný "File12"
19. 10. 2007 15:11
anonym
19. 10. 2007 15:13
anonym
19. 10. 2007 15:46
neregistrovaný "LancerRulez"
19. 10. 2007 16:00
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:10
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:32
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:47
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 17:05
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:34
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:48
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:55
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:39
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:51
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 17:02
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:45
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 17:49
neregistrovaný "AG"
19. 10. 2007 16:23
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:57
19. 10. 2007 17:07
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 17:21
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 17:46
19. 10. 2007 18:00
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 18:05
19. 10. 2007 18:21
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 19:20
19. 10. 2007 21:36
19. 10. 2007 19:14
19. 10. 2007 19:38
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 20:04
neregistrovaný "no importa"
19. 10. 2007 21:47
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 20:08
neregistrovaný "Ihatetuzing"
19. 10. 2007 22:13
neregistrovaný "sword2"
19. 10. 2007 20:11
neregistrovaný "LancerRulez"
25. 10. 2007 16:58
neregistrovaný "Jecchus"
27. 11. 2007 22:24
neregistrovaný "File12"
20. 10. 2007 10:14
neregistrovaný "JayJay1"
19. 10. 2007 22:05
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 23:30
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 00:06
neregistrovaný "exctenar"
20. 10. 2007 00:45
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 11:50
anonym
20. 10. 2007 06:37
neregistrovaný "AG"
20. 10. 2007 09:58
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 10:00
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 08:18
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 23:44
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 11:55
anonym
21. 10. 2007 01:55
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 17:04
neregistrovaný "no importa"
20. 10. 2007 18:22
neregistrovaný "Galant"
21. 10. 2007 12:22
neregistrovaný "cobra111"
21. 10. 2007 20:52
neregistrovaný "pallas_"
27. 11. 2007 22:43
neregistrovaný "File12"
19. 10. 2007 10:41
Překvapení
Velmi atraktivní cena za atraktivní a vybavený vůz :yes: Nemůžu si však odpustit tradiční připomínku k interiéru, který usnul v devadesátých letech a především pro mě nepřekousnutelnou zadní hru na Alfu...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - princ
19. 10. 2007 11:17
Re: Překvapení
Pro me taky prekvapeni, ale bohuzel z te spatne stranky. Vubec to nevypada jako nejaka nova generace, at uz interier nebo extereier. Ceny jsou urcite konkurence schopne, ale po designove strance me to nechava chladnym, coz je spatny.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
19. 10. 2007 11:51
MiLan
Tak mě to naopak chladným vůbec nenechává! Exteriér se moc povedl, "hra na alfu"...hm...nepouziva Alfa taky "hru na Seat"??? ;-) Mam na mysli Ibizu, minulou Cordobu, atd. Z vnějšku je to moc krásný auto, dramatický vzhled, fakt se mi líbí! :yes: Interiér je horší, ten je jak o generaci zpět, nicméně mi nepřijde tak otřesný, jak tu říkáte. Cena a výbava je více než konkurenceschopná! Teď už jen kolik se najde odvážlivců, kteří se budou chtít odlišit a jezdit jedním z nejhezčích aut! ;-) :yes: Kdybych uvažoval o koupi podobného typu auta, tak je pro mě No.1 ! :yes: Bravo Mitsu! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mam_las"
19. 10. 2007 12:05
Re: MiLan
Jen jestli to nebude s tou Alfou a Seatem obráceně. Walter de Silva odešel někdy kolem roku 2004 z Alfy do Seatu. Mimochodem, taky si ho půjčilo Audi na A6.
neregistrovaný "O.J."
19. 10. 2007 13:11
Re: MiLan
A6???? Zadne svetla sa vôbec ale vôbec nepodoba so Seatom/Alfou :-|
neregistrovaný "mam_las"
19. 10. 2007 13:30
Re: MiLan
Speciálně pro O.J. Audi si půjčilo de Silvu, nikoliv světla. :-)
19. 10. 2007 23:52
Re: MiLan
???? To asi nie. Silva predsa designoval uz koncepty ako Salsa (2000) a Salsa Emotion (?) a urcite aj Ibizu III. (2001).
19. 10. 2007 13:39
Re: MiLan
Alfa začala první s tímto tvarem světel a drží ho dodnes. Celá zadní část ve mě evokuje dojem, že se Mitsubishi pokusilo napodobit agresivitu AR156. Nutno podotknout, že i před rozdíl 10let je 156ka o několik světelných let hezčí. (vVe zmíněné partii)
neregistrovaný "Kubas_"
19. 10. 2007 15:56
Re: MiLan
Alfa na tom není kdovíjak dobře, ale aby si musela "hrát na Seat", tak v takové depresi ještě opravdu není... ;-)
Avatar - CountachSV
19. 10. 2007 11:55
nic moc... (podobně jako subaru, i když je to o dvě třídy he
jako má to dost svuj xicht, ale něco mi na tom nesedí. Nelíbí se mi přední převis, a zadní blatník+vykrojení kolem kola. Ten zadek je fakt evidentní alfa. Interiér slabý. Když to srovnám s tou C5, o který se hádá o kousek výš.... bude to dobrý v hardcorový úpravě to jo, ale jako hlavní auto do rodiny bych to nekoupil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
19. 10. 2007 12:38
pekny ale..
je to moc pekny. kdyz byly prototypy tak sem byl nadsenej. rikal sem si jak je to revolucni a nadherny. ale ted kdyz vysli obrazky nove mazdy 6, citroenu C5 a jeste nove mondeo tak uz mi to zase tak super neprijde. ale cena je hodne lakava. pochybuju ze nekdo nabidne podobne hezke auto s podobnymi parametry za takovouhle cenu. vyssi stredni bude zacinat tak na 600k a 150 tisic je docela velikej rozdil. a myslim ze ve sve cenove kategorii zase tolik konkurentu nema...
a k tomu zadku. neni nic moc ale urcite nekopiruje seat ani alfu. je to tu omilane porad dokola ze nekdo neco kopiruje. neverte tomu. akorat ma nekdo podobny napad. uznam ze treba cinani kopirujou "nase" auta ale to je tak vse. jinak sou to skoro vzdy podoby ciste nahodny...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
19. 10. 2007 12:54
.
Jediné, na co si vzpomenu, když se na Lancer podívám, je dlouhá léta vyráběný Galant. Měl úplně stejně ostrý výraz přídě. Akorát byl krapet větší :-) .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2007 13:02
Třída
Lancer snad konkuruje, megane, astře focusu a octávce. Octávka ho zdrtí interierem a celou konkurenci pátými dveřmi. Sedan v této třídě má takový nádech velkého auta pro míň majetné. To auto nemá naroubovaný zadek, ale je mezi auty kde se ty zadky roubujou a nejraději to mají v Číně. Již roky čekám na liftback v této třídě co by se mohl postavit Octavce. O třídu výš je jich dost.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "stunty"
19. 10. 2007 13:29
Re: Třída
S drcením Lanceru Oktávkou to snad nemyslíš vážně. Nevím, jestli má škodárna lepší interiér, ale představ si vedle sebe OKTÁVKU a LANCER. Druhý jmenovaný je úplně někde jinde.
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2007 14:32
Re: Třída
No a co, že je Octávka z Česka, je povedená narozdíl od Fabky.
19. 10. 2007 14:37
Re: Třída
Myslím, že svou poslední větou jsi to vystihl velmi přesně. Cením, že zachováváš slušnost... :-) ;-) Jasně, my víme, kde je.
neregistrovaný "Jecchus"
23. 10. 2007 20:17
Re: Třída
Přesně tak. Mám teď Carismu a tenhle Lancer je fakt zajímavej, ale hodně mi chybí 5. dveře, jako má Carisma. Je to opravdu luxusní kufr a v tomhle je sedan naprosto k ničemu. Může mi někdo vysvětlit, proč je takovej problém udělat místo sedanu liftback...???
neregistrovaný "LOJZATESAR"
29. 11. 2007 23:25
Re: Třída
LIFTBACK BUDE BRZY TAKY
anonym
19. 10. 2007 13:06
alfa
zda se mi to, nebo se važně inspirival alfou, hlavne ty svetla!!!! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ten co měl nick wolff"
19. 10. 2007 13:19
Supermišizbuši
No tak tohle se mi líbí. Tohle byť japonské provenience před koupí auta půjdu jisto jistě okouknout... SUper počin Mišizbuši :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2007 14:03
LANCER S40?
Není tu někdo, kdo by dokázal postavit vedle sebe VOLVO S40 a tohoto Lancera a vyfotit je? Volvo by mohlo být v temně modré a Lancer by se mohl třeba dokonale červenat... 8-s
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 14:35
Re: LANCER S40?
nechápu co tím chtěl básník říci...
19. 10. 2007 14:38
Re: LANCER S40?
Tak přemýšlej. A hlavně se dívej...
neregistrovaný "mam_las"
19. 10. 2007 14:49
Re: LANCER S40?
Tak si postav Audi vedle RTO 706. :-)
19. 10. 2007 14:55
Re: LANCER S40?
Nechceš mi doufám tvrdit, že jak celá přední maska tak zejména stavba karoserie včetně bočního profilu a přechodu do zádi ti Volvo S40 nepřipomíná. :-) Jo... jak známo, ta nejkrásnější auta už byla vyrobena... Co bych ovšem oproti Volvu velmi neocenil, to jsou ploché boky.

Mimochodem, jestli s tímhle hodlá Mitsu bojovat v Evropě proti takovým skvostům, jakými jsou Octavia, Jetta, případně proti Astře sedan a Fiatu linea..., eventuálně Renault Megane... no, budeme sledovat prodejní výsledky... :-| :-)
neregistrovaný "LancerRulez"
19. 10. 2007 15:54
Re: LANCER S40?
coze, skvostum jako astra, linea, megane...ty si vtipalek...nedavno jsem cetl na jednom foru: "..a to bys jako chtel rikat ze jezdis opelem" >:D, to podle me plati i o vyse zminenych znackach....na oktavku ti sahat nebudu, ta se mi libi moc, ale ma ji kazdej jarin....
19. 10. 2007 16:01
Re: LANCER S40?
Čti pořádně, nikde nepíši o tom, že Opel je skvost.
neregistrovaný "Coulin"
19. 10. 2007 17:21
Re: LANCER S40?
AÁAáa pan EURocentrickej... nemáš na tangách na spaní samý Eˇeé,aby se Ti lépe usínalo...Spi dál.ˇVše nej maj v Némecku a když to nemaj v D ,tak to musí být aspoň Made by EU... :no: :no: :no: Seš nemocnej.
neregistrovaný "no importa"
19. 10. 2007 20:10
Re: LANCER S40?
Jetta a Octavia skvostom? Uff, idem sa nadychat cerstveho vzduchu, asi som si splietol lokal.
19. 10. 2007 14:50
Re: LANCER S40?
Máš oko ;-),ta podoba tam je...
19. 10. 2007 14:57
Re: LANCER S40?
Zejména jeden snímek ze šikmého předního pohledu, to se člověk až lekne... :-) Nahoře píši, že se ovšem u lancera nedostává potence, a to pro absenci masivních boků.
Avatar - 125S
19. 10. 2007 15:02
Re: LANCER S40?
Taky jsem se kouknul. A přesně, ztoho pohledu jak píšeš je vidět, jak kdyby ty auta měly stejnej skelet s jinak tvarovanými plechy... Ale i zadek dost sedí z tohodle pohledu :-) :yes:
19. 10. 2007 15:10
Re: LANCER S40?
Přesně :-)
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:05
Re: LANCER S40?
Pokud budu kritický k designu současné produkce tak najdu u většiny aut podobnost. Všechno už tu bylo. Na druhou stranu já v tomto modelu vidím spíše podobnost s Galantem (EU). A to byl povedený model.
19. 10. 2007 15:13
Re: LANCER S40?
Tady přece nejde o nějakou podobnost nějakých částí :-) komplet, carmiku, komplet... to je ten vizuální problém... tedy jde o celkové uchopení designu auta.
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:21
Re: LANCER S40?
To jsou tak trochu kecy o ničem, nechceš snad považovat tým designerů Mitsu za úplné idioty. Proč to udělali právě takto má jistě svůj důvod a pokud v tom Ty vidíš podobnost s S40 tak to není zas tak špatné ;-)
19. 10. 2007 15:35
Re: LANCER S40?
:-) Špatně to samozřejmě je, neboť ten vůz tím ztrácí svou osobitost. Vycházej z toho že udělat krásnou káru umí pár lidí na světě... Ostatní se o to jen snaží. S větším či menším úspěchem.
neregistrovaný "LancerRulez"
19. 10. 2007 15:39
Re: LANCER S40?
popsal si to dokonale...ja bych jen dodal, ze podoba (mluvim o te volvu podobne masce :-! ) je samozrejme i s lancerem generace nekdy kolem roku 1988, viz www.ronsoldercarentals.com.au/images/Lan… Takze evidentne novy lancer ma na co navazovat, zvlaste kdyz si prohledneme volva z pred 20-ti lety a jejich obdelnikove masky 2x1 m >:D
19. 10. 2007 15:51
Re: LANCER S40?
Nejde přece jen o masku. Jde o celkové pojetí karoserie, poměry zakřivení horní hrany oken, přechody do zádi. Jen se podívej pořádně na snímky. nahoře ti tohle potvrzují i jiní kolegové, to není jen má mlha... Uvědom si, že tu nepíšeme tupě o nějaké podobnosti jedno zpětného zrcátka.

Základní problém Lanceru v dnešní době a v Evropě je ten, že v kompaktní třídě nemůže se sedanem udělat žádná prodejní čísla. To ostatně již pochopili u Subaru.
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:05
Re: LANCER S40?
Problém současného atomobilového designu je že si nemůže dělat co chce. Za prvé do toho výrazně "kecá" legislativa (ochrana chodců např.)Za druhé "ořezávači" nákladů. Za třetí "aerodynamika" pro nižší spotřebu atd. atd. nakonec vše "optimalizuje" PC (zjednodušeně popsáno) Jak má potom u běžného vozu opravdu vzniknout převratný design. Tím nechci říci, že nevznikají pěkná dílka, ale volný design to už rozhodně není.
Co se týče verze HB, tak na té samozřejmě pracuje.
19. 10. 2007 16:24
Re: LANCER S40?
Jo, mají to dnes designéři těžké.
anonym
19. 10. 2007 16:24
Re: LANCER S40?
Horni oblouk a profil predni casti jsou velmi podobne, prechody zadi a bocni linie s vetsim uhlem stoupani naprosto odlisne, odmysli si ten predek at te to nemate...

..samozrejme ze prodej v Evrope se nevyrovna lidrum na trhu ze zcela pochopitelnych duvodu, tvoje konstatovani je zcela zbytecne a k nicemu.
19. 10. 2007 16:40
Re: LANCER S40?
ja som to tvrdil hned ako som ho prvy krat uvidel na foto.. ze je to mix volva a alfy.. na mna to posobi dost chladne 8-s
19. 10. 2007 15:08
POSUN
Jo, to byly doby, když tu lancer patřil k japonské prémii. Jedna z prvních prodejen, tam naproti Kotvě... Diamant se tu proplétal mezi obrezlými stopětkami jak štika mezi kapříky. Jenže... Mitsu se někam na sto let vytratil, a my mezitím v mnohém doběhli západní Evropu. A pojednou je tu sedan Lancer. Jako kapřík mezi štikami... mezi Fabiemi a Octaviemi RS. Jo... svět, evropský svět aut je dál. Koneckonců, mrkni se na motorizaci, 140 koní... Ausgerechnet u (doufám, že ne rádoby) sportovního sedanu. Vždyť tě vyklepne v dlouhým táhlým kdejakej děda v megánu...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:16
Re: POSUN
Pleteš se, první prodejna Mitsu v Praze byla v Husitské ul. na Žižkově a před ní na chodníku stávla Sigma. :-!
19. 10. 2007 15:27
Re: POSUN
Na Husitskou si nevzpomínám. Pamatuji si ovšem na to nebeské zjevení naproti Kotvě. Tehdy tu měl Mitsu opravdu zvuk.
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 15:48
Re: POSUN
Ten prodejce se jmenoval Esocar a pro Mitsu v ČR udělal hodně, pak to ovšem vzal do rukou Denzel-Rakousko, který měl v té době výhradní práva na celou východní Evropu a podle toho to dopadlo. Mitsu tu bylo z jap. automobilek jako první, ale nikdy to pořádně nevyužilo. Např. Mazda to vzala za správný konec a dodnes z toho těží. Naopak Toyota přišla z jap. značek jako poslední, ale díky své síle značky a povědomí několika tuzexových Coroll převálcovala ostatní japonské konkurenty během krátké doby. Tak to ve světě chodí. :-)
neregistrovaný "Coulin"
19. 10. 2007 17:32
Re: POSUN
>:D :yes: Jasně síla značky a povědomí o značce a ve světě válcuje dál... Jen se divím,že GTI dal palec nahoru. No je pátek a jedu ne firemní dejchánek...Tak PA
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 15:55
Re: POSUN
Ano, ještě do dnes si pamatuji, když jsem poprvé uviděl milionovou Sigmu, nádherý auto.
Ještě dnes, když si vzpomenu, mi běhá mráz po zádech a to už je snad dobrých 17 let. :yes:
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:13
Re: POSUN
Chlapi, já s ní i jezdil a ve své době (s 3.0 V6) to byla skutečně kárka. V nejlepší verzi to mělo i řízenou zadní nápravu a to byl tedy mazec. >:D
anonym
19. 10. 2007 16:42
Re: POSUN
:yes: :-)
neregistrovaný "File12"
27. 11. 2007 22:01
Re: POSUN
když ti jde o rychlost, je tu eště EVO..jiná cena...ale natrhneš * těm autum...
anonym
19. 10. 2007 15:11
Lancer
Mně se velmi líbí, je v něm nádech sedanů vyráběných v 80. a 90. letech....žádné boubelaté tvary, oblá a velká světla, prostě jen ostré linky a dynamické jednoduché tvary :yes: Pro nás, kterým se líbil granatý Galant, je toto nádherná žijící vzpomínka ;-)
Rozbalit vlákno
1
anonym
19. 10. 2007 15:13
Re: Lancer
Samozřejmě hranatý Galant >:-[]
neregistrovaný "LancerRulez"
19. 10. 2007 15:46
kde autori vzali ty ceny..???
Kdyz je porovnam s cenikem z nemecka (mitsubishi-motors.de), vychazeji cz cca o 60K levneji.....
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2007 15:48
DRAVEC NA SILNICICH
Tak nam ho Mitsu ukazal tak jak to umi jen on. Tohle auto se bude prodavat. Je to dokonaly dravec, predator, ktery smlsne stredoevropske mainstreamove bylozravce jako malinu. Nejdriv te uhrane drsnym pohledem, zakousne se dokonalym gripem nakonec ti ukaze zada a predsunutym zadnim naraznikem te lehce odkopne tam kam patris. Kdyz poslechnes svuj zakladni instinkt a usednes do nej ohromi te uzasne jednoducha pristrojova deska. Je perfektne slicovana z kvalitnich materialu, zrovna tak, jak to jen japonci umi. Az potom si uvedomis, ze je to dokonaly sluha, ktery si o moc nerekne a bude ti verny jako nikdo z obdobnych evropanu. Je tezke si prat lepsiho.
Rozbalit vlákno
29
19. 10. 2007 15:57
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Co to plácáš? 140 koní, mariánku. Usedlý sedan v kompaktní třídě. Ne nadarmo "lítá" Evropa na mutacích hothatch. Koho bys chtěl tímhle sedanem dojmout?

Na to, aby to bylo dělo, by tu musel mít své podhoubí, tedy variace hatchback, combi a sedan, na nich osazovat motory kolem a nad 200 koní ve sportovních derivacích, a pak bys tu mohl pět hymnu dravců... Přesně takhle to tu dělá každý...

Opravdu jsi přesvědčen, že se bude prodávat? Kolik bys tak čekal? Napiš čísla. Jinak, tvá poslední věta o tobě dost vypovídá :-)
19. 10. 2007 16:04
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Pisu na tema krasnych linii karoserie, draveho drzeho pohledu, vynikajici ergonomie i ekonomie provozu a hlavne ve stredni evrope nevidaneho temperamentu. Tohle bude jako nevidana zmena mezi nudnou cernotou na techto silnicich. Evropske autombilky, snazte se dohonit kvalitu tohoto japonce.
19. 10. 2007 16:13
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Asi jezdíme každý po jiných silnicích. Zapomněl jsi na ta čísla. Zajímá mě tvůj odhad, když už tedy píšeš, že Mitsu dostal Evropu do kompaktně sedanozních kolen...
19. 10. 2007 16:31
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Cisla ti nenapisu, nejsou zde dulezita. Zamysli, ze ale co za stejnou cenu nabidne na nasem trhu netrhu domaci automobilka.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:00
Re: DRAVEC NA SILNICICH
No já nevím, jestli tvrzení o tom, jak japonci umí interiér pochází od člověka, který zkusil někdy i něco lepšího. Asi ne. Interiéry vesměs ve všech japoncích mají ještě hodně velké rezervy. A to nemluvím o rozvrzaných starších autech, tam se z interiéru linou takový zvuky, za terý by se nemuseli stydět ani začínající houslisté.
19. 10. 2007 16:07
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Japonsky interier je v dnesni dobe nejlepsi ve tride. Sedni si do Lexusu a poznas. Evropan ti proda interier mekky pod kterym ti porad neco klepe a tuka. Nekteri meji dutiny hlavni mimoradne vymyte stredoevropskym PR. Pravdou ale je, ze mekceny interier neni vzdy synonymem kvality.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:10
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Mluvíš o třídě a najednou mluvíš o Lexusu. To je to nejlepší co japonci umí a rozhodně to nemontují do každého vozu. Znám interiér z GS, je dobrý je kožený. Interiéry audi jsou na tom ale stále lépe.
Zkus si sednout do Swiftu a do Fábie, rozdíl určitě poznáš. A dalo by se pokračovat ;-)
19. 10. 2007 16:24
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Ano porovnejme interiet Swiftu a Fabie. Treba popis v cem je interier Fabie lepsi. Swift ma lepsi tvary, kvalitu zpracovani, je napaditejsi, lvalitnejsi sedacky a hlavne je originalni. Ja zase neuznavam interier Audi. Je podle me neergonomicky, odvadi pozornost, stredni konzole ma moc vysoke hrany. Sedadla maji prehnane bocni vedeni.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:32
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Interiér Swiftu je jetém autě hlavně ROZVRZANÝ. Bohužel to tak je jak u staré generace, tak i u nové. Když mi v autě vrže přístrojovka, je to k vzteku a design mě v tu chvíli vůbec nezajímá. A to nemluvím o nějakých "vojetých hujdách", ale o vozech s nájezdem do 20 tis. km.
O interiéru Audi s tebou nebudu polemizovat, je to světová špička ceněná nejedním motoristicým magazínem nebo novinářem. Bohužel máš asymetrickou postavu, když ti vadí sedadla, já do nich sednu jak do skořápky.
19. 10. 2007 16:37
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Zajimave, ja slycham podobne stiznosti na kvalitu interieru Fabie. Novy Swift ma muj syn, sam jsem se nekolikrat svezl a nic nevrze ani neklepe. Kdyz ridim auto, chci sedet pohodlne, nemam rad, kdyz mne bocni vedeni tlaci kolena k sobe.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:47
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Boční vedení a tlačí kolena k sobě? Sedáš si vůbec na sedadlo? nesedíš mezi sedadly?
19. 10. 2007 16:53
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Ve sportovni vozech takove sedacky chapu. V kvalitnim a reprezentativnim voze ale nikoliv. Jak se rika, ceho je moc, toho je prilis.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 17:05
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Mám důvěrné zkušnosti se sportovníma sedadlama v A6 (staré a nové generace). Ani jedna nemá přehnané boční vedení. Zkus sednout do sériových, možná Ti budou vyhovovat více, ty jsou dle mého, ale už velmi "laviciozdní".
19. 10. 2007 16:21
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Marianku, ty máš dnes opět svůj den, viď. Prosím tě, popiš podrobně, v čem je interiér třeba focusu horší (kvalitou materiálů)oproti Aurisu. Rád si to přečtu. Zkus se posadit do jakéhokoli auta, jedno zda z Japonska či Evropy a napiš přesně co tam klepe. Budeš překvapenej - nikde nic neklepe. Nepiš prosím bláboly.

A nepovlávej tu nesmyslně Lexem. To bychom ti zase mohli napsat, aby ses stavěl u Bentleye...

Zoufalé, mariánku, opravdu zoufalé, co za nesmysly dokážeš napsat.
19. 10. 2007 16:29
Re: DRAVEC NA SILNICICH
V tom je ten problem. Kvalita evropanu nedosahuje te vysky o jake ctes a sam pises v PR odach na str.evr. auta. Vyjedes z obchodu a nekde hluboko pod "kvalitne mekcenou" pristrojovou deskou porad neco klepe. To se ti v podstatne vetsine japonskych aut nestane. Spis mi popis, co je na interieru japonskych aut horsiho nez v str.evr. autech. Ale vynech hymny na nudu.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:34
Re: DRAVEC NA SILNICICH
U jakého konkrétně auta klepe přístrojovka už cestou z obchodu? Koncern VW to rozhodně nebude, tam je interiér v naprostém klidu i po 150 tisících (např. Octavia).
19. 10. 2007 16:42
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Ve firme mame jeste nekolik Passatu. Postupne se jich zbavujeme, ale int.odd. je jeste odepisuje. Sedel jsem ve trech z nich a krome spatneho pohodli, prosezenych sedacek vychazely zvuky zpod pristrojove desky.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:48
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Prosezené sedačky u Passatu? To jde?
19. 10. 2007 16:51
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Ano. Kazdy z firemnich Passatu ma prosezene sedacky. Material na povrchu vypada otresne. Ma jit o reprezentativni vozy, ktere v tomto pripade nereprezentuji vubec.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:55
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Já znám pár konceernů co mají sedačky prakticky stejné, nájezdy 150-250 tis a co o sedačkách můžu říct je jen to, že jsou o něco mekkčí a vybledlé. Když sednu do Renaulta nebo Citroena, tak váhám, jestli má tak vypadat "zdravá sedačka", tam člověk prosezení nemá šanci poznat.
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:39
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Pánové, moje osobní zkušenost z minulého týdne. Během dvou dnů jsem byl vezen novou Octavií (cca 14000 km najeto) a Toyotou Avensis (cca 10000 km najeto). Neporovnávám teď rozdíl tříd obou modelů ale vjem z jízdy.Octavia mě nepříjemně překvapila tím jak jí při jízdě po dlažbě ve dveřích cosi chrastilo. To jsem opravdu nečekal. Naopak Avensis byl naprosto tichý a nic tam nechrastilo ani nevrzalo. Na druhou stranu není auto jako auto, kus od kusu se může lišit. Nicméně toto je moje nedávná zkušenost.
19. 10. 2007 16:45
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Neni nad osobni zkusenosti, ktere vetsina z mistnich nema a procita pouze ceske verze autocasopisu. V Avensisu jsem jel mnohokrat. Ergonomie a vysoka kvalita interieru je nepopiratelna.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:51
Re: DRAVEC NA SILNICICH
No jistě, na jednu stranu zavrhuješ ergonomickou špičku v podání Audi a na tu druhou vyzdvihuješ Avensis. Zajímavé....
19. 10. 2007 16:55
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Jiste jde o jinou tridu. Ergonomie Avensisu mi ale vyhovuje vic. Neodvadi pozornost ridice, a pristrojova deska je vysoce kvalitni. Bohuzel, osobne to o Audi rici nemuzu. Duvody jsem jiz napsal.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 17:02
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Mě přijde přístrojovka Avensisu velmi nudná a moc šedá. Octavie 2 má interiér proveden po stránce designu a materiálů lépe.
Řadící páka v avensisu...to ke pořádný klacek, taktéž brzdová páka a celkově provedený střední tunel. Nic moc.
neregistrovaný "FX"
19. 10. 2007 16:45
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Ano jistě, já mám pravě opačnou. A je to o tom, nelze tady zatratit evropu a vyzdvihnout japonce, bylo by to neobjektivní. Proto má reakce.
neregistrovaný "AG"
19. 10. 2007 17:49
Re: DRAVEC NA SILNICICH
Zkus vyndat klíče z postranní kapsy! ;-)
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 16:23
Re: DRAVEC NA SILNICICH
No, tahle civilní verze rozhodně dravec nebude. Ale až přijde Evo X tak pá,pá rádoby sporty jako GTI,RS a jim podobné.
>:-[]
19. 10. 2007 16:58
Re: DRAVEC NA SILNICICH
I tato civilni verze ma vzhled dravce, drzy pohled a celkove prinasi cerstvy vitr mezi mistni autopopulaci.
19. 10. 2007 16:57
POZOR POZOR
At ta nejnizsi hmotnost zustane i u Eva,at ta nejnizsi hmotnost zustane i u Eva,at ta nejnizsi hmotnost zustane i u Eva.... Nebo jeste min
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carmik"
19. 10. 2007 17:07
víkend
Přeji všem účastníkům diskuze pěkný víkend s Mitsubishi. Já odcházím na pivo bavit se zase o ženských. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 17:21
Nema chybu :)
-to auto som videl zhruba pred týždňom dvoma na Autosalóne Nitra 07 a musím povedať že v skutočnosti vyzerá ešte robustnejšie a agresivnejšie !!! a celkovo vyzerá krajšie v skutočnosti ako na fotkách !!! s 18 diskami lahodka :-)
-s tým ako tu kecáte že sa niečo niečomu podobá len troška ked tak rozmýšľam v skutočnosti je už dosť ťažké spraviť auto ktoré by sa aspoň jednou vecičkou nepodobalo niečomu a vy by ste sa nemohli do toho hned pustiť :no: hm pred nedávnom tu bola mazda 6 ktorú ste kritizovali že je to mondeo-IS-accord a ešte neviem čo :-) o skopirovaní niečoho sa dá hovoriť len v Chine !
- a ako to bude s cenou Evolution X ? podľa toho čo je vidieť bude mať určite niečo spoločné z klasickýcm lancerom a preto mi to vychádza že to mohlo by byť ešte lacnejšie ako Evo IX alebo rovnakú cenu ?
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2007 17:46
Bez sance
V tomto segmentu trhu je sedan bez sance, to by musel mit lepsi cenu nez KIA. Muze byt sebehezci, ale bude paberkovat.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 18:00
Re: Bez sance
síce neviem čo znamená paberkovat ale s tebou nesúhlasím...
19. 10. 2007 18:05
Re: Bez sance
Paberkovat znamena byt neuspesny, na okraji. I proto slo Subaru od Imprezy sedan a zacalo delat hatchback. Nenech se unest dojmem z modelu EVO, ty micinku neuzivi. Kdyz se podivas na prodejni cisla, tak z deseti nejprodavanejsich aut je devet dvouprostorovych hatchbacku, krome BMW 3, ale tam Lancer nemiri. Je to dalsi krok vedle, EVo nadherny, ale to je tak vsechno.
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 18:21
Re: Bez sance
lancer som videl naživo ako som písal vyššie ... nemá chybu ... lenže naši blbý ludia ako vždy zase pojdú do passatov a octávii :no: :no: :no: a podobnej hávede xD
19. 10. 2007 19:20
Re: Bez sance
A myslíš, že by bylo lepší, kdyby se tu prodalo tolik Lancerů co Octavií a tolik Octavií co lancerů... 8-s >:D chtěl bys opravdu, aby to tak bylo?

Jen tě lehce poupravím. Toho Passata sem nepleť, to je jiný svět. To je svět dospělých lidí, kteří kupují velká, důstojná auta. Například tebou zmíněný Passat, ale i Mondeo,, novou C5 a tak... víš? :-)
19. 10. 2007 21:36
Re: Bez sance
Nevim proc bych mel byt blbej, kdyz bych nesel do Lancera. Proste je to sedan, podobny AR, nebo Seatu - pritom cena porad na frantiky nebo korejce nema. Pekny auto, technicky treba super, ale proste neuspeje - umeni oktavky a passata, ac je nemusim, je uspet u siroke vrstvy lidi, a to jde!
19. 10. 2007 19:14
EVO-LUČNÍ POLUCE
Tak je to opět tady, EVO. Já už se bál, že když tu budeme diskutovat o sedánku s motorem 1,5 a 108 koňmi, že se nedozvíme, že to pravý žrádlo teprve přijde. Jasně, EVO...

EVO sem teď netahej. Když diskutujeme o pětkovým bavoráku, nikdo také nemá potřebu se zaklínat písmenem eM. . Dívej se do aktuálních tabulek. Třeba nahoře. Z nich vyčteš, že Lancer, ten ďábel silnic tu bude kupován zejména s motorem 1.5 a 108 koňmi. Takový mšstský loudálek. Nic pro Octávky, ty si daj Lancera v každým dlouhým táhlým jako předkrm.

P.S. Co říkáš na tu naftu? 8-s
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 19:38
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
kto tu zaťahuje evo? ja som sa len pítal ako je to s cenou nič viac tak neviem ? radšej by som vídaval na cestách viac lancrov ako oktávii atd... a dalej to rozoberať nebudem že prečo lebo.
neregistrovaný "no importa"
19. 10. 2007 20:04
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
chrobacik, ty mas kolko rokov ? 17 ? Kde ta ucili gramatiku ? Pretoze "spoločné Z klasickýcm lancerom" sa este akceptovat da, ale pÍtal ?! Aspon materinsky jazyk by si ovladat mohol.
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 21:47
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
no 17 mi nieje je mi o čosi viac a moju gramatiku radši neriešme nemá to cenu >:D asi začnem prvo písať komentár do Wordu a až tak na internet xD
neregistrovaný "Ihatetuzing"
19. 10. 2007 20:08
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
městský loudálek? Myslim že ta 1,5 je absolutně dostačující jak dynamicky tak ekonomicky. Podívej se na cenu, podivej se na spotřebu.Chces vic vykonu, koupis 1,8 nebo 2,0diesla. K tomu přidej výbavu , tva vysněná O2 s rovnocenou výbavou tě vyjde o sto navrch a to ve všech motorizacích ;-\ :no: :no: Mitsu nasadilo vyborne ceny.. ale jaksi jmeno znacky nebo model je pro masy neznámý, neprověřený.. proto se asi nebude tolik prodavat.. ale ceny :yes: :yes: bravo
19. 10. 2007 20:57
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Jo, souhlas, Mitsu se jaksi vytratilo. jaksi hodně. Bude to mít velmi těžké, s jednou karoserií.
neregistrovaný "sword2"
19. 10. 2007 22:13
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
ak sa nemýlim a slúži mi pamäť tak budúci rok ma byť verzia hatchback
19. 10. 2007 22:16
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Ano ano.
neregistrovaný "LancerRulez"
19. 10. 2007 20:11
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Takze ty jako odbornik doporucujes koupit oktavku s 1.4 (radeji nebudu uvadet parametry) o 20K levneji a totalne holou nebo pridat 10K oproti zakl. cene lanceru a koupit (opet bez vybavy) stejne starou sracku motor 1.6 s takrka identickymi parametry jako ma 1.5 MIVEC (az na tu desivou spotrebu :no:) a porazet ho >:D

Btw. jak si to myslel s tou naftou?
19. 10. 2007 21:06
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Nepovažuji se za žádného auto-odborníka, možná snad se jen trochu orientuji. Pokud tě zajímá co doporučuji, pak dnes jednoznačně ze Škody Octavii scout. Pokud pak bys chtěl stylové, rychlé rodinné auto, doporučuji Octavii RS. 200 koní. Ovšem, v těchto souvislostech je nutno si napsat, že ten kdo uvažuje o koupi Octavie nezauvažuje ani vteřinu nad koupí Lancera. Lancer je auto v Evropě bez image... jedna karoserie, motory, co končí na 140i koních. S tímhle v Evropě přece nemůžeš stavět chrám zájmu.

Nechápu, co je to za zlozvyk, neustále poměřovat ceny. Přece je jasné, že Octavia má správně nastavenou cenu - s odkazem na kvalitu, na image, na motory a techniku vůbec. Zrovna tak Lancer. Co je Lancer v očích veřejnosti, to dokonale odráží jeho cena... tohle bych snad ani neměl psát, to ví přece každý. Nebo se domníváš, že Ferrari je předražené, protože stojí víc, než Brera? Nikoli.

No, čekám reakce na naftu. Krouťák lehce přiškrcenej...
Avatar - Emel
23. 10. 2007 22:19
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Octavia RS - motor je super, benzín i nafta. Jinak je to ale nezajímavé auto, které potkáváš pomalu na každém rohu. Stylové? Kdepak, ani za profláknutou modrou metalízou se dnes pomalu nikdo neohlédne, červená je stejně neadekvátní, snad ještě bílé kombi mě dokáže zaujmout. Tvrdý podvozek, tvrdé sedačky, pro rodinu bych to nekoupil. Mimochodem, při uvedení Octavie na trh také verze RS nebyla, možná ani kombi.. takže na hodnocení šíře modelové řady je ještě poněkud brzy.

Co se nafty týče.. HDI, dCI, případně d nebo D4D... tam je dnes špička. Pokud se podívám třeba na 2,0TDI v Octávii... přesně stejný výkon (103), o 10Nm vyšší krouťák v naprosto stejném rozpětí otáček (320 vs. 310 při 1750-2500)... nevím co jsi chtěl ukázat, obě auta jsou prostě současný standard a výkonově téměř totožná.
neregistrovaný "Jecchus"
25. 10. 2007 16:58
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Ten diesel v Lanceru je od VW, takže to bude ten stejnej jako v Oktávce - takže máš pravdu "výkonově téměř totožná"...
neregistrovaný "File12"
27. 11. 2007 22:24
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Když řešíte rodinný auto...já bych šel do legacy...wim zase se bude kritizovat interiér nebo newim co eště...ale ukažte mi nějaký auto rodinný dejme tomu s těmahlej jídzníma vlastnostma...podle mě je lancer hezkej...nebude špatnej...ale je jasný že nebude hodně prodávanej...
19. 10. 2007 20:12
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Jestlize ale sundas sve ruzove bryle s napisem VW, zapomenes na PR blaboly a porovnas porovnatelne Octavia 1,6 75kW vs. Lancer 1,5 80kW tak pravda bude asi jina. K tomu potom ceny s vybavou a hned vis kdo prodava potentnejsi vyrobek.
19. 10. 2007 21:12
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
No, právě, že nevidím nic. Cos chtěl tou konfrontací motorů říci? Tomu nerozumím. Image Octavie je přece to, co boduje především. Zatím nevíme, jak to přítulné uvnitř, s tím soudem tedy musíme počkat.
19. 10. 2007 21:42
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Vyjimecne s GTI souhlasim. Octavia je skvela tim, jak umi oslovit siroky masy od UK po UA. Ja ji osobne nemusim, ale mix prostoru, podvozku, motoru, cen a image proste vede k jejimu uspechu - a tem nemuze Lancer konkurovat, i kdyby daval v zakladu v cene plazmovou obrazovku misto tachometru. S cim s GTI nesouhlasim je doporcuovani Scoutu - skodovka je tak odrzla, ze jeji ceny (i ceny ojetin) uz si u nas koleduji, zacina uz byt drazsi nez Subaru Outback nebo Forester, a tam u me konci.
19. 10. 2007 22:15
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Dobrej pohled :yes:
neregistrovaný "JayJay1"
20. 10. 2007 10:14
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Asi takhle, design na to, co jsem ocekaval, kdyz jsem videl koncept nekdy v 2001 a tesil se na to jak Lancer zvedne Mitsu nejen po designovy strance ven z hlubin, je zase takovej za ocekavanim a myslim se ze uz zase po roce po dvou bude pusobit tak nejak stare, jako tomu bylo u predchozi generace. Na druhou stranu nechap tvoje poznamky na vykon. Vis ono 143 koni z 1.8 je proste slusnej motor. v tyhle kategorii 80k na litr je proste dobry, Civic se stejnym obsahem a vykonem tady vsichni vynaseli do nebes. Ta tvoje O2 k tomu dava turbo a ma to kolik, jen 20k navic? Dlouho prodavana 2.0 FSI mela jen o 7k vic pri 0.2 l vestsim obsahu. Nejak tady nechapu tvuj argument u toho vykonu, je to stejne nelogicky jako kdyby jsme se posmivali ze EVO ma pri stejnem obsahu s turbem o 100k vic nez RS. :-!
20. 10. 2007 10:44
Re: EVO-LUČNÍ POLUCE
Píšeš, že O2 má 20 koní navíc (to je v tomto segmentu sakra hodně) a přesto tu nejásáme nad "dělem silnic, dravcem okresek"... Nikoli, je to evropské důstojné auto s důstojným výkonem. Vedle toho ti Škoda nabízí i 200 koní... Ovšem, plejstejšnovej kovboj, omámen noční televizní časovkou s EVO, ten si neumí představit, že civilní verce Lanceru na 140 koních není žádným dělem, není to prostě ani žádná konkurence pro evropská "děla", neb veriantnost karoserií žádná, naftový motor má lehce přiškrcený kroutící moment a auto samotné má takřka nulový imege...

Umíš si představit, že tu pojednou vyjede třeba Megane jen s karoserií sedan? :-) Nebo, že 308 vyjede bez hatchbacku? Jsme v nižší střední, kterou dokonale nadefinoval a i nadále definuje Golf, Focus a spol. Prioritní je tedy především verze hatchback, z ní se teprve odvozují deriváty jako sedan (Jetta) a combíky.

Souhlasíms stebou, vykuchaná vizualita z S40, zbavená kouzla potentních boků se asi nezapíše do dějin jako nadčasový počin. Mimochodem, píšeš o Civicovi, tak když se dnes na něho podíváš... velmi silně stárne, to je paradox, co?

Lancer bude jistě technicky dobrý vůz. Evropa se ovšem dostala za dobu jeho absence zde dál. Jestli ztraacené pozice (a ony snad nějaké kdy byly?) dožene, či zda se zařadí mezi premianty nižší střední, to ukáže čas. Můj tip je, že na to nemá.
neregistrovaný "e)voVIII®"
19. 10. 2007 22:05
Spominané Fotky
to je ten spomínaný Autosalón Nitra 2007 kde som naživo vydel Lancera to síce niesu moje nafotené fotky ale tie sú kvalitnejšie len teraz som to náhodne našiel : takže tu:
[odkaz]
dole sú a potom na druhej strane su hore
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stanley2"
19. 10. 2007 23:30
skusim tipnut...
Diskusie na auto.cz citam uz hodne dlho, no do dnesneho dna som nepochopil, cim trpi GTI. On je bud totalne vymlety alebo zakomplexovany! To, ze on nema vlastne auto na "moje.auto" je dokaz toho, ze je absolutne zakomplexovany jedinec, ktory si aut velmi neuzije. Teda aspon z pohladu privatneho zivota. Podla mna je obycajny zamestnanec nejakeho predajcu VW/Skoda, ktory si zo svojho platu nekupi ani len tu Fóbiu :-( a preto ukaja svoju nadmernu frustraciu aspon v diskusiach na auto.cz. Napada vsetko co nie je nemecke.....dokonca obcas zhovadi aj nemcov. Ak je clanok o Lexuse, tak on vyzdvihuje MB, BMW, AUDI, VW. Ak je clanok o MB tak zhovadi MB a nezabudne vyzdvihnut Audi a VW, ktore /aspon podla neho/ uz davno prekonali MB ;-)
Pri kazdej prilezitosti ovsem zhovadi japonske, korejske, francuzske, talianske auta a zvlast si dokaze vychutnat Ford. Obcas sa ohana nizsou strednou triedou a jej kralom GOLFOM. Vtedy zhovadi komplet strednu triedu. Ak je ovsem clanok o Passate, vyzdvihuje strednu triedu a nizsiu strednu zhovadi. Ak ponizuje japonca, argumentuje i monumentalnostou Focusu a Astry, ovsem v porovnavani Golfu ich zhodi na dno zumpy! Fakt nechapem myslenie GTI, jeho nazory sa menia ako pocasie. Tvari sa ako automobilovy odbornik, ovsem v nicom inom ako vo svojom bazarovom Golfe3 sa neviezol. Teda obcas ho sef povozi vo svojom Passate ale tym to konci. A obcas sa ide so zakaznikom previezt na Octavii, ktore tu ospevuje ako bojove lietadlo - kecy typu: "Octávky, ty si daj Lancera v každým dlouhým táhlým jako předkrm." ....to su vyjadrenia 15 rocneho, frustrovaneho spratka, ktoremu presla Toyota po nohe, pretoze sa nafetovany tmolil popri ceste a potom sa 2 mesiace liecil na chirurgii. Ovsem nic nevysudil, kedze bol nafetovany a teraz nenavidi nielen TTT ale vsetko japonske. Snad si nekupujeme auta na to, aby sme si to rozdavali na verejnych komunikaciach? Ma myslenie ako vacsina zakaznikov Skodovky (vyholene, vymlete, sfetovane tlamy a firmy pre obchodnych zastupcov). Urcite sa vo svojom volnom case prehana na zhrdzavenom golfe3 GTI, ma naopak siltovku, kulovy pohlad, hrubu objimku vyfuku a tesi sa, ked predbehne Peugeota 1,4 >:D V praci sa oblecie do lacneho saka a snazi sa jednat so zakaznikmi Audi a Passatu na vysokej-odbornej urovni. Pouziva pri tom naucene frazy, ktore pochytil na skoleniach typu "vymyvanie mozgu" a jeho diamantovy vyraz, ktory tak s oblubou pouziva (nic ine si nazapamatal) je: "mainstream" >:D Uz je nacase aby siahol po slovniku cudzich slov a naucil sa nieco nove ;-) Jeho kecy o image Ochcáfky su trapne. Aky ma Ochcáfka image? Ze 90 percent Ochcáviek je sluzobnych? Ze ojazdene OchcáfkyI si pokupili v bazaroch vyholene, sfetovane paka z podsvetia? Ze Ochcáfky ohrozuju bezpecnost cestnej premavky svojou arogantnou jazdou? Ze Ochcafky musia byt za kazdu cenu najrychlejsie? Ze Ochcáfky su najskaredsie auta a ze ich kazdy tuzuje? Ze Ochcafka je auto "nizsej strednej" za cenu strednej a s priestorom kompaktu s poruchami kazdych 10 000 km a po 150 000 km je potrebne sa jej zbavit, pretoze sa kazi vsetko ako na pase???? To su Ocháfky. Nuda, nekvalita, zly image, premrstene ceny, vysoka kazivost, vysoka pravdepodobnost ukradnutia a atd.
Podla GTI je odpad vsetko, co nie je z koncernu. Naco potom citas tento server? Vsetkym tu lezies na nervy. Zalez do svojej koncernovej predajne a venuj sa zakaznikom. Viem, ze vam korejci beru predaj, ale uz to neries. Len sa strapnujes. Korejci, Japonci, Francuzi, Taliani ....tu boli, su a budu. Kazdy si kupi to co chce a ty to nezmenis. Peugeoty maju skvely predaj a budu ho mat. A ver tomu, ze priemerna ceska rodina, ktora sa vezie na vylet v Peugeote 307 SW sa nenecha vyprovokovat ziadnou Ochcafkou a nezacne si s nou merat sily. Necha ju tak. A pako v Ochcáfke si bude honit pe.o, pretoze vyklepal Peugeot. Tej rodine je to jedno. Maju svoj Peugeot a ziadna Skodovka ich netrapi. Nezaujima ich ziadny pako v sluzobnej skodovke, ktory sa nezmoze na vlastne auto a machruje za cudzie financie. Nezaujima ich ani vyholene ho.ado, ktore ich arogantne obieha v tuzovanej OchcaviiI, s tuzingom áLa Russia
>:D >:D
Kazdy si kupi to co sa mu paci a nie to, co im svojimy chorymi, zakomplexovanymi nazormi predostrie GTI !!!!!!
A ja prajem vsetkym vela spokojnosti s ich vozidlami a vela stastnych kilometrov. A prajem to vsetkym: Francuzom, Japoncom, Korejcom, Talianom i tym Nemcom! A co ma tesi? No to, ze cim dalej, tym viac sledujem na cestach ine znacky a Skoda ustupuje ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "exctenar"
20. 10. 2007 00:06
Re: skusim tipnut...
Tak ta tvoje poslední věta také patří spíš do kategorie "komplexů" než elemnentární slušnosti, a to píši jako nemajitel tří soukr.aut a ani jedno není z VW,stáří tři a dva roky a minus asi 14 dnů,neb ještě není doma,ale je zaplaceno.Jinak,nevím jak na bohatém SK, ale v chudém Česku je i u jiných aut obrovské procento kupováno jako služební,zejméma v tyto dny,všechna ta SUV či počínaje nižší stř.třídou a výš.Zde lidé fakt nemají love na nová auta.Myslím nová,novoučká a koupená z čistých peněz, ne jako nákladová položka.
Jinak,zbytečně dlouhý komentář.Mně zase posl.dobou unavuje,jak skvělá jsou auta z Koreje,tak neunavuje,neb to ani nečtu,ale slinají nad tím mnozí,to už odhadnu.Jo,2 auta ze tří doma jsou japonská,aby náhodou někdo neplácal...jste jak malí Jardové.GTI i antiGTI hošíci... :-! Úvahy, jak má někdo radost,že něčeho jezdí méně jsou stejně trapné a blbé,jak slinty nad čímkoliv jiným.Časem mnozí dojdou na to,že auto je jen auto,věc na ježdění,spotřební zboží.Fakt neřeším struktru nových vozů,je mi u prd€l€.
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 00:45
Re: skusim tipnut...
mas uplnu pravdu. Auta som doteraz tiez neriesil, hoci kupujem zasadne nove. Mal som mnoho znaciek, no po niekolkomesacnom "uchylnom" komentovani automobilov typkom "GTI" som totalne znenavidel VW a SKODU !!!!!!!! Takze tieto dve znacky su mi totalne u prd€l€. Nikdy uz pred kupou nepomyslim na koncern. GTI robi koncernu skor skodu (ujmu) ako osoh !!! Je to pako :-!
anonym
20. 10. 2007 11:50
Re: skusim tipnut...
Ty a kupuješ nové auta? No jistěš, bulíky věš na nos jiným. Už jen tím cos napsal se pasuješ do třídy puberťáků, co nový káry kupují každej tejden. Ale v hračkářství...
20. 10. 2007 01:30
Re: skusim tipnut...
Tohle ma nekdo cist? Kolik myslis ze mam casu na invektivy? Zabyvej se autama a necum tolik do zrcadla, kdyz se ti GTI prispevky nelibi, tak je necti nebo nekomentuj (coz delam ja). A diskutuj o autech, a ne lidech (delka tvyho prispevku na adresu jedine osoby taky vypovida i o tvym psychickym zdravi).
neregistrovaný "AG"
20. 10. 2007 06:37
Re: skusim tipnut...
Dlouhé,trapné a ještě navíc prázdné a hloupé.Ty jsi ještě hodně mladý,viď?-tuzexová Ochcavie-výplod hodně chorého mozku.Najdi si ve vyhledávači auto.sk,tam budeš mít možná pár spřízněných dušiček,budete nadávat na čehúnov a bude vám fajn. :no: :no:
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 09:58
Re: skusim tipnut...
"tuzovana" kamosko, tuzovana .....tzn...tuzing!
www.tuzing.com/view.php?…
neregistrovaný "stanley2"
20. 10. 2007 10:00
Re: skusim tipnut...
za cislo clanku doplnite: 2004121301
neregistrovaný "e)voVIII®"
20. 10. 2007 08:18
Re: skusim tipnut...
presne :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "stanley2"
19. 10. 2007 23:44
a este GTI
a ty umelec GTI ake chces aby ta zacali brat citatelia vazne, tak nahod svoje auto na moje.auto >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D len si prosim ta nepozicaj sefovho Prasata ;-) ;-)
Ak budem v buducnosti kupovat nizsiu strednu, tak si pojdem vyskusat novu Corollu sedan, Mitsu Lancer, KIA Ceed kombi, Auris,Megane, Focus, C4, P308 atd, atd. Garantujem ti, ze pri rozhodovani sa nepomyslim ani len sekundu na Ochcáviu ;-)
Rozbalit vlákno
3
anonym
20. 10. 2007 11:55
Re: a este GTI
Ty tam svý auto taky nemáš, tak nedržkuj. A zdrž se urážek, dle mého máš v hlavě prázdno, což dokazuješ slohovkama, co sem píšeš. GTI nikdy nenapsal žádnej předlouhej příspěvek, ve kterým by se do někoho navážel. On diskutuje o autech. Ty o svých komplexech.
neregistrovaný "stanley2"
21. 10. 2007 01:55
Re: a este GTI
ale mam ;-)
neregistrovaný "no importa"
20. 10. 2007 17:04
Re: a este GTI
netvrdim, ze suhlasim demagogiou v podani GTIho, ale ten clovek aspon disponuje slusnou davkou inteligencie, co sa o Tebe povedat bohuzial neda
neregistrovaný "Galant"
20. 10. 2007 18:22
novy Lancer ? Ne, dekuji...
Jen pro úvod - miluju Mitsubishi, měl jsem Lancer, ted mám galant a asi při něm dlouho zůstanu..moc jsem se těšil na to až se Mitsu opět probere..studie nového Lanceru mi vyrazila dech, říkal jsem si to je paráda a těšil se na sériové provedení...a ted přislo "tohle"...ve většině případů s GTI nesouhlasím, ted však musím říct že je až dost mírný...srovnávat S40 s Lancerem je nesmysl, Lancer je opravdu jinde, o dvě patra niž, bohužel :'-( přední pohled ještě jde, ale zejména při pohledu z boku jde vidět jak je to auto nesourodý, zejména mi přijde že má hrozně krátký rozvor a čumák dost přesahuje přední kolo...sakra,takhle se to přece nedělá! Podívej na BMW3 či starý Galant (kde se celkově asi inspirovali), krátký přední převis a dlouhý zadní...v důsledku toho je příd hrozně nízká a malá a zadek přerostlý, navíc úhel sklonu předního sloupku je otřesný 8-s .Zadní pohled nemá cenu rozebírat - pokus o Lexus ale zas o dva levely hůř...Celkově se pouze vydařila přední světla, což jaksi nestačí, navíc to tu už bylo..interiér velice jednoduchý, neurazí, kdo má rád japonce bude tam jako doma...motory postačující (tady jsem nějak nepochopil GTI a jeho narážky na motorizaci - skoro srovnatelná s Octavii - ta kdyby vypustila některé zbytečné motory tak je na tom stejně, navíc TDI má stejné). Ufff, tak jsem ze sebe vypustil všechnu zlobu a jdu se těšit na novýho Galanta :-) BTW prodeje..jo bude se prodávat líp než současný Lancer - ten prodal u nás pár kusů měsíčně ;-) V evropě na tom bude asi trošku líp, Mitsu nabírá otáčky což je celkem přirozený vzhledem k tomu kde bylo aneb odrazilo se ode dna :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cobra111"
21. 10. 2007 12:22
ja v tom nevidim Volvo
ziadne Volvo v tom nevidim. Inac zoberte si papier a nekreslite nejake auto. Tazko nakreslite nieco, co tu poslednych 20 rokov nebolo (tvary), pretoze uz sa snad vystriedali vsetky mozne designove styly. Dnes sa kazdy model (aspon castou) podoba na nieco. Lancer je vcelku vyvazene auto, ten interier mozno treba dat do inych farieb a lepsie nafotit. Ale napokon, aky interier a exterier ma Subaru? A vsetci sa za nim otacaju s respektom ;-)
Radsej Lancer ako ktorykolvek Seat, Skodu alebo VW ! Z koncernu jedine sumerne a sympaticke auto je Crafter >:D zvysok su designove zhovadeliny!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pallas_"
21. 10. 2007 20:52
Re: ja v tom nevidim Volvo
presne. to mas ako s hudbou. Nech vyjde hocijaka nova pesnicka, stale v nej niekto identifikuje pesnicku, ktora tu uz pred casom bola. Minimalne nejaky podmaz, alebo nastroj.
neregistrovaný "File12"
27. 11. 2007 22:43
Re: ja v tom nevidim Volvo
Jo mě se taky líbí Crafter...to je povedená dodávka...a Subaru mam rád...skvělý jízdní vlastnosti.design, design neurazí, nenadchne, ale neni jich moc...v tom je ta krása