Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Legendy na Moje.auto.cz: Mitsubishi Evolution X

Mezi recenzemi na Moje.auto.cz je jen jediná, která je věnována Mitsubishi Evolution X.
Zpět na článek
16. 1. 2011 17:08
16. 1. 2011 19:46
17. 1. 2011 05:48
17. 1. 2011 16:03
17. 1. 2011 08:12
17. 1. 2011 00:16
17. 1. 2011 01:14
17. 1. 2011 17:55
Avatar - Nerez
16. 1. 2011 17:08
EVO
Evolution je mým snem už od nějakých šestnácti let, tehdy jsem se zamiloval do "sedmičky" a až po "devítku" mi to vydrželo. "Desítka" už se mi nelíbí tolik jako předchozí verze, ale pořád je to EVO takže musím opět říct, že závidím:)

Jen mě trochu mrzí ten čip, proč zasahovat do něčeho tak dokonalého, jako je motor tohoto auta, ještě když už v sérii to má výkon jako kráva :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2011 19:46
Re: EVO
v podstate je to auto nepredajne, cipnute auto normalny clovek nekupi
;-) a zase na zabitie staci aj felda tak neviem co tym cipom majitel tohto auta sledoval.

zboznujem tie cipnute kraksne vid napr toledo leon oktavka 1.9tky cipnute na 160 koni pricom zivotnost motora emisie a spotreba idu od haja nehovoriac o tom ze je to auto uz nepredajne normalnemu cloveku. Asi s imajitel mysli ze auto ma po chipe vacsiu hodnotu, pravda je taka ze hodnota takychto aut je nulova.

Nikdy by som ziadne auto s chipom nechcel a ani nekupil a ani si ho dodatocne nemontoval. Kto sa uz trosku vyzna v autach ( napr ako ja :-) )
tak vie ze chip robeny na aute co ma pod 100 000 km je fakticky sahanie do nezabehnuteho motora. Kamarat sa mi tiez pochvalil certifikovanym chipom bol z toho cely paf asi rok a potom mu zacalo auto zdochynat po starte, motor mu na krizovatke sem tam pekne zatriasol, volnobezne otacky mal nizke a auto mu po vyradeni pod 1500 otacok napr pred krizovatkou zacalo zdochynat. Co z toho ze mal auto za milion ked mu motor zdochyna ze? To uz skorej vezmem aj trabant ten je spolahlivejsi.

Chcem len varovat ludi pred chipmi, ak to auticko mate radi, planujete s nim zit venovat sa mu mate radi auta, nikdy nechipujte. Problemy nepridu hned a neskor zistite ze to nestalo za to. Ak uz chcem vacsi vykon tak si priplatim za silnejsi motor aelbo volim ine auto, inu znacku.
Je to ako v posilovni, borec na steroidoch tiez dlho nevydrzi, casom mu daco zlyha, oblicky, pecen, a tak podobne je to aj s chipnutym autom.
17. 1. 2011 05:48
Re: EVO
Předesílám, že nemám v autě neoriginální úpravu motormanagementu a nikdy jí neměl, ale není chip jako chip. Pokud nejde o prachsprosté zvýšení výkonu bez doladění všech ostatních parametrů platí co píšeš nahoře.
Pokud se jedná o Brabus, Schnitzer, Nismo apod. celá tvá teorie padá jako domeček z karet.
17. 1. 2011 16:03
Re: EVO
Kurnik, zrovna dneska jsem si prohlížel jednu krásnou Sklasu v úpravě od Brabusu.
17. 1. 2011 08:12
Re: EVO
Jak píše webpaja, není "čip" jako čip a pod tímto pojmem se může skrývat spoustu věcí. Podívej se třeba na tovární "čipování" u Eva ve verzí FQ a nebo u STi Prodrive.
17. 1. 2011 00:16
mhq
chip trochu inak

do Outlandera som dal namontovať v Auto Palac Bratislava - Rallitronic
namontovali to na 3. krát - 2 krát to nezvládli, vrátili mi vozidlo, že si to ešte musia naštudovať...
potom 2 x prdlo turbo
potom raz hlava motora
samozrejme, že ma MITSI asistenčná služba nechala na holičkách

takže nielenže už nikdy viac čip ...

čoskoro na webe MitsiLeaks. ...
Rozbalit vlákno
2
17. 1. 2011 01:14
Re: mhq
tak to asi ani tak nebola chyba chipu ako toho personalu, ze...

inak k autu...fakt krasne :yes: akurat ta cierna kapota a strecha tej krase podla mna ublizili ;-\
Avatar - Dan0044
17. 1. 2011 17:55
Re: mhq
tam bude spíš problém v personálu a také, jak mnoho lidí nechce slyšet, v motoru. Ta hlava motoru by tě tak jako tak čekala, běžná věc u TDIčka.