Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Legendy na Moje.auto.cz: Mitsubishi Evolution X

David Bureš
Diskuze (8)
Mezi recenzemi na Moje.auto.cz je jen jediná, která je věnována Mitsubishi Evolution X.

Po představení desáté generace Lanceru Evo, tentokrát označené Evolution X, se objevily mnohé názory, že už to není pravověrné Evo. Co si o tom myslí uživatel Bleduľa, který o tomto sedanu zveřejnil recenzi na Moje.auto.cz?

Bleduľa si své bílé Mitsubishi nechal upravit. Vedle přeprogramování řídicí jednotky byl do vozu namontován kompletní nerezový výfuk, či sportovní vzduchový filtr. Výsledkem je výkon zvýšený na 272 kW a maximální točivý moment 530 Nm. Standardní Evolution X přitom disponuje výkonem 217 kW a krouticím momentem 363 Nm.

Majitel si pochvaluje změnu charakteru auta a nádherné basové bublání.

A jaké jsou nevýhody Evolution X? Bleduľa říká, že by autu neuškodil šestý převodový stupeň a tempomat.

Zbytek dojmů z provozu Mitsubishi Evolution X z roku 2008 si přečtěte v recenzi na Moje.auto.cz.

Sekce Moje.auto.cz umožňuje diskutovat o spolehlivosti nebo provozních nákladech. I Vaše recenze může být pro někoho cenným pomocníkem při výběru vlastního auta, nebo naopak Vám může v diskusi pod recenzí někdo pomoci svojí radou.

Jak založit recenzi na Moje.auto.cz?

Vložit recenzi do Moje.auto.cz může každý registrovaný uživatel Auto.cz. Založení (i pozdější editace) recenze pomocí příslušného formuláře je rychlé a intuitivní, pomocnou ruku poskytne také nápověda v pravém sloupci.

Co by měla recenze obsahovat? Nemusíte se zabývat popisem technických dat nebo výbavy, to je možné na internetu snadno najít. Cenných zkušeností z praxe naopak není nikdy dost a mnohdy se nacházejí jen na fórech specializovaných na danou značku nebo typ vozu.

Podstatné jsou především Vaše zkušenosti s automobilem. Běžný provoz odhalí řadu předností i nedostatků, které může znát jenom majitel daného typu auta. Proto Vaše poznatky, o které se s ostatními podělíte, mohou někomu pomoci při nákupu auta. Nezapomeňte také připojit fotografie vlastního vozu, které doplní informace uvedené v textu.

David Bureš
Diskuze (8)
Avatar - Dan0044
17. 1. 2011 17:55
Re: mhq
tam bude spíš problém v personálu a také, jak mnoho lidí nechce slyšet, v motoru. Ta hlava motoru by tě tak jako tak čekala, běžná věc u TDIčka.
17. 1. 2011 16:03
Re: EVO
Kurnik, zrovna dneska jsem si prohlížel jednu krásnou Sklasu v úpravě od Brabusu.
17. 1. 2011 08:12
Re: EVO
Jak píše webpaja, není "čip" jako čip a pod tímto pojmem se může skrývat spoustu věcí. Podívej se třeba na tovární "čipování" u Eva ve verzí FQ a nebo u STi Prodrive.
17. 1. 2011 05:48
Re: EVO
Předesílám, že nemám v autě neoriginální úpravu motormanagementu a nikdy jí neměl, ale není chip jako chip. Pokud nejde o prachsprosté zvýšení výkonu bez doladění všech ostatních parametrů platí co píšeš nahoře.
Pokud se jedná o Brabus, Schnitzer, Nismo apod. celá tvá teorie padá jako domeček z karet.
17. 1. 2011 01:14
Re: mhq
tak to asi ani tak nebola chyba chipu ako toho personalu, ze...

inak k autu...fakt krasne :yes: akurat ta cierna kapota a strecha tej krase podla mna ublizili ;-\