Předpokládám, že je to stejný motor jako se dává do Oktávky. V tom případě by asi nebyl velký problém ten motor softwarově naladit na výkon na který je stavěný tj 85 kW a 200 Nm. To by s Upem zřejmě solidně cvičilo ;-)
No MQ100 je tak akorát pro MPI. Podle mě to bude jak píšeš MQ200, takže by převodovka naladění na 200 Nm měla vydržet. To by byl fičák v takovým lehkým autíčku tak silnej motor :-)
Největší problém Up!u vidím stále v nemožnosti slušného automatu. ASG (sekvenční 5st. manual) je tragické a DSG v nabídce není ani teď k 1.0 TSI. Jako auto do města je proto Up! a spol. out. Samozřejmě s výjimkou elektrického Up!u, ale ten zase stojí ranec.
To si dělají srandu, cena přes 300 tisíc za takový malý nebezpečný krám? Doufám, že to lidi kupovat nebudou a koupí si raději Fiat Tipo za 300tis.s parádní výbavou. Ten VV už to vážně s cenama přehání, tohle má stát do 200 tis.
Takhle uvažovat nemůžeš. Miniauta se zpravidla hodně překrývají s auty o třídu i dvě výše, podívej se třeba na ceníky Fiatu. Platí se tu v první řadě za styl a pohodlí v městském provozu. Proto se u nás tahle auta taky skoro neprodávají.