Takhle uvažovat nemůžeš. Miniauta se zpravidla hodně překrývají s auty o třídu i dvě výše, podívej se třeba na ceníky Fiatu. Platí se tu v první řadě za styl a pohodlí v městském provozu. Proto se u nás tahle auta taky skoro neprodávají.
Největší problém Up!u vidím stále v nemožnosti slušného automatu. ASG (sekvenční 5st. manual) je tragické a DSG v nabídce není ani teď k 1.0 TSI. Jako auto do města je proto Up! a spol. out. Samozřejmě s výjimkou elektrického Up!u, ale ten zase stojí ranec.
No MQ100 je tak akorát pro MPI. Podle mě to bude jak píšeš MQ200, takže by převodovka naladění na 200 Nm měla vydržet. To by byl fičák v takovým lehkým autíčku tak silnej motor :-)
To si dělají srandu, cena přes 300 tisíc za takový malý nebezpečný krám? Doufám, že to lidi kupovat nebudou a koupí si raději Fiat Tipo za 300tis.s parádní výbavou. Ten VV už to vážně s cenama přehání, tohle má stát do 200 tis.
Předpokládám, že je to stejný motor jako se dává do Oktávky. V tom případě by asi nebyl velký problém ten motor softwarově naladit na výkon na který je stavěný tj 85 kW a 200 Nm. To by s Upem zřejmě solidně cvičilo ;-)