Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Moje.auto.cz: První tři Fabie 1,2 TSI (63 kW) v databázi, ptejte se majitelů na to, co vás zajímá

Komunitní sekce uživatelů automobilů může dobře posloužit taky zájemcům o nový automobil. Krátce po zahájení prodeje nových motorů 1,2 TSI se na moje.auto.cz sešly hned tři aktuální recenze.
Zpět na článek
18. 6. 2010 06:31
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 06:37
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 09:40
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 07:31
18. 6. 2010 09:16
18. 6. 2010 17:05
18. 6. 2010 10:03
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 10:11
neregistrovaný "AldaAlda"
18. 6. 2010 14:40
neregistrovaný "Pelo"
18. 6. 2010 12:50
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 12:52
neregistrovaný "Hooonza"
18. 6. 2010 13:51
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 14:32
neregistrovaný "Pelo"
18. 6. 2010 17:12
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 14:39
18. 6. 2010 15:19
18. 6. 2010 15:59
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 17:56
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 17:24
18. 6. 2010 17:54
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 18:07
18. 6. 2010 18:17
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 21:43
19. 6. 2010 09:42
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 21:34
18. 6. 2010 21:56
18. 6. 2010 22:18
22. 6. 2010 00:34
22. 6. 2010 00:35
18. 6. 2010 18:41
neregistrovaný "Lukas4CZ"
19. 6. 2010 09:46
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:05
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:18
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:27
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:34
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:07
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:37
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:42
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:05
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:21
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:29
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:39
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:01
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:17
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:33
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:49
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:32
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 08:38
neregistrovaný "coob"
18. 6. 2010 23:16
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:07
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:06
neregistrovaný "honza1212"
18. 6. 2010 19:15
18. 6. 2010 21:40
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 22:19
18. 6. 2010 23:15
19. 6. 2010 11:44
21. 6. 2010 22:04
neregistrovaný "RayBan"
19. 6. 2010 09:30
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 11:51
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 17:33
19. 6. 2010 18:03
20. 6. 2010 00:07
20. 6. 2010 09:50
22. 6. 2010 00:55
22. 6. 2010 11:50
neregistrovaný "soprano33"
22. 6. 2010 11:54
neregistrovaný "soprano33"
23. 9. 2010 21:19
neregistrovaný "ToRoa"
Avatar - saldy
18. 6. 2010 00:22
jj, něco jsem zaslechl
, že na to přecházej lidi od BMW, musí to bejt hodně dobrý samochod. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 06:31
Re: jj, něco jsem zaslechl
>:D >:D pěkné přístrojovky u Fabií dělají s lidma divy
Avatar - theolli
18. 6. 2010 01:38
Tím bych se moc nechlubil
za takový auto bych se styděl.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
a vidíš kolik s ním jezdí v čechách lidí a co? Nestydí se. Protože co? Protože jim stačí ;-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 01:47
Re: Tím bych se moc nechlubil
No jo, ne každý má na to jezdit jako ty tramvají za několik milionů, někomu postačí obyčejná Fabia za 250 tisíc.
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
Ronaulte já myslel že šalinkarta je levnější >:D Toto je doživotní ne? >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 01:55
Re: Tím bych se moc nechlubil
To je jak z toho vtipu:
Píše Arabský student domů rodičům: " Milí rodičové, mám se dobře. Všichni mi spolužáci jezdí do školy autobusem, jen já Mercedesem"

Odpověď rodičů: "Milý Achmede, jsme rádi, že se ti dobře daří. Posíláme ti 10 milionů korun, kup si taky autobus ať neděláš ostudu" >:D >:D
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
Ronaulte potřebuju naléhavě odpověď! Kdybys měl chuť na kyselý okurky a na jogurt co bys jedl první? :-(
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 02:00
Re: Tím bych se moc nechlubil
Okurky, protože jogurt v lednici nemám >:-[] >:D >:D Ale hlavně si prověř, jestli nejsi těhotný, tyhle změny chutí jsou podezřelé >:D
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
No ono ve 2 ráno po 17 hodinách v práci mi to divné nepřijde.... Dobře jdu do okurek a jako desert servírujeme flambé teda jogurt >:D >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 02:06
Re: Tím bych se moc nechlubil
Ty jo, ty musíš být hrozně bohatý, když děláš denně 17 hodin >:-[] >:-[] >:D Zkus obojí, třeba to má projímavý účinek, získáš na to patent a budeš ještě bohatší. ;-)
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
No ono jedno je počet hodin a druhé je počet korun na hodinu-já právě abych vůbec něco měl trávím většinu času v práci >:D Ale ne nestěžuju si (až tak) >:D
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 06:37
Re: Tím bych se moc nechlubil
Taky už na tipcars.cz vytvářejí slušnou rojnici, tohle není fér, jsou v těžké převaze :-)
18. 6. 2010 06:37
Re: Tím bych se moc nechlubil
skutocne hodnotny prispevok, skus to nejako blizsie rozpisat, preco sa maju majitelia fabii "stydět"
18. 6. 2010 07:19
Re: Tím bych se moc nechlubil
Za sebe se nestydíš?
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2010 07:52
Re: Tím bych se moc nechlubil
no...taky nazor 8-s ...ja opravdu nechapu proc by se mel za ni nekdo stydet (?)
Avatar - white label
18. 6. 2010 08:18
Re: Tím bych se moc nechlubil
To je zase "hluboký myšlenkový výron"... 8-s
Docela koresponduje s fotkou u tvého nicku, ten borec tam vypadá, jako že má taky
"mozek v paži"... :-O :*)

Ještě nedávno jsi "neměl" ani na "předraženou" bagetu na Benzině, a teď tu pohrdáš majiteli Fabie 1.2 TSI... :no:
Avatar - T613
18. 6. 2010 08:44
Re: Tím bych se moc nechlubil
asi to bude onen mýtický obyčejný člověk
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 09:40
Re: Tím bych se moc nechlubil
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - theolli
19. 6. 2010 01:04
Re: Tím bych se moc nechlubil
To není "výron" to je můj názor a můj postoj,prostě značkou Škoda pohrdám,je a vždy to pro mě bude "jen" Škodovka a ty s tím nic nenaděláš a než dát 350 za Škodovku radši koupím třeba 3roky starý BMW,třeba,nebo novýho Jazza a určitě je za ten samý peníz lepší 1,4iVTEC jak 8ventilový turbo od VW. "ůsměvné jak jsem četl jednu recenzi že si to koupil i proto že prodejce řekl že to bez problémů vydrží 500000,třeba vydrží ale u VW to nebude bez problémů to bude spíš veliká vyjímka,on VW na tom se spolehlivostí není zrovna nejlépe a věř tomu že všichni dneska hrdí majitelé "turbokompresorů" se nebudou stačit divit,víme jak dopadl "kompresor" ala G40,G60 že to byl totální provar co do spolehlivosti,uvidíme čas ukáže,třeba se pletu.
Nebo koupit auto kvůli barvě a super 17-ctkám je taky dobrý důvod ke koupi >:-[] ,inu 1000lidí 1000 důvodů a 1000názorů na Škodu.
Avatar - white label
19. 6. 2010 02:39
Re: Tím bych se moc nechlubil
Tady nejde o konkrétní značku, ale o princip. Ten nadpis by byl stejně "mimo" (viz reakce na něj) i kdyby se týkal třeba zrovna Hondy...
19. 6. 2010 19:04
Re: Tím bych se moc nechlubil
theoli70> Ja som mal 5,5 roka BMW X3 v plnej výbave a už si ďalšie BMW neprosím. Pritom bolo pred tými 5,5 rokmi kúpené ako nové a motor tam bol 3,0i. A dokonca sa ani nekazilo (len bol v záruke vymenený mechanizmus vodičovho okna), ale bolo proste také nijaké. Kopec nekvalitného a pracujúceho plastu v interiéri, výfuk príliš basový, automatická prevodovka lenivá. Rádionavigácia (bez podpory MP3 a bez máp SK) a palubný počítač (napr. bez okamžitej spotreby) boli v tom čase lepšie aj u Škodovky. Taktiež bolo od BMW príliš žiadať zamknutie auta po rozjazde, alebo odomknutie po vypnutí zapaľovania. Na ceste X3 sedelo vynikajúco, len beda, keď sa zadné kolesá v zákrute náhodou pretočili. To už nepomohlo ani geniálne pripojenie predku systémom "trvalého" pohonu X-drive a zadok sa šmýkal na bok. Ale tie šípky od kolies pri videoprezentácii u predajcu vyzerali super, ako sa vraj rozdeľuje sila, prax je ale trochu iná. A neskutočne to vytriaslo na nerovnom asfalte posádku. Také nevyvážené auto. Niekde exceluje, inde zaostáva.

A jazdil som aj s mnohými inými novými modelmi BMW (rady 3,5,7 a X3, X5) a tiež to tam nebolo diametrálne lepšie (hlavne ten interiér bol stále rovnako plastový). Slogan "Radosť z jazdy" platil len v prípade M5. Ale tá spotreba ;-\

Súčasne som mal aj Octaviu (v plnej výbave), čo je Škoda, ktorou tak pohŕdaš a to je podstatne vyváženejšie auto. Ale to ty nepochopíš.

Máme v robote viacej Octavií a jedna nabehala 320.000 km be problémov, okrem základného servisu sa tam menila len olejová vaňa (chyba vodiča, jazdí často po nespevnených cestách). Teraz daný vodič dostal Octaviu 1,4 TSI, tak uvidíme, koľko vydrží. Ale nemám obavy. Iný kolega jazdí s Octaviou 1,9 TDI ako s benzínom (vytáča) a zatiaľ auto funguje. Akurát mu raz odpadlo koleso (nedotiahol skrutky) a ohobľoval o cestu predný kotúč a čuduj sa svete, aj olejovú vaňu.
Avatar - theolli
19. 6. 2010 19:34
Re: Tím bych se moc nechlubil
Já jsem "svého" času měl 2 BMW,všechno zánovní vozy a to 525TDS 525i a to TDS-o byl totální provar,2X hlava a šlo z baráku a benzin super ale problémy s elektrikou nebyly nic vyjímečného,od té doby jsem BMW neměl ani mě nějak netáhne ale moje přítelkyně ta má Z4-3.0i a nadává na něj taky a tak řešíme že ho nechá asi ve Fargu jak se bude ke mě stěhovat. Nevím nekupuji nová auta ale tak kolem 3let a jsem maximálně spokojen s Hondou a asi značku měnit nebudu.
Jinak co se týká TSI pokud člověk není dobytek něco to vydrží,hlavně chladit,chladit a chladit turbo před vypnutím motoru a kvalitní a včas měněný olej. Ale nejsilnější verze bych se bál,nevím ale je tu pořád již zminovaný průšvih s verzemi G40-G60,tam tenkrát VW ulítl,snad se časy změnily.
20. 6. 2010 08:49
Re: Tím bych se moc nechlubil
Čo je G40-G60? O čo išlo?
Avatar - theolli
20. 6. 2010 09:26
Re: Tím bych se moc nechlubil
VW používal u modelů Golf a Corrado takzvaný G-Lader G60 a Polo G40. šlo o spirálový kompresor který měl obrovské problémy se spolehlivostí a oprava stála "batoh".
Vím že VW Polo G40 se vyrobilo málo kůsů a moc se ani mezi veřejnost nedostalo ale Golfů G60 a Corrad G60 bylo poměrně dost.
VW nepatří mezi mé "hobby cars" tak víc si asi zjisti na netu.
21. 6. 2010 11:27
Re: Tím bych se moc nechlubil
Takáto odpoveď mi postačuje. To som nevedel.

Ale myslím, že so súčasnými kompresormi už problémy nebudú, veď 1,4 TSI twincharger sa dáva do množstva modelov a je na trhu už 5 rokov. Tak to by sa už o problémoch vedelo.
Avatar - theolli
21. 6. 2010 12:18
Re: Tím bych se moc nechlubil
to už je 5let ?? to to letí
22. 6. 2010 08:42
Re: Tím bych se moc nechlubil
Veru! Aj ja som bol prekvapený.
18. 6. 2010 11:06
Re: Tím bych se moc nechlubil
Proč stydět :-) když mi bylo náct tak sem se styděl za starou, trochu rezavou, 15 let starou škůdku 120 >:D , jo a kámoš měli trabanta :-) , taky by na to holku nesbalil >:D . Jak se ta doba mění za chvilku aby sme se styděli za auto, které je ještě ve výrobě >:D . Fabie II se mě taky nelíbí, ale třeba kámošce se líbí a moc. Myslím že by sní měl u ní kluk i šanci. :yes:
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:17
Re: Tím bych se moc nechlubil
No nazdar, co to musí bejt za holku, pokud by se nechala sbalit na fóbii >:D >:-[] btw, myslim, že všeobecně balit holky na auta nemá smysl, ale když už to někomu dělá dobře, tak aspoň na něco, co jako auto skutečně vypadá. Chlubit se fóbii je stejný, jako by se někdo chlubil, že volí ČSSD, nebo že má syfilis >:-[] >:-[]
18. 6. 2010 13:48
Re: Tím bych se moc nechlubil
preto ty žiadnu holku nemáš...
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:25
Re: Tím bych se moc nechlubil
já se tím teda klidně pochlubím, teda tim Syfilisem asi ne >:D >:-[]
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:10
Re: Tím bych se moc nechlubil
naprosto souhlasím :yes:
20. 6. 2010 23:27
Re: Tím bych se moc nechlubil
Fabie je hnus fialový plastový, ale když se někomu líbí..jen mi to teda moc nepřipomíná auto, spíše takový důlní vzíšek...
Avatar - KANKUNEN
18. 6. 2010 07:31
Turbobenzín
Tenhle turbomotor se jeví jako největší přínos. Větší turbobenzíny mají oproti naftě velkou nevýhodu v tom, že když pravou páčku tlačíš častěji dolů, tak jak letí rychlost nahoru tak tak rychle klesá rafika od benzínu.
Rozbalit vlákno
4
18. 6. 2010 09:16
Re: Turbobenzín
myslím, že tohle bude platit i zde, prostě přímá úměra objem/výkon

Jinak ale :yes: Velice slušné motorizace za velice slušné ceny. Ještě k tomu dodat novou Fabii 3 a bude to supr >:-[]
18. 6. 2010 10:02
Re: Turbobenzín
aj pri sucasnych turbonaftach plati to co popisujes, t.j. narast spotreby je velmi zavisly na polohe pravej nohy. Casy, ked si naftaku slapal na krk a stale to islo "za malo" su uz davno prec
18. 6. 2010 11:17
Re: Turbobenzín
Jezdím jak turbonaftu, tak malý turbobenzín a nárust spotřeby dle stylu jízdy je u benzínu oproti naftě opravdu extrémní.
18. 6. 2010 17:05
Re: Turbobenzín
7000 otacok vs 4000 robi divy
18. 6. 2010 09:30
50k km a dost !!!!!
Uz sa tesim jak tie chvalospevy na TSI spadnu ked za 6 mesiacov uvidime plne autobazary fabii TSI, anajazdeno okolo 50k km, kde uz po druhej vaznej poruche motora sa ich majitelia radsej zbavia >:D >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - T613
18. 6. 2010 09:52
Re: 50k km a dost !!!!!
jak málo stačí k dětskému štěstí ..
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2010 11:02
Re: 50k km a dost !!!!!
:yes: :-)
18. 6. 2010 09:59
Re: 50k km a dost !!!!!
mas s tym nejaku konkretnu skusenost????? Poznam niekolkych z okolia, ktori maju 1.4 tsi a problemy s motorom sa nevyskytli. Vacsina ma vyrazne cez 100k km
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 10:03
Re: 50k km a dost !!!!!
...asi prorok!
18. 6. 2010 11:15
Re: 50k km a dost !!!!!
predpokladam ze to nebola SKODA {iny druch kupujucich},
a par znamych nie je reprezent. vzorok......poskajme po par mesiacoch predajov, za dalsie nehovorim ze to bude na odpis, bude ale avela vetsiu poruchovost nez doterajsie motory... :-!
18. 6. 2010 11:41
Re: 50k km a dost !!!!!
vzhladom k tomu, ze par miestnych "odbornikov" predpovedalo rozpad kazdeho motora /turbo+vstrekovace/ uz pri 50k km, tak sa skusenost aj ked iba na "par znamych" ani trochu nezdoduje s predpovedami tychto "tiez odbornikov"
18. 6. 2010 13:50
Re: 50k km a dost !!!!!
Ty si zato poruchový doť, na to, že ovládaš pravopis horšie ako školák so základnej, si "múdry" až až... :-!
18. 6. 2010 11:18
Re: 50k km a dost !!!!!
predpokladam ze to nebola SKODA {iny druch kupujucich},
a par znamych nie je reprezent. vzorok......poskajme po par mesiacoch predajov, za dalsie nehovorim ze to bude na odpis, bude ale avela vetsiu poruchovost nez doterajsie motory... :-!
staci ked poviem ze SKODA neponuka u 2 najlac. motorizaciach TSI 6kvalt,+ ludia co to kupuju a je vymalovane
18. 6. 2010 11:24
Re: 50k km a dost !!!!!
Tohle kandiduje na zlatej ventilek.

Spousta lidí tu taky psalo o tom, že 1.4 TSI se bude kazit a jak to je teď? Jednačtyřky jezí a jezdí a nekazí se a dřívější kritici se ke svým výplodům už raději ani nehlásí. ;-)
18. 6. 2010 11:25
Re: 50k km a dost !!!!!
Jak to víš, že se nekazí?
18. 6. 2010 11:26
Re: 50k km a dost !!!!!
Kazí se všechno, ale že by jednačtyřky TSI nějak převyšovaly průměr? Kdepak.
18. 6. 2010 11:57
Re: 50k km a dost !!!!!
ta absencia 6 kvaltu /v danej triede automobilov/ mne osobne az tak neprekaza a zrejme ani mnohym dalsim. Ked by islo o mna, tak staci aj 4 kvalt.....miesanie nie je moj konicek ;-)
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:28
Re: 50k km a dost !!!!!
DSG for you;-)
18. 6. 2010 10:34
Re: 50k km a dost !!!!!
proč by to mělo být poruchové ?
18. 6. 2010 10:58
Re: 50k km a dost !!!!!
Protože by někteří strášně chtěli. ;-)
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:28
Re: 50k km a dost !!!!!
*to se mi líbí* >:D >:-[]
18. 6. 2010 11:00
Re: 50k km a dost !!!!!
na tomto webe vie niekolko "odbornikov" predpovedat poruchovost hned ako sa dany motor zacne vobec montovat do vozidla
18. 6. 2010 11:13
Re: 50k km a dost !!!!!
asi ako ked som predpovedal FII prepad predajou oproti F I a tiez sa kazdy smial a teraz????
vies niektore veci su dane a nezmenis ich..mozes vylepsit ale podstata zostava!!!
:-!
18. 6. 2010 11:19
Re: 50k km a dost !!!!!
Chlapečku, už to tu budu psát poněkolikáté, ale specielně pro tebe.

Fabia 2 se prodává VÍCE než Fabia 1. Onehdá tu o tom byl i samostatný článek. Fabia 2 již teď překonala produkci Fabie 1 a to je právě po FL a nějaké 3 roky ji ještě čekají.

Tákže, smát se ti budem všichni a pořád, protože si obyčejnej zabedněnej truhlík. >:D :no:
18. 6. 2010 11:44
Re: 50k km a dost !!!!!
co ma spolocne poruchovost tychto motorov s predpovedou nizsich predajov v tomto vlakne????
18. 6. 2010 12:26
Re: 50k km a dost !!!!!
O.K. Tedy znovu, jak je dáno, že by měl být tento motor nějak vyjímečně poruchový ?
18. 6. 2010 13:52
Re: 50k km a dost !!!!!
To je tá dnešná moderná doba. Ja sa často stretávam s manažérmi, ktorí sú nainfikovaní rovnakým myslením: Síce netuším, čo robíš, absolútne tvojej práci nerozumiem, alie viem úplne presne, koľko ti to bude trvať a čo to bude stáť...
18. 6. 2010 16:40
Re: 50k km a dost !!!!!
A určite ti k tomu dajú aj pekný Excel s grafmi >:-[]
19. 6. 2010 19:08
Re: 50k km a dost !!!!!
Okrem samotného turba a vstrekov motor 1,2 TSI nemá nič extra naviac oproti predchodcovi 1,4 16V. A ako prax ukázala, tak koncernové turbobenzíny (1,4 TSI; 1,8 TSI; 2,0 TSI) nemajú výraznejšie slabiny. Tak nepočítam s problémami ani u 1,2 TSI.
neregistrovaný "AldaAlda"
18. 6. 2010 10:11
zadokolka???
Jsem nevěděl,že facelift přinesl i změnu hnané nápravy >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2010 10:43
Stále stejná písnička
I přes facelift vypadá Fabia dále strašně, k disproporcím výška/šířka se navíc přidávají i další, například pokus o optické rozšíření přední části (oproti zbytku fakt nevkusné) a pak taktéž o její snížení (nekorespondující s vysokým pontonem)

Můžeme níže porovnat s premiantem ohledně designu:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a tady:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Docela rozdíl co?
To víš, vytvořit slušný design není jako montovat tříválce.
Rozbalit vlákno
28
18. 6. 2010 10:53
Re: Stále stejná písnička
Pokus o flame?

Máš tam v odkazech třídvířko a ještě k tomu to starší (dle mého i povedenější).
Fabia boduje nyní především motorem. Jednadvojka téesíčko je fakt výborný motor, proti němu nemá fiat nic.
18. 6. 2010 10:59
Re: Stále stejná písnička
Klid brácho,
Tsi (teda 1,2) je fakt dobrej motor, to ti nikdo nebere.
Já tu poukazuju čistě na design resp. nepovedený facelift Fabie.(ten se skrejt fakt nedá)

Zatim nic nemá, uvidíme co bude zač 0,9 T-jet 100HP.
18. 6. 2010 11:07
Re: Stále stejná písnička
Tak je pravda, že Fabie se zde mnohým nelíbí a není ani mým koněm, ale v té zelené metle s tsi je to už o poznání povedenější auto. FL si myslím se povedl, takže tady se v názoru rozcházíme.

Jestli ta 0.9 od Fiatu bude dvouválec, tak to stoprocentně nebude lepší než čtyřválcová 1.2 TSI 77kW. A do těžkýho punta to rozhodně nebude zajímavý motor. Do lehké pandy, nebo stylové pětistovky to bude mnohem zajímavější.
18. 6. 2010 11:38
Re: Stále stejná písnička
Bude lepší ve spotřebě, 4,5-5l jsem na to zvědavej.
18. 6. 2010 11:46
Re: Stále stejná písnička
V té papírově spotřebě určitě. Ta reálná bude zcela někde jinde. Z projevů a filozofie dvouválcového turbo motoru je zcela jasné, že se bude: velmi dobře a lehce vytáčet, což bude se spotřebou dělat "divy", že se bude muset točit, aby slušně jel, a staré rčení, že objem ničím nenahradíš, bude platit bezezbytku i zde. Do lehkého malého vozu ano, ale s těžkým autem se ten motor bude neskutečně trápit.
Tohle je můj názor, pak ho můžeme zkonfrontovat s realitou, až ten motor bude na trhu. ;-)
18. 6. 2010 11:48
Re: Stále stejná písnička
0.9 v Puntu bude jako 1.2 v Octavii. Tam maš taky stejný problém?
18. 6. 2010 11:51
Re: Stále stejná písnička
Ano, čtyři kontra dva válce, chlapče. Dost podstatný rozdíl. :-!
18. 6. 2010 16:55
Re: Stále stejná písnička
Jenže přesně tohle rčení platí i u motoru 1.2 TSI a taky s ním musíš umět jezdit, aby tě "nesežral".

Tím neobhajuju žádnou značku, jen jsem to podotkl :-)
18. 6. 2010 20:43
Re: Stále stejná písnička
Tak já znovu podotknu, že ta 0.9 bude mít pouze dva (2) válce. A to je taky velký rozdíl. ;-)
20. 6. 2010 23:34
Re: Stále stejná písnička
Jo a co je potom multiair?...hmm, škoda, třeba to chlapcům od vw vynde příště..a aby opět z toho motoru nežili dalších 20 let:D
Avatar - R32
18. 6. 2010 11:02
Re: Stále stejná písnička
Fiat Grande Punto premiant triedy? >:D Súhlas že Fabia je disproporčná no faceliftom (a vhodnou kombináciou farieb) sa im podarilo to aspoň trošku zamaskovať. Pre koho nieje dizajn prvoradý bude s týmto autom určite spokojný, navyše má konečne špičkové motorizácie TSI a TDI CR... Horšie to je s kombíkom kde strešné lyžiny ešte viac zvyšujú výšku auta. ;-\
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2010 11:06
Re: Stále stejná písnička
:yes:
18. 6. 2010 11:18
Re: Stále stejná písnička
Třeba máš za premianta Kiu Rio nebo něco jinýho, to je tvůj problém. ;-)
Co se designu týče, je v automobilových kruzích povážováno za vrchol v tomto segmentu stále původní GP.
18. 6. 2010 11:20
Re: Stále stejná písnička
Tak mě spíš designově oslovuje Polo. ;-)
18. 6. 2010 11:36
Re: Stále stejná písnička
Tak Polo vypadá líp než Fabia, to je jasný, samozřejmě taktéž Ibiza. U nich je spíš problém s vnitřním prostorem.
18. 6. 2010 11:47
Re: Stále stejná písnička
Je pravda, že je tam poměrně málo místa. Ibiza se mi nelíbí vevnitř a protože člověk v interiéru tráví tu podstatnou dobu s autem, tak je to pro mne zcela zásadní parametr. Polo je dotažené ve všem. Jen je to prostě malé auto i na mě. ;-)
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:38
Re: Stále stejná písnička
Polo? To jsou pěkný trička, taky je rád nosim, ale tady se bavíme o autech, o celých autech >:D
18. 6. 2010 11:48
Re: Stále stejná písnička
Ano, my se tu bavíme o autech, ty se bavíš, koukám, o tričkách. :-!
Avatar - R32
18. 6. 2010 14:36
Re: Stále stejná písnička
:yes: >:D
Avatar - R32
18. 6. 2010 14:35
Re: Stále stejná písnička
No ja ti neviem, mám pocit, že tu miešaš tvoje subjektívne hodnotenie dizajnu plus tvojho premianta (to akože favorita?) s tým, čo naozaj premiant triedy znamená. ;-\
neregistrovaný "Pelo"
18. 6. 2010 14:40
Re: Stále stejná písnička
A v ktorych kruhoch sa to hovori? Pokial myslis kamaratov pri kave, tak potom mi odlahlo :-)
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:26
Re: Stále stejná písnička
Ale prosim tě... Nemůžeš přece srovnávat italskou plečku, která rezne ještě v továrvě a sere se na počkánín se super prémiovou koncernovkou od VW s bezkonkurenční kvalitou, nejtiššími diesely na trhu a cenou pro každého. >:D Zeptej se zdejších samozvaných odborníků alá GTI co je dobrá koupě, protože jen oni autům rozumí a my ostatní se máme od nich ještě hodně co učit >:D >:-[] >:-[] >:-[]
18. 6. 2010 11:33
Re: Stále stejná písnička
Právě jsem jim dal odpověď. >:D
20. 6. 2010 23:38
Re: Stále stejná písnička
:DDDD trefa!!:D
18. 6. 2010 11:43
Re: Stále stejná písnička
Od vozu, které začíná na 199.000,- (TSI zhruba 290.000,-) o Puntu ani nemluvě, nemůžete čekat zázraky. Budete-li chtít něco víc, můžete se s cenou dostat ke 400.000,- a stále to bude pouze Fabia, Punto, nebo cokoli jiného v tomto segmentu. To raději úříznout pinďoura, než dát 400.000,- za Fabii >:D Spousta lidí zde tu má auto jako koníček (jinak by diskutovala spíš na serveru o vaření, pletení, nebo brouzdala po stránkách s domácím pornem), takže chápu názory ostatních. Nicméně cílem Fabie je masový prodej na cílovou skupinu lidí, která neřeší design, image, který jim to přinese, prestiž, kterou si tím získají, ale především přepravu z bodu A do bodu B za rozumnou spotřebu, s nízkým pořizovacím nákladem (popř. splátkou) a to se daří, prodejnost i vlastně české silnice mluví za vše.
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2010 14:24
Re: Stále stejná písnička
:yes: :yes:
18. 6. 2010 15:40
Re: Stále stejná písnička
Když píšeš o premiantovi ohledně designu, tak proč tam dáváš odkaz na Punto? Ale chápu, když ho nevidíš na silnicích, tak si musíš aspoň prohlížet obrázky :-)
20. 6. 2010 23:41
Re: Stále stejná písnička
A jaký je tvůj přéémiant? ;-) aha jo, vlastně, to bude POLO že?:D Myslím, že jeden z nejproslulejších designerů ala Giugiaro to bude umět líp, jak nějaký plecháč od němčourů, kteří toho víc nakecaj, jak udělaj
Avatar - Mira328i
18. 6. 2010 11:40
Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
...ať se dívám kam se dívám, tak fabia stále s velkým náskokem kraluje, jediná dacia by ji mohla ohrozit, ale ta je zas tak levná že se nějaká krása ani nedá čekat.
Bravo škoda fabia II, aspoň v něčem si nejlepší >:-[]
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Mira328i
18. 6. 2010 11:43
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
na hodnocení motoru, který se parametricky jeví dobrý(konkurence má podobné parametry u atmosféry), si nechám trochu času a pár těch desítek tisíc kilometrů...až tyto motůrky najedou.
Aspoň že už je to zase 4válec...
Avatar - strýček BOB
18. 6. 2010 14:33
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Hochu, na hodnocení motoru 1.2 TSI od tebe čekáme, opravdu :yes: Majitel několika zablešených popelnic bude ten pravý...
Avatar - Mira328i
18. 6. 2010 17:22
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
socka z tramvaje? >:-[]
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:46
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Východoevropská divize VW má sice na hnusný auta talent, ale pokud bych bral za jejího konkurenta i Ford Fusion, tak ani zde fóbie nevyhraje >:-[] :-!
Avatar - Mira328i
18. 6. 2010 11:52
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
..při pohledu na ní se mi promítá jedna reklama:-)..,,ájo,víš co by ti pomohlo,, takže pytel přez ní:-)
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:55
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
>:D :yes:
18. 6. 2010 11:53
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Ford Fusion, Chevrolet Spark, Dacia Logan, nebo Sandero a pak už asi jen Lada >:D Ještě je tu stále dost konkurentů.
Avatar - KANKUNEN
18. 6. 2010 12:43
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Proč Sandero nechápu. Jako tramvaj narozdíl od Fabky nevypadá.
18. 6. 2010 13:56
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Aj keď Fabka nie je dizajnovo vydarená, Sandero jej nesiaha ani po kotníky. Vedľa Fabie je Sandero jak ručne nahrubo otesaný balvan...
18. 6. 2010 14:28
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
:yes:
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 14:43
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Nooo, já ti nevím, podle mě ten hrubě osekaný kámen má taky něco do sebe, Fabia je spíše snaha mít přední sloupek jako Mini a zbytek odlišný, přitom nevypadat jako Swift.
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 12:50
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Kdepak - na mladoboleslavský ( těžko stravitelný ) knedlík na 4 kolech nikdo z uvedených vozů nemá ...
Avatar - Mira328i
18. 6. 2010 12:53
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
:yes: >:-[]
Avatar - Mira328i
18. 6. 2010 12:53
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
ale nebudeme se smát postiženým, že >:-[] a fabie jako postižená vypadá >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 13:07
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Já se ti taky nesměju >:-[] >:D
neregistrovaný "Hooonza"
18. 6. 2010 12:52
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
No já třeba hrozně nežeru design současných Peugeotů ;-)
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 13:51
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
To je asi diagnóza, když jsi nejčastěji odpovídajícím na svůj vlastní příspěvek... :-!
18. 6. 2010 14:27
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Pár se jich najde, jakákoliv Dacia, Mazda2, Toyota Yaris, nebo Suzuki Ignis, ale ten už se díky bohu nevyrábí...
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 14:41
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Tak třeba Mazda 2 je hezčí, dokonce i ta Dacia je hezčí.
18. 6. 2010 15:31
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
U mazdy nemůžu vystát ten čumák, zbytek tak hrozný není, ale celé auto prostě nepasuje. Dacia no comment >:-[]
neregistrovaný "Pelo"
18. 6. 2010 14:32
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
A co takto tento kusok:

[odkaz]

alebo tento

[odkaz]

to su urcite uplne skvosty :-)
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 17:12
Re: Je v tomto segmentu vůbec ošklivější auto???
Tohle jsou rovněž nehezké plechy, pravděpodobně vyklepané po nehodě ...
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2010 14:39
jako vždy
sotva se zdá, že by to mohla být trochu hodnotná a inteligentní diskuse, změní se v hromadu zvratků, ostatně jako v každé diskusi pod Škodou...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Mira328i
18. 6. 2010 14:49
Re: jako vždy
jaké auto, takové příspěvky >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 14:52
Re: jako vždy
Jací diskutéři, takové příspěvky
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 15:59
Re: jako vždy
to je snad nějakej obyčejnej člověk či co :no:

Jo a nezapomeň zareagovat na svůj příspěvek - aspoň pětkrát!!!
Avatar - white label
18. 6. 2010 17:11
Re: jako vždy
Tak to potom (podle tvé logiky) mají např. tvé příspěvky "hodnotu" minimálně 14 let starého auta... :-O :*) 8-s ;-)
18. 6. 2010 17:17
Re: jako vždy
No tak pokud to srovnáme s tím tvým přestárlým vozovým parkem.. Jo, ty příspěvky odpovídají.
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 17:56
Re: jako vždy
>:D Ta sedla! >:D
Avatar - white label
18. 6. 2010 18:10
Re: jako vždy
Jj..., přímější verze toho, co jsem tu chvíli před tebou (v 17:11) napsal... :-) ;-)
18. 6. 2010 17:24
TSI
Nevím no, osobně si myslím, že tento motor není vůbec nějaký převratný zlom. Atmosférické 1.2, které dávají do Corsy, mají taktéž 63kw, uznávám, že točivý moment mají někde jinde,ale i tak je to spíše zmedializovaný boom.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 17:54
Re: TSI
Až pojedeš s naloženou corsou do kopce, tak si na ten krouťák vzpomeň, jak ti budou dědoušci z Fabií mávat při předjíždění >:-[]
18. 6. 2010 18:07
Re: TSI
Jasne, preplnovani je urcite lepsi, ale rozhodne ten motor neni nejaka zavratna vedecka novinka, to chtel basnik rict ;-)
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 18:17
Re: TSI
Technicky to novinka není, ale šíří nasazení a cenou (+ 10.000 oproti HTP) to převratné je... nevím, jestli převratné je to správné slovo, ale je to krok (snad) správným směrem a pro koncern VW je to přelomové.
18. 6. 2010 21:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:42
Re: TSI
Je ta sklenice poloplná nebo poloprázdná?
Avatar - R32
18. 6. 2010 21:34
Re: TSI
Iba jedna dobrá rada skôr ako ideš hodnotiť papierové údaje, skutočne sa objednaj na skušobnú jazdu či už s Polom, Fabkou alebo Ibizou a pochopíš... Ak by si ten motor skúšal pred 10 rokmi a nikto by ti nepovedal čo máš pod kapotou typoval by si niečo okolo 1,8 až 2,0... a aj to by ti bol podozrivý ten ťah z nízkych otáčok. ;-)
18. 6. 2010 21:56
Re: TSI
Ja nerikam, ze ten motor je strasny, pouze ze je dle meho nazoru okolo neho podezrele rusno, snad proto ze je to Skodovka
Avatar - R32
18. 6. 2010 22:18
Re: TSI
Zčasti je rušno lebo je to u Fabii doslova generačná výmena motorov, zčasti je rušno lebo to čo dokáže táto 1,2-ka nedokázala doteraz žiadna iná (sériová samozrejme). Veď som čítal, že do nového (alebo faceliftovaného :-! ) Passata uvažujú dať ako základ 1,2 TSI aj keď možno v inom výkonovom prevedení. :-O
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:34
Re: TSI
asik v takovém ako do octavie co ty na to? ;-)
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:35
Re: TSI
protože má škodovka konečně pořádný motory tak je rušno ne asi? ;-)
Avatar - gld
18. 6. 2010 18:14
Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
napríklad ako dlho vydrží turbo pri typickom používateľovi z našich zemepisných šírok- teda po dvoch hodínách kalby na dialnici motor pred barákom okamžite odstaví atď..
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 18:21
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Zeptej se někoho s TDi ;-)

Jinak je samozřejmé, že každý motor potřebuje odpovídající zacházení, četl jsem rozhovor s někým z MB přes motory a říkal, že motoru na ochlazení z dálnice stačí i sjezd na benzinku , ale lepší je nechat ho půl minutky až minutu běžet... Kdo není prase, nebude se ke svému autu jako prase chovat, ne?
Avatar - white label
18. 6. 2010 18:37
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Souhlas, hlavně s tím TDI... ;-)
18. 6. 2010 18:43
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Neni tu rozdil trochu oproti TDI? treba kvuli vysokym otackam benzinu?
Avatar - Ricardo
18. 6. 2010 18:50
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Jenže TSI bude jizdit v podobných otáčkách jako TDI...
Avatar - white label
18. 6. 2010 19:55
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Viz Rocardo, 1,2 TSI určitě není žádný vysokootáčkový motor...
a všechny benzíny točí (bez problémů) o něco víc něž diesely...
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 19:59
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
No a nebude to spíše než otáčkami teplotou spalování jednotlivých druhů paliva?
Avatar - white label
18. 6. 2010 20:05
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Tak to trochu rozveď, nevím co přesně chceš řešit, jestli jen teploty, životnost motoru (benzín vs. nafta), nebo jen turba...?
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:13
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Myslím to tak, že přecejen v naftovém motoru jsou větší tlaky než v benzínovém. Samozřejmě, dneska už prasklá hlava válce nehrozí ani u nafty, dnes je to spíše o životnosti turba a vstřikovačů.
18. 6. 2010 22:35
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
To sou do značné míry spotřební věci. Osobně ale vím, že pokud se o vůz staráš, není problém ani s životností turba, ani se vstřikovači.
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:42
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Pravdou však je, že nejméně problémů bylo a bude s atmosférovým zážehovým motorem, ale tudy se asi dále vývoj už neposune. Tam stačí svíčky, olej, filtry a rozvoďák a není se o co starat. Zatím bych se TSI nebál, přecejen VW začal s FSI a už nějaký ten pátek to bude, takže něco si už museli otestovat. Pro mne to má jen jeden problém - blbě se to přestavuje na alternativní pohon 8-s >:-[] >:D
18. 6. 2010 22:53
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
No jó, tys přeci ten búthán. >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:55
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
A nestydím se za to! >:-[] >:D >:D Lepší než MHD a ČD ;-) Máš SZ
18. 6. 2010 23:11
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Proto si musíš koupit Renaulta s vodou chlazeným turbem. :-!
19. 6. 2010 19:00
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
To bylo poněkud slabší >:D >:D
18. 6. 2010 18:40
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Takhle muzes znicit turbo skoro u kazdeho benzinu, pokud ho nemas ochlazovane treba kapalinou, myslim, ze tak to ma zrovna Mitsubishi. Nekteri rikaji, ze staci motor setrit nekolik kilometru pred dojezdem, nebo pak ho nechat jet na volnobeh a schladit turbo. Ale mluvi ze me jen teorie...
18. 6. 2010 20:06
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Nejen Mitsu, ale třeba i 2.0TSI, 1.8TSI,.... ;-)
neregistrovaný "Lukas4CZ"
18. 6. 2010 18:41
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Je to v návodu napsáno... Po větším zatížení je dobré ho nechat minutu běžet na neutrál, pak až vypnout...
18. 6. 2010 19:52
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
A když tavíš ty dvě hodiny tatínkovo hatepečko, to pak také okamžitě odstavíš pred tím barákom? Takhle zhovadile by ses k autu mohl chovat leda tak ty.

Každý, kdo kdy jel po dálnici ví, že se na ní jede maximálně 130, tedy jen brnkáš plynový pedál v otáčkách někde kolem tří, tří a půl tisíc.

Pokud někde jedeš ostřeji, a zde bych spíše než tvůj příklad užil křivolaké stoupání někde v parnu do hor, pak na horizontu je samozřejmě logické, že po zastavení necháš minutku motor vydýchat. Tohle ví každej chlap už v kolebce. No jo, jenže hermafrodit tvého kalibru, ten holt musí dávat na diskuzi stupidní otázky, viď.
Avatar - gld
18. 6. 2010 21:28
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
"Takhle zhovadile by ses k autu mohl chovat leda tak ty"

ani nevieš ako hrozne sa v tomto mýliš strejda

a robieval som to nejak tak..nie z nevedomosti ale zábudlivosti..pomohla nálepka medzi budíkmi- "chladiť turbo"
>:D

btw nechcem vidieť to "lechtanie pedálu" na htp-čku ktoré sa snaží udržať diaľničný limit do jemného stúpania >:-[]
18. 6. 2010 20:51
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Každý majitel je upozorněn, jak jezdit s turbomotorem, mimoto také dostane příručku k vozu, kterou by si měl přečíst, což patří k jakémusi bontonu, když si dovezeš nový auto ze salónu. ;-)
Avatar - gld
18. 6. 2010 21:30
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
jj to je všetko pekné ale bežná populácia užívajúca autá typu fábia v základe to asi moc riešiť nebude..zvlášť ak sa jedná o ženy a jedincov ktorých autá proste "netankujú"

zvyk tiež robí svoje
18. 6. 2010 21:46
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Jde vidět, že sis žádné nové auto zatím nekoupil. ;-)
Avatar - gld
18. 6. 2010 22:23
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
omyl..
18. 6. 2010 22:34
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Já myslím, že mám zcela jistě pravdu. ;-)
Avatar - gld
18. 6. 2010 22:51
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
jeden myslel..ale na fakte to nič nemení
18. 6. 2010 22:54
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Tedy, jsem o tom zásadně přesvědčen. ;-)
Avatar - R32
18. 6. 2010 21:42
Re: Mám otázku na ktorú mi asi novopečený majiteľ neodpovie
Jeden zásadný rozdiel oproti TDI, turbo pri TSI je chladené kvapalinou a nie vzduchom (!), takže je menej háklivé (ak vôbec je) na vypnutie motora bez nejakého času na ochladenie. Takže typický tuzemský nenáročný užívateľ sa nemusí báť životnosti... ;-) Motor má akurát jeden problém - dá sa s ním jazdiť za 5 litrov no kľudne aj za 12 litrov (extrém).
18. 6. 2010 18:45
Všem fandům auta cz na vědomí
Pežoťák hlásí narození dcerky dnes 05.41. Narodila se v kroji a s půlčíkem slivovice v ruce. Už jsem dovezl tři bečky piva a bude sa slavit. >:D
Rozbalit vlákno
98
18. 6. 2010 18:58
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Velká gratulace :yes:
18. 6. 2010 19:19
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Díky
Avatar - Johny.Rico
18. 6. 2010 19:15
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Joooooooooooooo, tam dole, tam se nepije! Tam se CHLASTÁ!!! >:D >:D >:D Moraváci mají nádherně pohostinné lidi, ty nejpohostinnější v celé ČR. Viva la Morava! :-) :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes:
18. 6. 2010 19:19
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Mno jo. Je to blažený kraj.
18. 6. 2010 19:38
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Tobě velké gratulace, dceři však tu slívovici nepřeju, neb to je pití dokonalých pijáckých amatérů. Vetkni ji do náruče karafu s čistou pramenitou vodou, to bych ocenil spíš. A pokud se domníváš, že narození dítěte se má slavit pitím piva... no, tak k tomu snad se ani raději nebudu veřejně vyjadřovat.
18. 6. 2010 20:42
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nepřeháníš to trochu? Prober se..
18. 6. 2010 20:51
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nepřeháním nic. Slivovice je pití amatérů. Máš snad jiný názor? Prezentovat narození dcery s akcentem na slivovicí v jejím náručí může opravdu jen výjimečně vyspělý jedinec... A pití piva na oslavu narození dítěte? To nepovažuji ani za teoreticky možné. Ty snad ano?
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 20:57
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Tvoje problémy, co pijí ostatní, bych chtěl opravdu mít. 8-s >:D
K českému národu jednoznačně patří české pivo, moravská vínečko a valašská slivovica. Nebo ty snad po večerech piješ saké? 8-s
18. 6. 2010 21:03
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
No.. Ty si se tedy povedl.
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 21:04
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nech ho, on je ta "Vyšší cenová skupina" >:-[] >:D
18. 6. 2010 21:12
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Copak Luďo, bojíš se odpovědět? Mohu ti otázky zopakovat:

- Slivovici pijí amatéři nebo znalci?
- dáváš také do souvislosti novorozence s láhví slivovice v náručí?
- uměl bys na oslavu narození dcery chlemtat pivo z beček?

Nadýchni se a zkus vydatlovat odpověď. A pokud se ti po zprávě, že se někomu narodila dcera, udělala louže v trenkách, zkus v pondělí poradnu pro zastydlou pubertu. A hlavně si neber z horního kolegy příklad. To až jednou budeš rodit.
18. 6. 2010 21:31
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
no u tebe v Praze se evidentně chlemtá slivovice z fuseklí ty znalče >:D

proč by se to nemohlo zapíjet pivem, jestli to pude slavit s kamarádama, tak je to imho lepší, než kdyby se zkalili z kafe nebo vody... je mi tě líto, hodně moc ;-\
18. 6. 2010 21:37
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nerozumím těm fuseklím. Asi nějaká tvá asociace v souvislostí s hygienou, viď.

Ptáš se, proč by se slivovice neměla zapíjet pivem? :-) Jsi kouzelnej. Až vyrosteš ozvi se >:D
20. 6. 2010 23:53
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Běž se zahrabat, ty jsi vážně divný člověk...Tož prostě * z Prahy. Viď hele?D
P.S. nic proti ostatním obyvatelům Prahy
Avatar - ReznikCZE
23. 6. 2010 22:06
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
p.s. už jsem se lekl >:D
18. 6. 2010 21:40
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
No bohužel, čekal jsem to míň ubohé, ale překvapil si. Za prvé chlapi nerodí, to ženy.. Ty žiješ v domění, že děti nosí čáp a vrána, viď? Neboj se, za to se nemusíš stydět. Možná se prostě vaši báli něco takového vysvětlovat, možná z obav, aby se takový jako nemohl rozmnožit a stále jen doufal, kdy to přijde.

Za druhé, narození dítěte je sakra velký důvod k oslavě. Slivovice je hrdost moravy a věř, že chutná lidem v celé evropě. Bohužel, i ostatní evropané sou amateři. Nevím bohužel co si ty. Podle příspěvku bych tě tipoval, že si nikdy neokusil a stále jen doufáš, že si najdeš kamaráda, který tě pozve a ochutnáš tu lahodu.. Musím tě zklamat, takhle si kamaráda nenajdeš.

A pokud si představuješ oslavu jedině jako chlemtání z beček a opíjení se do němoty, tak si též na omylu. Oslava je tradice, oslava na to jak má člověk rád narozené dítě. Ty si nikdy oslavu nezažil viď.. Vaši zřejmě tvoje narození taky neslavili.. a popravdě, nedivím se.

A nakonec, piš si co chceš.. A pokud někomu narození dcery nepřeješ, tak se nevyjadřuj, hlupáku.
18. 6. 2010 21:45
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
+1 GTI je dement, sorry ;-\
18. 6. 2010 21:58
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
O tobě tu je zase známo, že jsi fajnšmekr na alkohol, vždyť zapíjíš na oslavách slivovici pivem... >:-[]
18. 6. 2010 21:56
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Zdrž se příště expresivních výrazů, neomlouvá tě ani, žes trochu nahoře nejspíš po konzumaci slivovice už vyměklý, zde se píše vždy slušně.

Tak sis to, Luďo, všechno vysvětlil, a nyní se můžeme věnovat předmětu tohoto vlákna:

Chloubou Moravy je (ve vztahu k alkoholu) pár vín, ostudou Moravy je slivovice. Slivovice se na Moravě pije proto, neb se tam načerno pálí, a pijí ji výhradně amatéři proto, že ji mají buďto zadarmo, či za nezdaněný peníz. Je to patok bez špetky kvality. Člověk znalý alkoholu by si slivovici maximálně tak mazal na revmatická kolena.

Tak slav, Luďo, a až porodíš, napiš, pošlu ti jednu bečku >:D
18. 6. 2010 22:02
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
No, čekal jsem to a nepřekvapil si. Proč ses ještě nevyjádřil k tomu, jestli se za tebe vaši stydí?

Ale omlouvám se, podle toho jací my sme proti tobě povlové.. patříš jistě mezi horních deset tisíc a to ti samozřejmě nikdo nešahá ani po kotníky. Zvlášť ne amateři z moravy a bazaroví kovbojové.

Přeju hodně štěstí ve šťastném životě ;-)
18. 6. 2010 22:24
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
O sobě jsem tu nenapsal ani řádku, nikoho se sebou nesrovnávám a k nikomu se nepřirovnávám. Píši jen a než o tom, že slivovici pijí amatéři, že je to dokonalý patok, že novorozená dcera se s lahví slivovice do souvislostí nedává a že se dítě pivem nezapíjí.

Hele, jestli se za mně rodiče stydí? >:D To je fakt kouzelný. Bože Luďo, já nejsem čerstvej maturant... >:-[]

Za co se považuješ, zda jsi bazarovej kovboj či moula se slivovicí v brecku je mi srdečně jedno, to je tvůj problém.
18. 6. 2010 22:34
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
No tak to je možná škoda, na čertvého maturanta tvoje příspěvky dost často vypadají. Pokud si už starší pán, pak je to tedy o dost smutnější.

A já se taky s nikým nesrovávam, beru každého tak jaký je a nikoho neurážim slabomyslnými poznámkami.
18. 6. 2010 22:44
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Luďo, pokud někdo, kdo je schopen klást otázky, zda se za něho rodiče stydí dokáže v druhé větě akcentovat slabomyslné poznámky, to dovol, to si v tom brajglu, co máš vhlavě napřed udělej pořádek.

O ničem jiném nepíši, než že slivovice je patok, že novorozenec do souvislosti s alkoholem nepatří (!) a že narození dítětě slavit pivem, to je snad vhodné leda tak pro černé ukrajinské přidavače na stavbě. Máš něco věcného k těmto větám?
18. 6. 2010 22:47
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Ne, radši už opravdu nic. Je vidět, že vůbec nechápeš o čem píšu. Co se dá dělat.. ;-)
18. 6. 2010 22:53
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
S tebou se nedá dělat nic, musíš doufat, že časem dospěješ a rozeznáš patok od kvality, a že až budeš jednou rodit, budeš vědět co o tom psát na auto.cz a čím to oslavit. To je vše. Svět je krásnej, pro někoho ovšem strašně velkej... (nemyslím to nyní osobně).
18. 6. 2010 23:09
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nevím proč máš stále potřebu odsuzovat něco o čem nemáš ani páru. Ono hlavně záleží s kým a ne čím dcerku zapiješ. Na sud by jsi měl mít asi dost kamarádů a chápu, že to může být problém. Tu slivovici už ani komentovat nebudu.
18. 6. 2010 23:25
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
O čem nemám dle tebe páru?
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:10
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
No jo, největší frajeři pijí Chevas, viď? Teda pokud je někdo pozve. >:D >:D

Chápu, že ty z města, které je jen pár ulic paneláků, postrádá jakékoliv národopisné zvyklostí a slouží jako úkazkové město "Socialistický hnus" asi nemáš páru, co je tradice, co je kroj... a že jsi nikdy na pořádném moravském koštu, hodech a nebo stavění Májky nebyl, ale věř, že tihle lidé mají žebříček hodnot postavený na jiných hodnotách, než se vyvyšovat popíjením zahraničních pálenek nad ostatní s pocitem, že jsem něco více.
18. 6. 2010 22:22
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Chlapci, taky přispěji svoji troškou do mlýna.
U nás v rodině se slivovice vždy pálila, pálí a pálit bude.
Pití to není pro každého. Jeho kvalita je značně odvislá, prakticky dům od domu. Za sebe musím napsat, že po letech již poznám slivovici dobrou, špatnou a pro pražáky, ale i tu dobrou bych nestavěl nějak hodně vysoko. Je to o přístupu, kdo ji konzumuje, kdo ji ocení a kdo by ji nevypil ani zadkem.
Osobně, když si chci opravdu pití vychutnat, naliju si Chivas, Bushmills nebo Jameson, slivovice, ta se kope. Prostě - do značné míry - prosté pítí. ;-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:26
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Záleží na původu a kvalitě. Já si tady asi 3 roky pěkně schovával lahvinku. A když naši hokejisté porazili Rusy, tak jsem ji konečně otevřel a s kamarádem jsme si pár panáčků dali. Otevřel i on svou domácí a musím říct, že zatímco ta moje se dala válet na jazyku, tak ta jeho jedině do sebe kopnout.

Přednost ale dávám hruškovici. ;-)
18. 6. 2010 22:31
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Tak zrovna hruškovici (domácí) jsem dostal nedávno jako všimné. Byla výborná.
Co sem pil nejstarší slivovici, tak ta měla 40 let. V garáži mám schovanou láhev asi 15 let, a protože je v garáži a já když piju, tak neřídím, myslím, že tam ještě dobrých 15 let vydrží. ;-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:33
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Škoda, že "byla" ;-) Do tvé garáže se musím někdy zastavit, sice co vím, tak tam nemáš pro mne nějak zajímavá auta, ale alespoň alekohol >:-[] ;-)
18. 6. 2010 22:39
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Takže něco jako: "Jmenuji se Vtěrka, budu u vás bydlet, kartáček na zuby mám". >:D >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:43
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Spíše: "Dobrý den, nemáte sklenici vody? Já mám takový hlad, že bych tady přespal" >:D
18. 6. 2010 22:46
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
>:D :yes:
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:46
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Já nezapomenu, když švagr dovezl půlčák (od Uh. Brodu)a ve dvou jsme ho za večer stáhli. Žádná bolest hlavy, žádná kocovina... jedna z nejlepších, co jsem pil. A to na tyhle věci obvykle hodně trpím, takže se na akcích snažím být pokud možno střídmý.
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:42
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
ta pro pražáky mě pobavila >:D >:-[] jinak prostě morava a slivovice patří k sobě tady se GTI může třeba stavět na hlavu....
Avatar - gld
18. 6. 2010 22:22
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
ty si iný fas..
18. 6. 2010 22:28
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Trochu více se intelktuálně obnaž. Nebuď tak skromný. Tématem je slivovice, jako pití, dále pak, zda je veřejně únosné dávat novorozené dítě do souvislosti s lahví slivovice a zda je vůbec byť teoreticky možné mít mozek a jít přesto novorozennou dceru zapíjet pivem z bečky.
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:31
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Na Moravě je takový zvyk, že když se narodí dcera, tak se na zahradě zakope láhev slivovice, když se pak vdává, tak se ji vykope a vypije. Takže to spojování naprosot chápu.

A ty máš raději lahváče než točené pivo? 8-s >:D
18. 6. 2010 22:44
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Todle udělal kamarád, zakopal flašku, ale za tu dobu už neví kde. >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:45
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Tak teď jsi mě rozsekal >:D >:D :yes:
18. 6. 2010 22:56
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
>:D
Avatar - white label
18. 6. 2010 23:05
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Jeden známý dopadl podobně s tchýní, s tím rozdílem, že si na ni už nikdy ani nevzpomněl..., natoš aby ji hledal... :-O >:-[]
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:05
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Teď děláš to, co níže celkem trefně kritizuješ!!!

Tak nám pověz, jaké je superprémiové pití!

Abych se obnažil první já, tak přiznávám, že své čtyři děti jsem zapil několika bečkama a slivovice také proteklo nemálo. A vína až hanba...

Tý jó, já su ale lúza, co???
18. 6. 2010 23:10
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nic si z toho nedělej, já mám guláš taky rád. :-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 23:12
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
A taky jsi pořádná lúza >:-[] >:-[] >:D
18. 6. 2010 23:13
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
>:-[] ;-)
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:18
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Jo, na gulin jsem zapomněl... Ale furt nevím, čím bych měl své příští dítě zapít, abych byl fakt IN??? Help!!!
18. 6. 2010 23:24
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Tobě nestačí čtyři děcka? Pak už ti nebude stačit ani ta multipla. >:D
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:27
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
To je fakt a té bych se nerad vzdával... tak já si na něm udělám uzel a bude. Chjooo :-(
18. 6. 2010 23:31
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Ale tak, jsou tu ještě i jisté alternativy.
[odkaz]
>:D >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 23:33
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
To je krasavec! :yes: :yes:
Nevím proč, ale tohle auto se mi strašně líbí >:D
Znovu, máš tam SZ!
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:34
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
To už raději kastrace...
18. 6. 2010 23:33
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Jistě by bylo zajímavé, kdyby ses podělil o motivaci. Myslím, jako jak jsi dospěl k tomu, že jsi vybral pro oslavu zrovna tu slivovici?

Co má s tématem společného to, co považuji já za superprémiové pití? Řešíme tu slivovici a já tvrdím, že je to patok, že se to na Moravě pije tradičně nikoliv proto, že by to snad bylo "fajnový" pití, nýbrž proto, že se to tam odnepaměti načerno pálí a dá se to sehnat levně. Podle toho to taky vypadá. Nebo mi chceš snad tvrdit, že jsi šel do obchodu s pitím a tam jsi koupil pět lahví kolkované slivovice?

P.S. Když už jsi to nakousl, ty se považuješ (bez předmětné souvislosti) za lúzu? No, ano souhlas, i lúza je, tak pokud sám sebe za lúzu považuješ (vzácná upřímnost) bude jistě zajímavé se něco ze světa lúzy dozvědět.
18. 6. 2010 23:41
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Zase vůbec netušíš, jak to se slivovicí na Moravě chodí. Zase jen nějaké televizní zkušenosti. V reálu si dáš doma švestky do sudu a až je čas, tak je odvezeš do pálenice. Pálenice jsou samozřejmě legální a platí se všechny možné i nemožné daně. Po vypálení a zaplacení si slivovici zaplatíš a odvezeš. Pokud nechutná, zkusíš příště jinou pálenici. Je jich tady dost. Pomoci ti mohou košty.
18. 6. 2010 23:48
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
>:D Děkuju, myslím, žes to tu poměrně nepřekvapivě, přesto inspirativně všem vysvětlil, ano, takhle se na Moravě dělá to fajnový pití... >:-[] :yes:
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:07
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
A jak jinak by se mělo dělat??? Na pálení nemá monopol jen Morava, troufám si řííct, že celý svět ho zná!
19. 6. 2010 00:12
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Co že zná celý svět, slivovici? Neupad jsi? Nebo pálení, myslíš jako výrobu alkoholu? To se ptáš sám sebe? Nepiješ ty u psaní?
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:37
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Jsi dobrý demagog, ale chtěl jsem tím samozřejmě říct, že postup pálení alkoholu je už nějaký ten pátek znám, troufám si tvrdit - celému světu. Ale kdybys ještě něco nechápal, klidně se ptej, dívám se teď jedním okem na Hanibala a tak jsem si holt vyhradil chvilku na horory.
19. 6. 2010 00:52
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Ano výrobu alkoholu zná celý svět. Někteří vyrábí alkohol, který se do celého světa také vyváží. A někteří si ho pálí jen pro sebe. Světovým unikátem je Morava, tam ten, kdo pálí pro sebe dělá zásadně nejlepší pití na světě. Taky ovšem jen pro... sebe. :-)
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:42
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nemudruj, píšeš rychleji než myslíš...

Ale k té slivovici, je to jedno z nejdražších pití a dostat půlčáka kvalitní slivky je velký dar! Ale sory, aniž bych chtěl být osobní, evidentně nevíš, co to je dobrá slivovice (v obchodě se koupit nedá)!

A načerno pálená je taky málokterá? Víš z jaké obruby je nejlepší (proč je nejlepší na Valašsku)? Čím pod ní ideálně topit, aby byla dobrá?

Ne, ne, dobrá slivovice je kumšt a vzácnost, ale existuje a to je potom dobrota...
18. 6. 2010 23:54
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Aha... A jak jsi tedy tu slivovici pořídil, koupil jsi košer jelinka v obchodě, nebo od strejdy nafás samohonku?

Všechno, kubo, všechno je to jeden velkej amatérskej patok. Každej kdo ji pije,(pije se to jenom na Moravě) ji pije jen proto, že ji má levně, a to ať už z vlastního vrhu, nebo od bráchy babičky dědy.
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 23:56
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Levně >:D >:D >:D >:D Jelínka >:D >:D >:D

Tys zde nepřekvapivě předvedl, že zase víš prd. Ale je to jen dobře, raději sem na Moravu nejezdi, protže právě pro takové jako jsi ty tady máme slivovici "pro pražáky"
19. 6. 2010 00:00
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Rone - >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:05
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Než jsem dopsal, tak jsi mě předběhl, ale je to tak. Ač Vizovice miluji a Jelínkův areál každoročně okupuji na MOR, tak musím potvrdit, že to, co prodává Jelínek jako slivovici je jako srovnávat Ambrosius s Bernardem! Ale to jsou piva, takže to GTImu v orientaci zace nepomůže... Co takhle krabicák a značkové víno >:-[]
19. 6. 2010 00:14
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
kubiii - takže MOR. Ale letošní cena je už extrémně přemrštěná. :-(
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:21
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Je fakt, že dřív se při včasným nákupu dalo pořídit i za 450, letos jsme koupili nejlevněji za 800, ale za tu atmosféru to stojí.

A letos mám ještě jeden vrchol: Blind Guardian v Brně na Flédě (pár zastávek trajfem - prostě paráda)!
19. 6. 2010 00:25
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Taky bohužel pamatuju doby, kdy se dal lupen pořídit za "pár" kaček. Letos jsem zaváhal a je to rovný 1000,-Kč. Blind Guardian bohužel neznám. :-( Nicméně ty největší sičáci Manowar to jistí. :-)
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:29
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
šak on De Maio je spolumajitelem Pragokoncertu, tak je to vlastně jeho fesťák...
19. 6. 2010 00:35
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
jojo - už se těším až zas začne lovit roštěnky. >:D >:D >:D
Utíkám na kutě, tak snad na MOR. ;-)
Avatar - white label
19. 6. 2010 02:56
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
To že třeba taková Jelinkova "košerka musí být něco horšího, než většina domácí produkce slivovice, je typický mýtus "jaksviňa", prakticky to bývá častěji právě naopak... ;-)
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:39
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nikde jsem ani slůvkem nezmínil, že domácí slivovice se automaticky rovná dobré slivovici.

Ale ta dobrá je s Jelínkem nesrovnatelná. To je osobní zkušenost, kdybys chtěl i něco objektivního, tak v MFD nedávno vyšel test slivovic a jelínek dopadl poměrně tristně (asi se dá dohledat na idnes). Zamrzelo mě to, protože jinak mi je firma Jelinek z mnoha důvodů sympatická...
Avatar - white label
19. 6. 2010 12:11
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Logicky taky nepíšu o běžné Jelinkově slovovici za "pár" kaček, která (za ty prachy) ani příliš kvalitní být nemůže, ale o 10ti leté "košerce" s cenou kolem 1000 Kč za 0,7 l.
Osobně mám od Jelinka velmi rád jeho hruškovici "Williams kosher" (asi 700Kč/0,7l), je vyrobena z jihoamerických hrušek odrůdy Williams a je primárně určena pro americký trh (ale je i na našem trhu), stejně jako ta slivovice o které jsem psal.
Jsem rodák přímo z Valašska a pil jsem už kdejaké domácí "výtvory", jejichž kvalita je nesmírně rozmanitá od poměrně vysoké kvality až po patoky (vyškovské)... ;-)
Rozhodně však většina z nich nedosahovala kvality Jelínkovy Kosherky (těch "zaručeně nejlepších" domácích, bývá v každé vesnici hned několik), takže je kupovaná a kupovaná, stejně jako je domácí a domácí...
Představa, že k "vrcholu" kvality (v destilátech) patří tradiční 12ti letá Chivaska (ani slovo proti ní) je svým způsobem další mýtus. Na poměry tříd je to "jen" jakási kvalitní oblíbená/populární střední třída, maximálně něco jako Passat (ovšem ani ne R36) v Evropě...
Už její cena (srovnatelná se vzpomínanou Kosher Wiliams) leccos napoví. Tam kde se pálí Chivas Regal (palírna Chivas Brothers), pálí se např. i 21 letá Royal Salute (asi 5000 Kč/ 0,7l), nověji i Royal Salute Edition (asi 8500 Kč/0.7l)
[odkaz]
[odkaz]
S ovocných pálenek je ve světě zřejmě nejpopulárnější (hned po brandy/koňaku) Calvados, jehož cena za špičkovou kvalitu může směle konkurovat i velmi vysokým cenám špičkových whisky a koňaku...
[odkaz]
I tady platí, že kvalitu (destilátu) určuje především kvalita samotných surovin (ne to, jestli je to z ovoce, nebo obilí) a kvalita zpracování (především způsob destilace a zrání).
19. 6. 2010 14:14
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
:yes:
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:01
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Od Jelínka teče *** "pro Pražáky", něco jako ty soudky, co mají vinaři pod odkapávajícím koštýřem ;-)

Ne, nechci tu zakládat flame Praha vs. Morava - to je ubohost, ale je to bohužel ta povýšená ignorance, která k tomu často zavdává příčinu.

K tvému příspěvku mohu říct jediné: tvé svaté přesvědčení ty nehodlám vyvracet...

...ale o hodně přicházíš!
19. 6. 2010 00:08
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Nejde o žádné ignorace ani povýšenectví. Zde diskutujeme o slivovici a já tvrdím, že je to všechno jen amaterský patok, který moraváci pijí jenom z jednoho důvodu, mají ho za babku. Samozřejmě by si nikdo z nich, kdo ho dělá či so ho dělat nechává nikdy (nikdy) přece nekoupil...

A jak, žes tedy tu slivovici nabyl? Koupil jsi ji v obchodě?
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:17
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Slivovice je DRAHÉ pití. Litr slivovice přijde jen na daních tak zhruba na 200 + poplatek pálenici + doprava + spousta energie a práce, ale to je fakt těžký vysvětlovat, když o tom nemáš přehled.

V Albertu u pultu koupíš spoustu jinýho mnohem levnějšího pití!

Já slivovici občas dostanu, je pořízená výše popsaným způsobem a darovaná z lásky, páč to fakt není žádná láce. Ještě dodám (pokud by jsi to chtěl zkusit ;-) ), že by měla aspoň rok dva odležet, aby nebyla příliš silná a "nekopala".
19. 6. 2010 00:27
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Bavíme se o kvalitě pití, nikoliv o daních či o tom, co se prodává v albertu. Slivovice je lidovej amatérskej patok. Pijí ho především ti, kdo mají vlastní úrodu a tedy mají litr za zlomek toho, co by jinak dali za kvalitní alkohol. Je to podřadné pití. Nikdo z konzumentů vlastní slivovice by si ji v obchodě nekoupil. Nevyprávěj mi tu naivní pohádky o fantastickém pití, které nepřekročilo hranice... nádraží v Brně >:D

V kontextu diskuze je slivovice od strejdy jen takový... Logan, Dacia Logan.
Avatar - Ronault.
19. 6. 2010 00:28
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Pánové, on se zasekl. >:D
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:33
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Mně přijde, že se mu něco zaseklo do hlavy. Snad ne, třeba do něj někdo strčí a on se ve svém vzdělání posune dál.

Ono, vydávat vlastní indolenci za přednost, to je umění hodné politika. :-)
19. 6. 2010 00:45
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Zaseklý jsi především ty. V malosti lokáních palíren, v produkci pro konzumenty amatéry. Jinak jasně, strejda umí nejlepší pálenku pod sluncem. A že s ní nejde na burzu >:D
Avatar - Ronault.
19. 6. 2010 00:48
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Tys byl na Moravě naposledy, když jsi byl ještě ve straně, co? 8-s >:D
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:49
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Teď už jsi ztratil fazónu a jsi ubohý. Škoda. Dobrou noc!
19. 6. 2010 00:53
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Dobrou. A někdy si kup láhev s kvalitním pitím, slivovici užívej zásadně na revmatická kolena.

P.S. Strejdovi to neříkej, trefil by ho šlak.
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:32
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Můžeš mi lahvinku poslat. Mám moc rád Napoleon Brandy, ale originál!!!
Avatar - white label
19. 6. 2010 12:42
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Napoleon Brandy "originál"? Můžeš napsat, kreré brandy to přesně je, nebo aspoň který konkrétní výrobce na něj má ochrannou známku? Jméno Napoleon si vypůjčilo nespočet výrobců brandy, ale i pravého cognacu (např. Courvoisier).
Je to podobně "konkrétní" jako Moravská, nebo Valašská slivovice "originál", každý výrobce bude "nenápadně" tvrdit, že je to zrovna ta jeho...
Avatar - Ronault.
19. 6. 2010 00:17
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Tvůj pohled je typickým pohledem maloměšťáka řvoucího, že whisky je patok, protože ta, co si koupil za dvě kila v Lídlu se nedala pít 8-s

Tak jak existuje krabičák, tak existuje kvalitní víno... a to platí pro pivo, whisky, vodku, víno... a i právníky.
Avatar - theolli
19. 6. 2010 18:19
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
:yes:
neregistrovaný "coob"
19. 6. 2010 08:38
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Navrhuji tenhle tvůj diskuzní zvratek k zapsání do toho tvého ušmudlaného ventilku či jak se to jmenuje :-)
Avatar - theolli
19. 6. 2010 18:14
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
aha,a co si dopřeješ Ty?? Co pije horních deset tisíc?? Že by Whisky od "rákosníků",jasně ty jsi "jednička".
19. 6. 2010 21:44
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Co je prosím na pivu nevhodného k jeho pití u příležitosti narození dcery?
18. 6. 2010 20:36
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
gratulaciaaaaaa
18. 6. 2010 20:52
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Gratulace, ale zkus raději otevřít lahvinku dobrého vinčiska. ;-)
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:16
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Prosím vás, to je nějaká pražská mánie, radit lidem, čím mají zapíjet dítě??? ;-\ ;-\
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 20:58
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Gratuluji... :yes: A oslav to čím chceš, teda vodou z chladiše raději ne ;-)
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:07
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Sice se neznáme, ale to mi nebrání pogratulovat! Vše nejlepší dceři i rodičům :yes:

P.S. Není nad dobrou slivovici!!! >:D
19. 6. 2010 00:23
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
Díky klucí všem, protože Vás znám. Každý den na Vás kouknu, co GTI zplodil, s kým se Jossalito pohádal :-), co kdo napsal. Dnes mám velký den a moje holky taky a tak jsem se o to s Vámi podělil. Že jeden nabob nepochopí nevadí, protože jeho svět je jiný a tomu mému nerozumí, stejně jako já nikdy nepřijmu jeho vidění světa. Hezké dny Vám všem. :-)
Avatar - Slavek-TDM
18. 6. 2010 19:09
Odborniku plny dum
Ale prosim pekne, kdo z vas (krom majitelu) s 1.2TSI vubec jel??? Myslim to uprimne, fakt by me to zajimalo - aspon bych vedel, na ktery prispevky se vubec divat...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - R32
18. 6. 2010 21:50
Re: Odborniku plny dum
S Golfom 1,2 TSI... ;-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 22:15
Re: Odborniku plny dum
:-) Ale podle mě to nestačilo tolik abych zde podával natolik zasvěcené informace, že motor nepřežije 50 000 km ;-)
neregistrovaný "honza1212"
19. 6. 2010 09:06
Re: Odborniku plny dum
já jsem s fabii TSI 63kw jel v Brně na autosalonu - kousek přes Brno. Ve třech lidech jsme jeli, táhlo to pěkně. Bylo poznat, že turbo zabíralo až v určitých otáčkách, kdy to auto znatelně ožilo. Jako jo, ačkoli se mi Fabie absolutně nelíbí, kvůli motoru bych si ji snad i koupil :-)
18. 6. 2010 19:15
ŠVORCÁK V AMOKU
Jeden by se údajně za Fabii styděl, asi neví, že stydět by se měl předevšm sám za sebe, druhej zas trpí mindrákem, že Fabia je vyšší než on (asi nějaký malý pivo) a vztek na celej svět si tenhle "Napoleon" vylejvá proti nevinné Fabii. Ponechme tyhle švorcáky duše vlastnímu osudu, ponechme je mátožně bloumat kolem bazarových plotů v nevědomé odvaze, vždyť oni zatím neví, že ošuntělej brak symbolizuje především jejich vlastní možnosti, nikoliv možnosti Škody.

Co se jí týká, je vidět, že zasahuje na té správné straně. Švorcák a nýmand si může zoufalstvím nehtíky uhlodat, leč nezbývá než se sebezáchovně rouhat. Ti chytřejší, tedy ti, kteří umí sami sebe prodat, kteří umí získat a kteří umí vydělat, tak ti si třeba koupí Fabii. Je to malý vůz, koneckonců reprezentuje třídu subkompakt. No, a v ní to Škoda dokonale natírá ostatním. Vždyť nebýt POLA, co jiného by sis moh´ v této třídě pořídit? Murénní punto? Tu snahu vnutit švorcákovi podprahově myšlénku, že má skoro Maserati? Svez se ve Fabii a teprve potom hodnoť. Jenomže... jak se máš svézt, když jsi zatím pod zákonem i na zadní lavici, viď?

Tedy závěr - není na světě vůz, v němž by se měl člověk stydět jezdit, tohle jsou než plačky fatálních primitivů. Není současně na světě vůz, v němž by člověk jezdit nemohl. Jsou však vozy s nimiž se jezdí z musu a vozy s nimiž se jezdí z vůle. Mezi ty, s nimiž se jezdí z té vůle, tedy z vlastního radostného rozhodnutí patří Fabia. Ovšem ti, kteří v ní jezdí dali dohromady alespoň dvě stě až třista tisíc korun. Skutečnost, že ty nemáš ani na Tatu, by ti neměla temnit mozek, neb vědomí vlastních zdí je prvním předpokladem k jejich zdolání... Měl by ses především najít a až teprve pak bys měl najít svoje auto. Jak to dopadá, když na to jdeš obráceně, to předvádíš zde na diskuzích - než sám sobě šaškem, sám sobě pasákem, a sám sobě gi***m. Vskutku povznášející představa...

P.S. A nezapomeň - vědět a chtít je něco úplně jiného než umět a moci...

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - theolli
19. 6. 2010 18:18
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Já se za sebe,za to co jsem do dnešního dne dokázal nestydim ale Ty máš asi midráky při pohledu do zrcadla.
18. 6. 2010 20:44
zatial sa v tejto diskusii neobjavila normalna otazka na maj
okrem zvratkov o hanbeni sa za auto (to je fakt suteren), polemiky okolo zivotnosti motora (na posudenie zivotnosti a spolahlivosti si treba chvilu pockat a nemat mudre reci ked su v predaji len kratku chvilu) a posudzovani krasy, alebo skaredosti vozidla (je to vec vkusu kazdeho z nas, ale ocakavat pochopenie niektorych je stratou casu)

PS: fabia mna neoslovuje, podobne ako aj mnohe ine vozidla, ale i cez tento fakt nemam potrebu sa na tieto vozidla, pripadne ich majitelov a buducich kupcov, vyzvracat pod kazdou diskusiou

PS1: bolo by fajn napisat,alebo dat nejaky dotaz k teme (vid nadpis)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 21:40
Re: zatial sa v tejto diskusii neobjavila normalna otazka na
Máš pravdu, ale dotazy padají v diskuzích pod jednotlivými recenzemi na moje.auto....
18. 6. 2010 22:19
A ....
Na co se jich mam jako ptat >:D ?
Rozbalit vlákno
3
18. 6. 2010 23:15
Re: A ....
Třeba na počasí. ;-)
neregistrovaný "RayBan"
21. 6. 2010 22:04
Re: A ....
K.O.likrát už měnili to turbo ...
19. 6. 2010 09:24
Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
tedy pánové - to jsem si početl. Ale, co je komu do mého pocitu ze čtení, že? Takže za mne, jako za neprémiového vidláka pijícího neprémiové pití a odsouzeného k jízdě neprémiovými vozy.... Počin škodovky v aplikaci turba v této kategorii je velmi záslužný - to, že se mi Fabka nelíbí, neznamená, že spoustě lidí naplňuje jejich sen o autě.... Nesdílím obavu některých, že ty motory budou odcházet velmi záhy. Poruchovost bude úměrná počtu vyrobených motorů a protože nepředpokládám, že ho lidi budou masově honit po dálnici 180 >:D, což jim brzo rozmluví účet u benzínky, tak zkrátka najedou dost ke spokojenosti majitele.
No a ad pití slivovice - i slivovice má své kategorie od pleček, přes mainstream po apoštoly.... A to, že je pro někoho příliš hrubá, neznamená, že někdy na ní není chuť. Protože ne každý je pako, co chlastá jen to, co je v módě, ale vybírá si a hledá, co mu kdy bude sedět.... Mně třeba po letech nechutná pivo - zastřelte mně... Dám si občas k obědu, ale neslopu ho po litrech a mezi stálice se zařadilo TD - neplést s motory, Metaxa(ne ta co má málo frček) a pak ořechovice, kteréžto dobré je po hříchu mááálo..... Kdo chce slopat po litrech, ať chlastá jabčák, kdo si nechce kazit chuť, ať hledá, co mu libo - ale jako bych nikomu nehaněl auto, nebudu nikomu ani hanit chlast. je to jako přijít do sklípku a ještě než koštnete říct, že to sou stejně všechno patoky.......
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:30
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Pravdu díš, bohužel se s některými jedinci strašně špatně vede dialog, když si ho pletou s monologem...

Ale jsem rád, že naše diskuze o prémiovém pití někoho pobavila, vlastně jsem - i kvůli tomu - do toho šel :-)
Avatar - miromen
19. 6. 2010 09:36
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
:yes: a za ořecovici dalši :yes:
Avatar - bubucci
19. 6. 2010 10:52
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
S tím TSI to vídím naprosto stejně :yes:
Pro přečtení toho vlákna o slivovicise opravdu na toho samozvaného předsedu rady zlatého VWentilku těžko hledají slova, které áby prošli cenzurou. Ne jenom, že tomu **o rozumí, pořád si bude mlet svoje...a hláška ,,on se zasekl´´ mě naprosto dostala >:D Jsem valach a u nás se pálí a samozřejěm koštuje. Neznamená to, že chlámu kořalku po litrech, ale rozdíl mezi dobrou a špatnou, jabkem nebo trnků poznám dost dobře a sám, jelikož nepálím, dostávám docela dost litříků ročně...a samozřejmě nejde o to co, ale s kým pijěš...
Avatar - miromen
20. 6. 2010 08:53
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Koukam že je tu valachu vic než dost taky patřim mezi ně ale to bude asi tim co tu dokazal mistni FRU FRU vyplodit. Holt ne vždy je dobra uroda.
19. 6. 2010 11:31
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Píšeš to až dojemně, násoskové z Moravy v tobě hledají diskuzního spasitele, leč tvá argumentace má stejnou slepou logiku s jakou se tu staví cee´d proti trojkovýmu bávu. Tak jako jsou lowendová auta, jsou i lowendová pití. Lokální produkce pro lokální (spořivé) zpiťary na Moravě se zve slivovice. Pítí patok, který v kontextu k pítím prémiovým nehraje ani padesáté housle.

Slivovice je amatérský, historický produkt dané lokality (obdobně to dělají v Bulharsku či Rumunsku...) který ovšem samozřejmě nepřekročil nikdy ty pověstné hranice dané hlavním nádražím v Brně.

Uznávám, jsou ještě horší produkty této samohonkové branže, u nichž dokonce po jejich konzumaci můžeš prodat sluneční brýle, ale diskutujeme-li tu i moravské slivovici, pak kontextově je nutno si napsat že je to lowendový patok.

Já vím, co moravskej vesnickej barák, to nejlepší pití na světě. Hlavně, že je to za pár švestek (a to doslova i dvojsmyslně) a že se po tom neslepne. Nikdo z těch domácích malovýrobců by si však nikdy svůj produkt v obchodě nekoupil. A největší fandové slivovice jsou ti, kteří jsou nějak krevně napojeni na pramen (přes bráchu babičky dědy, přes snachu sestry strejdy atp.). Ti jsou nadšení, a takřka zdarma ve stavu těžké podrouženosti přesvědčují sami sebe, že přece ten "bavorák" je jen předraženej krám. Zde na diskuzích o tom víme své...

Tedy závěr - slivovice je konzumační lowend, pití pro moravské amatéry, pití, které si znalec alkoholu maže leda tak na kolena zchromlá z barových židlí světových barů.

A to je vše.

Co se týká Fabie, o té jsem tu napsal již romány, nyní stačí jen napsat - auto a pití si nevyráběj po nocích v garáži, ale kupuj od těch, co to umí. Co se týká aut, pak mezi těmi, co to umí, zaujímá naše Škoda velmi potěšitelné místo.

Na zdraví :yes:
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 11:51
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Evidentně věříš přísloví, že opakovaná lež se jednou stane pravdou. >:D

Dám takovou řečnickou otázku: Je lepší mléko z automatu (od kravičky) nebo z tetra-packu? Odpověz si sám. Já už se budu řídit tím, co zaznamenal apoštol Matouš v sedmé kapitole svého evangelia, verš šestý! Měl by sis to přečíst, je to APOŠTOL! >:D >:D
19. 6. 2010 12:02
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Odpověď na mlíko je zcala jasná. V tetrapacku je mléko trvanlivé, v automatické kravce do značné mír neupravované. Měsíc ti v žádném případě nevydrží. ;-)
Avatar - Ronault.
19. 6. 2010 14:33
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
A to, že měsíc vydrží mléko je symbol kvality? 8-s Přece spíše naopak! Potravina se hodnotí podle toho, jestli je čerstvá, přírodní, má výživné hodnoty, chu, vůni... jestli vydrží 30 dní nezkažená je důležitý prvek jen když ji chceš prodávat a nebo si ji chceš nabalit na dovolenou do Chorvatska 8-s ;-\
Avatar - white label
19. 6. 2010 14:39
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Jo, trvanlivost je užitná vlastnost a s kvalitou jako takovou nemusí přímo souviset..., navíc právě u potravin mezi nimi (kvalita vs trvanlivost) platí častěji spíš nepřímá úměra...
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:51
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
se ví několikrát pasterovaný mlíko aby vydrželo dlouho to je pěkná sra*a
19. 6. 2010 11:58
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Vidíš - bratři Strugačtí Tě neznali - a přesto o Tobě napsali docela obsáhlý román....To víš - nektar z Ambrosie je pouze pro pár vyvolených, jako jsi Ty, na něž nepřísluší při hodování ani očkem pohlédnout.... Napadlo Tě vůbec v rámci Tvé interní logiky, že veškeré nápoje - i ty prémiové, které jsou hodny Tvých chuťových pohárků, vznikly napoprvé "na koleně a doma?" Průmysl tomu dává jen objem, ale ty nejcennější kousky jsou stejně vypiplávané. V podstatě dle Tvé logiky se opět dostaneme k výsledku, že ten, kdo nechlastá třicetiletou není člověk prémiový. A srovnávášli auta a alkohol - tak srovnáváš nesrovnatelné - výroba destilátu či vína je mnohem větší věda...... A rádoby prémiové narážky na slivovici či ty, kteří ji pijí, jsou jen lowendové plky. Zůstaň u psaní o tom, čemu částečně rozumíš - u aut a neder se za každou cenu na Tebou pomyslný piedestal znalce alkoholu.....
19. 6. 2010 12:11
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Nikde jsem tu, ozawasane, nenapsal zda piji a pokud, tak co. Možná piji moravskou slivovici. Co to má ovšem společného s tím, píšeme-li o ní. Tedy, alespoň skromně předpokládám, že tématem nejsou moje chuťové pohárky nýbrž kvalita moravské slivovice v kontextu kvalitního pití. A než o ní tedy píši, že je to amatérský lokální produkt pro zpiťary, kteří by si nechali pro korunu vrtat koleno. Neb jinak by se vybodli na samohonkové orgie a kupovali by si kvalitní pití tak, jako to dělají všichni ostatní. Také si doma pečou chleba a šijí jeansy?

Ano, slivovice je ve spektru alkoholických nápojů dokonalým lowendem, vyrábí si jí doma také alkoholoví amatéři. Tak to je, a jestli jsi ty či já alkoholik či milovník coca-coly, nemůže tento fakt nijak změnit. Přečti si, co zde píší ti "fajnšmekři" - píší především o tom, že slivovici dostávají a že není ani tak důležité co piješ, jako s kým piješ. K tomu se snad dospělý člověk ani nemá vyjádřit, neb bortit dětské představy o pití a o společnosti u ní by mohlo být považováno za matení nepřítele pravdou.

Tedy ještě jednou - tématem nejsi ani ty ani já, tématem je slivovice ten moravský patok vydávaný amatéry za alkoholovou bohyni >:D ;-)
19. 6. 2010 12:40
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
no problém je v následujícím -ty odsuzuješ "moravskou slivovici" tak nějak "ánblok". Jistě - jsou ti, kteří cosi vypálí - a hlavně, že to pálí - je to jako s výrobou čehokoli, ale tady jsme na autoserveru, tak přirovnám k autům. Někdo vyrábí lowendové produkty, v kterých se sice zabiješ a volant ti zůstane v ruce a říká tomu auto a někdo vyrábí vozy s velkým V, do kterých si s příjemným pocitem sedneš i pár let po jejich výrobě..... Stejné je to se slivovicí - chceš-li kvalitu - hledáš. Když Ti někdo tvrdí, že tahle je ta pravá - tak mu nevěř - zkoušej dál - chceš-li. Je mnoho těch, co vyprodukují destilát, kterému říkají slivovice a pak je pár těch, kteří "umí" slivovici. Takže podle lowendu neposuzuj prémii.
19. 6. 2010 14:08
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
S tímhle nemám problém souhlasit.
20. 6. 2010 13:51
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Nemám věru nouzi, a slivovici piju rád. Oceňuji u ní "eko" aspekt, je z místního ovoce, pálená člověkem, jehož znám, je zde i tradice a jakési přihlášení se k místu svého narození.

A dobrá slivovice CHUTNÁ. Chutná po ovoci, z něhož je vyrobena. Většina jiných alkoholů chutná po obalu, v němž byl přechováván, či je nějak dochucován.

Tedy, dobrá slivovice je dobré pití a na moravě k oslavám rodinného charakteru patří.

Přirovnal bych slivovici k Subaru. Jsou i lepší auta, ale v rallye komunitě je to jedna z ikon.

Howgh
20. 6. 2010 23:18
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
a proč simyslíš, že slivovici pije pouze lowend z Moravy? Někteří si ji pouze vyrobí pro občasné připití nebo na "zahnání bacila"...samozřejmě tím nechci hájit závisláky na tomto alkoholu, ale určitě to není patok, ačkoliv mi nějak srovna nechutná...
19. 6. 2010 12:00
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Nevím, zdali si je zde někdo vůbec schopen připustit, že zrovna ta jeho slivovice je patok. Takových jsem už pil a vždycky se majitel dmul pýchou, jak se mu zrovna tato povedla.
Z toho co píšeš vyčnívá kus pravdy, leč zrovna té pravdy, kterou tu nikdo nechce slyšet. ;-)
19. 6. 2010 12:13
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
:-) Jistě, uhodil jsi hřebíček přesně na hlavičku.
Avatar - T613
20. 6. 2010 11:41
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
každé pití je tak trochu patok, jen málo kdo dělá kvalitní a dobré pití. A k dobrému pití je třeba se "prochlastat". A kvalitní domácí slivovice, která krásně klouže v hrdle, aby se mu v žaludku rozlilo to teplo, vzduch byl krásně aromatizován po švestkách ... mňam.. to je srovnatelné s kdejakým "prémiovým" pitím. To že GTI chlastal jen náhražky slivovice, je jen jeho problém ;-)
20. 6. 2010 23:04
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
Ty jsi pořádný blázen, typický čechůnek, který je dutý jak ty moravské housle...
anonym
20. 6. 2010 23:49
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
chin chin :yes:
19. 6. 2010 17:33
Cirkus
Prej "Zeptejte se majitelů na škodu s motorem TSI".Jakmile jsem to uviděl na první stránce, tak jsem si připadal jak za dob nedávných, kdy byla škodovka jediným autem široko daleko.

To je prostě šaškaření největšího kalibru, jako by motor 1,2 tsi byl jediný svého druhu...P.s.:Bude tady stejný článek, když se objeví první tři vozy jakékoliv značky?Nebo to byl záměr fanouška škoda auta, jak zde "nenásilnou" formou vnutit svoje preference?
Rozbalit vlákno
4
19. 6. 2010 18:03
Re: Cirkus
Tak auto.cz je celkove reklamni platek...takze totak musis brat, ale obcas je tu sranda...
20. 6. 2010 00:07
Re: Cirkus
:yes: :yes: naprosto souhlasím
20. 6. 2010 09:50
Re: Cirkus
I takto se dá dělat reklama.Stejně se pravdu nedozvíme.
K motorům TSI.Pokrok nulový.Zatím sed zde jen uvádí po vzoru marketingu:přímý vstřik-přesné dávkování paliva,vyšší výkon,nižší spotřeba.Nižší otáčky-zase nižší spotřebu.Turbo-vysoký kroutící moment.
Jenže každá technologie ma své odvrácené strany a pokud nevyužíváte jejich plný potenciál,tak ztráty se rovnají ziskům.
To právě platí u motorů TSI.A vždy bude platit fyzika-čím větší kroutící moment,tím je větší spotřeba,tato závislost je úměrnější než spotřeba versus otáčky.
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:55
Re: Cirkus
jasně, ale tak po škodovce je největší poptávka i zájem a na silnicích to tak odpovídá... takže správný by bylo všechny značky:-) ale samo že nejvíc o škodovce:-)otázka je, dza při jejjích prodejích, který navíc beztak už škodovka víc spoléhá na zahraniční trhy nežý domácí, zda vůbec takvoej marketing potřebujou. možná jo:-)
neregistrovaný "soprano33"
22. 6. 2010 11:50
Nebojte sa motoru 1,2 TSI !
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "soprano33"
22. 6. 2010 11:54
Test Škoda Yeti
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ToRoa"
23. 9. 2010 21:19
Má to smysl?
Hezký den všem,

uvažuji nad koupí Fábie 1,2 TSI, pravděpodobne 63 kW. Váhám nad některými doplňky - zda do nich jít a zda mají smysl a zda se osvědčily v praxi.

Přemýšlím nad natáčecími světlomety, corner mlhovky jsou asi užitečný, ale nevím, zda připlácet i za ta světla. Dále mě zajímá názor na ESP, vlastní ho někdo a jaké s tím má zkušenosti. NO a do třetice přemýšlím nad navigací Amundsen - tam už mám docela jasno. Po pár bloudění je GPS opravdu užitečná věc.
Rozbalit vlákno
0