Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Moje.auto.cz: První tři Fabie 1,2 TSI (63 kW) v databázi, ptejte se majitelů na to, co vás zajímá

Ondřej Láník
Diskuze (311)
Komunitní sekce uživatelů automobilů může dobře posloužit taky zájemcům o nový automobil. Krátce po zahájení prodeje nových motorů 1,2 TSI se na moje.auto.cz sešly hned tři aktuální recenze.

Zkušenosti s prodejcem, proces objednávky, volba výbavy, samotná koupě, čekání na vyrobené vozidlo a nebo první dojmy, to vše bývá při koupi nového automobilu odlišné případ od případu. Kontakt s čerstvými majiteli vozidla, o které se zajímáte, může pomoci zodpovědět některé otázky, nebo alespoň prověřit jinde zjištěná fakta a poznatky.

Právě teď, uprostřed hlavní nákupní sezony, považujeme za nejzajímavější tři recenze modernizované Škody Fabia 1,2 TSI (63 kW).

Motorizace, která letos na jaře mění zažité zvyklosti ve třídě malých vozů, má mnoho pozitiv, ale teprve zkušenosti z reálného provozu a dlouhodobého používání může její vynášení na piedestal nejlepšího motoru v této výkonové třídě potvrdit. Spolu s vámi tedy budeme sledovat, jak si tři nové Fabie u reálných zákazníků povedou.

Škoda Fabia 1,2 TSI na Moje.auto.cz
Recenze Škoda Fabia 1,2 TSI (63 kW) Elegance
Recenze Škoda Fabia 1,2 TSI (63 kW) Ambiente Plus
Recenze Škoda Fabia 1,2 TSI (63 kW) Elegance
Recenze Škoda Fabia 1,2 TSI (77 kW) Sportline

Sekce Moje.auto.cz byla spuštěna na jaře 2007, funguje tedy už tři roky.

Vám, čtenářům a především uživatelům aut, nabízí unikátní možnost podělit se s ostatními o své poznatky. Tvůrci obsahu Moje.auto.cz proto nejsou redaktoři Auto.cz, ale majitelé a provozovatelé vozů, kteří s nimi mají často dlouhodobé zkušenosti. Mohou tedy ostatním čtenářům podat informace například o spolehlivosti nebo provozních nákladech a zasvěceně hovořit o silných a slabých stránkách svého auta.

Základním prvkem Moje.auto.cz jsou recenze, které obsahují popis auta, jeho silné a slabé stránky, zkušenosti s prodejcem a servisem a bodové hodnocení auta jeho majitelem. Mimo to mohou čtenáři o každém autě diskutovat a bodově jej hodnotit.

Nejlepší recenze pravidelně vyhodnocujeme na základě Vašich tipů a doporučení. Pokud obsah a zpracování výrazně převyšuje průměr recenzí na Moje.auto.cz, je opatřena razítkem Nejlepší recenze.

Jak založit recenzi na Moje.auto.cz?

Vložit recenzi do Moje.auto.cz může každý registrovaný uživatel Auto.cz. Založení (i pozdější editace) recenze pomocí příslušného formuláře je rychlé a intuitivní, pomocnou ruku poskytne také nápověda v pravém sloupci.

Co by měla recenze obsahovat? Nemusíte se zabývat popisem technických dat nebo výbavy, to je možné na internetu snadno najít. Cenných zkušeností z praxe naopak není nikdy dost a mnohdy se nacházejí jen na fórech specializovaných na danou značku nebo typ vozu.

Podstatné jsou především Vaše zkušenosti s automobilem. Běžný provoz odhalí řadu předností i nedostatků, které může znát jenom majitel daného typu auta. Proto Vaše poznatky, o které se s ostatními podělíte, mohou někomu pomoci při nákupu auta. Nezapomeňte také připojit fotografie vlastního vozu, které doplní informace uvedené v textu.

Hlavní stránka MOJE.AUTO.CZ

Ondřej Láník
Diskuze (311)
Avatar - ReznikCZE
23. 6. 2010 22:06
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
p.s. už jsem se lekl >:D
22. 6. 2010 08:42
Re: Tím bych se moc nechlubil
Veru! Aj ja som bol prekvapený.
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:55
Re: Cirkus
jasně, ale tak po škodovce je největší poptávka i zájem a na silnicích to tak odpovídá... takže správný by bylo všechny značky:-) ale samo že nejvíc o škodovce:-)otázka je, dza při jejjích prodejích, který navíc beztak už škodovka víc spoléhá na zahraniční trhy nežý domácí, zda vůbec takvoej marketing potřebujou. možná jo:-)
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:51
Re: Slivovicí opilý řidič - veselý vrah v TSI
se ví několikrát pasterovaný mlíko aby vydrželo dlouho to je pěkná sra*a
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:42
Re: Všem fandům auta cz na vědomí
ta pro pražáky mě pobavila >:D >:-[] jinak prostě morava a slivovice patří k sobě tady se GTI může třeba stavět na hlavu....