Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Moje.auto.cz: První tři Fabie 1,2 TSI (63 kW) v databázi, ptejte se majitelů na to, co vás zajímá

Komunitní sekce uživatelů automobilů může dobře posloužit taky zájemcům o nový automobil. Krátce po zahájení prodeje nových motorů 1,2 TSI se na moje.auto.cz sešly hned tři aktuální recenze.
Zpět na článek
18. 6. 2010 06:31
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 06:37
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 09:40
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 07:31
18. 6. 2010 09:16
18. 6. 2010 17:05
18. 6. 2010 10:03
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 10:11
neregistrovaný "AldaAlda"
18. 6. 2010 14:40
neregistrovaný "Pelo"
18. 6. 2010 12:50
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 12:52
neregistrovaný "Hooonza"
18. 6. 2010 13:51
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 14:32
neregistrovaný "Pelo"
18. 6. 2010 17:12
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 14:39
18. 6. 2010 15:19
18. 6. 2010 15:59
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 17:56
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 17:24
18. 6. 2010 17:54
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 18:07
18. 6. 2010 18:17
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 21:43
19. 6. 2010 09:42
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 21:34
18. 6. 2010 21:56
18. 6. 2010 22:18
22. 6. 2010 00:34
22. 6. 2010 00:35
18. 6. 2010 18:41
neregistrovaný "Lukas4CZ"
19. 6. 2010 09:46
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:05
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:18
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:27
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:34
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:07
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:37
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:42
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:05
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:21
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:29
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:39
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:01
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:17
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:33
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 00:49
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:32
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 08:38
neregistrovaný "coob"
18. 6. 2010 23:16
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 23:07
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 09:06
neregistrovaný "honza1212"
18. 6. 2010 19:15
18. 6. 2010 21:40
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 22:19
18. 6. 2010 23:15
19. 6. 2010 11:44
21. 6. 2010 22:04
neregistrovaný "RayBan"
19. 6. 2010 09:30
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 11:51
neregistrovaný "kubiii"
19. 6. 2010 17:33
19. 6. 2010 18:03
20. 6. 2010 00:07
20. 6. 2010 09:50
22. 6. 2010 00:55
22. 6. 2010 11:50
neregistrovaný "soprano33"
22. 6. 2010 11:54
neregistrovaný "soprano33"
23. 9. 2010 21:19
neregistrovaný "ToRoa"
Avatar - saldy
18. 6. 2010 00:22
jj, něco jsem zaslechl
, že na to přecházej lidi od BMW, musí to bejt hodně dobrý samochod. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 06:31
Re: jj, něco jsem zaslechl
>:D >:D pěkné přístrojovky u Fabií dělají s lidma divy
Avatar - theolli
18. 6. 2010 01:38
Tím bych se moc nechlubil
za takový auto bych se styděl.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
a vidíš kolik s ním jezdí v čechách lidí a co? Nestydí se. Protože co? Protože jim stačí ;-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 01:47
Re: Tím bych se moc nechlubil
No jo, ne každý má na to jezdit jako ty tramvají za několik milionů, někomu postačí obyčejná Fabia za 250 tisíc.
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
Ronaulte já myslel že šalinkarta je levnější >:D Toto je doživotní ne? >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 01:55
Re: Tím bych se moc nechlubil
To je jak z toho vtipu:
Píše Arabský student domů rodičům: " Milí rodičové, mám se dobře. Všichni mi spolužáci jezdí do školy autobusem, jen já Mercedesem"

Odpověď rodičů: "Milý Achmede, jsme rádi, že se ti dobře daří. Posíláme ti 10 milionů korun, kup si taky autobus ať neděláš ostudu" >:D >:D
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
Ronaulte potřebuju naléhavě odpověď! Kdybys měl chuť na kyselý okurky a na jogurt co bys jedl první? :-(
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 02:00
Re: Tím bych se moc nechlubil
Okurky, protože jogurt v lednici nemám >:-[] >:D >:D Ale hlavně si prověř, jestli nejsi těhotný, tyhle změny chutí jsou podezřelé >:D
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
No ono ve 2 ráno po 17 hodinách v práci mi to divné nepřijde.... Dobře jdu do okurek a jako desert servírujeme flambé teda jogurt >:D >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2010 02:06
Re: Tím bych se moc nechlubil
Ty jo, ty musíš být hrozně bohatý, když děláš denně 17 hodin >:-[] >:-[] >:D Zkus obojí, třeba to má projímavý účinek, získáš na to patent a budeš ještě bohatší. ;-)
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Tím bych se moc nechlubil
No ono jedno je počet hodin a druhé je počet korun na hodinu-já právě abych vůbec něco měl trávím většinu času v práci >:D Ale ne nestěžuju si (až tak) >:D
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 06:37
Re: Tím bych se moc nechlubil
Taky už na tipcars.cz vytvářejí slušnou rojnici, tohle není fér, jsou v těžké převaze :-)
18. 6. 2010 06:37
Re: Tím bych se moc nechlubil
skutocne hodnotny prispevok, skus to nejako blizsie rozpisat, preco sa maju majitelia fabii "stydět"
18. 6. 2010 07:19
Re: Tím bych se moc nechlubil
Za sebe se nestydíš?
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2010 07:52
Re: Tím bych se moc nechlubil
no...taky nazor 8-s ...ja opravdu nechapu proc by se mel za ni nekdo stydet (?)
Avatar - white label
18. 6. 2010 08:18
Re: Tím bych se moc nechlubil
To je zase "hluboký myšlenkový výron"... 8-s
Docela koresponduje s fotkou u tvého nicku, ten borec tam vypadá, jako že má taky
"mozek v paži"... :-O :*)

Ještě nedávno jsi "neměl" ani na "předraženou" bagetu na Benzině, a teď tu pohrdáš majiteli Fabie 1.2 TSI... :no:
Avatar - T613
18. 6. 2010 08:44
Re: Tím bych se moc nechlubil
asi to bude onen mýtický obyčejný člověk
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 09:40
Re: Tím bych se moc nechlubil
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - theolli
19. 6. 2010 01:04
Re: Tím bych se moc nechlubil
To není "výron" to je můj názor a můj postoj,prostě značkou Škoda pohrdám,je a vždy to pro mě bude "jen" Škodovka a ty s tím nic nenaděláš a než dát 350 za Škodovku radši koupím třeba 3roky starý BMW,třeba,nebo novýho Jazza a určitě je za ten samý peníz lepší 1,4iVTEC jak 8ventilový turbo od VW. "ůsměvné jak jsem četl jednu recenzi že si to koupil i proto že prodejce řekl že to bez problémů vydrží 500000,třeba vydrží ale u VW to nebude bez problémů to bude spíš veliká vyjímka,on VW na tom se spolehlivostí není zrovna nejlépe a věř tomu že všichni dneska hrdí majitelé "turbokompresorů" se nebudou stačit divit,víme jak dopadl "kompresor" ala G40,G60 že to byl totální provar co do spolehlivosti,uvidíme čas ukáže,třeba se pletu.
Nebo koupit auto kvůli barvě a super 17-ctkám je taky dobrý důvod ke koupi >:-[] ,inu 1000lidí 1000 důvodů a 1000názorů na Škodu.
Avatar - white label
19. 6. 2010 02:39
Re: Tím bych se moc nechlubil
Tady nejde o konkrétní značku, ale o princip. Ten nadpis by byl stejně "mimo" (viz reakce na něj) i kdyby se týkal třeba zrovna Hondy...
19. 6. 2010 19:04
Re: Tím bych se moc nechlubil
theoli70> Ja som mal 5,5 roka BMW X3 v plnej výbave a už si ďalšie BMW neprosím. Pritom bolo pred tými 5,5 rokmi kúpené ako nové a motor tam bol 3,0i. A dokonca sa ani nekazilo (len bol v záruke vymenený mechanizmus vodičovho okna), ale bolo proste také nijaké. Kopec nekvalitného a pracujúceho plastu v interiéri, výfuk príliš basový, automatická prevodovka lenivá. Rádionavigácia (bez podpory MP3 a bez máp SK) a palubný počítač (napr. bez okamžitej spotreby) boli v tom čase lepšie aj u Škodovky. Taktiež bolo od BMW príliš žiadať zamknutie auta po rozjazde, alebo odomknutie po vypnutí zapaľovania. Na ceste X3 sedelo vynikajúco, len beda, keď sa zadné kolesá v zákrute náhodou pretočili. To už nepomohlo ani geniálne pripojenie predku systémom "trvalého" pohonu X-drive a zadok sa šmýkal na bok. Ale tie šípky od kolies pri videoprezentácii u predajcu vyzerali super, ako sa vraj rozdeľuje sila, prax je ale trochu iná. A neskutočne to vytriaslo na nerovnom asfalte posádku. Také nevyvážené auto. Niekde exceluje, inde zaostáva.

A jazdil som aj s mnohými inými novými modelmi BMW (rady 3,5,7 a X3, X5) a tiež to tam nebolo diametrálne lepšie (hlavne ten interiér bol stále rovnako plastový). Slogan "Radosť z jazdy" platil len v prípade M5. Ale tá spotreba ;-\

Súčasne som mal aj Octaviu (v plnej výbave), čo je Škoda, ktorou tak pohŕdaš a to je podstatne vyváženejšie auto. Ale to ty nepochopíš.

Máme v robote viacej Octavií a jedna nabehala 320.000 km be problémov, okrem základného servisu sa tam menila len olejová vaňa (chyba vodiča, jazdí často po nespevnených cestách). Teraz daný vodič dostal Octaviu 1,4 TSI, tak uvidíme, koľko vydrží. Ale nemám obavy. Iný kolega jazdí s Octaviou 1,9 TDI ako s benzínom (vytáča) a zatiaľ auto funguje. Akurát mu raz odpadlo koleso (nedotiahol skrutky) a ohobľoval o cestu predný kotúč a čuduj sa svete, aj olejovú vaňu.
Avatar - theolli
19. 6. 2010 19:34
Re: Tím bych se moc nechlubil
Já jsem "svého" času měl 2 BMW,všechno zánovní vozy a to 525TDS 525i a to TDS-o byl totální provar,2X hlava a šlo z baráku a benzin super ale problémy s elektrikou nebyly nic vyjímečného,od té doby jsem BMW neměl ani mě nějak netáhne ale moje přítelkyně ta má Z4-3.0i a nadává na něj taky a tak řešíme že ho nechá asi ve Fargu jak se bude ke mě stěhovat. Nevím nekupuji nová auta ale tak kolem 3let a jsem maximálně spokojen s Hondou a asi značku měnit nebudu.
Jinak co se týká TSI pokud člověk není dobytek něco to vydrží,hlavně chladit,chladit a chladit turbo před vypnutím motoru a kvalitní a včas měněný olej. Ale nejsilnější verze bych se bál,nevím ale je tu pořád již zminovaný průšvih s verzemi G40-G60,tam tenkrát VW ulítl,snad se časy změnily.
20. 6. 2010 08:49
Re: Tím bych se moc nechlubil
Čo je G40-G60? O čo išlo?
Avatar - theolli
20. 6. 2010 09:26
Re: Tím bych se moc nechlubil
VW používal u modelů Golf a Corrado takzvaný G-Lader G60 a Polo G40. šlo o spirálový kompresor který měl obrovské problémy se spolehlivostí a oprava stála "batoh".
Vím že VW Polo G40 se vyrobilo málo kůsů a moc se ani mezi veřejnost nedostalo ale Golfů G60 a Corrad G60 bylo poměrně dost.
VW nepatří mezi mé "hobby cars" tak víc si asi zjisti na netu.
21. 6. 2010 11:27
Re: Tím bych se moc nechlubil
Takáto odpoveď mi postačuje. To som nevedel.

Ale myslím, že so súčasnými kompresormi už problémy nebudú, veď 1,4 TSI twincharger sa dáva do množstva modelov a je na trhu už 5 rokov. Tak to by sa už o problémoch vedelo.
Avatar - theolli
21. 6. 2010 12:18
Re: Tím bych se moc nechlubil
to už je 5let ?? to to letí
22. 6. 2010 08:42
Re: Tím bych se moc nechlubil
Veru! Aj ja som bol prekvapený.
18. 6. 2010 11:06
Re: Tím bych se moc nechlubil
Proč stydět :-) když mi bylo náct tak sem se styděl za starou, trochu rezavou, 15 let starou škůdku 120 >:D , jo a kámoš měli trabanta :-) , taky by na to holku nesbalil >:D . Jak se ta doba mění za chvilku aby sme se styděli za auto, které je ještě ve výrobě >:D . Fabie II se mě taky nelíbí, ale třeba kámošce se líbí a moc. Myslím že by sní měl u ní kluk i šanci. :yes:
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:17
Re: Tím bych se moc nechlubil
No nazdar, co to musí bejt za holku, pokud by se nechala sbalit na fóbii >:D >:-[] btw, myslim, že všeobecně balit holky na auta nemá smysl, ale když už to někomu dělá dobře, tak aspoň na něco, co jako auto skutečně vypadá. Chlubit se fóbii je stejný, jako by se někdo chlubil, že volí ČSSD, nebo že má syfilis >:-[] >:-[]
18. 6. 2010 13:48
Re: Tím bych se moc nechlubil
preto ty žiadnu holku nemáš...
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:25
Re: Tím bych se moc nechlubil
já se tím teda klidně pochlubím, teda tim Syfilisem asi ne >:D >:-[]
Avatar - euro89
18. 6. 2010 11:10
Re: Tím bych se moc nechlubil
naprosto souhlasím :yes:
20. 6. 2010 23:27
Re: Tím bych se moc nechlubil
Fabie je hnus fialový plastový, ale když se někomu líbí..jen mi to teda moc nepřipomíná auto, spíše takový důlní vzíšek...
Avatar - KANKUNEN
18. 6. 2010 07:31
Turbobenzín
Tenhle turbomotor se jeví jako největší přínos. Větší turbobenzíny mají oproti naftě velkou nevýhodu v tom, že když pravou páčku tlačíš častěji dolů, tak jak letí rychlost nahoru tak tak rychle klesá rafika od benzínu.
Rozbalit vlákno
4
18. 6. 2010 09:16
Re: Turbobenzín
myslím, že tohle bude platit i zde, prostě přímá úměra objem/výkon

Jinak ale :yes: Velice slušné motorizace za velice slušné ceny. Ještě k tomu dodat novou Fabii 3 a bude to supr >:-[]
18. 6. 2010 10:02
Re: Turbobenzín
aj pri sucasnych turbonaftach plati to co popisujes, t.j. narast spotreby je velmi zavisly na polohe pravej nohy. Casy, ked si naftaku slapal na krk a stale to islo "za malo" su uz davno prec
18. 6. 2010 11:17
Re: Turbobenzín
Jezdím jak turbonaftu, tak malý turbobenzín a nárust spotřeby dle stylu jízdy je u benzínu oproti naftě opravdu extrémní.
18. 6. 2010 17:05
Re: Turbobenzín
7000 otacok vs 4000 robi divy
18. 6. 2010 09:30
50k km a dost !!!!!
Uz sa tesim jak tie chvalospevy na TSI spadnu ked za 6 mesiacov uvidime plne autobazary fabii TSI, anajazdeno okolo 50k km, kde uz po druhej vaznej poruche motora sa ich majitelia radsej zbavia >:D >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - T613
18. 6. 2010 09:52
Re: 50k km a dost !!!!!
jak málo stačí k dětskému štěstí ..
18. 6. 2010 09:59
Re: 50k km a dost !!!!!
mas s tym nejaku konkretnu skusenost????? Poznam niekolkych z okolia, ktori maju 1.4 tsi a problemy s motorom sa nevyskytli. Vacsina ma vyrazne cez 100k km
neregistrovaný "kubiii"
18. 6. 2010 10:03
Re: 50k km a dost !!!!!
...asi prorok!
18. 6. 2010 11:15
Re: 50k km a dost !!!!!
predpokladam ze to nebola SKODA {iny druch kupujucich},
a par znamych nie je reprezent. vzorok......poskajme po par mesiacoch predajov, za dalsie nehovorim ze to bude na odpis, bude ale avela vetsiu poruchovost nez doterajsie motory... :-!
18. 6. 2010 11:41
Re: 50k km a dost !!!!!
vzhladom k tomu, ze par miestnych "odbornikov" predpovedalo rozpad kazdeho motora /turbo+vstrekovace/ uz pri 50k km, tak sa skusenost aj ked iba na "par znamych" ani trochu nezdoduje s predpovedami tychto "tiez odbornikov"
18. 6. 2010 13:50
Re: 50k km a dost !!!!!
Ty si zato poruchový doť, na to, že ovládaš pravopis horšie ako školák so základnej, si "múdry" až až... :-!
18. 6. 2010 11:18
Re: 50k km a dost !!!!!
predpokladam ze to nebola SKODA {iny druch kupujucich},
a par znamych nie je reprezent. vzorok......poskajme po par mesiacoch predajov, za dalsie nehovorim ze to bude na odpis, bude ale avela vetsiu poruchovost nez doterajsie motory... :-!
staci ked poviem ze SKODA neponuka u 2 najlac. motorizaciach TSI 6kvalt,+ ludia co to kupuju a je vymalovane
18. 6. 2010 11:24
Re: 50k km a dost !!!!!
Tohle kandiduje na zlatej ventilek.

Spousta lidí tu taky psalo o tom, že 1.4 TSI se bude kazit a jak to je teď? Jednačtyřky jezí a jezdí a nekazí se a dřívější kritici se ke svým výplodům už raději ani nehlásí. ;-)
18. 6. 2010 11:25
Re: 50k km a dost !!!!!
Jak to víš, že se nekazí?
18. 6. 2010 11:26
Re: 50k km a dost !!!!!
Kazí se všechno, ale že by jednačtyřky TSI nějak převyšovaly průměr? Kdepak.
18. 6. 2010 11:57
Re: 50k km a dost !!!!!
ta absencia 6 kvaltu /v danej triede automobilov/ mne osobne az tak neprekaza a zrejme ani mnohym dalsim. Ked by islo o mna, tak staci aj 4 kvalt.....miesanie nie je moj konicek ;-)
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:28
Re: 50k km a dost !!!!!
DSG for you;-)
18. 6. 2010 10:34
Re: 50k km a dost !!!!!
proč by to mělo být poruchové ?
18. 6. 2010 10:58
Re: 50k km a dost !!!!!
Protože by někteří strášně chtěli. ;-)
Avatar - chlapecx
22. 6. 2010 00:28
Re: 50k km a dost !!!!!
*to se mi líbí* >:D >:-[]
18. 6. 2010 11:00
Re: 50k km a dost !!!!!
na tomto webe vie niekolko "odbornikov" predpovedat poruchovost hned ako sa dany motor zacne vobec montovat do vozidla
18. 6. 2010 11:13
Re: 50k km a dost !!!!!
asi ako ked som predpovedal FII prepad predajou oproti F I a tiez sa kazdy smial a teraz????
vies niektore veci su dane a nezmenis ich..mozes vylepsit ale podstata zostava!!!
:-!
18. 6. 2010 11:19
Re: 50k km a dost !!!!!
Chlapečku, už to tu budu psát poněkolikáté, ale specielně pro tebe.

Fabia 2 se prodává VÍCE než Fabia 1. Onehdá tu o tom byl i samostatný článek. Fabia 2 již teď překonala produkci Fabie 1 a to je právě po FL a nějaké 3 roky ji ještě čekají.

Tákže, smát se ti budem všichni a pořád, protože si obyčejnej zabedněnej truhlík. >:D :no:
18. 6. 2010 11:44
Re: 50k km a dost !!!!!
co ma spolocne poruchovost tychto motorov s predpovedou nizsich predajov v tomto vlakne????
18. 6. 2010 12:26
Re: 50k km a dost !!!!!
O.K. Tedy znovu, jak je dáno, že by měl být tento motor nějak vyjímečně poruchový ?
18. 6. 2010 13:52
Re: 50k km a dost !!!!!
To je tá dnešná moderná doba. Ja sa často stretávam s manažérmi, ktorí sú nainfikovaní rovnakým myslením: Síce netuším, čo robíš, absolútne tvojej práci nerozumiem, alie viem úplne presne, koľko ti to bude trvať a čo to bude stáť...
18. 6. 2010 16:40
Re: 50k km a dost !!!!!
A určite ti k tomu dajú aj pekný Excel s grafmi >:-[]
19. 6. 2010 19:08
Re: 50k km a dost !!!!!
Okrem samotného turba a vstrekov motor 1,2 TSI nemá nič extra naviac oproti predchodcovi 1,4 16V. A ako prax ukázala, tak koncernové turbobenzíny (1,4 TSI; 1,8 TSI; 2,0 TSI) nemajú výraznejšie slabiny. Tak nepočítam s problémami ani u 1,2 TSI.
neregistrovaný "AldaAlda"
18. 6. 2010 10:11
zadokolka???
Jsem nevěděl,že facelift přinesl i změnu hnané nápravy >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2010 10:43
Stále stejná písnička
I přes facelift vypadá Fabia dále strašně, k disproporcím výška/šířka se navíc přidávají i další, například pokus o optické rozšíření přední části (oproti zbytku fakt nevkusné) a pak taktéž o její snížení (nekorespondující s vysokým pontonem)

Můžeme níže porovnat s premiantem ohledně designu:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a tady:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Docela rozdíl co?
To víš, vytvořit slušný design není jako montovat tříválce.
Rozbalit vlákno
28
18. 6. 2010 10:53
Re: Stále stejná písnička
Pokus o flame?

Máš tam v odkazech třídvířko a ještě k tomu to starší (dle mého i povedenější).
Fabia boduje nyní především motorem. Jednadvojka téesíčko je fakt výborný motor, proti němu nemá fiat nic.
18. 6. 2010 10:59
Re: Stále stejná písnička
Klid brácho,
Tsi (teda 1,2) je fakt dobrej motor, to ti nikdo nebere.
Já tu poukazuju čistě na design resp. nepovedený facelift Fabie.(ten se skrejt fakt nedá)

Zatim nic nemá, uvidíme co bude zač 0,9 T-jet 100HP.
18. 6. 2010 11:07
Re: Stále stejná písnička
Tak je pravda, že Fabie se zde mnohým nelíbí a není ani mým koněm, ale v té zelené metle s tsi je to už o poznání povedenější auto. FL si myslím se povedl, takže tady se v názoru rozcházíme.

Jestli ta 0.9 od Fiatu bude dvouválec, tak to stoprocentně nebude lepší než čtyřválcová 1.2 TSI 77kW. A do těžkýho punta to rozhodně nebude zajímavý motor. Do lehké pandy, nebo stylové pětistovky to bude mnohem zajímavější.
18. 6. 2010 11:38
Re: Stále stejná písnička
Bude lepší ve spotřebě, 4,5-5l jsem na to zvědavej.
18. 6. 2010 11:46
Re: Stále stejná písnička
V té papírově spotřebě určitě. Ta reálná bude zcela někde jinde. Z projevů a filozofie dvouválcového turbo motoru je zcela jasné, že se bude: velmi dobře a lehce vytáčet, což bude se spotřebou dělat "divy", že se bude muset točit, aby slušně jel, a staré rčení, že objem ničím nenahradíš, bude platit bezezbytku i zde. Do lehkého malého vozu ano, ale s těžkým autem se ten motor bude neskutečně trápit.
Tohle je můj názor, pak ho můžeme zkonfrontovat s realitou, až ten motor bude na trhu. ;-)
18. 6. 2010 11:48
Re: Stále stejná písnička
0.9 v Puntu bude jako 1.2 v Octavii. Tam maš taky stejný problém?
18. 6. 2010 11:51
Re: Stále stejná písnička
Ano, čtyři kontra dva válce, chlapče. Dost podstatný rozdíl. :-!
18. 6. 2010 16:55
Re: Stále stejná písnička
Jenže přesně tohle rčení platí i u motoru 1.2 TSI a taky s ním musíš umět jezdit, aby tě "nesežral".

Tím neobhajuju žádnou značku, jen jsem to podotkl :-)
18. 6. 2010 20:43