Jo, vybrat si Charger s tím nejblějším motorem a v socka výbavě....To nezbývá než nadávat...
S 2,7 V6 to
1) nejede
2) žere to jak 3,5 V6 = žere to na okresce jako HEMI (těžký, slabý motor s očesaným výkonem proti Sebringu a stará 4st. převodovka)
3) nic tam není jako výbava, protože 2,7 byly socka verze pro mexikánce a autopůjčovny, jinak si to nikdo soudnej nemohl koupit
2,7 je super motor, ale jen do Sebringu vážícího 1500 Kg...Ne do Chargeru.
Co by to nebylo pro evropu, má to podvozek z Mercedesu. Pro evropu to je, ale máš to špatnej motor a chudou výbavu....
Týpci co to sem tahali to koupili v USA/CAN za pár no... Tady to prodali ze ziskem....
To samý magnum, jeden čas se jich sem začlo tahat hafo, ale pak zlevnili 300C kombíky evropa a už to nikdo nechtěl...
Tak proti gustu žádný dišputát. Mě celkově to přijde zbytečně předimenzované. Dávat takovej pětilitr do auta co váží 1100 kg (vychází to na nějakých 315 koní na tunu) mi přijde zbytečně moc pro takový auto. Stejně tak maximálka 249 km/h. Tohle není závoďák a snad stejně nikdo rozumnej nepojede tak rychle. Když je to ještě tak nearodynamické auto, tak to musí být utrpení a rámus (ne motor, ale stresující hučení větru) i s nataženou střechou. Podle mě by stačil nějaký menší motor tak do 200 koní a je to ideální roadster na okresky. A k tomu právě snad už tradičně patří i ten manuál.. Automat se hodí snad jen do města a nebo na dálnici, ale pro radost a sport si fakt nejsem jistý. Auto s možností pádel možná, ale takhle..nevím nevím..
Osobne bych si do sveho auta nikdy manual nedal, teda se dvema vyjimkami.
Klacek bych skousl v pripade nejake nakupni tasky co nema ani 150koni, protoze by mi v automatu chybel vykon anebo bych ho vyzadoval do auta na motorsport .
Tenhle morgan neni ani jedno ani druhe, tak nejak mi unika, k cemu do toho davat manual. Chcete s tim snad lamat casy na okruhu ? A vykonu tam je dost, tak na co se otravovat s razenim.