seat, je na to přeci postavený od zavěšení po motor, situace by se obrátila na trati na kterou je určená fábia, od toho to jsou speciály :-) divný článek.
ja tu trat v Moste neznam, ale jestli je to takova ta okruhova klasika, tzn. Kratke ostre vracecky do kopce, sotolina a jestli bude prset ci nasnezi, tak sazim na Fabii :-)
Při vší úctě k V.Štajfovi i skutečnosti,že mu to s erpětkou jde skvěle, nemá na okruhový Leon šanci.K tomu připočtěme obrovskou jezdeckou kvalitu okruhového specialisty i jeho spcialu a není co řešit.I kdyby trať byla zatáčkovitá bez dlouhých rovinek,čímž by se trochu vyrovnal rozdíl ve zpřevodování,tak ten podvozek Fabie nemá šanci-byť by s ní jel T.Kostka,který je okruhový jezdec.Spíš by bylo zajímavější,jak by to vypadalo,kdyby si ta auta vyměnili.Co je však jisté,že to bude pěkné podívání.Zdraví Leoňák Petr Stempěn
Ano, na okruhu nemá R5 proti okruhovému speciálu nejmenší šanci. Naopak na jakékoliv okresce nemá nejmenší šanci Leon proti R5. Možná by to mohl být zajímavý souboj pokud by v Mostě zapršelo.
Ani dobrý asfalt a "rychlá" RZeta nemusí být zárukou, že okruhový speciál bude rychlejší. Stačí se podívat na Vaška Pecha s jeho Porsche....
Pokud se výkon motoru nedokáže perfektně převést na asfalt, ztrácí se.
No kdyby ta okreska měla šířku 15 metrů, měla stejně kvalitní povrch asfaltu jako je v Mostě, měla minimální stoupání/klesání a velké poloměry zatáček tak asi ne. Jenom marně vzpomínám, kde takovou okresku u nás hledat.
V evropských zemích se jezdí rychlostní zkoušky na okreskách typických pro D, CZ, PL, UK nebo jiné země a auta s jednou poháněnou nápravou tam nemají sebemenší šanci na čtyřkolky, viz to co napsal mezek, Pech má 500 hp (nebo víc, nevím jak má to GT3 naladěné) a proti R5 si ani neškrtne ani na té okresce s nejkrásnějším a nejrovnějším asfaltem.
říct, že R5 je to nejlepší co kdy fanouška rally potkalo. Skutečný závodní speciál , který jezdí kousek od diváka. Béčka jsem nezažil, ale WRC jely dvě a pak Micky, teď jezdí celá skupina v R5.
předvidatelně, jak by to dopadlo, kdyby se tato dvě auta utkala na nějaké erzetě.
Tedy, žádné drama nebude, ale je-li smyslem akce čistě PR, pak se to dá chápat.
Bude to také isté PR divadlo ako tá reklama na RB, kde POLO WRC kdesi vo Fínsku naháňa Kamaz Dakar. V lepšom prípade po veľkom boji prídu do cieľa rovnako, aby nebol víťaz ani porazený.
Vysledok je jasny, Seat vyhra s drvivou prevahou, ak to teda nebude marketingova sou. Okruhove auto s vyssim vykonom a lepsie poskladanou prevodovkou (na okruh) je v domacom prostredi neporazitelne. Mozno keby miesto tej fabie boli starsie 2 litrove WRC bez restriktoru, tak by to bolo napinave :-!