TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
13
/
22
Prohlédnout znovu
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
|
acz
Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.
|
acz
Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena