Motor Mercedes-Benz OM 471 Euro 6 - Řadový eintopf
9
/
10
Prohlédnout znovu
Motor Mercedes-Benz OM 471 Euro 6 - Řadový eintopf
Mercedes-Benz
|
acz
Blok šestiválce je velice kompaktní
|
acz
Palivové čerpadlo vyvine tlak 160 MPa, k navýšení až na 210 MPa dochází až ve vstřikovačích
|
acz
Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
|
acz
Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
|
acz
Krátký píst s malou vodicí plochou přináší minimální třecí odpory
|
acz
Vačková hřídel je vyráběna s přesností na 2 mikrometry
|
acz
Vozíky se po lince pohybují automaticky, k magnetickému vedení využívají drát zalitý do podlahy
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo