Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motorka s hvězdicovým devítiválcem z letadla... Pusťe si zvuk!

Chopper pojmenovaný Red Baron sice není žhavou novinkou, ale spojení leteckého motoru s motorkou v jeden funkční celek je prostě úžasné.
Zpět na článek
12. 11. 2016 20:38
12. 11. 2016 22:46
Avatar - beibej
12. 11. 2016 20:38
Tenhle chopper
by se skvěle hodil do pořadu "Jau moje koule!" >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
12. 11. 2016 22:46
Zajímalo by mě,
jak se s tím ve vyšší rychlosti kvůli krouťáku toho motoru zatáčí doleva.
Rozbalit vlákno
11
13. 11. 2016 06:02
Re: Zajímalo by mě,
co má krouťák motoru společného se zatáčením doleva ?
13. 11. 2016 07:06
Re: Zajímalo by mě,
kalousek, už si pracoval s krovinorezom? Keď nie, tak si to skús a potom pochopíš. ;-)
13. 11. 2016 07:53
Re: Zajímalo by mě,
Pracoval jsem a dalo se s ním hýbat doleva i doprava úplně v pohodě.
Domníváš se snad že mezi řezáním křovin a řezáním zatáček je nějaká souvislost ? >:D
13. 11. 2016 08:54
Re: Zajímalo by mě,
Neviem s akým fidlátkom (1 kW) si pracoval, ale na výkonnom štvortaktnom krovinoreze cítiš rozdiel, keď ťaháš sprava-doľava a naopak.
P.S. A opýtaj sa chlapcov na BMW boxer motorkách, ako im ide mašina do zákruty a ako von zo zákruty pri pridávaní plynu.
13. 11. 2016 11:22
Re: Zajímalo by mě,
Tak to jsi splácal dokupy zcela rozdílné věci. Samozřejmě že náhlé zvýšení otáček při prudkém přidání plynu se snaží motorku naklonit, ale to nemá nic společného s prvním příspěvkem ve kterém se mluví o zatáčení doleva při vyšší rychlostí. Za prvé v rychlé zatáčce má motor téměř stálé otáčky a za druhé velikost krouťáku motoru nemá na zatáčení žádný vliv, a je fuk jestli jedeš doleva nebo doprava. Na zatáčení má vliv spíše hnací síla na kole

Takže i tvoje teorie s křovinořezem je dost mimo mísu
13. 11. 2016 19:44
Re: Zajímalo by mě,
A otáčanie kľukovky a prenos Nm je asi len na parádu. Hovorím, opýtaj sa motorkárov na BMW boxer, ako sa chová motorka.
P.S. A polož si krovinorez na zem a pridaj otáčky.
14. 11. 2016 19:03
Re: Zajímalo by mě,
Klopný moment boxeru je v současné generaci kapalinou chlazených motorů hodně vyhlazený, nicméně stále citelný.
Avatar - Stejsn
13. 11. 2016 21:16
Re: Zajímalo by mě,
Zkus si někdy jet s plnou míchačkou, konstantní rychlostí a rozdíl v zatáčení doleva a doprava Ti bude jasný hned. Vůbec mi nejde o velikost kroutícího momentu, ale o jeho smysl, který bude mít u motoru s podélnou zástavbou na motorce asi dost značný vliv :-!
14. 11. 2016 07:27
Re: Zajímalo by mě,
Boha chlapi reakce na krouticí moment motoru se zachycuje v uložení motoru nebo v jeho spojení s převodovkou. Navenek se krouťák nijak neprojeví. Dyť to jsou úplné základy.
Navenek se projeví jen prudká změna otáček ale to jsem přece už psal. Ale prudká změna otáček nenastává při projíždění rychlých zatáček takže vaše vysvětlení jsou úplně mimo ...
Avatar - Stejsn
14. 11. 2016 09:30
Re: Zajímalo by mě,
"Navenek se krouťák nijak neprojeví." Teorie vs praxe. Zkus si ten mix a uvidíš. Resp. zkus si v ruce podržet jakýkoliv točící se setrvačník a pak trochu otočit zápěstím. ;-)
Avatar - Barry Lyndon
14. 11. 2016 09:58
Re: Zajímalo by mě,
kalousku, kalousku vygoogli si "gyroskopická precese"! Vždyť jsou to úplné základy ;-)