Ilustrace se mi lbi, idea coupe s biturbo V6 a cenou kolem milionu(?) jeste vic. Hlavne aby to auto slo s dobou i hmotnosti (nevidim duvod aby to bez ridice lezlo nad 1,5t) a vse ostatni at si necha z doby minule. :yes:
este by som sa predcasne netesil, ale snad ano, keby Nissan potopi rodinu Z, tak svoj povodny odkaz premaze crossovermi... GT-R by image neutiahlo... hlavne ked odpisal primeru a almeru ci sunny ktore vzdy mali sport verzie GT/GTi ...
Gozzila a Z boli vzdy inde aj cenovo, Z by malo byt okolo 1 mega+, GT-R je niekde inde cenovo a je defaultne vystavane na pohon 4x4, zatial co Z je zadokolka... otazka je ci bude nove GT-R a kedy... ked by Z malo 400k tak GT-R by malo posilnit...
GTR dosluhuje a kdovi co prinese (jestli se vubec prinese) pristi generace. Tohle ma byt nove Zetko, posun tam proti staremu (a presluhujicimu) musi byt a takhle z cisel se zda ze i je (samo, zatim je to jen vareni z vody). Jako takove se sice papirove blizi staremu GTR, ale o tom to je, nove vs. stare. Az dostane novou generaci i to GTR jsem si jisty ze ten odstup tam zase bude vic nez patrny, vykonove i cenou.
Kazdopadne me prijde zajimavejsi i tak to Z, mozna je to tim ze smrdim korunou, ale spis proto, ze auta za milion se proda pravdepodobne vic nez auta za miliony tri. A ikdyz nebudu kupcem, tak to budu aspon rad potkavat v provozu a jeste radeji kdyz to nebude jednou za uhersky rok. Celkove podobnym projektum, kam radim treba i to ze ford konecne vozi mustang do evropy a taky za lidovou cenu, nemuze clovek nefandit. Jen houst a vetsi kapky. :yes: