No STI není tak vyhraněný a věřte mi, že se jako DailyCar dá v pohodě využívat :-) . Díky Inteligentnímu modu není ve městech tak dravé, a pokud ho nemáte ve výbavě TOP tak není až tak tvrdé. :-) Táta ho takhle využívá již 3 rok (teď se ovšem přestavuje na ostřejší ;-) ) a to auto je v základu měkčí než moje 330i E90 M-Packet na 18" kolech. >:D
Osobne se mi z uvedenych v podstate ani jedno nelibi (pominu li Ferrari). Mozna u Subaru bych to byl ochotny prekousnout, protoze ma neoddiskutovatelne sportovni charisma. Kdyz uz HH, tak bych ho chtel v uplne nenapadnem baleni. Takhle mi to pripada jak auticka odnekud z kolotoce. Asi bych zustal u Hondy Civic Type R druhe generace nekde z roku 2005
Beru to také podle vzhledu a když tyhle auta jedou kolem tak se každý za nimi otáčí. Mají v sobě vyjímečnost. WRX je super auto, ale moc jich už nejezdí a to je škoda, protože má na víc.
WRX STI je auto pro hodně vyhraněné zákazníky, kteří umí ocenit jeho výjimečné vlastnosti. To Alfa QV nebo DS3 dobře poslouží i na denní dojíždění do práce.
A k "normálnímu" WRX (tj. non-STI) se už zase výkonem a schopnostmi dotáhla některá praktičtější a levnější auta.
Nerozumím článku, nerozumím motivaci a nerozumím výběru. Tohle udělá leda dokonalý brajgl v hlavách zdejších plakátů a gallardů. Buďto tedy pořídím tabulku vyšperkovaných a vrcholně vybavených modelů, unichž cena přes milión tedy popravdě překvapí jen velmi neznalého proštáčka... nebo sice píšu o "nejdražších" modelech hatchback, avšak o jejich ceně se nedozvím nic. Nejdražší základ je informace o "ničom". A, že typický hatcbback se pohybuje v rovině dvou set tří set tisíc. Jo?
Osobně bych přivítal spíše článek, který jde na dřeň. Dokonce by to mohlo být pojato i jako seriál. Na začátek popsat velikostní třídy, které daný druh karoserie pokrývá (zmínit též sice debakl, přesto renaultovský pokus o svérázný hatchback v poměrně veliké třídě), připomenout na druhé straně R16, dále popsat kvalitativní třídy, které využívají danou karosářskou variaci, zmínit důvody doslova nehynoucí úspěšnosti těchto karoserií a... popsat vedle propadáků samozřejmě i ikony.
Ferrari FF... no já (mimo pořadí) žasnu.
Nejdražší rohlík, nejlevnější vložka, optimální cena ponožek... Děkuju, hadr na hlavu si seženu sám... Sakra, jsme snad na portále cukrárenskejch žalmů nad cenou vytahanejch podvazků?
P.S. Smutné, píši to nerad, ale nemohu nereagovat! :-!
No...
Jedna věc je neomezený rozpočet na auto, druhá na provoz... A pak... to Ferrari..., jako... neříkám to lehce.., já bych to auto u nás opravdu nechtěl snad ani s neomezeným rozpočtem... Líbí se mi, je fajné..., ale prostě, když pominu nelogičnost předpokladu neomezeného rozpočtu..., tak to auto..., tak nějak asi nepasne k 99,9% zdejších uživatelů (byť si to třeba myslí). To auto je jinde.
GTI nářek nechápu..., snad jen... v tom kontextu, že text není v souladu s jeho demagogií (zde tak vytrvale šlechtěnou)... Prostě je to jen článek, bez cíle, bez demagogie, prostě jen jakési neutrální zamyšlení... Nenajdeš tam dehonestaci jakékoliv značky..., ceny jsou kolem těch 750 000, to je asi tak ta jediná spojovací hladina... Mimoto... všechny ty auta mají něco do sebe... a neodmítl bych osobně ani jendo z výše jmenovaných (jen za některá bych byl ochoten platit max půlku iuvedené ceny (Citroen, Mini...)
Je to imho docela dost u všech těch aut... "za malý hatch"....
A co ti brani zobrat Ferrari, predat, a kupit desat Renaultov? Naklady na prevadzku nehraju ziadnu rolu. Je uplne logicke, ze ak si niekto moze nieco vybrat zadarmo, vezme tu najdrahsiu vec...
Dospělí lidé jaksi primárně nepředpokládají, že se v diskuzi potkají s dětma... To je asi tak všechno, co se dá na tvůj píspěvek napsat... zbytek je asi zbytečný (asi tak jako význam mít deset stejných renaultů, deset stejných riflí.. atd..., každý to zná).
ta anketa je fakt zavadejici, pokud je ferrari jaksi mimo ligu, tak ho nemeli do ankety davat. A ty vysledky tomu taky odpovidaji, proste ferrari dejte bokem a ty preference porovnejte mezi sebou. Kdybych mel 100 hlasu a mel je rozdelit mezi jednotlive kandidaty, provedu to vicemene stejne jak ta anketa vypada, Subaru, pak dlouho nic a pak uz to je celkem vyrovnana bitka mezi Audi a Alfou a Meganem. Osobne me prekvapuje naskok Alfy pred Focusem, ale budiz... kdyz se reklo, ze penize nehraji roli, tak bych asi radsi bral ten drazsi Focus :-!
bohužel účel toho článku je jediný - co nejjednoduššeji splácat něco, pod čím se strhne živá diskuse.... A bohužel to opravdu funguje a už se vytahuje Nordschleife a já nevím co.... :*)
Článek sám o sobě je zcela nesmyslný a k ničemu.... :*)
Obligátní "plakátovec" z diskuse bohužel na ACZ začíná získávat protipól v redakci, čili redaktora, který taky nepracuje s reálnými auty, ale jen s jejich "plakáty" (konfigurátor, ceník atd.) a z toho potí články jako je tenhle..... 8-s
Je opravdu velké množství témat, která by se dala zpracovat (třeba funkčnost a použitelnost hlasových ovládání napříč značkami, nebo otázka koženého čalounění, kdy už dneska fakt člověk neví, jestli sedí na kůži nebo na nějakém recyklátu atd.), ale prostě tyhle témata vyžadují úplně jiný přístup než bulvární bláboly o nejdražším rohlíku.... 8-s
Megane je najlepsia kupa z celeho rebricka. Na Nordschleife je rychlejsi ako vsetky ostatne z rebricka a cenovo je to skoro najlacnejsi hot-hatch, myslim, ze nie je o com.A po tohtorocnom facelifte uz nema chybu :-)
na zavody....nechapem o com tocis, ved na zavodoch potrebujes jazdne vlastnosti, ktore sa prejavia. Pricom megane RS je pouzitelny aj v realnej premavke. Silno ti odporucam pozriet videa
[odkaz]
[odkaz]
Skus nepresadzovat golf (sedu mys v tomto segmente) za kazdu cenu, je to uz dost trapne
Tu mas porovnanie dvoch najlepsich. Su si tak blizki, ale tak rozdielni.....
podle teto logiky muzes koupit nejakou starou Hondu CR-X, oturbit ji na nejakych 230 koni a razem mas nejlepsi auto na svete, protoze budes nejrychlejsi za nejnizsi cenu :-!
Honda CR-X vzhledem ke stáří není vůbec mizerné auto... :yes:;-) poslední skutečný malý sportovní vůz, který honda vyrobila...dnešní karikatura jménem CR-Z je už jen hodně hořká vzpomínka na CR-X
Cenovo nenamietam, Audi je najdrahsie (teda, podla mna len dokial si neposkladate BMW 135i so slusnou vybavou) ale porovnavat STi s Audi a este napisat ze vo vsetkom Audi vedie, to je slusny blabol ako od PR oddelenia z koncernu. To ze je na 100km/h rychlejsie, OK.... ale stavat haldexovu 4kolku proti AWD? Na rovnej ceste ta RS3 bude mozno rychlejsia, ale ked pride vo vracaku do reci nahon na vsetky 4, chcel by som sediet v STi a nie v Audi s haldexom, ktory zaradi vsetky kolesa len ked si mysli ze to treba... :no:
Haldex je lacnejsia varianta k permanentnemu pohonu 4x4 a ano, setri pohonne hmoty oproti AWD... ale to asi nie je cielom pri RS3, alebo sa mylim? >:D
V článku jde o výběr (vzorek, přehled) nejdražších hatchbacků, nejde vůbec o porovnání jejich jízdních vlastností. Dnešní Haldex už je trvale připojený (neodpojuje se), jen se mění poměr přenášené síly.
Asi jediným nedostatkem současného haldexu je, že se s ním nedá driftovat, což ovšem pro kupce čtyřkolky nebude asi moc relevantní argument. Jinak systém pohonu u Subaru vypadá sice na papíře slibně, ale žádný zázrak to rovněž není - viz totální propadák ve srovnávacím testu německého SportAuto, kde imprezu sti všechna auta s tím kritizovaným a posmívaným haldexem doslova zostudila.
chtěl bych vidět o jaký auta šlo nebyly náhodou německý ?? >:D nebo si v zimě v subaru vyzarit na zasnaženou okrsku a sledovat jak se haldexáří škrabou do kopců a v zatáčkach jedou 30km\h...audi má o jeden válec víc a cena je taky dost vysoko u auta který je doma na kvalitním asfaltu..u subaru je výhodou boxer s nízko položeným těžištěm nastavení podvozku , můžeš sním na rozbitejch šotolinách letět co ti strach dovolí o DCCD není třeba se rozepisovat pár návštěv v rrr power u Micka Kehla a RS3 už si neškrtne ani v přimce :)
Ten test jsem neviděl, "tabulku" technických parametrů rovněž. Ale rovnou říkám: Nemůžeš srovnávat asiské, japonské auto s prémiovým. I to nejnepovedenější německé je lepší než japonské! Dělám v servise a nebylo auto které by mi tento názor vyvrátilo!
Krom toho ta Impreza bude během pár let rezatá a teď dám jeden pro někoho banální příklad, ale:
Proč si někdo připlácí dnes už dokonce i za korejské auto, když na starém kontinentě dostane totéž a lepší. A hlavně když už cpe do nového vozu ty peníze tak tím, že si koupí auto od výrobce z Evropy podporuje naši zaměstnanost a životní úroveň.
A za další: dnes, už pro příklad tě vyjde dráž i30 než Mégane... nebo i jiná auta... ale to nejde srovnávat ačkoli to mnozí stále tvrdí. A ty si připlatíš za horší auto, s dražší údržbou... tomu je další příklad co si teď vybavím, když jsem cenil filtry a žárovky.
Taková banalita ale vem si že žárovka naprosto základní kvality dejme tomu H4 se dá koupit od 30kč... na jejich auta... HB4 koupíš zhruba o 20kč dráž. Palivový filtr> Na Fábii lovím zpaměti zhruba 150kč na htp... a 450kč na 1,3 Corolu.. Tak mi řekni, když je to takhle se vším... proč????
Baví Vás ty šlupky každé jaro natírat, jezdit malým benzínem, nebo špatným dieselem a hopsat v těch popelnicích? Na to by stačil starej dobrej Favorit ne?
To jsem sice hodně odbočil, omlouvám se, ale tohle téma mě vždycky hodně rozzuří a ať si pak lidi nestěžujou že se maj špatně, když si to dělaj sami!
no nevím moje impreza je 11 let stará a rezatá není nemyslím podvozek ten ti zrezne na každým autě ať je jak ty říkáš prémiový .v dnešní době dělá v servisu kde jakej jarda a opravdu dobrejch servisů je jako šafránu. já už viděl tolik zrezlejch podle tebe prémiovejch vozů např oktavie i fábie (po pár letech) nevím kde nakupuješ díly na japonský auta ale abych ti dal příklad v origo škodovce chtěly za gufero na vačku (oktávka) 700kč!!!??? sehnal sem ho od chlapíka za 45kč nemluvě o ó kroužku za kterej chtěly 350 a nebo za výměnu žárovky ve světle na služebním audi A6 v origo servisu už teď nevím ale nebylo to 50kč (tam si berou 700kč\h) a to že tam ty žárovky praskaly jak na běžícím páse >:D tak já nevím to sou moje zkušenosti ale vím že asijský auta možná nikdy nebudou "prémiový" ale budou sloužit a budou levný vždycky a technikou i výbavou budou stačit na "prémie" a konkrétně o japonských autech ani nemluvě .
Jak si proboha přišel na to že prémiovými vozy myslím Octavii a Fábii? Prémiové vozy jsou MB, Audi a BMW! A ty ceny co jsem dával jako příklad jsou ceny vždy od stejného výrobce, stejné kvality. Pokud nazýváš ty mě nějakým Jardou přečti si koment znovu. Pokud není po 11 letech na s*** shnilá to stojí 10,5 roku zakonzervovaná v garáži ne? :-)
já se v tom nevyznám prvně píšeš že nemůžeš srovnávat prémie(MB,BWM,Audi) s japoncama , a proč ne třeba Infinity , Lexus to jsou japonský prémie , a potom píšeš jak i30 vyjde dráž jak megan , a proč taky vždyť i30 je konkurence golfa těžká konkurence o takový elektronice se renaultu může jen zdát, jízdních vlastnostech nemluvě celkově je to mnohem lepší auto ve všem !!!! tak proč si kupovat hloupého renaulta ??o servisování a dílech renaulta se tady bavit nemusíme jestli děláš v servise tak víš co je to za paskvil takový auto :-) mluvíš tady o podpoře evropy ale asijský auta s mnohdy vyrábí v asii a dováží se sem to něco stojí jejich výroba dle evropský (dementních) kodexů a norem to jsou další šílený náklady na výrobu plus evropský sen o dieselech a přeplňování a další hovadiny který si tady v evropě nechaj automobilky diktovat od bruselu !! pak se nediv proč co kolik stojí . A ne muj japonec 12 let jezdí po evropských silnicích v Čechách je 7 let a nemá jedinej puchejř nebo tečku rezu
Jde zvolit něco jiného než FF (ne, tohle nemá 1.0 tříválec)? Líbí se mi Megane RS a Mini JCW. Naopak Alfu a DS3 bych nepořízoval.
Stejně, když hatchback, tak se mi nejvíc líbí C30.
tento model nie je k dispozicii v CR, na SK pride na 25.182 Euro (cca 630k Kc). kupite si za to 2,0TSI s 195kW (265k). ide mozno o auto, ktore je "stare" 6 rokov, ale z mojho pohladu dobry kauf.
Tak to mas pravdu. Ale ten interier je hroznyyyy :-) Keby mal aspon samosvor, tak ho beriem, lebo ten motor ma genialny. Ale teraz je na SK akcia na Megane, takze vyjde este lacnejsie ako Cupra. Ale na novu Cupru sa tesim, dufam, ze ju VW nezabije ako predoslu
Panečku, tím by dokázala konkurovat aji slušně vybaveným civilním verzím některých hatchbacků. Třeba naftová i30 vyšla tady v testu ještě dráž. Pravda, tyto modely si přímo konkurovat ani nemůžou, ale ostrá trojka proti dieslové i30...no nevím, já bych bral MPS, i když jezdí za dvojnásobek :-)