Podle čeho se určuje "síla" automobilky. Zajímalo by mě to, podle výdělku, velikosti, nebo snad podle státu, ve kterém sídlí?? Honda, ne zrovna malá, ale ani ne dost velká, patří hodně dolů, naopak VW bych pozvedl pořádně vysoko, minimálně k Toyotě.
Podle kvality aut určitě ne, z českého pohledu už vůbec ne... A Kylie, můžeš si odpustit ty MALá a VeLkÁ PíSmEnKa ;-) Podle prestiže by to odpovídalo, ale "síla", jakožto velikost automobilky je úplně jiná :-)
Co tu potiš hovadiny. BMW ma najvačšie zisky. Jeho predaje neustále stúpaju a aj z českého pohledu je či dalej viac vyhladavanou značkou. A Honda svojimi spolahlivimi nezavadnými autami, ktore vyhravaju mnoho ankiet spolahlivosti a kvalitu materialov je určite prestížnejšie ako VW, ktore ide cestou čo najvačšieho šetrenia a malích modelovích rozdielov určite na prestíži nepridava. A uvedom si kvantita nezaručuje uznanie. Vid Huyndaii a Kia. Spolahlivostou su na chvoste materialmi su na chvoste a dokonca patria medzi najškodlivejšie auta na trhu a takto sa niekam umiestnit?
Kylie je jenom taková hloupá slepice, kterou vysloveně baví, když může druhý štvát. Nic víc ze života asi nemá. Takže když jí to sem napíšeš, aby přestala používat velká písmena uprostřed textu, tak jí tím uděláš jenom radost. Komické je, že zrovna ona sama a to, co tady předstírá je ukázkou té nehorší a nejubožejší české malosti. Ale není v tom sama, je jich tady (bohužel) čím dál tím víc a ti kvalitní jsou zde stále méně a méně. Aby si člověk přečetl zajímavý názor nebo postřeh, musí se prohrabávat hnojem podobných hloupoučkých příspěvků.....ještě že ten Patrikův odkaz je hned jako první.
Pak je štěstí že jeho akcie jsou obchodovatelné i třeba ve finančním centru Evropy, ve Frankfurtu. A Apple neztratil 45% ale 0,52 bodu, což je zásadní rozdíl.
Apple měl vrchol kolem 700 dolarů teď je kolem 450 a nedávno se propadl na 380 dolarů,Apple usnul na vavřínech a konkurence už se probudila, do Apple neinvestuju je plno zajímavějších společností na kterých se dá výdělat mnohem víc
Tu vidno že applle bole firma jedneho vizionara Jobsa. Z jeho odchodom už nieje tak inovativny a 5 generacia iPhonu nic zasadneho nepriniesla a to je ten problem oproti konkurencii.
No, mám pocit, že usuzuješ správně. Taky mně to pobavilo a nejen u tohoto konkrétního přispěvovatele. Hoší viděli jednu reportáž v TV a teď se snaží to tady za každou cenu "prodat". Tak to tady ale chodí.....
Nevím o čem tato tabulka má vypovídat a kde tu tabulku tvořily. Ale určitě pro mě není směrodatná k výběru vozu. Takže to je příspěvek pro fanoušky Německých ,vagenů'
aby měly důvod říkat. Moje značka je 4 nejsilnější mezi automobily. Ádo...kde je Škoda,Ferrari,Porsche,Maserati nebo Jaguar a Rolls Royce
Kde su znacky ako ferrari, mazda, volvo, mitsubishi, subaru ... atd ?
vobec to nevypoveda podla mna o kvalite, alebo spolahlivosti ...
inak ten rebricek je naozaj divny, pretoze na 22 mieste je Nokia. a to uz ako na zaklade coho? ze bola na pokraji bankrotu ? alebo tu hodnotu nadobudla z pred 10 rokov ?
.....že je podle tebe k ničemu vypovídá o tobě samém. Když hlupák něčemu nerozumí, tak začne hned vykládat, že to, čemu nerozumí, je k ničemu. Tak si místo nesmyslných příspěvků třeba přečti ten článek znova. Třeba ještě nejsi zcela ztracený případ......
Psát o kvalitě a spolehlivosti v souvislosti s image značky může jenom někdo, kdo sice nic nezná a neví, ale za každou cenu se chce vyjadřovat. Tahat sem Nokii je taky docela úsměvné....