Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německý ministr financí kritizuje VW kvůli odměnám vedení

Německý ministr financí Wolfgang Schäuble kritizoval automobilku Volkswagen kvůli vysokým odměnám vedení v době, kdy se firma potýká s emisním skandálem.
Zpět na článek
1. 5. 2016 19:25
1. 5. 2016 19:57
1. 5. 2016 20:02
1. 5. 2016 20:07
1. 5. 2016 20:43
1. 5. 2016 20:51
1. 5. 2016 21:03
1. 5. 2016 23:46
2. 5. 2016 08:18
2. 5. 2016 16:23
1. 5. 2016 20:02
3. 5. 2016 08:21
1. 5. 2016 18:34
tomu sa hovorí
spupnosť.... asi majú chudáci maličké platy a odmeny potrebujú na darčeky pre vnúčatká.... nech im naparia čo najvyššie pokuty.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2016 18:36
VW nikdy nezklame
Ta miliarda a 3/4 je sice větší prd ale stejně >:D

Já si loni bonus 150 000 000 nedal a to sem v plusu :-)

Odměny za chycení při podvodu a největšim prodělku historie? :no: :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
1. 5. 2016 19:14
Re: VW nikdy nezklame
No, ve skutečnosti myslím skvěle vydělali- nějakou tu miliardu eur. Jen si dali bokem hodně na budoucí pokutu.
Čímž neříkám, že nejsou nenažraní.
1. 5. 2016 19:49
Re: VW nikdy nezklame
Muj nazor na dieselgate znas, Karle. Nicmene... To uz neni nenazranost. To je cire pohrdani...
Avatar - _Karel_
1. 5. 2016 19:55
Re: VW nikdy nezklame
Mě na tom prudí snaha hodit to na pár inženýrů. Co se týče odměn, tak morálním problémem či pohrdáním-chceš-li, budou, až kvůli aféře šáhnou na platy zaměstnanců
(pokud to už neudělali?). Pokud nešáhli, a vydělali- což vydělali, pak- je to soukromá firma, soukromé peníze, co nám do toho.
1. 5. 2016 19:58
Re: VW nikdy nezklame
Nic nam do toho neni... Ale signal je to negativni...
Avatar - _Karel_
1. 5. 2016 20:02
Re: VW nikdy nezklame
Negativním signálem byla už odměna pro Winterkorma. Ten měl jasnou zodpovědnost.
Zajímala by mě loňská výše odměn- pro porovnání.
1. 5. 2016 20:09
Re: VW nikdy nezklame
Po tom nepatram. Meli by se chytit za nos a pochopit, ze jejich jednani smrdi.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2016 08:46
Re: VW nikdy nezklame
Stejný = bonus k platu zhruba 140-150 milionů na hlavu. Muller nový šéf VW, akcionař Dolní Sasko a odbory navrhli snížení o třetinu ale management je poslal v p.del ;-) [odkaz]
Avatar - _Karel_
2. 5. 2016 08:51
Re: VW nikdy nezklame
Loni jim to vycházelo cca 200mil. na hlavu- budget byl větší a dělilo si ho 9 lidí.Takže snížili asi o čtvrtinu.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2016 08:55
Re: VW nikdy nezklame
Zrovna to že jich je o 3 víc je z toho pro tebe to zásadní? ;-)

Takže přes výraznej odpor zaměstnanců, novýho šéfa koncernu Müllera + důležitýho akcionáře Dolní Sasko si dali stejně peněz jako loni = výbornej signál :yes: >:D

Že si nepřidali když je jich víc žejo? :-)
Avatar - _Karel_
2. 5. 2016 09:57
Re: VW nikdy nezklame
Píšu málo jasně, že každý z nich má o čtvrtinu míň? A je to jen konstatování, na tvou nepřesnost, že mají stejně.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2016 10:10
Re: VW nikdy nezklame
Víš že se na to dá koukat i jinak žejo :-)

Ne že se ztotožníš s 9ti nebo nově 12 manažery ale se zbytkem = jen zaměstnanců je 600 tisíc ;-)

Prostě na ty bonusy budeš koukat ne optikou několika vyvolených ale firmy = ty bys asi navrhoval je navýšit? :-)
Avatar - _Karel_
2. 5. 2016 16:28
Re: VW nikdy nezklame
Já: "zajímalo by mě, jaký bonusy byly loni."
Ty: " Stejný = bonus k platu zhruba 140-150 milionů na hlavu."
Já: (našel jsem si to) : "Ne, letos jsou o 1/4 menší- na hlavu"

Kde v tom vidíš něco k diskuzi, polemice? Jak jinak se na to dá koukat? Jak s tím souvisí počet zaměstnanců? Jen jsem zkonstatoval, že mají letos míň. Jestli se pletu a článek co jsem včera našel byl chybnej, tak polemizuj. Ale jinak není o čem- já to nehodnotím, jen píšu, že mají o něco míň a ne stejně, jak jsi chybně psal ty.
Avatar - Ham.
1. 5. 2016 19:25
Schäuble
může jenom pindat, ale do bonusů manažerů je mu velké kulové. Je to čistě věc vlastníků v dozorčí radě, jsou to totiž jejich peníze.
Rozbalit vlákno
22
1. 5. 2016 19:46
Re: Schäuble
Na jednu stranu nelze tvuj komentar rozporovat. Z pragmatickeho hlediska mas pravdu. Na druhou stranu je to ale signal spolecnosti, ze lidsky zivot pravdepodobne nema zadnou cenu.
Problem vidim v tom, ze se kvuli podobnym signalum jednoho dne nase.re luza... Z moralniho hlediska je to minela
1. 5. 2016 19:47
Re: Schäuble
Můžu se zeptat jak je míněno to " lidsky zivot pravdepodobne nema zadnou cenu" ?
1. 5. 2016 19:52
Re: Schäuble
Deklarovali sve vytvory jako zdravejsi, nez ve skutecnosti jsou. Delali si na tom marketing... Lhali. Podvadeli a tvrdili, ze dychame neco jineho, nez ve skutecnosti. To je pohrdani lidskym zdravim a zivotem.
Avatar - _Karel_
1. 5. 2016 19:57
Re: Schäuble
"Deklarovali sve vytvory jako zdravejsi, nez ve skutecnosti jsou" - v USA...
1. 5. 2016 19:59
Re: Schäuble
Ano... I kdyz o tom nekdy pochybuju, i v USA ziji lide
Avatar - _Karel_
1. 5. 2016 20:07
Re: Schäuble
No, když to vezmu do důsledků, tak amíkům ve skutečnosti moc neublížili- myslím, že New York není plný naftových Passatů a Golfů. Evropa je nafťáků plná, a rozdíl mezi Passaty, Mazdami a BMW (reálný rozdíl, ne papírový) asi naše plíce nepoznají. Pokud za nafťáky někomu nadávat, pak musím (bohužel) souhlasit s toptenem- šéfům Evropy.
1. 5. 2016 20:30
Re: Schäuble
Minimalne dali prilezitost ruznym americkym skupinam dehonestovat evropsky automobilovy prumysl... Potazmo Evropu...
Avatar - _Karel_
1. 5. 2016 20:43
Re: Schäuble
A není to nakonec ku prospěchu věci?
Avatar - _Karel_
1. 5. 2016 20:51
Re: Schäuble
Začalo se veřejně ukazovat na trapnost NEDC testů, a více sledovat reálné emise. Šance, že nové metodiky budou lépe odrážet realitu.
1. 5. 2016 20:57
Re: Schäuble
Ppokud to bidou nastavovat titiz urednici a odbornici, nezmeni se zhola nic. Ale uvidime...
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2016 10:04
Re: Schäuble
Přitom by stačilo přejít na stejný pravidla jaký platěj pro autobusy a náklaďáky :-!

Neměřit g na km ale na kilowatthodinu = proto velký těžký trucky v pohodě plněj a osobáků v reálu jen 10%
Avatar - AUDIRS6
1. 5. 2016 23:46
Re: Schäuble
Na prospech veci by bolo, keby sa tu zistilo nieco podobne, ale s tym, ze v realnom svete prekracuju desiatky nasobne limit +/- vsetci, a zacali by sa tu s tym zaoberat - ale tak, ze by zacali urychlene pracovat na real-drive cykluse, dali by za povinnost absolvovat taky cyklus vsetkym a z neho vyvodili dosledky a nastavili limity do buducnosti.
Nie tak, ze idu koli tomu ukrizovat 1 europsky koncern, a na jeho zaklade spochybnovat schopnosti vsetkych nemeckych / europskych automobiliek a tak uprednostnovat svojich domacich vyrobcov a poskytovat im konkurencnu vyhodu... :-!
V Amerike o tom vedeli vraj 4 roky !!!!
Aka nahoda, ze sa tym zacali vaznejsie zaoberat az pred dvoma a vyvrcholilo to az nedavno... :-!
2. 5. 2016 08:18
Re: Schäuble
VW bol v USA dlhodobo neschopný presadiť sa. Predávali tam menej ako Subaru, čo je mini automobilka.
Tak to skúsili na módnej vlne nízkych emisii, lenže diesel je špinavší vždy bol a vždy bude. Preto sa okrem EU kde je nafta daňovo zvýhodnená nepresadili. Okrem VAGu tam nik diesle toľko netlačil a keď prasklo, že diesle nakoniec nie sú ECO, tak už to nabralo rýchly spád.
Uvedomujú si to aj v EU keď napríklad niektoré krajiny výrazne navýšili mýto pre nákladne auta, lebo sa vyčíslili multimiliardové škody na zdravý. Čo mi pride celkom pokritecke, lebo 40 tonový nákladak vypusti emisie ako 5 osobných dieslov a tie su stale zvýhodňované.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2016 12:04
Re: Schäuble
Moc důslednej nejsi = jedna Jetta TDI má emise jako až deset autobusů Euro 6. Kolik jich je jen v USA? 500 tisíc? Krát deset = to už víš sám kolik je to autobusů :-)

A po světě je jich 11 mio = krát deset ;-)

Měřeno ne ve zlý americe ale na ČVUT Praha :-)

Od září se jen tady prodiskutovalo k tématu měření tuny slov a vět = přitom řešení je trapně jednoduchý. Ukončit stávající způsob měření a přejít na ten kterej dávno a bez problémů fugnuje u náklaďáků a autobusů = měřit a uvádět g emisí nikoli na km ale na kWh ;-)
Avatar - _Karel_
2. 5. 2016 16:23
Re: Schäuble
Hele, já fakt nechápu, co furt řešíš. V Americe jich je (vzhledem k velikosti USA, celkovému počtu aut atd.) relativně málo. V našich městech otráví daleko víc lidí než tam. Tečka.
Avatar - Ham.
1. 5. 2016 20:02
Re: Schäuble
Německá lůza se už začíná nas.rávat, svědčí o tom rychlý růst popularity AfD, Pegidy a dalších uskupení. A s platy manažerů VW to nemá zhola nic společného. Naopak to velice úzce souvisí s politikou strkání hlavy do písku, kterou dělá Schäuble se svou kámoškou Angelou. Jeho kecy o bonusech manažerů ve VW jsou jenom kouřová mlha na odvedení pozornosti právě od problémů kolem uprchlické krize a jejich neřešení.
1. 5. 2016 20:07
Re: Schäuble
Ja bych tuhle "komplexnejsi" politickou otazku resit radeji nechtel. Necitim se byt dostatecne erudovany. Ale jsem vydesen.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2016 08:49
Re: Schäuble
Hezká kouřová mlha :yes: >:-[]

Jinakonec viz já 8:46 :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2016 08:47
Re: Schäuble
Viz já dnes 8:46 ;-)
Avatar - praděda7
1. 5. 2016 19:54
Odbory a vlady
Odbory a státní instituce mají silné zastoupení ve vedení VW. A tito paraziti si větev pod sebou nepodřežou... ;-)
Rozbalit vlákno
1
1. 5. 2016 19:55
Re: Odbory a vlady
Spravna poznamka, dedku. Snad bude pochopena v celem rozsahu.
3. 5. 2016 08:21
To je keců
Kdo z vás by si v jejich situaci nechal snížit dobrovolně prémie? Tipnu si ... Nikdo ;-)
Rozbalit vlákno
0