Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
mikinko
5
spupnosť.... asi majú chudáci maličké platy a odmeny potrebujú na darčeky pre vnúčatká.... nech im naparia čo najvyššie pokuty.
Hammunasakra
Ta miliarda a 3/4 je sice větší prd ale stejně >😁
Já si loni bonus 150 000 000 nedal a to sem v plusu 😄
Odměny za chycení při podvodu a největšim prodělku historie? :no: :no:
Já si loni bonus 150 000 000 nedal a to sem v plusu 😄
Odměny za chycení při podvodu a největšim prodělku historie? :no: :no:
No, ve skutečnosti myslím skvěle vydělali- nějakou tu miliardu eur. Jen si dali bokem hodně na budoucí pokutu.
Čímž neříkám, že nejsou nenažraní.
Čímž neříkám, že nejsou nenažraní.
Muj nazor na dieselgate znas, Karle. Nicmene... To uz neni nenazranost. To je cire pohrdani...
Mě na tom prudí snaha hodit to na pár inženýrů. Co se týče odměn, tak morálním problémem či pohrdáním-chceš-li, budou, až kvůli aféře šáhnou na platy zaměstnanců
(pokud to už neudělali?). Pokud nešáhli, a vydělali- což vydělali, pak- je to soukromá firma, soukromé peníze, co nám do toho.
(pokud to už neudělali?). Pokud nešáhli, a vydělali- což vydělali, pak- je to soukromá firma, soukromé peníze, co nám do toho.
Nic nam do toho neni... Ale signal je to negativni...
Negativním signálem byla už odměna pro Winterkorma. Ten měl jasnou zodpovědnost.
Zajímala by mě loňská výše odměn- pro porovnání.
Zajímala by mě loňská výše odměn- pro porovnání.
Stejný = bonus k platu zhruba 140-150 milionů na hlavu. Muller nový šéf VW, akcionař Dolní Sasko a odbory navrhli snížení o třetinu ale management je poslal v p.del 😉 [odkaz]
Loni jim to vycházelo cca 200mil. na hlavu- budget byl větší a dělilo si ho 9 lidí.Takže snížili asi o čtvrtinu.
Zrovna to že jich je o 3 víc je z toho pro tebe to zásadní? 😉
Takže přes výraznej odpor zaměstnanců, novýho šéfa koncernu Müllera + důležitýho akcionáře Dolní Sasko si dali stejně peněz jako loni = výbornej signál :yes: >😁
Že si nepřidali když je jich víc žejo? 😄
Takže přes výraznej odpor zaměstnanců, novýho šéfa koncernu Müllera + důležitýho akcionáře Dolní Sasko si dali stejně peněz jako loni = výbornej signál :yes: >😁
Že si nepřidali když je jich víc žejo? 😄
Píšu málo jasně, že každý z nich má o čtvrtinu míň? A je to jen konstatování, na tvou nepřesnost, že mají stejně.
Víš že se na to dá koukat i jinak žejo 😄
Ne že se ztotožníš s 9ti nebo nově 12 manažery ale se zbytkem = jen zaměstnanců je 600 tisíc 😉
Prostě na ty bonusy budeš koukat ne optikou několika vyvolených ale firmy = ty bys asi navrhoval je navýšit? 😄
Ne že se ztotožníš s 9ti nebo nově 12 manažery ale se zbytkem = jen zaměstnanců je 600 tisíc 😉
Prostě na ty bonusy budeš koukat ne optikou několika vyvolených ale firmy = ty bys asi navrhoval je navýšit? 😄
Já: "zajímalo by mě, jaký bonusy byly loni."
Ty: " Stejný = bonus k platu zhruba 140-150 milionů na hlavu."
Já: (našel jsem si to) : "Ne, letos jsou o 1/4 menší- na hlavu"
Kde v tom vidíš něco k diskuzi, polemice? Jak jinak se na to dá koukat? Jak s tím souvisí počet zaměstnanců? Jen jsem zkonstatoval, že mají letos míň. Jestli se pletu a článek co jsem včera našel byl chybnej, tak polemizuj. Ale jinak není o čem- já to nehodnotím, jen píšu, že mají o něco míň a ne stejně, jak jsi chybně psal ty.
Ty: " Stejný = bonus k platu zhruba 140-150 milionů na hlavu."
Já: (našel jsem si to) : "Ne, letos jsou o 1/4 menší- na hlavu"
Kde v tom vidíš něco k diskuzi, polemice? Jak jinak se na to dá koukat? Jak s tím souvisí počet zaměstnanců? Jen jsem zkonstatoval, že mají letos míň. Jestli se pletu a článek co jsem včera našel byl chybnej, tak polemizuj. Ale jinak není o čem- já to nehodnotím, jen píšu, že mají o něco míň a ne stejně, jak jsi chybně psal ty.
Ham.
může jenom pindat, ale do bonusů manažerů je mu velké kulové. Je to čistě věc vlastníků v dozorčí radě, jsou to totiž jejich peníze.
Na jednu stranu nelze tvuj komentar rozporovat. Z pragmatickeho hlediska mas pravdu. Na druhou stranu je to ale signal spolecnosti, ze lidsky zivot pravdepodobne nema zadnou cenu.
Problem vidim v tom, ze se kvuli podobnym signalum jednoho dne nase.re luza... Z moralniho hlediska je to minela
Problem vidim v tom, ze se kvuli podobnym signalum jednoho dne nase.re luza... Z moralniho hlediska je to minela
Můžu se zeptat jak je míněno to " lidsky zivot pravdepodobne nema zadnou cenu" ?
Deklarovali sve vytvory jako zdravejsi, nez ve skutecnosti jsou. Delali si na tom marketing... Lhali. Podvadeli a tvrdili, ze dychame neco jineho, nez ve skutecnosti. To je pohrdani lidskym zdravim a zivotem.
"Deklarovali sve vytvory jako zdravejsi, nez ve skutecnosti jsou" - v USA...
Ano... I kdyz o tom nekdy pochybuju, i v USA ziji lide
No, když to vezmu do důsledků, tak amíkům ve skutečnosti moc neublížili- myslím, že New York není plný naftových Passatů a Golfů. Evropa je nafťáků plná, a rozdíl mezi Passaty, Mazdami a BMW (reálný rozdíl, ne papírový) asi naše plíce nepoznají. Pokud za nafťáky někomu nadávat, pak musím (bohužel) souhlasit s toptenem- šéfům Evropy.
Minimalne dali prilezitost ruznym americkym skupinam dehonestovat evropsky automobilovy prumysl... Potazmo Evropu...
A není to nakonec ku prospěchu věci?
Co ja vim...
Začalo se veřejně ukazovat na trapnost NEDC testů, a více sledovat reálné emise. Šance, že nové metodiky budou lépe odrážet realitu.
Ppokud to bidou nastavovat titiz urednici a odbornici, nezmeni se zhola nic. Ale uvidime...
Na prospech veci by bolo, keby sa tu zistilo nieco podobne, ale s tym, ze v realnom svete prekracuju desiatky nasobne limit +/- vsetci, a zacali by sa tu s tym zaoberat - ale tak, ze by zacali urychlene pracovat na real-drive cykluse, dali by za povinnost absolvovat taky cyklus vsetkym a z neho vyvodili dosledky a nastavili limity do buducnosti.
Nie tak, ze idu koli tomu ukrizovat 1 europsky koncern, a na jeho zaklade spochybnovat schopnosti vsetkych nemeckych / europskych automobiliek a tak uprednostnovat svojich domacich vyrobcov a poskytovat im konkurencnu vyhodu... :-!
V Amerike o tom vedeli vraj 4 roky !!!!
Aka nahoda, ze sa tym zacali vaznejsie zaoberat az pred dvoma a vyvrcholilo to az nedavno... :-!
Nie tak, ze idu koli tomu ukrizovat 1 europsky koncern, a na jeho zaklade spochybnovat schopnosti vsetkych nemeckych / europskych automobiliek a tak uprednostnovat svojich domacich vyrobcov a poskytovat im konkurencnu vyhodu... :-!
V Amerike o tom vedeli vraj 4 roky !!!!
Aka nahoda, ze sa tym zacali vaznejsie zaoberat az pred dvoma a vyvrcholilo to az nedavno... :-!
VW bol v USA dlhodobo neschopný presadiť sa. Predávali tam menej ako Subaru, čo je mini automobilka.
Tak to skúsili na módnej vlne nízkych emisii, lenže diesel je špinavší vždy bol a vždy bude. Preto sa okrem EU kde je nafta daňovo zvýhodnená nepresadili. Okrem VAGu tam nik diesle toľko netlačil a keď prasklo, že diesle nakoniec nie sú ECO, tak už to nabralo rýchly spád.
Uvedomujú si to aj v EU keď napríklad niektoré krajiny výrazne navýšili mýto pre nákladne auta, lebo sa vyčíslili multimiliardové škody na zdravý. Čo mi pride celkom pokritecke, lebo 40 tonový nákladak vypusti emisie ako 5 osobných dieslov a tie su stale zvýhodňované.
Tak to skúsili na módnej vlne nízkych emisii, lenže diesel je špinavší vždy bol a vždy bude. Preto sa okrem EU kde je nafta daňovo zvýhodnená nepresadili. Okrem VAGu tam nik diesle toľko netlačil a keď prasklo, že diesle nakoniec nie sú ECO, tak už to nabralo rýchly spád.
Uvedomujú si to aj v EU keď napríklad niektoré krajiny výrazne navýšili mýto pre nákladne auta, lebo sa vyčíslili multimiliardové škody na zdravý. Čo mi pride celkom pokritecke, lebo 40 tonový nákladak vypusti emisie ako 5 osobných dieslov a tie su stale zvýhodňované.
Moc důslednej nejsi = jedna Jetta TDI má emise jako až deset autobusů Euro 6. Kolik jich je jen v USA? 500 tisíc? Krát deset = to už víš sám kolik je to autobusů 😄
A po světě je jich 11 mio = krát deset 😉
Měřeno ne ve zlý americe ale na ČVUT Praha 😄
Od září se jen tady prodiskutovalo k tématu měření tuny slov a vět = přitom řešení je trapně jednoduchý. Ukončit stávající způsob měření a přejít na ten kterej dávno a bez problémů fugnuje u náklaďáků a autobusů = měřit a uvádět g emisí nikoli na km ale na kWh 😉
A po světě je jich 11 mio = krát deset 😉
Měřeno ne ve zlý americe ale na ČVUT Praha 😄
Od září se jen tady prodiskutovalo k tématu měření tuny slov a vět = přitom řešení je trapně jednoduchý. Ukončit stávající způsob měření a přejít na ten kterej dávno a bez problémů fugnuje u náklaďáků a autobusů = měřit a uvádět g emisí nikoli na km ale na kWh 😉
Hele, já fakt nechápu, co furt řešíš. V Americe jich je (vzhledem k velikosti USA, celkovému počtu aut atd.) relativně málo. V našich městech otráví daleko víc lidí než tam. Tečka.
Německá lůza se už začíná nas.rávat, svědčí o tom rychlý růst popularity AfD, Pegidy a dalších uskupení. A s platy manažerů VW to nemá zhola nic společného. Naopak to velice úzce souvisí s politikou strkání hlavy do písku, kterou dělá Schäuble se svou kámoškou Angelou. Jeho kecy o bonusech manažerů ve VW jsou jenom kouřová mlha na odvedení pozornosti právě od problémů kolem uprchlické krize a jejich neřešení.
praděda7
Odbory a státní instituce mají silné zastoupení ve vedení VW. A tito paraziti si větev pod sebou nepodřežou... 😉