V článku opět chybí technické informace nutné pro srovnání, tak je doplním:
Původní Stratos:
2.4 litru, 980 kg pohotovostní hmotnost, 193-560 (s turbem) koní podle verze
Nový Stratos:
4.3 litru, 1242 kg suchá hmotnost, 532 koní
Asi by bylo prospěšnější vyrábět přesnou repliku původního Stratosu, to byla bestie postavená jen kvůli rallye. Malý vnitřek, hluk, nepohodlí, žádná elektronika suplující schopnosti řidiče a čistý adrenalin. Chyba v řízení často znamenala výlet mimo silnici.
Nový Stratos byl postaven jako pozérské auto pro bohaté, "prostorově náročnější" řidiče, kteří by se do původního Stratosu stěží vměstnali. Jsou zde všichni běžní elektroničtí pomocníci, kteří budou řídit auto místo majitele když se jim bude zdát že už si moc dovoluje.
Auto je to hezké, ale dal bych před ním přednost starému orezlému Nissanu 300ZX s 2 turby nebo třeba K1 Attack, s těmi se zaručeně zažije víc zábavy ;-)