Okolo modelu GT-R je poslední měsíc opravdu rušno. Jedna zaručená zpráva střídala druhou, internet se hemžil neoficiálními fotografiemi a tak nezbývalo než čekat na tokijský autosalon, jak to tedy doopravdy bude.
takze nebudem nic moc pisat.. myslim ze v predchadzajucom clanku o GT-R a popisalo az az takze len dodam ze je to skvele auto a nech si kazdy vravi co chce... len dufam ze o par rokov budem aj ja jednym z majitelov :-)
dokonale auto !!!
no konečně... je paráda, když se podaří ukázat tady těm němcofilům, co je to sportovní auto. pokud se technický data potvrdí v reálu, tak ty údajný technický zázraky od němců se můžou jít bodnout. Je dobře, že SVĚT není jenom Evropa. Pokud se dostane do čr, už vidím, jak blbečkové v octávii rs ( nebo ještě lépe fábii rs) nebo nějakým " nadupaným" "vočipovaným" TDI od VW Audi ho budou na dálnici vyblikávat, aby jako uhnul, nisán posranej.. :-)
lol japonci jsou sportovnimi auty tak daleko jak toyota a honda v f1 od ferrari a mclareneu :-) pred rokem vyfotili sefa nissanu v porsche co japonce dost urazilo, nejhorsi bylo ze prihlasene to auto bylo na firmu nissan. v garazich to asi cele rozmontovali a potom kopirovalo co se da :-)
zvlastni ze vlastni manageri a prominenti nejezdi v tech jejich haraburdach.
Audi quattro z r. 1982 melo zrychleni na 100 za 2,8s.
elce pelce,láry fáry,kecy prdy beďary....ty joudo vždyť autosport není jen f1.kdyby dnes měla ta tvoje po.raná audi kat a splňovala euro5 tak bude leda v pr.eli >:-[] .toto je supr vozidlo a řidiči r8 budou znát jen ty zmenčující se zadní lampy >:D
Ale jo, 0-100 bude ta za 3.6 (vetsinou se pridava 0.1s k americkymu ekvivalentu zrychleni 0-96), kdyz si vezmes ze ten odpor vzduchu je opravdu dobrej, tak pak podle me hraje roli samozrejme krome vykonu kombinace turbomotoru s jednim z nejlepsich pohonu 4x4. On tocivej moment je fakt velkej a hlavne vrchol pres celkem siroky spektrum otacek, a ten inteligentni pohon 4x4 to dokaze skvele prenest hned od zacatku na silnici takze tam nebude elektronika snizovat vykon aby se to ciste rozjelo jako u podobne silnych zadokolek...
No a jeste hraje asi roli ta moderni dvojspojkova prevodovka. I u VW aut (fuj, zminovat se tady o VW :)) pridava DSG 0.2s oproti manualu... Takze Porsche Turbo ma pri stejnym vykonu zrychleni za 3.9, tak verim ze treba i kvuli tem duvodum co me vyse napadli muze byt GTR o 0.3s rychlejsi.
Kardanka tam je jen jedna. Takze jestli to mam inteligentni pohon 4x4 tak to musi mit dve prevodovky a by to melo inteligentne o jednu prevodovkku vetsi hmotnost. Transaxle se nikdy nedela 4x4. Vy ste ale odbornici >:D
Kounkni se pořádně na fotku č. 44 - za tim jednim kardanem, je další, dokonce je tam vidět i kardanový ložisko. A tohle neni stejnej transaxle system, třeba jako u Maserati, kde je motor spojenej na pevno s převodovkou u zadní nápravy. A ještě něco tohle GT_R má podobnej system 4x4 jako předchozí model tj je napevno pohon zadních kol a kněmu se připojuje pohon předních kol, něco jako xdrive u BMW, ty odborníku ;-)
Je mi lito ale vstupu kardanky do prevodovkovy skrine je videt videt jen jedna tyc. Nevim odkud bys chtel vyhrabat tu druhou. Neco, co tam vypada i jako kardanovy lozisko tam je. Ale je to pripojeny ke kardance, kera vede od motoru k prevodovce. Neboj xdrive od BMW mam dobre prostudovanej, ale tam kardanovy lozisko az kardanky ktera uz de z prevodovky do diferencialu. Takze uz to je zprevodovany. Coz tady neni. ;-)
Je to na oficiálních japonských dtránkách, je tam rengenovej snímek ze shora, jeden kardan vede od motoru k převodovce přesně u prostřed mezo výfukama, a ta druhá vystupuje z pravý části převodovky vedle pravý roury výfukuk přední rozvodovce :-) Jinak ten X drive jsem u vedl jenom pro přectavu jak podobně tenhle system u Nissanu funguje tj zadní náhon na pevno a kněmu je připojenej za určitých podmínek i přední náhon ;-)
JO? Tak to me teda prosimte ten odkaz posli. Mj. u xDrivu neni zadna spojka Haldex, kera by pri potrebe pripojovala predni napravu. XDrive ma trvaly pohon vsech kol. Jako treba Honda Pilot. Akorat ma promenny prerozdelovani sily mezi predni a zadni napravu. ;-)
Já neřek jak přesně funguje, jen že u xdrive je napevno zadní náhon, a přední se plynule odpojuje přes více lamelovou spoujku(neni tam diferenciál), a při určitých podmínek se může odpojit ůplně(např. při parkování, prudká zatáčka, atd.). Jo a ten pohon GT-R se myslim už vyřešil... ;-):no:
tak tak....som priaznivec BMW a potom Hondy/koli tomu zvuku, motoru,podvozku a radosti z jazdy.../ a napr vw o dačom takom može iba snivaŤ:)ale nissan skyline GT-R je ikona rovnako ako supra alebo ns-x a R8 má pokial viem trošku iný a na p. motor....8 valcov vacsi objem menši výkon :-)
To ses teda dobrej borec porovnavat turbama narvenej motor s krasnym atmosfericky M3. Tech sedesat koni navic neni nic na chlubeni, kdyz to ma dve turba. Nemci sou nejlepsi :yes::yes::yes:
Suhlasim s tebou, však ja ich ani neporovnavam. prečitaj si prispevok o jeden vyššie, tam nejaky borec porovnava biturbo z nissana s audi R8, že je na p., 8 valcov vačši objem menši vykon . to že porovnava biturbo s atmosferou mu nevadi. tu M3 som spomenul, lebo ma objemovo aj vykonovo podobny motor ako R8. ;-)
najprv si precitaj diskusiu... niekto tu spomína R8 /8 valec proti 6 valcu/....že keby do nej dali turbo a pod...tak by bolo rovnako rýchle....ja nevravim o M3 to je velmi vydarene auto /takže to tu nepchaj...oni postavili cele auto nove..tam je to takmer o dokonalosti-moj nazor..a nie ako R8 zobrali motor z RS 4 obostavali to na štýl lambo..../ a že som odbornik ??ja sa tak necitim. to je iba moj nazor čo prezentujem...ty trapko:)
trapko si ty, ked pises ze R8 ma na p. motor, chumaj.
ten nissan je 6 valec, ale 3,8 L biturbo, ako sa to da porovnavat s 4,2L atmosferou? porovnatelne by to bolo ako tiez turbo alebo biturbo. ty trapko
legenda z minulosti těžká jak limuzína a s podobnou výbavou.
no nevím, mě přijde, že GT-R nějak vyměklo. R33 a R34 jsou naprostý legendy, jedny z nej aut vůbec, ultimativní okruhový náčiní. ale tahle bestie má 1.740 kg, můžete si do něj objednat prémiový audio a navigaci... no je to prostě styl 911 turbo - fanstický pohon všech kol, silný bi-turbo motor, luxusní výbava a vysoká váha :-( určitě pojede neskutečně, ale podle mě mají být skutečný sportovní auta především lehký - důvodů je přece spousta (viz GT3 nebo Scuderia apod.). Ale už se těším, až ho někde potkám na okruhu, bude to určitě velký peklo :-)
Re: legenda z minulosti těžká jak limuzína a s podobnou výba
No,toto už asi nebude ryzí sporťák,když má skoro dvě tuny a přepychově vybavený interiér..nevím k čemu je komu 30GB harddisk v nekompromisním sporťáku,nejspíš tak trochu snobárna..Auto je to krásné,design je udělaný dokonale na efekt,aby si každý sedl na zadek a aby si měli kluci co lepit nad postýlky a kamioňáci do svých Liazek..Ale osobně bych spíš bral onü zmiňovanou 911... :-)
NISSAN GT-R je mnohem lepší než Porsche, jenom Porsche je za
Je to tak. Ale dnes se objevil docela rozsáhlej článek taky na www.auto.sk. Mrknete jestli Vás to auto zaujalo: www.auto.sk/clanok8725.htm:-) Cist se oplati
úžasný a erudovaný názor vědce hodný tebe >:-[] názor,že je to super kára nemusíš zastávat ,můžeš s tím nesouhlasit,můžeš i nadávat ,ale to je tak vše co proti tomu můžeš dělat :-)