Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tokio živě: Nissan GT-R - konečně oficiální informace, fotografie a video (další foto z Tokia)

Okolo modelu GT-R je poslední měsíc opravdu rušno. Jedna zaručená zpráva střídala druhou, internet se hemžil neoficiálními fotografiemi a tak nezbývalo než čekat na tokijský autosalon, jak to tedy doopravdy bude.
Zpět na článek
24. 10. 2007 16:15
24. 10. 2007 16:38
neregistrovaný "Andresoid"
25. 10. 2007 19:37
24. 10. 2007 16:18
neregistrovaný "epsyn"
24. 10. 2007 16:20
neregistrovaný "grolman"
24. 10. 2007 17:11
neregistrovaný "Maadaf"
24. 10. 2007 16:52
24. 10. 2007 17:09
anonym
24. 10. 2007 17:28
neregistrovaný "spqr"
24. 10. 2007 18:13
neregistrovaný "........."
24. 10. 2007 19:37
anonym
24. 10. 2007 20:22
anonym
24. 10. 2007 23:09
neregistrovaný "skl."
25. 10. 2007 15:10
neregistrovaný "wlken"
24. 10. 2007 17:34
anonym
24. 10. 2007 18:53
neregistrovaný "JayJay1"
24. 10. 2007 19:12
neregistrovaný "JayJay1"
24. 10. 2007 19:42
anonym
24. 10. 2007 19:48
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 20:27
anonym
24. 10. 2007 20:32
anonym
24. 10. 2007 23:14
neregistrovaný "skl."
25. 10. 2007 15:52
25. 10. 2007 17:22
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 19:48
anonym
25. 10. 2007 22:36
neregistrovaný "JayJay1"
26. 10. 2007 22:35
anonym
25. 10. 2007 19:50
25. 10. 2007 20:04
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 20:17
25. 10. 2007 20:39
neregistrovaný "Varlos"
26. 10. 2007 10:10
25. 10. 2007 20:44
25. 10. 2007 20:49
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 21:38
neregistrovaný "JayJay1"
25. 10. 2007 21:40
neregistrovaný "JayJay1"
26. 10. 2007 22:51
neregistrovaný "Varlos"
24. 10. 2007 18:33
neregistrovaný "UK"
24. 10. 2007 18:50
neregistrovaný "hombre_71"
24. 10. 2007 19:49
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 19:08
neregistrovaný "sad"
24. 10. 2007 19:47
neregistrovaný "_turbo"
24. 10. 2007 21:40
neregistrovaný "MatoGTR"
24. 10. 2007 20:35
neregistrovaný "bmwn.1"
24. 10. 2007 20:53
anonym
25. 10. 2007 17:18
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 20:01
anonym
25. 10. 2007 20:42
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 20:54
anonym
24. 10. 2007 21:32
neregistrovaný "bmwn.1"
24. 10. 2007 21:58
anonym
25. 10. 2007 00:32
neregistrovaný "Spyker"
25. 10. 2007 08:26
anonym
25. 10. 2007 09:13
neregistrovaný "twilite911"
25. 10. 2007 12:51
anonym
26. 10. 2007 15:24
anonym
25. 10. 2007 17:02
neregistrovaný "Oliver"
26. 10. 2007 08:43
anonym
26. 10. 2007 15:23
anonym
26. 10. 2007 15:03
anonym
Avatar - VDC
24. 10. 2007 16:15
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Andresoid"
24. 10. 2007 16:38
Re: hm
Naopak, mě přijde neskutečně krásné. A ty vychytávčičky na obrazovce...paráda.V Nissanu to trefili. :yes:
25. 10. 2007 19:37
Re: hm
myslim, ze stary Skyline je hezci, teda.. :-!
neregistrovaný "epsyn"
24. 10. 2007 16:18
Nekdy ve vzdalene budoucnosti
Nádherný auto, snad si ho tak za 10 let budu moct koupit.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "grolman"
24. 10. 2007 16:20
1740kg
Hezka, ale na muj vkus trosku tezka potvurka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Maadaf"
24. 10. 2007 17:11
Re: 1740kg
Ani predchudce nebyl zadna lehka vaha, R34 vazi 1666 kg.
24. 10. 2007 16:52
skyline alebo GT-R
takze nebudem nic moc pisat.. myslim ze v predchadzajucom clanku o GT-R a popisalo az az takze len dodam ze je to skvele auto a nech si kazdy vravi co chce... len dufam ze o par rokov budem aj ja jednym z majitelov :-)
dokonale auto !!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 10. 2007 17:09
:-!
:-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spqr"
24. 10. 2007 17:28
kladivo jak má být
no konečně... je paráda, když se podaří ukázat tady těm němcofilům, co je to sportovní auto. pokud se technický data potvrdí v reálu, tak ty údajný technický zázraky od němců se můžou jít bodnout. Je dobře, že SVĚT není jenom Evropa. Pokud se dostane do čr, už vidím, jak blbečkové v octávii rs ( nebo ještě lépe fábii rs) nebo nějakým " nadupaným" "vočipovaným" TDI od VW Audi ho budou na dálnici vyblikávat, aby jako uhnul, nisán posranej.. :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "........."
24. 10. 2007 18:13
Re: kladivo jak má být
lol japonci jsou sportovnimi auty tak daleko jak toyota a honda v f1 od ferrari a mclareneu :-) pred rokem vyfotili sefa nissanu v porsche co japonce dost urazilo, nejhorsi bylo ze prihlasene to auto bylo na firmu nissan. v garazich to asi cele rozmontovali a potom kopirovalo co se da :-)
zvlastni ze vlastni manageri a prominenti nejezdi v tech jejich haraburdach.
Audi quattro z r. 1982 melo zrychleni na 100 za 2,8s.
anonym
24. 10. 2007 19:37
Re: kladivo jak má být
elce pelce,láry fáry,kecy prdy beďary....ty joudo vždyť autosport není jen f1.kdyby dnes měla ta tvoje po.raná audi kat a splňovala euro5 tak bude leda v pr.eli >:-[] .toto je supr vozidlo a řidiči r8 budou znát jen ty zmenčující se zadní lampy >:D
anonym
24. 10. 2007 20:22
Re: kladivo jak má být
keby bola R8 biturbo jak tento nissan, bola by rovnako rychla ;-)
neregistrovaný "skl."
24. 10. 2007 23:09
Re: kladivo jak má být
Ake seriove audi malo zrychlenie 2.8s prosim ta? Mal si vcera vecer vlhke sny?? 8-s
neregistrovaný "wlken"
25. 10. 2007 15:10
Re: kladivo jak má být
zřejmě myslel to přemotorované rallye hovado skupiny B s hooodně lehkým převodem,tomu by se pak dalo i věřit.. :-!
anonym
24. 10. 2007 17:34
zrychleni
nejak neverim tomu zrychleni, 1740kg, 480koní, 590NM, cx 0.27 a 20" kola udelaji o-100 za 3.5s?
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "JayJay1"
24. 10. 2007 18:53
Re: zrychleni
Ale jo, 0-100 bude ta za 3.6 (vetsinou se pridava 0.1s k americkymu ekvivalentu zrychleni 0-96), kdyz si vezmes ze ten odpor vzduchu je opravdu dobrej, tak pak podle me hraje roli samozrejme krome vykonu kombinace turbomotoru s jednim z nejlepsich pohonu 4x4. On tocivej moment je fakt velkej a hlavne vrchol pres celkem siroky spektrum otacek, a ten inteligentni pohon 4x4 to dokaze skvele prenest hned od zacatku na silnici takze tam nebude elektronika snizovat vykon aby se to ciste rozjelo jako u podobne silnych zadokolek...
neregistrovaný "JayJay1"
24. 10. 2007 19:12
Re: zrychleni
No a jeste hraje asi roli ta moderni dvojspojkova prevodovka. I u VW aut (fuj, zminovat se tady o VW :)) pridava DSG 0.2s oproti manualu... Takze Porsche Turbo ma pri stejnym vykonu zrychleni za 3.9, tak verim ze treba i kvuli tem duvodum co me vyse napadli muze byt GTR o 0.3s rychlejsi.
anonym
24. 10. 2007 19:42
Re: zrychleni
na autoexpress.co.uk psali,že na severní smyčce má o 2 vteřiny lepší čas než 997 gt 2
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 19:48
Re: zrychleni
to je síla :yes:
anonym
24. 10. 2007 20:27
Re: zrychleni
ako to može byt 4x4, ked prevodovka je vzadu (transaxle) ???
alebo to ma dve prevodovky? >:D
anonym
24. 10. 2007 20:32
Re: zrychleni
a ešte k tomu inteligentny pohon 4x4, to je teda inteligent >:D
neregistrovaný "skl."
24. 10. 2007 23:14
Re: zrychleni
JE to stvorkolka a basta.
Avatar - 125S
25. 10. 2007 15:52
Re: zrychleni
Na tom rengenovým snímku jsem zahlíd, dva kardany ;-)
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 17:22
Re: zrychleni
Kardanka tam je jen jedna. Takze jestli to mam inteligentni pohon 4x4 tak to musi mit dve prevodovky a by to melo inteligentne o jednu prevodovkku vetsi hmotnost. Transaxle se nikdy nedela 4x4. Vy ste ale odbornici >:D
anonym
25. 10. 2007 19:48
Re: zrychleni
konečne niekto, kto sa tomu aj rozumie, a netrepe blbosti jak niektorý jedinci! :yes:
neregistrovaný "JayJay1"
25. 10. 2007 22:36
Re: zrychleni
No ono se nakonec ukazalo ze blb ses ty... :no:
anonym
26. 10. 2007 22:35
Re: zrychleni
Cau blbe, neveril som tomu, že je to 4 kolka, lebo takuto netradičnu koncepciu použiva malokto. Aspon viem, preco ma 1740 kg.
Avatar - 125S
25. 10. 2007 19:50
Re: zrychleni
Kounkni se pořádně na fotku č. 44 - za tim jednim kardanem, je další, dokonce je tam vidět i kardanový ložisko. A tohle neni stejnej transaxle system, třeba jako u Maserati, kde je motor spojenej na pevno s převodovkou u zadní nápravy. A ještě něco tohle GT_R má podobnej system 4x4 jako předchozí model tj je napevno pohon zadních kol a kněmu se připojuje pohon předních kol, něco jako xdrive u BMW, ty odborníku ;-)
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 20:04
Re: zrychleni
Je mi lito ale vstupu kardanky do prevodovkovy skrine je videt videt jen jedna tyc. Nevim odkud bys chtel vyhrabat tu druhou. Neco, co tam vypada i jako kardanovy lozisko tam je. Ale je to pripojeny ke kardance, kera vede od motoru k prevodovce. Neboj xdrive od BMW mam dobre prostudovanej, ale tam kardanovy lozisko az kardanky ktera uz de z prevodovky do diferencialu. Takze uz to je zprevodovany. Coz tady neni. ;-)
Avatar - 125S
25. 10. 2007 20:17
Re: zrychleni
Je to na oficiálních japonských dtránkách, je tam rengenovej snímek ze shora, jeden kardan vede od motoru k převodovce přesně u prostřed mezo výfukama, a ta druhá vystupuje z pravý části převodovky vedle pravý roury výfukuk přední rozvodovce :-) Jinak ten X drive jsem u vedl jenom pro přectavu jak podobně tenhle system u Nissanu funguje tj zadní náhon na pevno a kněmu je připojenej za určitých podmínek i přední náhon ;-)
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 20:39
Re: zrychleni
JO? Tak to me teda prosimte ten odkaz posli. Mj. u xDrivu neni zadna spojka Haldex, kera by pri potrebe pripojovala predni napravu. XDrive ma trvaly pohon vsech kol. Jako treba Honda Pilot. Akorat ma promenny prerozdelovani sily mezi predni a zadni napravu. ;-)
Avatar - 125S
26. 10. 2007 10:10
Re: zrychleni
Já neřek jak přesně funguje, jen že u xdrive je napevno zadní náhon, a přední se plynule odpojuje přes více lamelovou spoujku(neni tam diferenciál), a při určitých podmínek se může odpojit ůplně(např. při parkování, prudká zatáčka, atd.). Jo a ten pohon GT-R se myslim už vyřešil... ;-) :no:
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 20:49
Re: zrychleni
Uz to vidim, sry
neregistrovaný "JayJay1"
25. 10. 2007 21:38
Re: zrychleni
Ale hlavne zes musel ty inteligente na me machrovat...ale v pohode, takovejch internetovejch sebeuspokojovacu jako jsi ty znam vic :no:
neregistrovaný "JayJay1"
25. 10. 2007 21:40
Re: zrychleni
Ted se divam ze ten "anonym" co ne me reagoval ma jinou IP; jestli to nejsi ty tak sry ja...
neregistrovaný "Varlos"
26. 10. 2007 22:51
Re: zrychleni
Este zes musel nadavat do internetovejch sebeuspokojovacu. Ani si neumis precist IP adresu... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "UK"
24. 10. 2007 18:33
Auto pre chlapov
Nie je to auto pre sracov tak nech tu taky ani nepisu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hombre_71"
24. 10. 2007 18:50
IKONA
..co víc dodat ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 19:49
Re: IKONA
tohle auto miluji
neregistrovaný "sad"
24. 10. 2007 19:08
juu
Když jsem viděl novej Skyline, bál jsem se. Když jsem se dozvěděl že GT-R bude vypadat jinak, bál jsem se míň. Když jsem ho uviděl, CHCI HO
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "_turbo"
24. 10. 2007 19:47
mam rad BMW, M-B jsou nadherny, otocim se za kazdou A8kou ..
...Nissan GT-R je proste Nissan GT-R
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MatoGTR"
24. 10. 2007 21:40
Re: mam rad BMW, M-B jsou nadherny, otocim se za kazdou A8ko
vystihol si to neskutocne :-! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "bmwn.1"
24. 10. 2007 20:35
Auto pre chlapov
tak tak....som priaznivec BMW a potom Hondy/koli tomu zvuku, motoru,podvozku a radosti z jazdy.../ a napr vw o dačom takom može iba snivaŤ:)ale nissan skyline GT-R je ikona rovnako ako supra alebo ns-x a R8 má pokial viem trošku iný a na p. motor....8 valcov vacsi objem menši výkon :-)
Rozbalit vlákno
5
anonym
24. 10. 2007 20:53
Re: Auto pre chlapov
tak potom aj M3 ma na p. motor? tiez ma 8 valcov a 420 koni >:D odbornik na pohladanie !
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 17:18
Re: Auto pre chlapov
To ses teda dobrej borec porovnavat turbama narvenej motor s krasnym atmosfericky M3. Tech sedesat koni navic neni nic na chlubeni, kdyz to ma dve turba. Nemci sou nejlepsi :yes: :yes: :yes:
anonym
25. 10. 2007 20:01
Re: Auto pre chlapov
Suhlasim s tebou, však ja ich ani neporovnavam. prečitaj si prispevok o jeden vyššie, tam nejaky borec porovnava biturbo z nissana s audi R8, že je na p., 8 valcov vačši objem menši vykon . to že porovnava biturbo s atmosferou mu nevadi. tu M3 som spomenul, lebo ma objemovo aj vykonovo podobny motor ako R8. ;-)
neregistrovaný "Varlos"
25. 10. 2007 20:42
Re: Auto pre chlapov
Sorry, sem chtel odpovedet tomu nad tebou.
anonym
25. 10. 2007 20:54
Re: Auto pre chlapov
ok ;-)
neregistrovaný "bmwn.1"
24. 10. 2007 21:32
Auto pre chlapov
najprv si precitaj diskusiu... niekto tu spomína R8 /8 valec proti 6 valcu/....že keby do nej dali turbo a pod...tak by bolo rovnako rýchle....ja nevravim o M3 to je velmi vydarene auto /takže to tu nepchaj...oni postavili cele auto nove..tam je to takmer o dokonalosti-moj nazor..a nie ako R8 zobrali motor z RS 4 obostavali to na štýl lambo..../ a že som odbornik ??ja sa tak necitim. to je iba moj nazor čo prezentujem...ty trapko:)
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 10. 2007 21:58
Re: Auto pre chlapov
trapko si ty, ked pises ze R8 ma na p. motor, chumaj.
ten nissan je 6 valec, ale 3,8 L biturbo, ako sa to da porovnavat s 4,2L atmosferou? porovnatelne by to bolo ako tiez turbo alebo biturbo. ty trapko
neregistrovaný "Spyker"
25. 10. 2007 00:32
Zadni naprava
Ma to aktivni zadni napravu... proste, ze se otaci proti prednim kolum... kua, nwm jak to rict jinak, nez takto amatersky..sry
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 10. 2007 08:26
končím s Germány
Bye-bye, Audi,bye-bye ...!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "twilite911"
25. 10. 2007 09:13
legenda z minulosti těžká jak limuzína a s podobnou výbavou.
no nevím, mě přijde, že GT-R nějak vyměklo. R33 a R34 jsou naprostý legendy, jedny z nej aut vůbec, ultimativní okruhový náčiní. ale tahle bestie má 1.740 kg, můžete si do něj objednat prémiový audio a navigaci... no je to prostě styl 911 turbo - fanstický pohon všech kol, silný bi-turbo motor, luxusní výbava a vysoká váha :-( určitě pojede neskutečně, ale podle mě mají být skutečný sportovní auta především lehký - důvodů je přece spousta (viz GT3 nebo Scuderia apod.). Ale už se těším, až ho někde potkám na okruhu, bude to určitě velký peklo :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wlken"
25. 10. 2007 15:18
Re: legenda z minulosti těžká jak limuzína a s podobnou výba
No,toto už asi nebude ryzí sporťák,když má skoro dvě tuny a přepychově vybavený interiér..nevím k čemu je komu 30GB harddisk v nekompromisním sporťáku,nejspíš tak trochu snobárna..Auto je to krásné,design je udělaný dokonale na efekt,aby si každý sedl na zadek a aby si měli kluci co lepit nad postýlky a kamioňáci do svých Liazek..Ale osobně bych spíš bral onü zmiňovanou 911... :-)
25. 10. 2007 19:42
Re: legenda z minulosti těžká jak limuzína a s podobnou výba
taky si myslim, ze R34 je proti tomuhle fakt kara k pohledani :-)
anonym
25. 10. 2007 12:51
Placený informátor Josef Novák
Bude to čtyřkolka???
Rozbalit vlákno
1
anonym
26. 10. 2007 15:24
Re: Placený informátor Josef Novák
je to čtyřkolka
neregistrovaný "Oliver"
25. 10. 2007 17:02
NISSAN GT-R je mnohem lepší než Porsche, jenom Porsche je za
Je to tak. Ale dnes se objevil docela rozsáhlej článek taky na www.auto.sk. Mrknete jestli Vás to auto zaujalo: www.auto.sk/clanok8725.htm :-) Cist se oplati
Rozbalit vlákno
1
anonym
25. 10. 2007 17:46
Re: NISSAN GT-R je mnohem lepší než Porsche, jenom Porsche j
ten článek jeopravdu dobrý.kde vzali tolik informací.budu tom muset číst alespoň ještě jednou.paráda :yes:
anonym
26. 10. 2007 08:43
x
jediný co kt tomu můžu dodat: fůůůůůůůůůůůůůůůůj
Rozbalit vlákno
1
anonym
26. 10. 2007 15:23
Re: x
úžasný a erudovaný názor vědce hodný tebe >:-[] názor,že je to super kára nemusíš zastávat ,můžeš s tím nesouhlasit,můžeš i nadávat ,ale to je tak vše co proti tomu můžeš dělat :-)
anonym
26. 10. 2007 15:03
nurburgring
no tak sem se díval a? 911Turbo má o 2s Horší čas.. Bravo nissan :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0