Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Note přichází s přeplňovaným tříválcem a sportovním paketem

Nissan připravil pro Ženevu přeplňovanou verzi hatchbacku Note a paket Dynamic Styling.
Zpět na článek
28. 2. 2014 09:11
28. 2. 2014 10:01
28. 2. 2014 16:59
28. 2. 2014 11:48
28. 2. 2014 12:51
28. 2. 2014 17:02
Avatar - pelikoš
28. 2. 2014 09:11
jojo
výborný ještě lepší... :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2014 10:01
Re: jojo
a co vravis na ten interier, mne sa to moc nepaci zvnutra aj ked je to rozhodne lepsie ako v predoslom note..... , ten interier na mna posobi hrozne lacno a plastovo ;-\
Avatar - pelikoš
28. 2. 2014 16:59
Re: jojo
naživo je to mnohem lepší, až na volant.ten je ve sportpaketu v poho,ale v normální verzi je hroznej a tenkej(možná kožený je silnější,ale to nevím)
Avatar - pumpkin
28. 2. 2014 11:48
jeej
Priložené fotky sú (aj) z Bratislavy. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2014 12:51
Re: jeej
[odkaz] ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - pelikoš
28. 2. 2014 17:02
Re: jeej
sú tu naozajstvo pekné baby
:-)
28. 2. 2014 14:09
Proč mě to neohromilo?
Tak nevím, auto je pěkné a dost povedené, nicméně parametry té 3 válcové 1.2 mě tedy moc neohromily. Kam se hrabe na Fordův ecoboost. I slabší varianta se 100k má 170Nm. Proč tady je krouťák jen na úrovni 10 let staré atmosférické 1.6? No nevím ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - pelikoš
28. 2. 2014 17:01
Re: Proč mě to neohromilo?
už i atmosféra má na toto auto dostatečný krouťák a ten kompresor je na tom o notný kus lépe.jinak ten motor není laděn na sportovní notu,ale na pohodovou jízdu a hlavně kvůli spotřebě :-!
28. 2. 2014 21:31
Re: Proč mě to neohromilo?
Upřímně, pokud se v článku mluví o sportovním paketu a dynamice, tak by i motor měl mít, alespoň trošku, sportovní charakteristiku, ne? Tenhle bude je dělaný na spotřebu, tak je tu něco špatně ne? ;-) 147Nm není na kompresorový motor žádný zázrak...
Avatar - Dzakobo
28. 2. 2014 22:12
Re: Proč mě to neohromilo?
Kdyby motor nepracoval v Müllerově cyklu, tak by mohl dávat až cca 210 Nm (3,0 TFSi po chipu má až 530 Nm). Rootsy nikdy nebudou dosahovat takových max tlaků, jaké zvládají odstředivé kompresory.
Avatar - pelikoš
1. 3. 2014 00:22
Re: Proč mě to neohromilo?
no na sport tu bude samozřejmě verze nismo.to že to má sport paket jistě neznamená,že to musí nutně znamenat "závoďák",ale jistě to zvládne svižnější jízdu.sport pekety nabízejí i jiné značky a taky to nemusí být zrovna děla :-!
2. 3. 2014 09:55
Re: Proč mě to neohromilo?
No nejde o děla, spíš to chce svižnější motor na občasný zablbnutí. Např 1.2TSI je velmi příjemný motor v obou variantách a umí i slušně zasportovat, ve Fabii 77kW/175Nm je pěkný svezení. 1.0EB ve Fiestě se 74kW/170Nm má taky pěkný zátah. Tenhle 1.2DIG-S jsem samozřejmě nejel, tj jen uvažuji, že mu těch 20-30Nm bude prostě chybět ;-)
Avatar - pelikoš
2. 3. 2014 12:06
Re: Proč mě to neohromilo?
no,ještě je dobrý porovnat hmotnosti (na to nemám náladu) a pak mu to rozhodně chybět nebude ;-)
2. 3. 2014 13:36
Re: Proč mě to neohromilo?
Jo měl ses podívat. Note 1124kg bez řidiče. Fabia 1130kg a Fiesta 1157kg s řidičem ;-)
Tj závěr je jednoduchý, bude mu to chybět. Nicméně většině lidí, co kupují auta v této kategorii to nejspíš bude jedno a rozhodovat pak bude cena/výbava ;-)
Avatar - pelikoš
2. 3. 2014 16:22
Re: Proč mě to neohromilo?
no a ve výbavě jasně vede note :yes: :-!
Avatar - pelikoš
2. 3. 2014 16:26
Re: Proč mě to neohromilo?
jo a hlavně prostoru :-!
14. 4. 2014 01:20
Re: Proč mě to neohromilo?
Pohotovostní hmotnost dle německých parametrů (s řidičem): 1118 - 1189 (podle vybavení). Jinak Note není auto na blbnutí, ale nákupní taška. Nevím, proč by nemohla existovat sportovní verze do města bez toho, aby muselo jít nutně o úpravu motoru. Já myslím, že 27 000 Kč za tu proměnu stojí :-)
Avatar - pelikoš
3. 5. 2014 18:57
Re: Proč mě to neohromilo?
taky si myslím, že ten sportpaket za 27 tyček stojí :-!