Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2014

Zpět na článek

Nissan Note přichází s přeplňovaným tříválcem a sportovním paketem

18 komentářů

Avatar - pelikoš
pelikoš
výborný ještě lepší... :yes: 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a co vravis na ten interier, mne sa to moc nepaci zvnutra aj ked je to rozhodne lepsie ako v predoslom note..... , ten interier na mna posobi hrozne lacno a plastovo ;-\
Avatar - pelikoš
pelikoš
naživo je to mnohem lepší, až na volant.ten je ve sportpaketu v poho,ale v normální verzi je hroznej a tenkej(možná kožený je silnější,ale to nevím)
Avatar - pumpkin
pumpkin
Priložené fotky sú (aj) z Bratislavy. 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
[odkaz] 😉 :yes: :yes: :yes:
Avatar - pelikoš
pelikoš
sú tu naozajstvo pekné baby
😄
ericn
Tak nevím, auto je pěkné a dost povedené, nicméně parametry té 3 válcové 1.2 mě tedy moc neohromily. Kam se hrabe na Fordův ecoboost. I slabší varianta se 100k má 170Nm. Proč tady je krouťák jen na úrovni 10 let staré atmosférické 1.6? No nevím 😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
už i atmosféra má na toto auto dostatečný krouťák a ten kompresor je na tom o notný kus lépe.jinak ten motor není laděn na sportovní notu,ale na pohodovou jízdu a hlavně kvůli spotřebě :-!
ericn
Upřímně, pokud se v článku mluví o sportovním paketu a dynamice, tak by i motor měl mít, alespoň trošku, sportovní charakteristiku, ne? Tenhle bude je dělaný na spotřebu, tak je tu něco špatně ne? 😉 147Nm není na kompresorový motor žádný zázrak...
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Kdyby motor nepracoval v Müllerově cyklu, tak by mohl dávat až cca 210 Nm (3,0 TFSi po chipu má až 530 Nm). Rootsy nikdy nebudou dosahovat takových max tlaků, jaké zvládají odstředivé kompresory.
Avatar - pelikoš
pelikoš
no na sport tu bude samozřejmě verze nismo.to že to má sport paket jistě neznamená,že to musí nutně znamenat "závoďák",ale jistě to zvládne svižnější jízdu.sport pekety nabízejí i jiné značky a taky to nemusí být zrovna děla :-!
ericn
No nejde o děla, spíš to chce svižnější motor na občasný zablbnutí. Např 1.2TSI je velmi příjemný motor v obou variantách a umí i slušně zasportovat, ve Fabii 77kW/175Nm je pěkný svezení. 1.0EB ve Fiestě se 74kW/170Nm má taky pěkný zátah. Tenhle 1.2DIG-S jsem samozřejmě nejel, tj jen uvažuji, že mu těch 20-30Nm bude prostě chybět 😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
no,ještě je dobrý porovnat hmotnosti (na to nemám náladu) a pak mu to rozhodně chybět nebude 😉
ericn
Jo měl ses podívat. Note 1124kg bez řidiče. Fabia 1130kg a Fiesta 1157kg s řidičem 😉
Tj závěr je jednoduchý, bude mu to chybět. Nicméně většině lidí, co kupují auta v této kategorii to nejspíš bude jedno a rozhodovat pak bude cena/výbava 😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
no a ve výbavě jasně vede note :yes: :-!
Avatar - pelikoš
pelikoš
jo a hlavně prostoru :-!
mx.payne
Pohotovostní hmotnost dle německých parametrů (s řidičem): 1118 - 1189 (podle vybavení). Jinak Note není auto na blbnutí, ale nákupní taška. Nevím, proč by nemohla existovat sportovní verze do města bez toho, aby muselo jít nutně o úpravu motoru. Já myslím, že 27 000 Kč za tu proměnu stojí 😄
Avatar - pelikoš
pelikoš
taky si myslím, že ten sportpaket za 27 tyček stojí :-!