Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Otti: vozítko pro japonská velkoměsta

Nissan představil nový model s názvem Otti. Jedná se o malé kompaktní auto určené především pro Japonsko s motorem o objemu 0,66 l. Sportovní verze bude mít stejný agregát, který obsahuje přeplňování pomocí turbodmychadla.
Zpět na článek
7. 11. 2006 11:47
7. 11. 2006 12:58
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:07
7. 11. 2006 13:13
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 14:59
7. 11. 2006 15:06
neregistrovaný "Tibby"
7. 11. 2006 12:09
neregistrovaný "iwwo"
7. 11. 2006 13:03
neregistrovaný "Tibby"
7. 11. 2006 14:36
neregistrovaný "Roman Daněk"
7. 11. 2006 15:40
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 17:00
7. 11. 2006 16:56
7. 11. 2006 21:59
anonym
7. 11. 2006 17:53
neregistrovaný "performer"
7. 11. 2006 11:47
BRAVO OTÍK
Koukám... v hlavě ještě šok ze Subaru STELLA :-) a musím před Otíkem smeknout... :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 12:58
Re: BRAVO OTÍK
Nikdy jsem ještě v takové drožce nejel, nedokážu si ani to ani dobře představit. Nicméně, z mého hlediska se jedná o jedinou třídu vozů, jež má tvar vypilovaný k absolutní dokonalosti. >:D ;-) :-!
7. 11. 2006 13:07
Re: BRAVO OTÍK
>:D Představuji si to jako... polovičního Smarta >:D
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:13
Re: BRAVO OTÍK
Docela by mne zajímal názor japonců na evropské rarity, typu Smart, nebo z jiného pólu Logan/Thalia.
7. 11. 2006 14:59
Re: BRAVO OTÍK
Logan combi... dokonalej školní autobus :-)
Avatar - hattori_hanzo
7. 11. 2006 15:00
Re: BRAVO OTÍK
Smart?To je jasný,na to ti řeknou "Sakra!Jak s takovou k.ávou parkujete?"! >:-[]
neregistrovaný "Tibby"
7. 11. 2006 15:06
Re: BRAVO OTÍK
Paradoxně berou Smart jako jediné nejaponské K-Car ;-)
neregistrovaný "iwwo"
7. 11. 2006 12:09
otík
dúfam že tento škaredý nevkus kockatého designu v japonsku aj ostane a to navždy... :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tibby"
7. 11. 2006 13:03
Re: otík
Nie je to samoúčené, iwwo. V japonsku je sú rozmery tzv. "Kei Cars" (keijidMsha) vymedzené legislatívne. Rovnako aj súhrnný obsah spalovacích komôr. Pre nás európanov je to asi dosť zvláštné, ale v Japonsku Ti nepredajú auto, pokiaľ nepreukážeš že to budeš mať kde adekvátne zaparkovať a právě na K-Cars sa tento zákon nevzťahuje. Takže opäť: nie je to samoúčelné, ale skôr dokonalé využitie daňových a poisťovacích úľav. A myslím, že autor článku to nenapísal presne a vývoz na iné ako maximálne ázijské trhy sa neplánuje vôbec, nie len zatiaľ. Takže buď kľudný - tento "škaredý nevkus kockatého designu" v Japonsku zostane.
neregistrovaný "Roman Daněk"
7. 11. 2006 14:36
Re: otík
Je pravda, že o japonské kategorii K-Cars jsem doposud neslyšel. Každy den by se měl člověk naučit něco nového, takže díky za doplnění informací.
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:40
Re: otík
my víme, my známe, my se otíkovi ani stelle nesmějeme ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
7. 11. 2006 17:00
Re: otík
A třeba Subaru R1 vypadá i velmi pohledně ;-)
Avatar - Ricardo
7. 11. 2006 16:56
Re: Kei cars
Konkrétně v současnosti je maximální délka 3,4 metry a šířka 1,5 metru. Výška byla z bezpečnostních důvodů omezena na 2 metry, dříve nebyl limit žádný. Motor smí být jen do 660ccm, to vede výrobce k použití přeplňování, výkony nejsilnějších kei jsou pak díky tomu přes 40 kW. Dříve byl objem stanoven na 550ccm, původně jen 360ccm (a délka 3 metry, šířka 1,3 metru).
anonym
7. 11. 2006 21:59
Re: Kei cars
legendární Subaru 360...první subaru...aaaach :-)
7. 11. 2006 16:18
kez by se to dovazelo
Tohle a takova auta tady potrebujeme. V Japonsku jsem jezdil s Daihatsu a byla to parada. Spotreba je miziva, vykon a zavazadlovy prostor do mesta dostacujici, vnitrni prostor vetsi, nez byste vsichni mysleli. Japonska auta jsou to nejlepsi na trhu a tohle by se dalo prodavat dost levne. Cesi se ale museji naucit kupovat auta ne podle toho kolik pytlu cementu se do nich vejde, ale podle toho na co to auto opravdu potrebuji. Automobil take neni zadnym symbolem socialniho statusu, ale spotrebni zbozi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "performer"
7. 11. 2006 17:53
Re: kez by se to dovazelo
Češi potřebují vozit cement!!! >:D
Avatar - Ricardo
7. 11. 2006 18:39
Re: kez by se to dovazelo
Rozumná řeč, bohužel Evropa jde momentálně cestou zvětšování z generace na generaci často o víc než 10 cm. Takže asi chvilku potrvá než se vrátí k malým autům.