Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Patrol 5,6 V8 (294 kW): Premiéra nové generace v Abú Dhabí

Nissan Patrol se vyrábí již šest desetiletí. Šestá generace Y61 byla na trhu více než dvanáct let, a tak je čas na změnu. Přichází v pořadí sedmý Patrol, tentokrát s kódem Y62.
Zpět na článek
15. 2. 2010 10:17
15. 2. 2010 10:27
15. 2. 2010 11:18
15. 2. 2010 12:22
15. 2. 2010 15:09
15. 2. 2010 13:48
15. 2. 2010 10:21
15. 2. 2010 10:31
15. 2. 2010 12:04
15. 2. 2010 10:41
15. 2. 2010 10:46
15. 2. 2010 10:59
15. 2. 2010 10:48
neregistrovaný "misiak"
15. 2. 2010 14:17
neregistrovaný "Kajfik"
15. 2. 2010 17:12
neregistrovaný "Kajfik"
16. 2. 2010 10:40
neregistrovaný "Kajfik"
16. 2. 2010 13:41
neregistrovaný "misiak"
17. 2. 2010 10:12
neregistrovaný "misiak"
15. 2. 2010 13:05
16. 2. 2010 00:15
neregistrovaný "megalomaniac"
16. 2. 2010 10:04
16. 2. 2010 10:36
17. 2. 2010 06:42
17. 2. 2010 07:04
17. 2. 2010 14:02
18. 2. 2010 21:04
15. 2. 2010 10:17
Sakriš...
...to je teda mastodont, mohutné zvonka aj zvnútra, obrovská maska vpredu, ťažký zadok, k tomu tie A stĺpiky z Fabie a Swiftu...ni ja neviem, buď som nemoderný, alebo strácam vkus, ale jednoducho sa mi to nepáči. V zadnej časti sa inšpirovali snáď Ssangyongom, to asi dokazuje, aký je Ssangyong moderný a nadčasový... >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - ryman
15. 2. 2010 10:27
Re: Sakriš...
ja bych to zas tak zle nevidel.. neni to sice zadny libivy krasavec, ale dulezitejsi budou jizdni vykony, tohle auto si lide nekupuji kvuli manyrum.. vzhled je podle me dost inspirovany toyotou land cruiser v8, ktera je snad jedinym konkurentem.. nicmene pravdou je ze si s tim designem mohli trochu vic pohrat kluci sikmooci >:-[]
15. 2. 2010 10:49
Re: Sakriš...
Isteže, kvality týchto áut nepopieram, iba moje oči v jeho tvaroch akosi nenašli zaľúbenie... ;-)
15. 2. 2010 11:18
Re: Sakriš...
problém je, že my tu v Európe radi vidíme celý svet z našej perspektívy. Akú časť predajov urobí Patrol v EU? 20%? Takže je pre mňa pochopitelné, že sa budú snažiť trafiť do vkusu najsilnejších trhov a pri ostatných risknú prípadné odvrhnutie.

Apropos, tiež sa mi nepáči ;-) Strašne sa mi naopak páči súčasná generácia Navarra/Patrol :yes: alebo aj tie staršie hranaté generácie boli fajn
15. 2. 2010 11:46
Re: Sakriš...
To nie je problém, to je proste fakt. Čo ale neznamená, že nemôžeš mať na dizajn auta názor, aj keby sa tu vôbec nepredávalo. ;-)
15. 2. 2010 12:22
Re: Sakriš...
samozrejme názor mať možeme, ale asi s tým nič nespravíme >:-[]

Otázka je skor, či by sa menšia investícia (no otázka je práve aká "malá" by tá investícia bola že) za účelom poeurópštenia vzhladu nevyplatila
15. 2. 2010 14:00
Re: Sakriš...
Skôr vidím ako negatívum postupnú zmenu z pravého off-roadu na pseudoterénny luxus na kolesách...
Teda v tom teréne snáď ešte stále zvládne dosť, ale ten posun je citeľný.
Avatar - pelikoš
15. 2. 2010 14:03
Re: Sakriš...
pokud zvládne podobně to co původní patrol,tak proč ne ;-)
16. 2. 2010 06:30
Re: Sakriš...
To je práve otázka - zmôže elektronika to, čo dokázal ortodoxný robustný off-road? Mám pocit, akoby sa aj Patrol ťahal viac na asfalt namiesto terénu.
Avatar - kolmar
15. 2. 2010 15:09
Re: Sakriš...
no hej... ved tuhe napravy nahradilo komplet nezavisle zavesenie...nehovorim ze to je zle, napr. svetlej vyske to moze pomost, no krizenie co mal stary 118% nedokaze ani nahodou... no hold...dan za komfort! a ten je dnes priorita.
Avatar - pelikoš
15. 2. 2010 15:54
Re: Sakriš...
jojo,měl vypínatelný zadní stabilizátor
15. 2. 2010 13:48
Re: Sakriš...
meno dizajnera hovori za vsetko ;-)

...Tým návrhářů vedených Taijim Toyotou se nechal inspirovat činností...
Avatar - ryman
15. 2. 2010 10:21
skřet?
a co ten skřet na poslední fotce? >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 2. 2010 10:31
Re: skřet?
ten býva v kufri >:D toho dostaneš pri kupe auta
Avatar - ryman
15. 2. 2010 12:04
Re: skřet?
grinch pro deti >:-[] >:D
15. 2. 2010 10:41
PATROL
meno PATROL, osobne na mna posobí velmi zvučne. jazdieval som na ročníku ´93, ak by tomu naservírovali podobný design ( myslim mužský ostrý a hranaty) bolo by to velmi potentné auto. Takto vyzare skor ako velryba na suchu ;-\
Rozbalit vlákno
2
15. 2. 2010 10:46
Re: PATROL
:yes: :yes: veru ten design je čím ďalej horší.
neregistrovaný "misiak"
15. 2. 2010 10:48
Tak to je ina kava ;-)
Takze legenda sa aj v novsej generacii nenecha nicim zahanbit ;-) Uzasne vozidlo, mohutne a pevne, interier s nadbytkom elegancie a luxusu a jazdne vykony ....o tych snad nemusim pisat, tie su urcite spicka :yes: :yes:

Toto je vozidlo, ktore vas prevezie s maximalnym pohodlim a luxusom cez akekolvek dobrodruzstvo! Toto nie je zbytocnost pre steroidnych vymletov typu Touareg >:-[]

Doporucujem video v zavere testu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
12
15. 2. 2010 10:53
Re: Tak to je ina kava ;-)
Už zase kecáš...
Auto je mohutné, ale jak vieš, že aj pevné? Všimni si taký Dodge Nitro, aj ten je mohutný a svalnatý, a ako dopadli nárazové testy...
predsa len, takýto voz má už aj nejakú váhu a je to dosť dôležitý činiteľ...

Čo sa týka Touarega - si zase vedľa. Veď ide v princípe o úplne odlišné autá.
15. 2. 2010 13:51
Re: Tak to je ina kava ;-)
Bohužel mi trochu připadá, že Patrol jde taky z cesty k SUV od skutečných Offroadů, ale tak to asi musí být...
15. 2. 2010 13:57
Re: Tak to je ina kava ;-)
To je pravda, čo však nič nemení na fakte, že je to trochu iná kategória ako Touareg a spol. Klasický off-road to už nie je, elektronika sa pchá proste všade, ale to už tak býva, keď sa luxus povýši na prvoradý účel.
neregistrovaný "Kajfik"
15. 2. 2010 14:17
Re: Tak to je ina kava ;-)
Vzdyt taky pise, ze to je neco jine nez Touareg...

A ja bych spis vychazel ze zkusenosti predchozich generaci nez z prirovnavani k Dodge-i.

Jedna vec se ale uprit neda, interierem sel podle me Touareg smerem k Patrol-u. Chci rict, ze dle meho nazoru je opravdu ve chlapském duchu. Coz se mi velmi zamlouva a ocenuju to.

Do divociny vzdy bude urceny spise Patrol, stejne jako Touareg do mesta a na parkoviste lyzarskych stredisek.
A je asi jasne, ze ani jedna automobilka na tomto konceptu nechce nic menit...
15. 2. 2010 16:01
Re: Tak to je ina kava ;-)
Touareg je zbytočnosť - Patrol nie je zbytočnosť....skutočne výplod hodný génia... >:-[]
Oba vozy majú svoje opodstatnenie a svoj okruh priaznivcov - ale každý niekde inde. ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
15. 2. 2010 17:12
Re: Tak to je ina kava ;-)
Coz takhle toho nechat? Nebo si tady neco dokazujes?

Stejne tak by pak nekdo mohl napsat toto:
Dodge Nitro dopadl spatne v narazových testech...Novy Patrol dopadne taky spatne v narazových testech....skutočne výplod hodný génia... >:-[]

Nevim, nevim... Zvlastni sport...
15. 2. 2010 19:12
Re: Tak to je ina kava ;-)
Ty si vážne frajer - na rozdiel od predchádzajúceho tvrdenia k tomu Patrol vzhľadom na veľkosť a hmotnosť môže mať predpoklady, ak už ide o to.
Ak sa ti to nepáči moja reakcia a nemáš chuť o tom debatiť, tak nechápem, načo sa do toho miešaš a zbytočne breptáš. Drž sa bokom a nevšímaj si. Misiak nereagoval, tak neviem o čo snažíš ty...
neregistrovaný "Kajfik"
16. 2. 2010 10:40
Re: Tak to je ina kava ;-)
Jde o to,že se tady snažíš někoho zesměšnit, přitom některé tvé výroky jsou stejně tragické.
Stačilo by mít teda jen trochu zkažený žaludek a mohl by si někdo stejně dobře dělat srandu z tebe, jako se ty snažíš shazovat ostatní...
Ale, ok. Beru si, cos napsal, zkusím se do toho nemíchat, zřejmě si tady važně chceš něco dokazovat...
Pro ostatní omluva za OT. ;-)
17. 2. 2010 06:27
Re: Tak to je ina kava ;-)
Nie je mi jasné, ako si prišiel na to, že sa niekoho snažím zosmiešniť. Iba nesúhlasím s jeho x-tým nepodloženým očierňovaním auta od VW, ak si si nevšimol, u niektorých je to tu takmer národný šport.
neregistrovaný "misiak"
16. 2. 2010 13:41
Re: Tak to je ina kava ;-)
Mas pravdu, len som si trochu rypol na zaklade ospevovania Touaregu.

Ale nie som jediny, ktory dobre nechape vyznam SUV. Ak by si to kupoval niekto do horskych oblasti tak ano, ale tie jazdne vlastnosti su sporne - dialnica to je utrpenie, okresky so zakrutami tiez, tazky teran nezvladnu.....

Nedavno tu bol odkaz na BMW6 testovany TGearom a tam v terene zlyhalo. Velmi sa mi tomu videu nechcelo verit, tak som sa opytal majitela X6 a potvrdil mi, ze ked idu na lyzovacku a je v horach vela snehu......udajne ho raz tahal traktor >:D

Pre mna ma vyznam SUV v zime na okresky. Ale jazdu na dlhej dialnici si v tom nevychutnam, navyse sa mi to zda nestabilne (blby pocit) a v meste to zerie aj deti vedla cesty.
17. 2. 2010 06:32
Re: Tak to je ina kava ;-)
Rýpol si si trochu - dosť. Už som sa presvedčil, že vieš písať aj s nadhľadom a na úrovni, tak nie je dôvod zbytočne si tu kaziť reputáciu podobnými výrokmi.
SUV od začiatku nie a ani nebude auto primárne určené do terénu, ani auto na ekonomickú jazdu. SUV je auto viac pre radosť, voľný štýl a image - čo v praktickom kontexte vzaté do dôsledkov môže znamenať, že je to de facto takmer zbytočné auto. Na druhú stranu SUV ako také dostatočne obhajuje svoje opodstatnenie záujmom zákazníkov a slušnými predajmi - čo v dnešnom svete, kde sú peniaze až na prvom mieste, bohato stačí na existenciu.
neregistrovaný "misiak"
17. 2. 2010 10:12
Re: Tak to je ina kava ;-)
podla mna je SUV imidzovka.
I ked v zime na nasich "upravenych" cestach by som to SUV velmi chcel. Ale v lete niet nad dobry sedan.
Avatar - pratel
15. 2. 2010 11:30
R.I.P. klasicky offroad
Tak a je to tu. Konecne, to trvalo. 12 rokov, pekna ostuda pre Nissan. Myslim si, ze takticky vyckavali, ktorym smerom sa vyvoj segmentu hard offroadov poberie. Je uplne jasne, ze Nissan ide cestou LC 200 V8. Impozantne luxusne koraby, ktore narozdiel od svojich predchodcov v rukach lesnikov, vojakov, busmenov... , sa postupne stahuju do ruk 40 kilovych blondinok na vysokych stekloch a roznych ulizanych debilkov v zastavanych mestskych centrach. Tieto auta maju sice terenne schopnosti mozno aj lepsie ako predchodcovia, ale charakter vymiera tak ako vymiera cely segment. Pocitam, ze v dalsej generacii LC a Patrol splynu s Tuaregmi, X5, ML, Q7... Myslim si, ze Mitsubishi by malo takticky prist s novym Pajerom ako s tradicnym offroadom, pretoze o chvilu v tomto segmente nebude ziadna konkurencia... Inak novy Patrol super, som zvedavy na diesel.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2010 11:36
Re: R.I.P. klasicky offroad
No a kdo chce opravdový tereňák - nikdo. Krom toho ČEZ má Land cruisery, které jsou pořád teréní auta. Nevím, ale jak to ojednávali. Toyota nic takového nenabízí.
Avatar - pratel
15. 2. 2010 13:00
Re: R.I.P. klasicky offroad
Kto chce v dnesnej dobe skutocny offroad? By si sa divil, par milionov by sa nas po svete naslo. Spytaj sa obyvatelov australskeho stredu, horskych oblasti Kanady, USA, juznej Ameriky, Europy, pustnych sejkov, vojakov UN, bojovnikov Al-kaidy...
Avatar - Rysguf.
15. 2. 2010 16:47
Re: R.I.P. klasicky offroad
No hej, bojovnici Al-kaidy na Volve XC90 ci BMW X6, to nie je ono
>:D >:D :yes:
Avatar - pelikoš
18. 2. 2010 21:21
Re: R.I.P. klasicky offroad
blbě se montuje kulomet na střechu >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - kolmar
15. 2. 2010 13:52
Re: R.I.P. klasicky offroad
Si na omyle...vela ludi to nepotrebuje a vela si ich kupuje a nevyuzije, no stale je ich potreba vyrabat.
Cim chces aby jazdili hasici, horksa sluzba a rôzne firmy ktore prevadzkuju zariadenie vsade mozne? To je len u nas... v EU - ti co ich uviedol pratel platia!

Taky LR Defender sa vyraba neskutocne dlho a z celosvetoveho poctu predajov ma cca rovnake mnozstvo po dlhe roky... Proste ked RR ide? alebo Freelander nejde, defik je najmensi odbyt, no najstabilnejsi - kriza nekriza.

Co sa tyka patrola tak to je uplne ina kava. Aj ten nam trochu zlenivel, ved 2 tuhe napravy nahradilo komplet nezavisle, cize uz len Toyota dnes robi ramove auta!!! Tie auta v EU nepojdu, najvecsi trh je Azia tam to ludia vyuziju viac...
Avatar - ryman
15. 2. 2010 12:01
Re: R.I.P. klasicky offroad
a co lada niva? >:-[] jinak tu mas porad jeste pickupy jako ranger a spol na to nezapomen.. ale vicemene se da souhlasit. "sa postupne stahuju do ruk 40 kilovych blondinok na vysokych stekloch a roznych ulizanych debilkov v zastavanych mestskych centrach." :yes:
15. 2. 2010 15:22
Re: R.I.P. klasicky offroad
kdo chce off hleadá úplně jinde, land rover, santana... atd ;-)
Avatar - T613
16. 2. 2010 07:35
Re: R.I.P. klasicky offroad
ale kde že .. LR, Santana a spol je pro dělňase. Patrol, Pajero a spol. bylo pro dopravu jejich zaměstnavatelů za jejich zaměstnanci, kteří na své pracoviště přijeli v těch LR. A až provedli inspekci na pracovišti, tak ho umyli a jeli do města. Pěkně v pohodlí jednoho auta.
Ústup těchto klasických "luxusních" offů znamená pouze to, že elektronika dokáže to samé co předtím klasické offy. A protože šéfové nebudou tak často inspekčit, tak nepotřebují takovou mechanickou odolnost jako měly předchozí generace. Jestli je to dobře nebo špatně ukáže čas.
16. 2. 2010 07:38
Re: R.I.P. klasicky offroad
Ty si toho hodne prečítal, že...? >:D
Avatar - T613
16. 2. 2010 07:52
Re: R.I.P. klasicky offroad
Netrefil jsem se v něčem snad? ;-)
17. 2. 2010 06:37
Re: R.I.P. klasicky offroad
V jednej veci - nesedia mi tí šéfovia "pekne v pohodlí jedného auta". Aspoň zatiaľ v dostupnom okolí registrujem zvyk voziť sa "každý vo svojom".
O delení áut medzo šéfstvo a plebs meditovať nejdem. ;-)
Avatar - T613
17. 2. 2010 07:01
Re: R.I.P. klasicky offroad
Představa dělníků v špinavých montérkách a botech jak jedou Patrolem do práce (v EU) je lehce úsměvná ;-)
Avatar - ZoomZoom
16. 2. 2010 09:09
Re: R.I.P. klasicky offroad
Jenže on píše pravdu, protože to vážně tak funguje. Je až překvapivý, jak to kolega T613 vystihl...
Můžu ti říct, jak naši montéři dělají servis na pískovnách, kamelomech, šachtách. A jako těžší montážní vozy mají k dispozici Patrol a LC75... No a div se, vyjma mého soukromého LC200 máme ce firmě dvě LC dvoustovky, sloužící jako dopravní prostředek právě na ty šachty a pískovny, při různých kontrolních dnech. Nikdy se nám ale nestalo, aby jsme někde zapadli. Jenomže ony ty dvě Toyoty ještě slouží potom zmiňovaném umytí jako "reprezentativní" vozy, ve kterých vozíme návštěvy, objíždíme různý meetingy a pod. ...

Tvůj posměšný komentář tedy není na místě a jen se potvrzuje, že s podobnýma věcma, zdá se, nemáš žádné zkušenosti.

Jo, určitě se najde případ, kdy šedesáti-letej zbohatlej děda koupí svojí dvacetiletý manželce o výšce 160cm i s podpatkama, váze 45kilo a slunečníma brýlema přes půl xichtu, nějakýho toho luxusního offroada. Ale to je zas jiná kapitola...
17. 2. 2010 06:39
Re: R.I.P. klasicky offroad
Jedna drobná zásadná vec - môj komentár nie je posmešný, iba veselý. S tatrovákom sa poznáme a nikdy by som si nedovolil verejný posmech na jeho adresu. ;-)
Inak pohoda, nehádam sa. :-)
Avatar - kolmar
16. 2. 2010 13:44
Re: R.I.P. klasicky offroad
No hej... u nas! No inde to funguje a ludia sa na to pozeraju celkom inak.
Napr. vcera som cital o Forde Everest, je to klasicky off road ako napr. LC odvodeny z Rangera...cize ziadne luxusne SUV. U nas sa predaj samozrejme neplanuje, najväčši trh je juzna azia, juzna amerika a dost idu napr. aj na bahamach... Tak isto v tychto krajoch bude LC ci Patrol vzdy viac popularny ako ML ci X6, u nas je to opacne...no hold...take su trhy.
Avatar - Johny.Rico
15. 2. 2010 11:51
Hodně zluksusněl!!!
Jsem teda zvědav, zda Infiniti bude stále vycházet z Nissanu Armada... protože tohle vypadá opravdu dobře :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - euro89
15. 2. 2010 12:02
Re: Hodně zluksusněl!!!
Podle mě jo, protože se dá předpokládat, že i příští generace Armady se posune o nějakej krok dál... Navíc tyhle dvě auta jsou každý úplně jiný. Armada byla vždycky spíš na (americký) silnice, ale s Patrolem můžeš i do těžkýho terénu. Nebo minimálně mohl jsi - jak to bude u týhle generace, která vypadá spíš jako SUV, než off-road netušim.
Avatar - Johny.Rico
15. 2. 2010 19:09
Re: Hodně zluksusněl!!!
Prostě chtějí, aby se to prdávalo. To my vysvětluje jediný důvod té V8...
Avatar - pelikoš
15. 2. 2010 14:01
Re: Hodně zluksusněl!!!
pravděpodobně bude vycházet z tohoto patrolu
[odkaz]
Avatar - Johny.Rico
15. 2. 2010 19:08
Re: Hodně zluksusněl!!!
Vypadá skvěle!!!! Je to velmi podobné, opravdu :-)
15. 2. 2010 19:13
Re: Hodně zluksusněl!!!
Aký je rozdiel medzi luxusom a luksusom? >:D ;-)
Avatar - Johny.Rico
15. 2. 2010 19:19
Re: Hodně zluksusněl!!!
To jsem sem napsal, aby "si mě lidi všimli" haha >:D
15. 2. 2010 20:30
Re: Hodně zluksusněl!!!
;-) :yes:
Avatar - Ricardo
15. 2. 2010 14:30
Re: Hodně zluksusněl!!!
Četl jsem na jedné anglické stránce, že naopak tento nový Patrol konstrukčně vychází z Infiniti QX56. Ale otázkou je, jestli náhodou nemysleli jen ten motor >:D
Avatar - Johny.Rico
15. 2. 2010 19:10
Re: Hodně zluksusněl!!!
No, a je to tady!!!
Avatar - Blue Sun
15. 2. 2010 13:05
..
Tak nám Patrol trošku zpajerovatěl a zlandcruiserovatěl. Už na mne nepůsobí tak sebejistým dojmem, jako právě končící generace, ze které šel opravdu respekt.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
15. 2. 2010 13:59
king of desert
tak a je to tady,nissan na nás chrlí jednu novinku za druhou...u patrolu šla drsnost stranou a do popředí se dostal luxus na palubě on i offroad.ač jsem velký fanda nissanu,tak zrovna z designu nejsem nadšený,ale tuším,že to je skvělý auto.vnitřek je ale parádní...bravo nissan
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kolmar
15. 2. 2010 15:18
Re: king of desert
Zdravim, tak viem ze si fanusik nissanu, no vyraz "chrlit jednu novinku za druhou" mi pripada dost scestny... kedze o novom patrole sa hovorilo niekolko rokov a stale nic... cakalo sa nanho pridlho, ved napr. pôvodny patrol Y61 bol konkurent LC 90, no LC 120 je uz nahradena 150-tkou, cize 2 generacie (rovnako aj Pajero)... no tento borec im uz konkurovat nemoze - to prenechali Pathfinderovi... to je uz v inej lige.
Avatar - pelikoš
15. 2. 2010 16:08
Re: king of desert
patrol je jedna z mnoha-juke,nv 200,fl qashqai(+2),cube...
neregistrovaný "megalomaniac"
16. 2. 2010 00:15
sklamanie alebo nie!
moj nazor v skratke, ...dnesna doba ja technicky narocna cize vyvoj uplne noveho auta stoji peniaze o to viac to plati o takychto autach, kde prakticky niet co pouzit s ineho segmentu..preto schvalujem cestu ktorou sa nissan vydal..ak by urobil poriadny offroad, tak by sice potesil fanusikov ale myslim, ze predajne vysledky by neboli take ake v pripade tejto verzie..v dnesnej dobe sa proste musi ist na istotu..ano dizajn nieje uplne spickovy, ale je krajsi ako landcruiser(moj nazor) a navyse japonske auta su zname laskou na druhy pohlad, nie ako nemci na prvy..cize myslim, ze nazivo to bude o niecom inom...tiez by ma potesilo ak by to bol priamy plnokrvny nastupca patrola, ale chapem to...klasicke offroady ustupuju, samozrejme az na par vynimiek

nikomu netlacim nic do hlavy..ako som povedal..len moj nazor...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pelikoš
16. 2. 2010 16:28
Re: sklamanie alebo nie!
souhlas ;-)
Avatar - gld
17. 2. 2010 13:38
Re: sklamanie alebo nie!
podľa mňa určite nie sklamanie..mne sa to páči, je to masívne a pôsobí to solídnym dojmom, inšpirácia Toyotou land cruiser je zrejmá ale na škodu to nebude, skôr naopak ;-)
Avatar - pelikoš
18. 2. 2010 21:18
Re: sklamanie alebo nie!
při čelním pohledu se projevuje skvěle navržená maska a celek,který působil na první pohled neohrabaně zraje jako víno ;-)
Avatar - VelkejChytrák
16. 2. 2010 10:04
Ach
Bože, to je hnus. Jestli platí GTIho pravidlo, že jsi to, co máš v garáži, pak nechci domejšlet majitele tohohle navoněnýho hrocha.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - ZoomZoom
16. 2. 2010 10:36
Re: Ach
ježiš... ty bereš gti-ho pravidla vážně? No to snad ne.
Jsem toho názoru, že nový Patrol bude v bledě modrym tím, čím je dnes LC200. Čili zdomácnělý offroad vhodný jak pro jízdu v lese, tak po slinici.
Pokud ti to nevyhovuje a raději si vytuníš svýho Tuarega, tak že mu snížíš podvozek, hodíš na to 25" kola, na čumák mu narveš tu chromovanou odpadní rouru a pak se na parkovišti před kámošema budeš chlubit co máš za super luxusní offorad.. Naprosto neužitečnej jak na silnici, tak na pole, v tom případě jdi o krám vedle.
A pokud by to platilo, tak chudáci ti, kteří mají Phaeton, Tuareg, Q8... že :no:
17. 2. 2010 06:42
Re: Ach
Otázka je, či elektronika dokáže nahradiť klasickú staršiu techniku v teréne. Predsa len, tuhé nápravy s veľkým prekrížením, uzávierky...
Ďalšia vec je, že toto auto proste nie je pekné. Ak to už nie je iba pracovné náradie, chcelo by to namiesto hromotĺckych proporcií trochu ladnejšie línie.
Avatar - T613
17. 2. 2010 07:04
Re: Ach
Tak dokázat to určitě dokáže, ale spíš se to rychle "rozjebe". Takže na intenzivní používání to nebude. Možná Kolmar by byl schopen říci jestli se Patrol nerozdělí na dvě větvě - soft off-road a hard off-road, který bude k dostání jen v Asii, Africe a Americe.
Avatar - kolmar
17. 2. 2010 14:02
Re: Ach
No tak to ani ja neviem zatial... ale osobne si myslim, ze aj hej...no uvidime.
Napr. luxusy LC 100 co sa predaval u nas bol na vybranych trhoch ako pracovny s upravami podvozku a inými zmenami. Nissany su tiez popularne tak uvidime.

Klaudius, tak verim ze el. to dokaze nahradit a vysuplovat... videl som napr. breh kde RR Sport vysiel a Defik mal problem... ale tam je strasne vela cinitelov aj pneu, sofer... A davam za pravdu aj T613, Patrol Y61 bol poruchovy co sa tyka prevodovky a motora, no podvozok 2x tuha naprava to bolo take robusne riesenie ze to vydrzalo krute zaobchadzanie... nove vaky a podobne toho urcite tolko neznesu.
Avatar - pelikoš
18. 2. 2010 21:04
Re: Ach
líbí se mě víc a víc ;-) ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
16. 2. 2010 10:18
Toyota navrhuje Nissan, vyjde mu Toyota
Nojo, když to navrhoval Toyota, nemohlo mu vyjít nic jiného, než LandCruiser. Není to zase tak špatné, byť mi asi předchozí generace seděla víc... ale posun k SUV a luxusu je všeobecný a interiér vypadá nádherně. Jen nevím, jak by vypadal po týdnu práce v lese... ale o tom už to asi není.

PS: hele, není náhodou Nissan taky ten ultramainstream? Tohle je přece minimálně na úrovni Touarega...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kolmar
16. 2. 2010 13:45
Re: Toyota navrhuje Nissan, vyjde mu Toyota
Toho by som sa az tak nebal... vsetky vybavy nebudu hned v svetlej kozi ;-) (no...aspon dufam)