Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Pulsar vs. 10 největších konkurentů: Prostor, kufr a ceny

Nissan Pulsar je novinkou na českém trhu v segmentu hatchbacků nižší střední třídy. Jak si vede ve srovnání s desítkou nejprodávanějších soupeřů?
Zpět na článek
15. 9. 2014 16:51
15. 9. 2014 18:06
15. 9. 2014 21:53
16. 9. 2014 07:42
16. 9. 2014 08:24
16. 9. 2014 11:01
15. 9. 2014 21:19
15. 9. 2014 22:41
15. 9. 2014 17:00
15. 9. 2014 17:59
15. 9. 2014 18:12
15. 9. 2014 19:57
15. 9. 2014 22:03
16. 9. 2014 07:36
15. 9. 2014 19:32
15. 9. 2014 19:58
15. 9. 2014 20:24
15. 9. 2014 20:25
15. 9. 2014 20:48
15. 9. 2014 21:08
15. 9. 2014 20:25
15. 9. 2014 20:45
15. 9. 2014 22:00
15. 9. 2014 18:18
15. 9. 2014 18:23
15. 9. 2014 20:56
16. 9. 2014 08:14
16. 9. 2014 20:39
neregistrovaný "SR20"
15. 9. 2014 21:48
16. 9. 2014 10:25
16. 9. 2014 14:51
18. 9. 2014 11:21
Avatar - Emel
15. 9. 2014 16:51
Zamyšlení
Focus, 308 i Megane se dělají v kombíku, což je částečně odpověď na nářky ohledně prostoru. Jinak ale nic proti srovnání hb vs. hb.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - xjara
15. 9. 2014 18:06
Re: Zamyšlení
u 308 by se meli zamyslet proc maji druhy nejvetsi kufr v tomhle srovnani?! kdyz uz tu tak radi vyzdvihujete velikost kufru.
15. 9. 2014 21:51
Re: Zamyšlení
U 308 by se měli zamyslet, jestli nebylo lepší ubrat něco z těch litrů v kufru na úkor místa vzadu. To by z toho pak bylo rozhodně praktičtější auto. Takto :no:
Avatar - pallas
15. 9. 2014 21:53
Re: Zamyšlení
narvať zadné sedačky medzi podbehy? Tak to robia nemci
15. 9. 2014 22:21
Re: Zamyšlení
Ano, robia, ale podívej se jak jim to lidi žerou a kupujou. >:-[]
16. 9. 2014 07:42
Re: Zamyšlení
A jak vidíš, dělají to dobře :-)
Avatar - pallas
16. 9. 2014 08:24
Re: Zamyšlení
dobre ako dobre, potom sedíš vzadu s podbehom narvaným pod ladvinu. A detskú sedačku tlačí do stredu.
16. 9. 2014 11:01
Re: Zamyšlení
Já vzadu zrovna moc nesedím :-)
Avatar - pelikoš
15. 9. 2014 18:40
Re: Zamyšlení
pulsar v combi, to by čeští chalupáři nepřežili, že by museli od škody... ;-)
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 20:39
Re: Zamyšlení
český chalupář jezdí sice možná Octavií, jenže roku výroby 1999 >:-[] >:-[] ;-\
Avatar - Emel
15. 9. 2014 21:19
Re: Zamyšlení
Proč by museli?

Typickému českému chalupáři je to jedno, když budou nejlevnější rohlíky v Lidllu, bude chodit do Lidlu. Když bude mít pocit nejlepší koupě u Pulsaru, koupí Pulsar a od druhého dne se tu bude bít za Nissan.

A vlastně.. nic proti tomu, value for money se počítá...

PS: nebo za Grand... ;-)
15. 9. 2014 21:49
Re: Zamyšlení
Souhlasím :yes:
Avatar - woody-alien
15. 9. 2014 22:26
Re: Zamyšlení
Taky proti tomu nic nemám, ale stejně tvůj názor úplně nesdílím. Auta nejsou rohlíky, aspoň u nás, tam se hraje i na jiné věci než jen value for money. Škoda, potažmo koncern má u těch nejmenovaných chalupářů lepší jméno než Nissan. Zjednodušeně řečeno i ojetá Octavia je pořád Octavia s velkým O a i oproti novému Pulsaru "ku.wa pořádnej kus auta". ;-) Nějaké ohromné prodeje Pulsaru tudíž neočekávám.
Avatar - Emel
15. 9. 2014 22:41
Re: Zamyšlení
Tak že Octavia v TDI je legenda je jasné... ale tím spíš - českým chalupářům je buď úplně fuk jak dobrý je Nissan, nebo pokud ne, tak si ho klidně koupí.
Avatar - woody-alien
15. 9. 2014 22:53
Re: Zamyšlení
To ano. Ale stejně jich asi moc nebude. Jsou samozřejmě i vyjímky - prosadit se od nuly dokázal třeba "nejkvalitnější český automobil" z Nošovic >:-[] i jeho sestřička. Nevím, sekl jsem se s Qasqaiem, možná se pletu i teď.
16. 9. 2014 10:06
Re: Zamyšlení
škodovka určite nie je len value f m. To vidím v praxi na Sk často (cz asi ešte viac), že škodovka je rana na istotu často podložená len pocitmi, spomienkami a ja neviem čím (napr. vraj lacnejšie diely, hustý servis a pod.). A je naša, to sa tiež ráta. Tam sa nissan nikdy nedostane.
15. 9. 2014 21:51
Re: Zamyšlení
Co ty víš, třeba bude >:-[]
Avatar - dal
15. 9. 2014 17:00
Bylo by zajímavé
porovnávat konkurenci Pulsaru se srovnatelnými motorizacemi a výbavou.
Zvýraznila by se ta velmi výhodná cena se kterou jde na náš trh.
Za mne Nissan
:yes:
Rozbalit vlákno
4
15. 9. 2014 21:52
Re: Bylo by zajímavé
Za mě taky :yes: pro Nissan. Dobrá volba.
16. 9. 2014 07:41
Re: Bylo by zajímavé
Noo keď pozerám, tak pre mňa má v tej visia výbave (329000) všetko potrebné, až na kožený volant (ten sa dá dodatočne) . A základné 16tky sú v neštandardnom rozmere 190/60, hliníkače sú 205/55 .. divné. Až na to, že v tej "akciovej" cene je pomerne veľký príplatok za automat (55tis. VS 50tis. pri neakciovej).
16. 9. 2014 10:10
Re: Bylo by zajímavé
Súhlas. Takisto by som tam nedával cenu po zarátaní bonusu starého auta, veď ak predám staré, môžem to odrátať od všetkých.
16. 9. 2014 11:29
Re: Bylo by zajímavé
... ten bonus ti všade odrátajú aj keď im to auto nepredáš.
Avatar - KubikCv
15. 9. 2014 17:04
Pulsar vs. Sunny?
Proč nezvolili tradiční evropský název Sunny?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pelikoš
15. 9. 2014 18:38
Re: Pulsar vs. Sunny?
taky jsem myslel, že to bude sunny, ale pulsar je taky v poho
Avatar - M1chal
15. 9. 2014 19:39
Re: Pulsar vs. Sunny?
Ja čekal, že to bude Almera
15. 9. 2014 21:53
Re: Pulsar vs. Sunny?
Taky jsem myslel, že budou s tímto jménem pokračovat. Pulsar mi přijde takové "neevropské a neosobní".
Avatar - Auto CZ
15. 9. 2014 17:06
Oplácaná Tiida
nikto mi nenahovorí, že rendlík iba oklepal ten nevydarený gýčový model pred tým, že Tiida. To si vtedy kúpil iba čistý blázen. Tak načo sa tu robí porovnávanie s najlepšími, keď Pulsar patrí do histórie. Tak ako ten, kto zloží zálohu dílerovi na stôl, musí byť nesvojprávny a mal by požiadať o odobratie vodičského oprávnenia. Minimálne, že nerozumie konštrukcii vozidiel. :-!
Rozbalit vlákno
8
15. 9. 2014 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2014 21:54
Re: Oplácaná Tiida
Neřekl bych, takový lidi by neměli pouštět na silnici, maximálně do zahrady ústavu >:-[]
15. 9. 2014 20:33
Re: Oplácaná Tiida
Ty už si tú Tiidu predal? :-O
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 20:41
Re: Oplácaná Tiida
na tebe je každá diagnóza slabá :-!
Avatar - Auto CZ
15. 9. 2014 21:30
Re: Oplácaná Tiida
kecy soudruzi :-! měl jsem vás rád, ale jděte už do té .... >:-[]
15. 9. 2014 21:54
Re: Oplácaná Tiida
>:-[] >:-[] :yes:
15. 9. 2014 20:56
Re: Oplácaná Tiida
chcel som sa ospravedlnit za toho pezota >:D no ale s tym golfom si to zabil ten nesiaha ani po vanu tej almere :-) este ze ty tak tej automobilovej konstrukcii rozumies a daj si tu lanciu prec urazas ju
Avatar - woody-alien
15. 9. 2014 22:45
Re: Oplácaná Tiida
Možná až někdy budeš kupovat NOVÉ auto, ještě svůj názor o svéprávnosti přehodnotíš. To víš, u aut za dva platy je o dost jednodušší kupní cenu uhradit s lehkým úsměvem granda. ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2014 17:26
nemam nic proti nissanu
ale uz mi to trosku pride prehnane ze kazdy den sa tu najde novy a novy clanok o pulsare ( podla mojho skromneho nazoru to nebude ziadny trhak ale ide o bezne nudne auto ) ... chapem ze uz je to 10 rokov co uplynulo od skoncenia almery ale nezda sa mi zeby pulsar mal byt predajny trhak ako golf alebo octavia .... a mal mutit vody v tomto segmente tak ako ti najlepsi....... alebo zeby prave pulsar mal brat zakaznikov octavkam golfom alebo focusom.... to nehrozi.....

obrovska tabulka a porovnnaie ako by sme tu mali konkurenta golfu aky svet este nezazil a ono pulsar je pritom take nenapadne nudne ( svojim sposobom dizajnom zastarale ) auto..... nechapem ten boom okolo pulsaru tu na auto.cz..... predajnost pulsaru bude zrejme uplne premierna na urovni priemeru japonskych hatchbackov v tejto triede .... videl som raz pulsar este len aj to predvadzacku taku modrofialovu..... auto zvonku totalna sed nuda a vajce..... ja neviem.... mozno nie som k nissanu teraz ferovy..... a ja inak nepochybujem ze to bude kvalitne a prakticke auto........ ale proste nejako nerozumiem tejto zvysenej aktivite redakcie a tolkemu poctu clankov o pulsare ktory navonok.... no povedzme ze zaspal dobu ( vajicka ako stary auris a stara 308 su uz minulost ) ... tak preco ten boom okolo tohto vajca..... neviem..... snad sa bude pulsaru darit ... ale myslim ze k tomu mu tu nepomoze ani 10 clankov kazdy den.... problem je inde.... v dizajne

z tabulky si vyberam leon ;-)
Rozbalit vlákno
28
Avatar - KubikCv
15. 9. 2014 17:32
Re: nemam nic proti nissanu
Pikaču...volím si Tebe >:D
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2014 17:40
Re: nemam nic proti nissanu
este by to chcelo taku malu poznamku..... v case ked vsetky nove auta tejto triedy idu smerom zmensovania, odlahcenia a cestou prirodzenej atletickej elegancie a stihlosti ( leon, golf, auris, 308 ) .. pride nissan s takymto pstrosim vajcom.... ved to je mozno este vacsie a prerastenejsie auto ako uz aj tak dost natiahnuta lancia delta... keby prisli s pulsarom s tymto vzhladom v r 2009 tak poviem ze je to pecka.... ale dnes? Mne to bez urazky pride ako dizajnom auto tak 5 rokov moralne za zenitom .... obrovske zaoblene vysoke dlhe vajicka su v tejto triede uz na ustupe.... este aj sucasna prerastena astra vyzera lepsie ako novy pulsar ... myslim ze nissan sa v tomto smere nevybral spravnou cestou.... kaskaj je trhak.... ale kaskaj s nizsou svetlou vyskou ( pulsar ) taky uspech podla mna mat nebude.... neda sa z kolaca spravit torta len tym ze dame do neho sviecku... to nejde.... to chce inu koncepciu iny dizajn .....
15. 9. 2014 20:05
Re: nemam nic proti nissanu
no napriek tomu ake je to pre teba nezaujimave nudne auto sa mu venujes celkom vydatne ako vsetkemu >:-[] pulsar po krku golfu nepôjde ale vsetkym ostatnym moze a hlavne je sympaticke ze sa na nic nehra ako korejska prodkucia(aj ked podla vkusu) alebo nemenovany japonsky neviem ako to nazvat...
15. 9. 2014 21:51
Re: nemam nic proti nissanu
Klasicky KIA-World.
... taku malu poznamku....
A potom tam naleje 10 riakov! ;-)
16. 9. 2014 07:54
Re: nemam nic proti nissanu
A úplně stejných, jako libovolných 10 řádků ze svého předešlého příspěvku :-)
16. 9. 2014 08:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2014 21:57
Re: nemam nic proti nissanu
Já taky >:-[] Pikaču 2 >:-[]
Avatar - Francuz
16. 9. 2014 08:11
Re: nemam nic proti nissanu
Daj si na youtube pikachu on acid - to je KIA-World >:D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2014 19:31
Re: nemam nic proti nissanu
Když je tu samá Škodovka, je to podplacený, když VW, jeto podplacený, je tu Nissan a zase to něčim smrdí.. Není to spíše tím, že Nissan vrací úder v nižší střední třídě hatchbackem, jelikož v této třídě se u nás prodá velké množství automobilů, tak proto je tomuto vozu věnována pozornost? Mě nepřijde nejkrásnější, ale určitě mne zajímá více, než třeba Bentley, který uvidim leda tak někde v centru Prahy, nebo na dovoleny u moře...
15. 9. 2014 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2014 21:58
Re: nemam nic proti nissanu
To cos napsal nepotřebuje další komentář :yes: :yes: :yes:
15. 9. 2014 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2014 22:00
Re: nemam nic proti nissanu
Plně s tebou souhlasím. Méně je v tomto případě více. Ooo, kdyby tak radši někteří zvedli ruce od klávesnice a šli dělat něco užitečnějšího, to by se nám to všem ostatním tady pak žilo líp. ;-)
15. 9. 2014 20:50
Re: nemam nic proti nissanu
no a teba nenapdlo ze prave o to nudne obycajne auto tu ide?a dovolim si povedat ze predaje budu uvela lepsie ao su tie doterajsie japonske :-) kolko sa predalo auisou? kolko m3 a predal sa vobec neaky lancer? a minimalne v tej fialovej nemohol vypdat ako bezna sed to je teda strieborna ochcafka alebo sivy golf vies ak by slo o dizajn tak by sa ani ten golf nepredaval tak ako sa predava

prepacte az teraz som si precital prvy prispevok od trapnera lebo nemam tolko casu ako on sediet za pc :-)
16. 9. 2014 07:56
Re: nemam nic proti nissanu
Zrovna ten Auris v Evropě nyní docela válí.
16. 9. 2014 18:52
Re: nemam nic proti nissanu
no a mohol by si mi to ukazat prosim ta? fakt by ma to zaujimalo dakujem

mimochodom cim dalej tym je pre mna pulsar krajsi
Avatar - _Karel_
16. 9. 2014 19:49
Re: nemam nic proti nissanu
[odkaz]
16. 9. 2014 19:58
Re: nemam nic proti nissanu
dik ;-)
Avatar - _Karel_
16. 9. 2014 20:12
Re: nemam nic proti nissanu
Není zač.Ten tvůj odkaz- to je pěkná trapárna počítat Verso do prodejů Aurise/Corolly. A obzvlášť- dělit Jettu a Golf.Nějak jim ty statistiky nejdou. :-)
16. 9. 2014 20:45
Re: nemam nic proti nissanu
Taky dík :yes:
16. 9. 2014 21:27
Re: nemam nic proti nissanu
islo mi iba o to aby azaro videl ze aj ta hnusna zla tida (nevravim ze taka nebola) sa niekde predavat mohla
Avatar - _Karel_
16. 9. 2014 21:36
Re: nemam nic proti nissanu
To taky nebyl útok na tebe.Dost mě umístění tidy překvapilo. Ale jinak je ta tabulka fakt postavená na hlavu- autorům pravidel :no:
15. 9. 2014 21:57
Re: nemam nic proti nissanu
Hele sorry, většinou se mi líbí že se jen tak nedáš, ale po tom co jsi teď napsal ti dám jednu radu: vyjadřuj se fakt jenom k tomu, čemu rozumíš a čím můžeš druhé obohatit/poučit. Jinak je to na velký trapný :no:
16. 9. 2014 07:57
Re: nemam nic proti nissanu
To by se ale nemohl vyjádřit k ničemu :-)
16. 9. 2014 08:19
Re: nemam nic proti nissanu
To by ale ani moc nevadilo >:-[]
16. 9. 2014 11:00
Re: nemam nic proti nissanu
No, nevadilo :-)
16. 9. 2014 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 07:51
Re: nemam nic proti nissanu
Tak dlouhý příspěvek a jenom dvakrát "neviem"? ;-)
15. 9. 2014 17:59
ZÁZRAK
Klídek, nemám na mysli auto, nýbrž článek - koncentrace informací, kterou ocení jistě každý, kdo se zajímá o auta. Panu redaktorovi patří potlesk na otevřené garážové scéně :yes: :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - petrumr
15. 9. 2014 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2014 22:03
Re: ZÁZRAK
Ale Golf mu šlape na záda. Pro mě je to teda překvapení, kolik lidí by zvolilo Pulsar. Až toto uvidí lidi z Nissanu, měli by se nad tím zamyslet a nějak toho využít. Protože taková šance se nemusí podruhé opakovat.
Avatar - pallas
16. 9. 2014 07:36
Re: ZÁZRAK
tak zadavatel clanku bol zrejme nissan, kto iny by teda mal vyhrat.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2014 19:32
Re: ZÁZRAK
Článek? Snad tabulka kolego! >:D
15. 9. 2014 19:58
Re: ZÁZRAK
:-) Nebuď garážový hnidopich ;-)
Avatar - Typhoon
15. 9. 2014 20:24
Re: ZÁZRAK
A nejvíc jsem se pobavil nad větou v závěru: "a nezamrzí ani lehce nadprůměrná cena, která však může s využitím financování spadnout pod 300.000 Kč." >:D

Prosím vás, od kdy financování snižuje cenu?
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 20:48
Re: ZÁZRAK
ale to ti přeci potvrdí každý dealer ;-)
15. 9. 2014 21:08
Re: ZÁZRAK
To je právě ten ,, zázrak ,, na který GTI naráží ne ?
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 20:45
Re: ZÁZRAK
Klídek, on by se opravdu musel stát ZÁZRAK, aby se našlo v této disciplíně ve třídě lepší auto než ten Pulsar :yes:
15. 9. 2014 18:18
Hezký
Musím uznat že se mi líbí, jako třeba novej x-trail ..ten je hoodně super, mám starší typ koupenej kdysi v áčkách a třeba bez panoramatický střechy už se mi v autě nelíbí,, rozhodně je ten Pulsar hezčí než quaskai.. Bravo Nissan...GO!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
15. 9. 2014 18:23
vox populi
nejdříve haha, potom aha... :-!
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2014 19:19
Chyba ve srovnání
Jaktože tam chybí naša česká Škodouka šimpy klevrrr???
Tagle to bude muset vyhrát Folksvágn.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
15. 9. 2014 19:33
Re: Chyba ve srovnání
Protože neni hatchback? Jen hádám... >:D
15. 9. 2014 22:05
Re: Chyba ve srovnání
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 9. 2014 19:36
Motorová převaha
Z tabulky je jasno, 85kilowatový turbomotor rozhýbe autem lépe, než atmo jednačtyřka/jednašestka (Astra,Focus). TSI dobrý, ale za tu cenu 63kw verze, navíc jde do bitvy již postřelen jeho pověstí.

Dal sem přesto hlas Leonu, jako dle mne nejhezčího aktuálního hatchbacku i když v základu není zrovna vábný. Osobně když už v této třídě, tak bych si počkal na faceliftovany Focus, ten se mi dost líbil na fotkách... a určitě připlatil za Ecoboost:)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Typhoon
15. 9. 2014 20:34
Re: Motorová převaha
Taky jsem dal hlas Leónovi. Ale je fakt, že když už Leon, tak FR s 1,8TSI. Ale to už je, natůrlych, iné kafe... :-|
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 20:56
Mezi řádky
Bylo by to docela nevinné a zajímavé srovnání, jenže...

1) Autor zcela náhodně vybere disciplínu, kterou Pulsar přirozeně díky koncepci vyniká. Jednoduchá věta, že Pulsar je jednoznačně nejprostornější ve třídě, se rozmázne do celého článku...

2) Zcela náhodně se ve srovnání objeví zmínka o nejvýkonnějším základním motoru (v článku o prostoru a kufru?? :-O )

3) Článek o prostoru zároveň pojednává o ceně?? Jak souvisí prostornost s cenou?

4) Podbídne se fikce snížení ceny při financování...

Tohle už mi přijde OPRAVDU velmi okaté. Tak řekněte na rovinu, že je to PR, že slovo dalo slovo a domluvili jste se na článcích, které by měly podpořit prodeje novinky. Ani ten vůl na louce totiž nespase všechno, co mu podstrčí pod nos :-!

P.S. Jinak je fajn, že se tu konečně nepodbízí stále jen Škoda.
Rozbalit vlákno
21
15. 9. 2014 21:09
Re: Mezi řádky
Taky bych to tak viděl. Nissan potřebuje hezky uvést nový model.
15. 9. 2014 22:13
Re: Mezi řádky
Hele, že ty nemůžeš skousnout, že se na trhu objevilo něco (Pulsar), co by mohlo řádně zahejbat třídou a znepříjemnit život Octavii, Golfu atd.? >:-[] To je mi tě ale upřímně líto.
15. 9. 2014 23:05
Re: Mezi řádky
Přesně TAK ! Miluji koncern, ale už 5tým rokem jezdím japonskými šunkami >:D (a přitom tajně sním o oktávii )
15. 9. 2014 23:10
Re: Mezi řádky
Trefa, ještě že ti to nevěřím >:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2014 21:15
Re: Mezi řádky
no ja som si hned vsimol ze je to nejake divne ked tu mame 3 dni po sebe vzdy nejaky clanok o pulsare ..... raz dojmy raz test... potom megaporovnanie s konkurenciou, potom ceny... a zajtra bude zase clanok: dizajnovy duel pulsar vs golf.... bohvie co nas este caka .. zda sa ze s pulsarom si este uzijeme.... bude to asi jedno z tych dalsich bomba aut o ktorom sa bude vela pisat .... ale na cestach ho zrejme moc neuvidime ... teda nic v zlom .. ja nissan mozem... ale pulsar ma neoslovil.... skoda
Avatar - Lukixe
15. 9. 2014 21:36
Re: Mezi řádky
Jako neviem čo na tom hľadáš ale fakt je ten,že sa na toto auto čakalo a teraz sa nemá riešiť?Aj keby to bola platená reklama tak nikoho do toho nič,sú to ich prachy a hlavne ich články ktoré čítame zadarmo,obraz si samozrejme urobí každý sám a nemusí kliknúť na článok na auto.cz pokiaľ ho to nezaujíma.No a ohľadom golfa,je to etalón takže to je normálne že sa porovnáva.
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 21:48
Re: Mezi řádky
Tak to zase mlátíš slámu. Jestliže článek není označený jako PR a přitom PR vlastně je (a je úplně jedno, jestli je zaplacený přímo, nebo formou nějaké protislužby - třeba že ACZ bude mít jako první novinky Nissanu k testům atp.), tak to zde nemá v takovéto formě co dělat!

PR označené jako PR není nic proti ničemu, ale "nezávilslý novinářský článek" má být nezávislý a ne čtenáři něco podsouvat, dělat na něco skrytou či nepřímou reklamu.
Avatar - Lukixe
15. 9. 2014 22:00
Re: Mezi řádky
Boha kde ty žiješ :-) To tu je,bolo,aj bude..Ak sa stým nestotožnuješ tak ti poradím,u nás na Slovensku máme reláciu,volá sa to že lampáreň,tam svietia takou žiarovečkou do očí vieš,vieš?U vás je tiež niečo podobné,tušim sa to volá čierne ovečky :-)
15. 9. 2014 22:17
Re: Mezi řádky
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Slušnej stěr.
16. 9. 2014 08:14
Re: Mezi řádky
Ani bych neřekl, stěr vypadá trochu jinak, slušný stěr úplně jinak :-)
15. 9. 2014 22:17
Re: Mezi řádky
V čem podle tebe není tento článek nezávislý? Vysvětli to.
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 22:23
Re: Mezi řádky
To myslíš vážně a upřímně? Vždyť jsem to napsal ve 4 bodech 8-s :-! Bez tohoto bychom si mohli klidně říct - nezávislé porovnání. Je to sice malý, ale dost podstatný rozdíl.

Proč třeba prostor, kufr a CENA?? Jak toto spolu souvisí? Kdyby byl článek na téma cena a výbava, tak je to zcela přirozené. Jak souvisí základní motor s prostorností? Proč ta zmínka o fonancování? Vážně si myslíš, že šlo o samé náhody?

Promiň, ale já nemám autora za takového blba, abych si myslel, že tohle vše byla náhoda nebo že snad nedokáže napsat "čistý" článek :-! :-!
15. 9. 2014 22:44
Re: Mezi řádky
Neberu ti tvůj názor, nejen ty čtyři body jsem četl důkladně a několikrát. Ale přiznám se, že nečtu články takovou optikou jako ty, tzn. že v tom nehledám druhý, třetí nebo třeba čtvrtý smysl. Mě zajímá každá nová informace a pokud by mi stzyl jakým je mi podaná nevyhovoval, tak to přestanu číst a hotovo. A nemám potřebu to všem sdělovat.

Proč třeba prostor, kufr a cena? A proč ne? Co se dneska nejvíc řeší - barva, střešní nosníky, zatáčivost? Speciálně v nižší střední jsou věci jako co se do toho auta vejde, co naložím dozadu a kolik mě to bude stát podle mě ty nejzásadnější. I článek je možná proto zmiňuje.

Základní motor prostornost nijak neovlivňuje,v tom máš naprostou pravdu. Zmínku o financování beru jako informační doplněk, přece jenom jde o nový auto. Náhoda? Nevím a neřeším.

Autora neznám, takže nemůžu soudit jak moc velký je b.b >:-[]
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 22:55
Re: Mezi řádky
Ještě jednou - jestli se řeší cena, pak zcela logickou otázkou s ní spojenou je výbava (a ne prostornost). Jestli je vůz levnější nebo dražší, určuje především výbava. Octavia v holobytu i v té nejvyšší výbavě bude mít prostornost stále stejnou, pořád tu samou.

Neříkám, že článek nemá informační přínos, to jsem nikde nenapsal. Jenže ona přidaná marketingová hodnota jednak sráží důvěryhodnost takového článku (autor sotva může být nezávislý) a jednak působí dost nemístně.

Že tě to nezajímá? Ok, to je tvůj pohled. Kdo některé věci vidět nechce, nikdy je neuvidí.
15. 9. 2014 22:16
Re: Mezi řádky
Sorry, ale na to auto se tak dlouho čekalo a co bys teď chtěl, aby se napsal jeden článek a "po mě potopa"? Vsadím se, že kdyby to tak bylo, psali by stejní chytráci jako ty, že je to určitě zaplacené od VW, aby se o Pulsaru nepsalo, aby to náhodou neohrozilo prodeje Golfu. Čoveče, prober se! Nebo ne, zůstaň dál takový jaký jsi, pak se tu ale neztrapňuj svými supernázory.
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 22:24
Re: Mezi řádky
za mě ne - viz 22:23
15. 9. 2014 22:44
Re: Mezi řádky
za mě - viz 22:44
16. 9. 2014 00:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2014 22:09
Re: Mezi řádky
Reagovat chci až na P.S., v tom s tebou souhlasím, zbytek je podle mě výmysl tvýho ..... mozku. A to nijak neurážím. Jen si myslím, že číst ten článek mezi řádky asi nebylo v plánu, to by tak ty druhý meziřádky bejt nemusely >:-[] Za mě patří autorovi :yes:
neregistrovaný "SR20"
16. 9. 2014 20:39
Re: Mezi řádky
Paranoja je previt.
Pamatam si Kiu Ceed u ktorej vyzdvihovali europsky design a extra dlhu zaruku. Podla Teba by u nej mali vyzdvihovat co? Ponuku 15 motorizacii a pohon 4x4 ?
Avatar - pumpkin
15. 9. 2014 21:48
A kedy bude...
A kedy tu bude 10 článkov o novom Twingu? Ja sa už na to teším a Topper určite tiež. >:-[]
Rozbalit vlákno
16
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2014 21:49
Re: A kedy bude...
David vs. Goliáš - Twingo porazilo Rapida >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2014 22:01
Re: A kedy bude...
skoda cenovej politiky twinga ... zaklad je slaby ..... a silnejsie turbo tce mas len v top vybave za nekrestanske prachy pre taketo auto ... predpokaldam teda ze nepojde ( aspon u nas ) o ziadny bestseller.... keby bolo tce turbo aj v zakladnej vybave a za nejakych 9000 eur tak by twingo mohlo byt pre mnohych isto zaujimave..... ale za 12 tisic si asi kazdy skor kupi rapid spaceback ako twingo.....
15. 9. 2014 22:20
Re: A kedy bude...
Čoveče, ty mě nepřestáváš udivovat. Zcela na férovku - je snad nějaká oblast, auto, věc, který bys nerozumněl a ke který by ses nevyjádřil? Děkuji, že mi ji odhalíš. Jinak :no:
16. 9. 2014 00:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
15. 9. 2014 22:36
Re: A kedy bude...
pumpkin to trefil.... >:D

Řeknu ti, nechtěl bych zažít ten přetlak v tvý hlavě, někdo napíše Twingo a musí to z tebe ven, prostě musí...... >:-[] >:-[]
15. 9. 2014 22:45
Re: A kedy bude...
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
15. 9. 2014 22:46
Re: A kedy bude...
No jo, všichni prostě nemají všeobecný dokonalý jemnocit ala H/K, což je jakýsi revival mix "české" tradice a "japonské" spolehlivosti. ;-)
I když není revival, jako revival:
[odkaz]
16. 9. 2014 00:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 13:04
Re: A kedy bude...
Typický topper, 4 řádková odpověď na nepoloženou otázku >:D
16. 9. 2014 13:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 21:19
Re: A kedy bude...
Kromě toho, že by byla hrozně dlouhá, byla by rovněž hrozně mimo.
15. 9. 2014 22:19
Re: A kedy bude...
Podle mě, až se to auto představí. Zatím je po něm kromě ceny dost ticho. Neví někdo, kdy už bude na silnici?
Avatar - woody-alien
15. 9. 2014 22:39
Re: A kedy bude...
U dealerů už jistě je. Místní dealer jich má několik už od předminulýho týdne a dnes jsem viděl, jak jeden kus odvážej vystavit do sousedícího obchodního centra.
15. 9. 2014 22:47
Re: A kedy bude...
A jak to auto vypadá naživo? Lepší než na fotkách? Jakej sis na něj udělal názor, když jsi ho uviděl? Děkuji za osobní postřehy, to auto mě totiž zajímá.
Avatar - pallas
16. 9. 2014 08:28
Cena už od ... a potom také auto neexistuje
To sa nejak rozmohlo, táto finta. Potom príde zákazník do predajne s inzerátom v ruke, a šup šup, hneď je z 300 na 400 tisíc.. Ona sa vždy nejaká výhovorka nájde, prečo na sklade nemajú "holobyty".
Rozbalit vlákno
1
16. 9. 2014 10:22
Re: Cena už od ... a potom také auto neexistuje
tento nefér úskok sa používa fakt často a mňa vytáča, že ak sa niečo robí často, tak to verejnosť nakoniec akceptuje, a niektorí borci si z toho ešte spravia imidž, že oni to predsa vedia, ale nič to nemení na tom, že je to svinstvo, neférová praktika a pod.
16. 9. 2014 08:49
nevím, vejšku nemám
ale řekl bych, že ten nissan poskytuje za daný prachy nejvíc. a to se počítá. :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2014 10:25
Pulsar
Pulsar sa mi zo zaciatku nepacil ale ked som ho videl nazivo musel som zmenit nazor. Konecne nizsia stredna od Ren-Nissan kde je dostatok miesta vzadu (neratam predlzene platformy kombikov). Chyba tomu len 1.6dci a atmosfera s tovarenskym LPG...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
16. 9. 2014 14:51
Re: Pulsar
Proč nerátáš predlžené platformy, tebe Grandtour nějak ruší?
18. 9. 2014 11:21
Re: Pulsar
Niee, sam mam 2 Grandtoury, ja mam kombiky rad, ale je mnozstvo ludi co chce a staci im hatchback. A hlavne na zapade su hatchbacky velmi popularne.
Avatar - tfu
16. 9. 2014 10:40
Pulsar = Renault Mégane
;-) Pulsar = Renault Mégane
Rozbalit vlákno
1
18. 9. 2014 11:24
Re: Pulsar = Renault Mégane
Ano ale Megane 4tej generacie ktory bude 2015-2016 ;-) Je to pre teba akoze minus?
Avatar - skejpa
16. 9. 2014 11:08
Mazda 3 v anketě ?
Proč tam není Mazda 3 v anketě, pravděpodobně by to vyhrála :-) Ale Pulsar taky pěkný !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
16. 9. 2014 18:24
Re: Mazda 3 v anketě ?
Mazda 3- prostor , kufr a ceny- je konkurenceschopná, ale v těchto disciplínách by jisto jistě nevyhrála. V jiných- proč ne ;-)
16. 9. 2014 11:32
Japonci tlaci na pilu
Zajimave, ze 2 neljlepsi nabidky v nizsi stredni prichazeji z Japonska. Mazda 3 vykonem / designem a Pulsar prostorem / cenou.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
16. 9. 2014 14:43
Re: Japonci tlaci na pilu
Mazda 3 výkonem ? To bude nějaký omyl. Více výkonu než Mazda ti (jen tak namátkou) z třídní konkurence nabídne např. Octavia, Leon, Golf, Megane, Focus, Astra, Ceed, Pulsar (potvrzená 1.6 T). Ale možná jsi jen zaměnil výkon za jízdní schopnosti. ;-)
16. 9. 2014 21:41
Re: Japonci tlaci na pilu
Měl jsem na mysli výkon nabízeného balíčku. Kw jsou jen součástí toho výkonu.
16. 9. 2014 15:25
původ - konstrukce
docela by mě zajímaly jiné věci.
kde to auto bylo vyvinuté, kdo vymýšlel konstrukci, kastli, nápravy.
je to víc renault nebo nissan..? se sunny nebo almerou bych problém neměl, ale jak se do toho motá francouzská konstrukční škola, tak si nejsem jistej, jak je to trvanlivý atp..

jinak vzhledově neurazí, vypadá to na sympatickou káru, vytkl bych akorát lacině působící a nepraktický lesklý plast na středu palubky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Auto CZ
16. 9. 2014 15:46
Zamyšlení II.
Na Nissan v kompaktnej triede sa valí jedna pohroma za druhou. Nedá mi nepripojiť z nedávnej minulosti aspoň titulky článko, testov a osobných skúseností majiteľov.
1) Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (Nissan Tiida je vůz, jenž vznikl nejspíše takto: Japonští inženýři vzali testovací figurínu, tu přestavěli do proporcí průměrně tlustého Američana a kolem čtyř takových figurín postavili auto, JAK TO JEDE:
Tento vůz je pro mnohé ošklivý. Sám mu říkám láskyplně Vobluda. O tom, jak se líbí, se lze dočíst v internetových diskuzích u článků o něm. Mohou za to kromě zvláštně se prolínajících tvarů karoserie i proporce, kdy se zejména zezadu zdá velmi úzký a vysoký. ).
2) AUTO CZ: Nissan Tiida 1,5 dCi – Ošklivka Katka (Rozbouřené moře
Podvozek je naladěn měkce. Dokonce velmi měkce. A troufáme si říct, že velmi velmi měkce. Stačí pár zatáček na oblíbené okresce, které nemusíte projet ani moc ostře, a vůz se rozhoupe takovým způsobem, že pasažérům na palubě hrozí mořská nemoc. Jako na rozbouřeném moři. A to nepřeháníme. Takže komu se nechce cestovat k moři, může si houpání na vlnách užívat i u nás), mínusy: jízdní vlastnosti, odstupňování převodovky, nastavení teploty pouze po celých stupních, nemožnost větší individualizace výbavy.
3) Meranie spotreby Tipcars: Okruh II. aneb podruhé o něco svižněji (Vracečky zvládá překvapivě dobře, horší je to s běžnými zatáčkami do kterých se Tiidě moc nechce a o výjezdu pod plným plynem si můžete nechat jen zdát. Zadní náprava se pouze vleče a svozem nikterak nespolupracuje. K tomu se přidávají značné náklony karoserie. Před nájezdem na dálnici ukazuje palubní počítač průměrnou spotřebu 12,1 l/100 km. Na dálnici Tiida při vyšších rychlostech doslova pluje a je náchylná na boční vítr. Přesto okruh dokončuji za standardních 44 minut průměrnou rychlostí 63 km/h a závěrečnou spotřebou 10,8 litru).
>:D >:D >:D 8-s 8-s :*)
Chlapi, chcete mi povedať, že Pulsar je o generačný krok modernejšie auto ako jeho predchodca? To o aké míľové kroky by oproti predchodcovi muselo byť lepšie, aby za rovnakú cenu poskytlo prezentované kvality?
Zaujímavý je aj samotný pohľad redakcie ACZ, kde 5 rokov dozadu si robili len posmešky z Nissana, a dnes tu máme PR projekt ako z učebnice.
Rozbalit vlákno
3
16. 9. 2014 17:46
Re: nevím školy nemám
ale za 1. nikde se nepíše že PULSAR = TIIDA a za 2. myslíš, že je tak ohromně těžké odladit podvozek pro Evropu (Pulsar) a pro Ameriku (Tiida)? >:D >:D >:D >:D >:D
16. 9. 2014 19:15
Re: nevím školy nemám
nechaj ho :-) neviem kde si robili posmesky z nissana ? s notu ? xtraila? kaskaja? ztka? on je uplne vytrety :-) [odkaz] tidu neobhajujem nebolo to najlepsie auto ale nebolo ani pre europu urcenu tekze urcite to nikoho v nissane netrapy ako dopadla v eu rovnako nikoho netrapy ani azaro
Avatar - Auto CZ
16. 9. 2014 20:52
Re: nevím školy nemám
Zabudli v tabuľke s počtom vyrobených áut za prvý polrok 2012 aj na vaz2111 a moskvič aleko, nevidím tu ešte čínsky roewe 750 s predanými 4,49 miliónmi kusov v 2014, čo tam nejaký rendlík s nisankom miniatúrne značky :-)
16. 9. 2014 20:52
octavia není konkurent?
"porovnaly jsme deset největších konkurentu." co to je za blábol?kde máte mazdu 3, fiat bravo, kii cied?a další?berte nejprodávanější auta v evropě, ne v tuté malé zemi. a co třeba nejprodávanější auto v této třídě v čr když to chcete brát podle čr?skoda octavia nepatří do této třídy?pokud ne, tak do které? do střední?skutečně chcete octávii porovnávat s passatem, mondeem, insignii?vždyt je o 200 000 levnější, octávia by byla v této třídě nejhorší. samozřejmě že patrří do nižší třídy, vždyt je na podvozku golfu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
16. 9. 2014 20:58
Re: octavia není konkurent?
Kde je mazda 3, ceed a bravo- no, kde by byly, ve druhé desítce.Podle prodejů v Evropě, tak jak si to přeješ.
Že tam není oktávka - možná milosrdenství redaktorů vůči této konkurenci, kdo ví.