Nissan ma vobec stastie na vyber mien. Je zvlastne ze taka firma si nezisti ci to slovo neznamena nieco neziaduce na jednom z trhov. Potom mozu vznikat take veci ako ToNe, SereNa. Ale vsak to nie je iba domenou Nissanu, ale ukazkovym prikladom je v slangovej spanielcine Pajero, v kanadskej slangovej francuzstine LaCrosse, a par dalsich super nazvov by sa naslo. Btw. v tejto suvislosti horuca novinka: nastupca Mitsu Lancer by sa mohol volat inak. Ma to byt "ostre" auto (naviac Mitsu uvazuje ze svoj momentalne katastrofalny modelovy rad v buducej generaci modelov kompletne premenuje - az na legendu Pajero/Montero - aby urobilo hrubu ciaru za tymito problamatickymi modelmi), a medzi nazvami je aj ZERO. Tak ma zaujima ze co na to v USA?
Jo, Buick LaCrosse byl průšvih s názvem Tak se teď v Kanadě jmenuje Allure. A když jsem tu před časem opěvoval zalomená zadní světla na Cadillacu XLR, tak jsem tím nemyslel, že chci, aby je parodoval kdejaký levný model
Jste si jisti, že rozměr 3990 x 1690 x 1535 řadí tento model do Golf třídy? Mně to spíš přijde, tím že jde o rozměry pod 4metry, jako vůz typu Idea, Meriva...
Nie som autor, ale viem k tomu podat ciastocne vysvetlenie. Ale aj napriek tomu co napisem dalej, neznamena to, ze nemas pravdu. Note je dolna trieda, tak ako si povedal. Lenze sam Nissan tvrdi, ze v EU to bude jedno z troch aut ktore nahradi klasicky hatchback Almera (+ high roof compact, nieco ako Tiida - aj ked si nemyslim ze to bude presne ona, lebo s prilis podoba Renaultom, + seriova podoba Quasqai SUV.) Takze odtial mozno to nepresne zaradenie...
Vypada to moc pekne. Kazdopadne ty svetla jsou uplne super, ty boule totiz maji jednu obrovskou vyhodu (napr u Micry) - vite kde konci kapota! A to se tem, co nemaji zrovna nejlepsi odhad pri parkovani (vetsina lidi) prijde velmi vhod...
Mám ho již 14.dnů a tu je pár postřehů:
- vzhled: nehodnotím je tokaždého názor, mě se líbí z boku a ze zadu, ze předu je jakýsi sražený..
- dílenské zpracování: je znát neblahý vliv firmy Renault, některé části né zcela dotažené, ale celkově velmi dobré.
- podvozek: zcela plochý se zapuštěným výfukem excelentně vyladěný, sedí jako pr..l na hrnci i v prudkých zatáčkách a to jezdím na zimákách. Myslím že potěší i sportovnější řidiče, ale to pak doporučuji motor 1,6.
motor: na volnoběh neslyšitelný, vyladěný na městský a příměstský provoz = do rychlosti 95 km/h extrémě tichý, od 100 - 110 km/h se dost ozve(zřejmě je to rezonancí výfuku)a pak znova ztichne. Krásně táhne od spoda a jde s ním jezdit jak s nafťákem.Je to , ale praktické dokud neslyším motor = jedu dle předpisů!!
- spotřeba: jsem v záběhu!! když jedu úsporně pak 5.6 l/100km když jedu v tempu pak 6.2l/100km. Na můj vkus supr!!
-osvětlení: zásluhou vysokého uložení lamp velmi dobré bez tmavých míst.
-interiér: na danou třídu velmi kvalitní, prostorný (mám 193 cm) variabilní a pohodlný. Ze sedadel jsem měl zprvu strach, ale ukázaly se lepší než se zdají. Vynikající je systém větrání, topení a ofuku skel = nezaznamenal jsem ani náznak rosení.
-ovládání: je upraveno pro ženskou ruku= vše jde ovládat velice lehce což může hlavně pánům vadit - jak komu! skvělé jsou automatické stěrače = vřele doporučuji!!!
ZÁPORY: zatím jich moc neni
- větší hlučnost motoru nad 100km/h (způsobeno buď kusem, nebo spíš psychologicky při přechodu z extrémě tichého chodu do chodu známého ze fábie.
- neustále řvoucí upomínač na nezapnuté pásy (jsem sklerotik, ale body jsou body tak ať si řve)
- horší viditelnost zadním oknem - eliminováno velkými bočními zrcádky. Já doplňuji o couvací radar od jablotronu (dstechnik.cz) za pouhých 1700,-Kč, namontuje i nemluvně!!
- skoro unikát na silnicích = nepotkáte druhého jak je den dlouhý a to já mám žlutého a ty jsou v republice tři.
- totální diskriminace za strany zlodějů aut = prý se s tím blbě skovává.