Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Tone to ne, ale Nissan Note ano

Studie Nissanu Tone, která objela v roce 2004 světové autosalony se dostává do prodeje na domácím japonském trhu pod názvem Nissan Note.
Zpět na článek
20. 1. 2005 10:57
neregistrovaný "Preceda"
20. 1. 2005 10:58
neregistrovaný "Marko"
20. 1. 2005 12:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 11:17
neregistrovaný "Mike Tom"
20. 1. 2005 11:33
neregistrovaný "Marko"
17. 6. 2006 16:40
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2005 22:23
neregistrovaný "Shaman"
23. 1. 2007 18:42
neregistrovaný "pront"
5. 2. 2007 21:07
neregistrovaný "zuzka"
neregistrovaný "Preceda"
20. 1. 2005 10:57
bez titulku
Zase ty bradavice
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
20. 1. 2005 10:58
Mena
Nissan ma vobec stastie na vyber mien. Je zvlastne ze taka firma si nezisti ci to slovo neznamena nieco neziaduce na jednom z trhov. Potom mozu vznikat take veci ako ToNe, SereNa. Ale vsak to nie je iba domenou Nissanu, ale ukazkovym prikladom je v slangovej spanielcine Pajero, v kanadskej slangovej francuzstine LaCrosse, a par dalsich super nazvov by sa naslo. Btw. v tejto suvislosti horuca novinka: nastupca Mitsu Lancer by sa mohol volat inak. Ma to byt "ostre" auto (naviac Mitsu uvazuje ze svoj momentalne katastrofalny modelovy rad v buducej generaci modelov kompletne premenuje - az na legendu Pajero/Montero - aby urobilo hrubu ciaru za tymito problamatickymi modelmi), a medzi nazvami je aj ZERO. Tak ma zaujima ze co na to v USA?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2005 12:40
Re: Mena
Jo, Buick LaCrosse byl průšvih s názvem Tak se teď v Kanadě jmenuje Allure. A když jsem tu před časem opěvoval zalomená zadní světla na Cadillacu XLR, tak jsem tím nemyslel, že chci, aby je parodoval kdejaký levný model
neregistrovaný "Mike Tom"
20. 1. 2005 11:17
To autor:
Jste si jisti, že rozměr 3990 x 1690 x 1535 řadí tento model do Golf třídy? Mně to spíš přijde, tím že jde o rozměry pod 4metry, jako vůz typu Idea, Meriva...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
20. 1. 2005 11:33
Re: To autor:
Nie som autor, ale viem k tomu podat ciastocne vysvetlenie. Ale aj napriek tomu co napisem dalej, neznamena to, ze nemas pravdu. Note je dolna trieda, tak ako si povedal. Lenze sam Nissan tvrdi, ze v EU to bude jedno z troch aut ktore nahradi klasicky hatchback Almera (+ high roof compact, nieco ako Tiida - aj ked si nemyslim ze to bude presne ona, lebo s prilis podoba Renaultom, + seriova podoba Quasqai SUV.) Takze odtial mozno to nepresne zaradenie...
neregistrovaný "anonym"
17. 6. 2006 16:40
Re: To autor:
neregistrovaný "Shaman"
20. 1. 2005 22:23
svetla
Vypada to moc pekne. Kazdopadne ty svetla jsou uplne super, ty boule totiz maji jednu obrovskou vyhodu (napr u Micry) - vite kde konci kapota! A to se tem, co nemaji zrovna nejlepsi odhad pri parkovani (vetsina lidi) prijde velmi vhod...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pront"
23. 1. 2007 18:42
moje zkušenosti s NOTE 1,4
Mám ho již 14.dnů a tu je pár postřehů:
- vzhled: nehodnotím je tokaždého názor, mě se líbí z boku a ze zadu, ze předu je jakýsi sražený..
- dílenské zpracování: je znát neblahý vliv firmy Renault, některé části né zcela dotažené, ale celkově velmi dobré.
- podvozek: zcela plochý se zapuštěným výfukem excelentně vyladěný, sedí jako pr..l na hrnci i v prudkých zatáčkách a to jezdím na zimákách. Myslím že potěší i sportovnější řidiče, ale to pak doporučuji motor 1,6.
motor: na volnoběh neslyšitelný, vyladěný na městský a příměstský provoz = do rychlosti 95 km/h extrémě tichý, od 100 - 110 km/h se dost ozve(zřejmě je to rezonancí výfuku)a pak znova ztichne. Krásně táhne od spoda a jde s ním jezdit jak s nafťákem.Je to , ale praktické dokud neslyším motor = jedu dle předpisů!!
- spotřeba: jsem v záběhu!! když jedu úsporně pak 5.6 l/100km když jedu v tempu pak 6.2l/100km. Na můj vkus supr!!
-osvětlení: zásluhou vysokého uložení lamp velmi dobré bez tmavých míst.
-interiér: na danou třídu velmi kvalitní, prostorný (mám 193 cm) variabilní a pohodlný. Ze sedadel jsem měl zprvu strach, ale ukázaly se lepší než se zdají. Vynikající je systém větrání, topení a ofuku skel = nezaznamenal jsem ani náznak rosení.
-ovládání: je upraveno pro ženskou ruku= vše jde ovládat velice lehce což může hlavně pánům vadit - jak komu! skvělé jsou automatické stěrače = vřele doporučuji!!!
ZÁPORY: zatím jich moc neni
- větší hlučnost motoru nad 100km/h (způsobeno buď kusem, nebo spíš psychologicky při přechodu z extrémě tichého chodu do chodu známého ze fábie.
- neustále řvoucí upomínač na nezapnuté pásy (jsem sklerotik, ale body jsou body tak ať si řve)
- horší viditelnost zadním oknem - eliminováno velkými bočními zrcádky. Já doplňuji o couvací radar od jablotronu (dstechnik.cz) za pouhých 1700,-Kč, namontuje i nemluvně!!
- skoro unikát na silnicích = nepotkáte druhého jak je den dlouhý a to já mám žlutého a ty jsou v republice tři.
- totální diskriminace za strany zlodějů aut = prý se s tím blbě skovává.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zuzka"
5. 2. 2007 21:07
Re: moje zkušenosti s NOTE 1,4
:-) Vďaka!