vyzera hrozne nevkusne :-( , kolesa ako z furika to uz hadam aj citigo ma vacsie v zakalde, neviem , osobne som sklamany z vyzoru, cakal som ze novy jazz bude oproti terajsej skatuli konecne nejaka pecka hodna mena honda a ze to uz nebude ako mpv ale ono je to snad este vyzorovo horsie ako terajsi jazz, hrozne daco, na pohlad totalna fraska akoby honda sla naspat dozadu a nie dopredu, peace ;-\
Já nerozumím tomu, proč bys chtěl, aby MPV nevypadalo jako MPV. Proč by měl např Renault Espace být najednou čtyřdvéřový sedan? Civic je auto nižší střední třídy, tak nevím, proč by tomu mělo být jinak a v další generaci by z toho měli dělat třeba autobus. Jazz je prostě malé MPV, tak logicky jako malé MPV vypadá.
Jazz je presne to auto co na trhu ma uplatneni, vyssi posez, velkej kufr, velky prostor, pritom maly podvozek, mala spotreba. Koukneme se jaky uspech ma ix20, venga oproti klasicei20, picantu. Byt Jazz klasika je to o nicem, coz potvrzuji prodeje v Japonsku.
ano to mas pravdu, je prakticke to sa mi pozdava ok beriem ale ten dizajn sa mi vobec nepozdava , ma to male kolesa a predna maska alebo co to je tak to vyzera dost divne, skoda
Maska je ok. Kazdy ma jiny vkus a velikost kola je cca stejna jako ma IX20. Klame predek, kde je u H/K mozna nize kapota, ale pomer vysky kola, strechy je cca stejny
[odkaz]
[odkaz]
ale ved ja pisem len svoj nazor, ak sa ti paci ok ;-) neber to hned ako ze pisem za vsetkych, ja pisem vzdy za seba, ja v tom dizajne vidim velke rezervy , taky note je daleko krajsi teda podla mna aby som zase nevyzeral ze pisem za vsetkych
No, mi se nový Jazz sice nějak vrcholně nelíbí, ale hnusný (alespoň pro mě) není. Zde jsi to napsal celkem OK, ale ve většině článků právě hodnotíš design strašně obecně, vztaženo na všechny - ve stylu "Civic je hnusný, proto se neprodává", to samé o CR-V v diskuzi o turbo VTECu, přitom nové CR-V se prodává dost slušně, jen tobě se moc nelíbí.
so samotnym CRV problem nemam , teda co sa tyka dizajnu , to som uz spominal viackrat a aj to som uz viackrat spominal ze mi na CRV vadi ze je to SUV s podvozkom na urovni sandera, jednoducho SUV by si zasluzilo vyssi podvozok bez ohladu na to ci do terenu pojde alebo nie, auto je ok aj ten zadny "hrb" mnohmi kritizovany alebo podobnost s XC60tkou tak vsetko je ok, uz pri predstaveni pred rokom ci dvomi som pisal ze je to docela parada auto a aj interier,,, mne najviac vadi proste ten nizky podvozok a cele to potom postrada zmysel ked mas kupovat SUV s podvozkom na urovni bezneho osobaku, ano viem som divny ale mam zasady jak v zivote tak v autach, ked SUV tak normalne so vsetkym co k tomu patri, jasna volba je u na outlander alebo sorento
No ale to se točíme pořád kolem téhož, ať už je to design nebo světlá výška. Ty odsuzuješ CR-V kompletně proto, že není vhodné do terénu. Pořád ale nejsi schopen uznat to, že poměrně velká část lidí s SUV do terénu vůbec nejezdí a vysoký podvozek je naopak spíše ke škodě (nárazníky to má na provoz po městě dostatečně vysoko a světlá výška tam také postačí).
Víš, ty máš jeden vééééééliký problém. Co tě tak sleduju, jsi neuvěřitelně praktický člověk hodnotící jen a pouze poměr cena/výkon (nic proti tomu, na tom není nic špatného, ale je špatné, že všem vnucuješ tento tvůj pohled na svět, resp. že se nedokážeš vcítit do jiných lidí). Neuvědomuješ si, že existuje spousta lidí, kteří si chtějí auto koupit proto, že ho prostě chtějí a ne proto, že má lepší poměr ceny a výkonu. Mám auto, které je až zbytečné pro to, nač ho potřebuju, ale prostě jsem ho chtěl (mohl jsem koupit menší, se kterým se bude lépe parkovat, s menším a úspornějším motorem,... ale nevadí mi to).
Takže ano, CR-V má (jen částečně) problém v tom, že není do terénu. Ale nedělá to z něj špatné auto, protože je vhodné pro stále obrovské množství lidí, kteří s tím SUV budou jezdit všude možně, jen v terénu ne (možná mám divné kamarády a známé, ale nevšiml jsem si, že by si někdo z nich koupil SUV nebo terénní auto proto, aby s tím jezdil v terénu a neznám nikoho z nich, kdo by to auto vůbec někdy do terénu, byť třeba chatě, vůbec vytáhnul). Samozřejmě si ale myslím, že by bylo vhodné, kdyby Honda vedle 4x2 verze nabízela i 4x4 se zvýšenou světlostí nebo třeba zvýšenou světlost ve formě nějakého paketu, aby měl člověk možnost volby. Ale upřímně řečeno, na SUV se 4x2 a nízkou světlostí nevidím nic špatného, když je to stylovka cílená na používání ve městě, kde 4x4 a vysoká světlost bude naopak k ničemu.
Jen bych ještě dodal, že praktický nebo pragmatický přístup to není. Nezohledňuje totiž ty výhody a silné stránky CR-V proti konkurenci, které by se v takovém posuzování musely projevit.
Podívej se, jak utopeně vypadají kola v mase plechu u Ceedu a i30 kombi a pak něco mudruj. Ty snad za to mletí nesmyslů už taky musíš být placený. Piš radši do Blesku...
Jazz je přesně takový, jaký má být. Malé MPV s více než dostatečným prostorem.
To bych neřekl, nejde to ten monotvar masky a světlometů, divná je ta lamela mezi světlomety. U Civicu ten problém není a není ani u Vezelu, ale u Jazzu mi to ztvárnění nesedí. Až si ho koupím, dostane masku Mugen. ;-)