Diskuse

Nová Mazda 2 poodhaluje svoji techniku a výbavu

10.10.2014

Malý pětidveřový hatchback nabídne balíček techniky Skyactiv. Výbava zahrne například i head-up displej.

 

  • 70 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 10.10.2014  15:19

    TREFA

    Snímky jsou fantastické, je zřejmé, že mazda to vzala za (svůj) správný konec, a tedy stvořila šmrncovní malý model se zřetelným akcentem na sportovní charakter. Estetika kabiny je doslovnou živou vodou pro každého jezdce - srdcaře - se vkusem. Evidentně špičkové materiály, milá inspirace tím nejlepším, co dovnitř aktuálně osazuje prémiová Evropa, no... možná se mnou nebudete souhlasit, osobně považuji horní model za třídní trefu.
    • 60 Reagovat !

      foto skejpa

      skejpa 10.10.2014  15:26

      « Re: TREFA

      Já snad spadnu ze židle. GTI pochválil Mazdu. To by mohli lepit na sklo protože to je cenější než "car of the year" :yes: Jen jestli to nebyl sarkasmus :*) ...
      • 20 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 10.10.2014  15:33

        « Re: Re: TREFA

        >:D :yes: Z té židle jsem málem spadnul já, otevřel jsem galerii a spatřil tu čistou nádheru uvnitř. Fakt moc pěkné. Až nebezpečně "prémiově" pěkné :yes: Tohle je přesně to, co má mazda dělat - "svá" auta - styl, sport, výborná jízda.
        • 40 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 10.10.2014  21:07

          « Re: Re: Re: TREFA

          Tobě snad někdo hacknul účet >:D
    • 00 Reagovat !

      foto nasua23

      nasua23 10.10.2014  15:30

      « Re: TREFA

      :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 10.10.2014  15:42

      « Re: TREFA

      Nevědět, že to je Mazda, tak dám hlavu na špalek, že se díváme na Audi A1 v nové generaci. Ten interiér je esence techniky spojená s moderní prémiovou kvalitou a čistým stylem. No nevycházím z nadšeného údivu. Ještě zapracovat na kabině 6ky...
      každopádně krása!
      :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 10.10.2014  15:50

        « Re: TREFA

        Přesně :yes:
      • 19 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 10.10.2014  15:56

        « Re: Re: TREFA

        pri pohlade no novych interierov to vyzera tak ze dnes uz je premiovy kde kto .. aj mazda aj honda aj nove sorento ;-) aj i10

        akosi ta dnesna premia straca naskok, prestava uz davat zmysel platit dvojnasobne ceny za auto ktore je o 5 percent lepsie ako o polovicu lacnejsi "nepremiovy" konkurent

        samozrejme ja nepopieram kvalitu premie... ta sa nemeni .... akurat by som vyzdvihol kvalitu nepremie... ktora ich uz fakticky dobehla

        pohlad do interieru A3 a seatu leon jasne naznacuje ze medzi premiou a nepremiou su uz dnes skor len imaginarne hranice a psychologicke hranice .... realne su totiz obe auta uz takmer uplne rovnake
        • 11 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 10.10.2014  16:35

          « Re: Re: Re: TREFA

          Sorry ale nyní korejci dost ztrácejí !! Esteticky i materiálově !!
          Mazda je jiné kafe.. :yes:
          Jen k té dlouhé kapotě nesedí trošku přisražený zadek.Kufr asi moc nebude.. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 10.10.2014  21:09

          « Re: Re: Re: TREFA

          To dnes říká každý, kdo seděl...v žádném ze zmíněných. Toppere, prober se už, hernajs 8-s
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 11.10.2014  10:31

          « Re: Re: Re: TREFA

          >:D Ty jsi tedy srandista.
      • 00 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 12.10.2014  00:28

        « Re: Re: TREFA

        tak tak, taky se mi líbí :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.10.2014  16:08

      « Re: TREFA

      Je to tak :yes:

      Některé pohledy bude možná potřeba ještě strávit...
      [odkaz]

      Nemůžu se rozhodnout, jestli je čumák nepřiměřeně velký ke zbytku auta, nebo jestli je to v pořádku... tak je to asi v pořádku :-)
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 10.10.2014  18:47

        « Re: Re: TREFA

        No nevím, na mě padly trochu rozpaky. Tedy co se týká zevnějšku. Z některých pohledů ano, z jiných ne. Moc se mi nepozdává mega chromování na předku, hlavně ten přechod od světel, čumák mi rozměrově nepasuje ke zbytku..... ;-\ zato ten vnitřek vypadá libově. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 10.10.2014  20:52

          « Re: Re: Re: TREFA

          Áno, akurát si pozerám celú galériu a tu ma až zamrazilo. Takúto foto by som radšej do éteru nepúšťal... [odkaz]
          Som naozaj zvedavý ako to bude pôsobiť naživo, lebo ten dlhý čumák vyzerá byť disproporčný. Interiér je ale ozaj pecka a pôsobí príjemne až upokojujúco. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 10.10.2014  21:11

          « Re: Re: Re: TREFA

          Řekl bych, že nižší (běžnější) výbavy neponesou toho švidlchromu tolik.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.10.2014  22:13

          « Re: TREFA

          Taky si nejsem úplně jistý a myslím, že Kodo nejlépe sedí 6 a 3 sedan, kde je nějaká protiváha dlouhému čumáku... ale myslím, že to půjde.
  • 00 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 10.10.2014  15:20

    1,5 a 86kW ?

    Tu silnou jedna pětku s šestistupňovým manuálem bych si nechal líbit :-)
    • 02 Reagovat !

      foto Choochoo

      Choochoo 10.10.2014  15:30

      « 1,5 a 86kW ?

      Nevypada spatne, ale asi bych dal prednost Jazziku s 1,5 s 99 kW a 155Nm ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto bez-prislusnosti

      bez_prislusnosti 10.10.2014  20:05

      « Re: 1,5 a 86kW ?

      Ono ze stejného objemu.. rozdíl bude nad 4ooo ot. Takže i ta základní - 55kw bude luxusní oproti jiným autům v segmentu... Škoda mluvit :-)
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 11.10.2014  10:27

        « Re: Re: 1,5 a 86kW ?

        Ta základní se liší (má myslím například jiné svody) a je tak slabší. Když už, tak tu prostřední.
  • 01 Reagovat !

    foto Culdaraztriptaco

    "-- skrytý --" 10.10.2014  15:54

    Až na ten otvor uprostřed...

    Přístrojová deska s jedním otvorem uprostřed - peklo pro trypofobika.
  • 00 Reagovat !

    foto jenda

    jenda 10.10.2014  16:18

    Cena?

    Nedokážete odhadnout cenu? Bude to někde kolem Fabie nebo výše?
    • 31 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.10.2014  16:26

      « Re: Cena?

      Pokud bych si měl tipnout, tak základní cena bude výš, ale auto bude lépe vybavené, s omezenou možností konfigurace ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 10.10.2014  16:36

        « Re: Re: Cena?

        :-! Bohužel..tak to s japonci nyní je !
        • 31 Reagovat !

          foto Me-Myself-and-I

          "-- skrytý --" 10.10.2014  17:12

          « Re: Re: Re: Cena?

          Bohuzel?

          Ja neviem, ak mi niekto ponukne auto s vyssou vybavou za rovnaku cenu a s o rok dlhsou standardnou zarukou (Mazda ma 3 roky alebo 100 tisic), tak mi to na 'bohuzel' nevychadza.

          Obmedzena moznost konfiguracie by bola problemom pri holobytnych vybavach. Co u japonskych aut nenajdes.

          Nehovoriac o tom, ze v momente, ked sa presunies do najvyssich priecok vybav a motorizacii, Japonskej auta su pri rovnakej/porovnatelnej vybave spravidla lacnejsie ako konkurencne Skodovky (o dlhsej zaruke ani nehovorim).
          • 31 Reagovat !

            foto Choochoo

            Choochoo 10.10.2014  17:51

            « Re: Re: Re: Re: Cena?

            Souhlas.
            Vetsinou si stezuji ti, kteri chteji to ci ono auto, ale maj akorat na holobyt a on u japoncu neni. Neni probem v konfiguraci ale ve vlastni kapse.
            Jinak jak rikas, pokud si vyberes slusnou vybavu, tak motorove a vybavou zpravidla odpovida cena ceskemu designovemu lowendu ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.10.2014  18:23

              « Re: Cena?

              Chybou není špatná konfigurace výbav, ale kombinace výbava/motor/karoserie. Minimálně u Mazdy.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 10.10.2014  19:58

              « Re: Re: Re: Re: Cena?

              Aha, problém nakonec není v téměř nulové konfigurovatelnosti Japonců, ale v sockách, které nechtějí/nemohou platit za zbytečné prvky výbavy?
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 10.10.2014  22:15

              « Re: Cena?

              Já bych třeba chtěl 6 Attraction s 2.0G 121kW nebo 2.5G v manuálu, ale mám smůlu.
          • 20 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 11.10.2014  10:22

            « Re: Re: Re: Re: Cena?

            Jen u holobytů? Já třeba nechci kůži bez ventilace. A to ani nemluvím o tom, jestli to vůbec kůže je a jaká. Dalším mým "oblíbeným" prvkem jsou střešní okna. Jestli mě zrak nešálí, vidím "kůži" i tady. Proč? Předpokládám, že zase bude povinně v nejvyšší výbavě. Co je tohle za úchylku?

            Těžko mě přesvědčíš, že je malý výběr ku prospěchu věci. Někdo zkrátka má štěstí a vybere si. Někdo ne. Je pravda, že u malého auta spíš udělám kompromis než ve vyšších třídách.

            Mimochodem, když jsme u malých aut, Škoda má za příplatek necelých tisíc korun záruku 100 tisíc km/ 5 let, jestli si dobře pamatuji. A předpokládám, že ji prodejci budou nabízet "zdarma."
            • 11 Reagovat !

              foto Jaros71

              Jaros71 11.10.2014  12:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena?

              Přesně!!
              Moc se mi líbí Mazda CX5..!
              I cenu bych dal..
              Ale střešní okno , které musím , klimu nemám rád , tam neobjednám!!
              Jen v TOP verzi s kůží na sedadlech!!
              Neodvětraných..fuj! At¨se mrknou na klimatizované sedačky třeba Mercedes-Benz!! :no:
              Proč to nejde objednat i do verze s normálními sedačkami??
              Jak to , že to nyní umí japonský konkurent Nissan X-Trail??
              Ten zase nemá slušný diesel..
              Takže počkáme na nový VW Tiguan?
              Nic jného mi nezbývá.. :-!
              Nebo přidat na Audi , BMW či Mercedes..to se mi nechce ani nepotřebuji.
              Škoda Mazdo!!
              Ale u malé 2 to problém není..tam se bude víc prodávat základ.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 11.10.2014  15:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena?

                Vyhovět by mohla i Kuga. Forester myslím také zvládne kombinaci diesel + látka + střešní okno, ale nevím, jestli by ti motor stačil. Na RAV4, nebo CR-V můžeš zapomenout. A pelikoš tu myslím opakovaně psal, že X-Trail bude mít časem silnější diesel.

                Jak jsem napsal, u malého auta spíš udělám kompromis. Ale tu kůži mám problém u malého auta pochopit. Možná předbíhám a příjemně překvapí.
              • 00 Reagovat !

                foto beibej

                beibej 11.10.2014  18:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena?

                stěžuješ si že v top výbavě je klima??? >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 11.10.2014  18:48

                  « Re: Cena?

                  Ne, stěžuje si, že radši než s klimou jezdí s otevřeným střešním oknem, což vidím podobně.
  • 33 Reagovat !

    foto cudzinec11

    cudzinec11 10.10.2014  16:29

    netesme sa priskoro

    Tri benziny 1.5 je trochu vela.
    - 86 kW bude tipujem iba v kombinacii s najvyssou vybavou za cenu m3 alebo a1
    - Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake
    - diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
    - 55 kW bude podla mna jednoducho malo

    Takze az 1 jediny bezne pouzitelny motor hodny mazdy bude tych 66 kW v minimalne druhej najnizsej vybave. Na 1 tonu auta by to malo stacit, avsak:

    - odhlucnenie bude trpiet este viac ako v m3, vravim ako majitel m3
    - menej miesta vzadu ako v sucasnej m2, fakticky take 2+2 auto
    - co protikorozna ochrana a pomer cena/hodnota?

    Uvidime co konkurencia. Obavam sa, ze pri kvalitach a cenach konkurencie bude mazda 2 iba okrajova zalezitost... Napada mi fiesta, i20, VW, fabia, rio, corsa, ktore budu za 11000 EUR pripadne v nejakej edicii/akcii ohmoho zaujimavejsie ako mazda... Iba z interieru sa v tejto triede nezije...
    • 21 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 10.10.2014  16:38

      « Re: netesme sa priskoro

      Koupí si ji chlapci i ženy , kterým se bude líbit.. :-)
      Jako druhé auto..proč ne?
      • 24 Reagovat !

        foto cudzinec11

        cudzinec11 10.10.2014  16:48

        « Re: Re: netesme sa priskoro

        este som zabudol, ze v testoch sa stazovali na prilis lahke riadenie na rozdiel od m3, je to nastavene skor do mesta.

        A pozeram, ze prevodovka je 5-iba stupnova

        Suhlasim s tebou - kupia si ho ti, ktorym sa bude libit. Inak m2 racionalne nedava ziadny zmysel.

        Z toho interieru by som az taky vyteseny nebol, to su fotky najdrahsej vybavy s najsilnejsim motorom, aj ked ani Challenge nebude vyzerat zle, len to uz nebude take terno...

        Napr. najpredavanejsie auto v tomto segmente fiesta ako byvale dvojca mazdy so 100 konmi je za cca. 11000 EUR
        • 20 Reagovat !

          foto Petr80

          Petr80 10.10.2014  17:20

          « Re: Re: Re: netesme sa priskoro

          Koroze bych se u nových vozů od Mazdy nebál. Dobře ví, že to byla její Achillova pata, ale dnes antikorozní ochrana není nic mimořádného, zkrátka nutný standart. Odhlučnění podvozku je u Mazdy vždy "problém"...respektive, Mazda nikdy nebude zcela tiché auto, je to část její imege sportovnosti, procítěnosti s okolím apod. Ale rozhodně to není nic, co by vybočovalo ze standardu. A Mazda2 asi nebude dominovat evropskému trhu, to je fakt, ostatně jako žádný její model. Dvojka je do města, takže hlavní trh bude přelidněná Asie, s velkými městy, pak USA, ale myslím, že třeba v Londýně bude k vidění hodně.
          • 00 Reagovat !

            foto Gvick2

            Gvick2 10.10.2014  18:43

            « Re: Re: Re: Re: netesme sa priskoro

            To já bych se koroze bál. U nového auta samozřejmě nikdo nic nepozná, jasno bude až za 5-8 let. Zatím má Mazda v zemích, kde je koroze tématem jako třeba Kanada, docela velké problémy.

            [odkaz]

            Existují dvě skupiny Japonců, Toyota a Honda mají protikorozní ochranu na dobré úrovni a druhá (Mazda, Suzuki, Nissan), která se s korozí neustále potýká.
            • 00 Reagovat !

              foto petrumr

              petrumr 10.10.2014  19:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: netesme sa priskoro

              soused by mohl vyprávět s M6 o těch zadních podběhách a než stačil rozkvést kufr, tak to prodal(po3 letech)
        • 10 Reagovat !

          foto Lackey

          Lackey 10.10.2014  20:15

          « Re: Re: Re: netesme sa priskoro

          Samozrejme, ze M2 dava aj racionalny zmysel.
          Ako druhe auto do rodiny. Mame to tak teraz.
          A kedze sa u nas doma nova M2 "líbí" a ma aj racionalny zmysel, pribudne u nas doma, ako tretie auto :-!
    • 21 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 10.10.2014  17:16

      « Re: netesme sa priskoro

      "Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake"

      Pri aute s hmotnostou 1 tony (aj s vodicom), po skusenostiach s bleskovym radenim Skyactiv autoboxov, to asi az take zle nebude. Nehovoriac o tom, ze zrychlenie je v tejto triede niekde na 5 stupni dolezitosti.

      - diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
      To plati o VSETKYCH autach v tejto triede. Alebo nie?

      - 55 kW bude podla mna jednoducho malo"
      Ak ti je to na auto s hmotnostou hlboko pod tonu malo, nauc sa jazdit.
      • 11 Reagovat !

        foto cudzinec11

        cudzinec11 10.10.2014  17:32

        « Re: Re: netesme sa priskoro

        Stavim sa, ze 55 kW bude niekde okolo 13 sekund a viac z toho auta nedostanem, asi neviem jazdit...:D
        • 00 Reagovat !

          foto Mino21

          Mino21 11.10.2014  20:39

          « Re: Re: Re: netesme sa priskoro

          Ale vždyť v této třídě 55kW není vůbec žádný problém. Zvlášť při 135Nm. To jsou stejné údaje jako u Felicie 1,6 při plus minus stejné hmotnosti a ta neměla zrovna špatnou dynamiku..
    • 10 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 10.10.2014  21:16

      « Re: netesme sa priskoro

      Ono i ty Ma3 a Ma6 jsou spíš okrajové záležitosti (tím neříkám, že špatné).
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 10.10.2014  17:31

    škoda šestky

    Veľmi pekné auto zvonka aj zvnútra, interiér je krásny a bude dobrý aj v základe, lebo je dobre navrhnutý. Škoda, že nebude mať 66 kW manuálnu šestku, silnejšia verzia alebo automat už bude v cenovej rovine M3. Chýba mi taký model ako základ M3, ktorý má všetko potrebné za dobrú cenu. U M2 mi chýba šesťstupňová v cenovej hladine pod M3 aj keď sa dá použiť argument, že v tejto triede sa to nevedie.
  • 21 Reagovat !

    foto Diana70

    Diana70 10.10.2014  17:46

    nízky posed

    Bohužiaľ, Mazda (konkrétne Mazda 3) má veľmi nízky posed a výškovo sa dá regulovať iba sedadlo vodiča. Bohužiaľ, práve kvôli nízkemu posedu nebude mojim ďalším autom Mazda 3 sedan. Čo ale sledujem diskusie, nie som sama, ktorej vadí nízky posed v niektorých značkách, prichádzajú tak zbytočne o kupujúcich. Šetrenie na tomto je nevhodné. Vzhľadom na starších by bolo vhodné dať výškovo regulovateľné sedadlá. Nie každý je 20 ročný puberťák, ktorý chce "lízať zadkom zem". Komfort je žiadaný čím viac, rovnako ako požiadavka na personifikáciu vozidla.
    • 03 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.10.2014  18:09

      « Re: nízky posed

      Myslím, že sedadlo spolujezdce nebývá celkem běžně výškově nastavitelné. A řidičovo se dá zvadnout zcela dostatečně. Rozhodně se ale nadá mluvit o "lízání země zadkem" ani v nejnižší poloze. Leda jsi/jste zvyklá na pravidelné řízení autobusu. Já se svými 170cm mám sedadlo úplně dole, žena taky. Když ho zvednu úplně nahoru, mám hlavu u stropu i se svou (ne)výškou.
      Edit: jestli čílice v nicku je věk, tak chápu,že se možná nenasedá nejlíp.Pak se podivuji, nad "nedůchodcovským" dobrým vkusem ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 10.10.2014  19:18

        « Re: Re: nízky posed

        u mazdy nebývá, ale u škodovky jsem to měl, u citroena to mám taky a ještě je sklopný dopředu, stoleček je na opěradle prostě japonce už ne.
        • 02 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 10.10.2014  22:57

          « Re: Re: Re: nízky posed

          Nedělej ze sebe d.ebila většího než jsi. Tvůj citron je MPV, což mazda 2 ani 3 není.
          A k té "čílici"- tvoje inteligentní věta by dávala smysl, kdybych tady každýho buzeroval za pravopis. Ale stejně asi nic z toho nechápeš, a odpovíš něco ve stylu- " a mám ohebný stěrače u Citroena"
          • 10 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 10.10.2014  23:50

            « Re: Re: Re: Re: nízky posed

            tys nebuzeroval za pravopis?
          • 00 Reagovat !

            foto Diana70

            Diana70 14.10.2014  11:05

            « Re: Re: Re: Re: nízky posed

            Ono, kvôli takej blbosti ako nemožnosť nastaviť výšku oboch predných sedadiel tak prichádza mazda o strednú generáciu vodičov. ono, sedieť nízko je možno móda len pre mladých. A čo mazda nepotrebuje strednú generáciu klientov? Ostatní klienti preferujú prijemné nastupovanie aj vystupovanie z vozidla, človek by očakával že výrobcovia počúvajú "hlas ľudu".
        • 11 Reagovat !

          foto Jajboli

          Jajboli 11.10.2014  09:04

          « Re: Re: Re: nízky posed

          Ten nízky posed opravdu vadí. Sedadla by měla být nastavitelná i do výšky, jak chci já uživatel a to i u spolusedícího. Automobilky by měli naslouchat zákazníky a požadavky zapracovat. Rovněž ponuka farebnosti vozů je slabá.
        • 10 Reagovat !

          foto Jajboli

          Jajboli 11.10.2014  09:08

          « Re: Re: Re: nízky posed

          Ten nízky posed vadí. Výrobci by měli vozy dělat pro lidi a k tomu patrí nastavení obou sedadel. Vždyť je to nejzákladnější a nejdůležitejší věc v autě, dobře vidět.
      • 11 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 10.10.2014  19:21

        « Re: Re: nízky posed

        co to je čílice? Kážeš vodu a piješ víno? >:D
      • 01 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 10.10.2014  21:22

        « Re: Re: nízky posed

        Koukám, že ty jseš taky jako stvořený pro boj ve...vysoké trávě :-)
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 10.10.2014  22:50

          « Re: Re: Re: nízky posed

          Ty taky? :-) Mimochodem, minule jsi pod Miatou nerozhřešil tu hádanku- je to Auris nebo ne?
          • 00 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 11.10.2014  08:39

            « Re: Re: Re: Re: nízky posed

            Já myslel, že si to vyřešil už onehdá (vůz s aurou), takže jo, je to auris :-)
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 11.10.2014  09:16

              « Re: nízky posed

              No, sedělo to, ale tys to nepotvrdil.... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 11.10.2014  19:14

                « Re: Re: nízky posed

                Tak teď vám to, kuci, potvrzuji :-) je to auris v kombajnu se samotným benzinovým vrcholem...tedy s atmo 1,6 :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 11.10.2014  20:30

                  « Re: Re: Re: nízky posed

                  Tak gratuluju...a dovolím si trochu upravit název známého českého filmu: Díky za každé nové auto. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto pargi

                    pargi 11.10.2014  22:32

                    « Re: Re: Re: Re: nízky posed

                    Díky a přidávám amen :-)
  • 13 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 10.10.2014  19:14

    Sešup

    Co funguje vyš nefunguje niž. Aplikace KODO na tohoto "špunta" se mi vubec nelibi. A když se tak nad tim zamyslim tak ani předchudci nebyli pohledni. Naopak řada 3 a 6 byly pohledne ve všech generacich nevyjimaje ty součastne. Co se mi však u součastnych Mazd nelibi tak to jsou interiery a u teto 2 je to ještě značně horši. :no:
  • 32 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 10.10.2014  19:15

    fascinace

    to je teda paráda, internet v autě a jen sekvenční okno u řidiče, tak to nemá zamykání a současné zavření oken. Děkujeme nechceme. >:D
    • 02 Reagovat !

      foto Lackey

      Lackey 10.10.2014  20:06

      « Re: fascinace

      Co furt mate s tym jednodotykovym elektrickym vytahovanim okien ???
      Ci to auto ma, alebo nie, na vsetkych oknach ?!
      V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec.
      Mal som auto, ktore malo vsetky okna stahovane na jeden "pcc" a pripadalo mi to veeelmi neprakticke.
      Teraz mam auto s jedendotykom iba u vodica a je to bez problemov, vobec to nepocitujem, ako akysi nedostatok auta.

      • 22 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 10.10.2014  20:19

        « Re: Re: fascinace

        a jak zamykáš auto s otevřenýma oknama? Ta sekvence je začátek komfortky. Mám fakty představu, jak máš třeba auto u chaty s otevřenýma oknama a začne pršet, joo ty máš klimu, tak to vlastně máš nastartovaný non stop. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto grifith

          grifith 10.10.2014  20:27

          « Re: Re: Re: fascinace

          Na co máš u auta otevřený okna, když v něm nejseš?
          • 01 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 10.10.2014  23:51

            « Re: Re: Re: Re: fascinace

            mám tam psa.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 11.10.2014  09:56

            « Re: Re: Re: Re: fascinace

            Větrání, když auto stojí na slunci. Bohužel ne každé má nezávislou ventilaci.
            • 00 Reagovat !

              foto grifith

              grifith 11.10.2014  16:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: fascinace

              Na to ti zcela bez problémů stačí prvních pět minut se zapnutou klimou, ale budiž.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 11.10.2014  17:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: fascinace

                Ty bys nasedl do auta, z kterého se valí vzduch o 60+ °C? Ne že by to klimatizace neutáhla, ale to bych musel hodně pospíchat. Tedy pokud nemáš na mysli spuštění klimatizace na dálku. Nemluvě o tom, že bych preferoval interiér takhle vůbec nezahřát. Proto si připlácím za nezávislou ventilaci, když ta možnost je.
      • 12 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 10.10.2014  20:23

        « Re: Re: fascinace

        Co to bylo za auto? Ty tlačítka jsou dvoupolohový, můžeš si vybrat a nebudu rozebírat bezpečnost dětí. Děkujeme, mazdu nechceme. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Lackey

          Lackey 10.10.2014  20:50

          « Re: Re: Re: fascinace

          Ake auto bolo moje, ktore malo 4x " pcc " dvojpolohove otvaranie / zatvaranie okien ?
          Mazda 3 Top Sport.

      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 10.10.2014  21:27

        « Re: Re: fascinace

        Protože je to pohoda, zamáčkneš do druhé polohy všechna tlačítka, okna krásně sjedou a ty mezitím můžeš...třeba řídit :-) to neznáš? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Lackey

          Lackey 10.10.2014  22:23

          « Re: Re: Re: fascinace

          Jejéééj, ano, je to asi pohodova zabava - mačkání tlačítek.
          Moj 16 rocny syn pred rokmi na parkingu zabaval "one touch" stahovanim okynek na aute, svoje 13-14 rocne priatelky 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 11.10.2014  08:36

            « Re: Re: Re: Re: fascinace

            Ty voe on v 16 balí baby na stahování oken? >:D teď nevím, kdo je víc pozadu, jestli ty holky nebo taťka se synem :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Lackey

              Lackey 11.10.2014  09:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: fascinace

              Nepisal som ze syn balil holky, iba ich zabaval.
              Z mojej skusenosti, iba vyplyva, ze "One touche" system je dolezity, podstatny pre mentalnu uroven osobnosti cca 14-16 rokov.

              Re: petrumr
              Ked ty nechavas opustene auto s otvorenymi oknami, preco by som nemohol ja nechavat auto s nastartovanym motorom plne zabavajucich sa pubertakov ?
              • 00 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 11.10.2014  10:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: fascinace

                Já na zahradě i před, auto nezamykám a mám otevřený okna- když je pěkně. Ty nemáš elektronickou ruční brzdu a tak tebou nastartovaný nechráněný auto nepatří na silnici, jestli to děláš na svojim pozemku, tak zase nechápem tvojeho syna sedět v autě, ale dobrá diskuze která upřednostní moderní systémy v autech. Kdyby jsi měl moderní auto, tak vlastně můžeš mět nastartovaný, zabrzdíš to tlačítkem a necháš něco otevřítý a děti to neodbrzdí, ale zase se přesunem k mazdě,kde takový vychytávky nejsou .
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 11.10.2014  19:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: fascinace

                Njn, každý kdo nemá nějaký prvek výbavy to "omlouvá" něčím podobným. Ty musíš okna ovládat tak, že po celou dobu držíš knoflík, já si můžu vybrat, jestli je spustím/vytáhnu důraznějším promáčnutím, nebo budu celou dobu čudl mačkat. Co je lepší, je snad zřejmé i tobě.
          • 00 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 11.10.2014  08:36

            « Re: Re: Re: Re: fascinace

            není to vyplé?, ještě napiš, že ty necháváš nastartovaný auto, když vystoupíš a děcka jsou tam samy
      • 30 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 10.10.2014  22:38

        « Re: Re: fascinace

        "V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec."

        Tak s tím tedy nesouhlasím. Já třeba klimatizaci používám minimálně, jen když je to opravdu nutné. Na krátké trasy si radši stáhnu okénka. A pak je rozhodně komfortnější prostě jednou stisknout a nechat vůz okénka stáhnout, než x sekund držet tlačítka a čekat...
        • 00 Reagovat !

          foto Mino21

          Mino21 11.10.2014  20:47

          « Re: Re: Re: fascinace

          Jo, taky mám klimu, ale bez elektriky na všech oknech bych auto nikdy nechtěl. Ono pootevřít si obě okna na pravé straně funguje pro větrání velmi dobře a klimu spouštím jen za velkých veder nebo pro potřeby odmlžení.
      • 00 Reagovat !

        foto mikesh

        mikesh 10.10.2014  23:14

        « Re: Re: fascinace

        Co na tom nechapes? Je vedro, prichazis k autu, uz z dalky pooteviras vsechny okna aby se ti nejvetsi hic vyvalil ven nez do neho sednes. Nastartujes, ujedes par metru, auto vyvetrane, cvak cvak - predni a zadni okna se zaviraji a je hotovo, na pozadovanou teplotu se klima dostane daleko drive.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 11.10.2014  09:54

        « Re: Re: fascinace

        Stahování oken moc nepožívám, ale nevidím jediný důvod, proč bych měl chtít tlačítko držet. To bych také mohl zůstat u švihadel. Ať už se chci někoho venku zeptat, něco podat, nebo nějaký "neposlušný" pasažér okno otevře, třeba před vystoupením a já si toho všimnu pak za jízdy. Okrajové situace, ale stačí jeden stisk a je hotovo.
  • 00 Reagovat !

    foto iggy11

    iggy11 10.10.2014  21:21

    2570mm

    to je snad razvor oktavky II a nie mazdy 2! :-)
  • 10 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 10.10.2014  21:58

    nádhera

    Desing jako MiTo, spolehlivost jako Yaris, jízdní vlastnosti jako Polo. Uvidíme cenu, ale našlápnuto to má nááádherně :-! :yes:
    • 11 Reagovat !

      foto Lackey

      Lackey 10.10.2014  22:27

      « Re: nádhera

      S dovolenim, rad by som Ta opravil . :-O
      Design jako Mazda, spolehlivost jako Mazda, jízdní vlastnosti jako Mazda.......
      ostatné uz sedí
  • 20 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 11.10.2014  07:30

    za me dobry. ;-)

    Jen nevim, co tady vsichni mate s tim druhym, tretim autem do rodiny...
    Pro vetsinu lidi je ctyrmetrove auto zcela vyhovujici a dostacujici.
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 11.10.2014  07:33

      « Re: za me dobry. ;-)

      Jako rodinné auto leda jako kompromis z finančních důvodů.Zcela vyhovující- s dětmi naprostý nesmysl.
      • 10 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 11.10.2014  07:50

        « Re: za me dobry. ;-)

        Jiste, pokud je deti vice nez dve a zejmena pokud clovek pravidelne jezdi alespon 150 km, i s. Temi detmi, pak souhlas.
        V ostatnich pripadech to jsou jen. "Hrdinske reci". Cturmetrove auto uz neni male - a je to fakt v pohode.
        Pri max dvou detech.
        ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 11.10.2014  08:03

          « Re: za me dobry. ;-)

          Když potřebuju dojet do kina, do ZOO, na výstavu nebo na hřiště, vlezu se s 2 dětma i do Swifta. Jenže s dětmi se jaksi váže i přeprava nejrůznějších předmětů jako je kočárek, skládací postýlka, oblíbené hračky, plíny, věci na převlečení, později zase odrážedlo, koloběžka, míč, bazének a co já vím co ještě. A v tu ránu praská ve švech i o dost větší auto než 4 metrové. Jasně, dá se udělat všechno a velký prostor se zase zneužívá, ale 4 metrové auto pro rodinu není nic jiného než znouzectnost.
    • 10 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 11.10.2014  07:52

      « Re: za me dobry. ;-)

      To nemyslíš zcela vážně, že ne ? Podívej se, jaká auta si rodiny kupují, když si je mohou finančně dovolit. Tím myslím pochopitelně z bazaru. Takže to máme slušnou sbírku nejrůznějších kombíků nižší střední a střední, MPV od Scénika, Tourana až po Sharan, Galaxy, Gr.Voyager atd. Při koupi nového auta se pak prostorově uskromňují a náhle jim "stačí" i auto o dost menší. Nebo Dacia. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 11.10.2014  08:00

        « Re: za me dobry. ;-)

        To mas jedno - ber to jako muj nazor.
        ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 11.10.2014  08:04

          « Re: Re: za me dobry. ;-)

          ;-) Jen diskutuju, nehledej v tom žádnej boj.
          • 10 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 11.10.2014  08:11

            « Re: za me dobry. ;-)

            Jasne. V klidu. Ja jen, ze nektere diskuze se tady zvrhavaji.
            ;-)
            To, co jsi popsal, plati jednou do roka... dobre, nekdy dvakrat. Za mlada jsem to resil rakvi na strese.
            S uplne malymi detmi az tak moc nejezdis... a vetsi nepotrebuju postylku ani odrazedlo.
            Fakt je to jen moda. Jasne, v bazaru se kupuji velka auta, ale pohrichu avne proto, ze jsou levnější. Absolune, ale zejmena relativne.
            ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 11.10.2014  15:12

              « Re: za me dobry. ;-)

              No, nejsem otcem, zato jsem strýcem, a představa, jak taková mladá rodinka při každé cestě za babičkou/na dovolenou/za přáteli/na chatu cpe kočárek, oblečení a podobně do Mazdy 2 mi přijde docela úsměvná. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 11.10.2014  09:38

      « Re: za me dobry. ;-)

      Také bys mohl říct, že si většina lidí vystačí s hromadnou dopravou. Větší auto si skutečně nekupuji pro délku karoserie.
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 11.10.2014  13:59

        « Re: Re: za me dobry. ;-)

        to právě ne... auto má tu nesrovnatelnou výhodu, že jede, když Ty potřebuješ.. a nemusíš jet, když jede "doprava".
        ;-)
        Takže potud dobrý... skutečně malá auta - to jest něco málo přes 3 metry - mají omezené použití.
        Alespoň čtyřmetrové auto ale už 4 lidem poskytne to, co potřebují. Nebo možná lépe: mouhou poskytovat.
        Když jsou udělaný blbě, nebo s jiným cílem, tak ani 4.5 metru nemusí stačit.

        No - a to je to, o čem nahoře mluvím.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 11.10.2014  14:59

          « Re: Re: Re: za me dobry.

          A není to přílišný luxus? ;-) Mně by většinou čtyři metry stačily (také většinou jezdím sám). Problém je, co se reálně v téhle velikosti nabízí. Větší auta nabídnou lepší svezení. Luxus? Možná, to však může být i to malé auto. A když rezignuji na pohodlí velkého auta, co takový skútr? Provozem se proplete a v Praze může bez poplatku, nebo karty parkovat v barevných zónách.
          • 00 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 11.10.2014  17:26

            « Re: Re: Re: Re: za me dobry.

            :-)
            To zase přeháníš.. na skútru prší...

            Já to nemyslím jako provokaci. Jezdím služebním Passatem kombi... a není to o nic lepší svezení, než v Bravu nebo ve Fokusu... Fiesta nebo Punto už jsou znát, že jsou o patro níž.
            Howgh.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 11.10.2014  17:40

              « Re: za me dobry.

              Jestli je ti svezení stejný ve focusu jako passatu, je to jen tvoje věc. Já i úplně sám radši jezdím větším autem, a komfort je pro mě rozhodně větší. Samo, že to není nutnost, ale rozdíly mondeo,passat/focus,golf vidím jednoznačně.Nejen prostorové.
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 11.10.2014  17:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: za me dobry.

              Ano, je to hodně daleko, ale benefit je to zajímavý. Zrovna v Praze řeší něco, co mě pálí, kdykoli tam jsem.

              Neberu to jako provokaci. Pointa je, že jsou hůře utlumená, mají horší sedadla, zkrátka jsou celkově méně pohodlná. To nesouvisí tolik s délkou jako s cenou.
              • 00 Reagovat !

                foto Ja-Prvni-123

                Ja Prvni 123 11.10.2014  18:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: za me dobry.

                no - jak říkám.. každej to vnímá po svém.

                Hluk je v Passsatu do 120 větší než v Puntu II 1.2! Pak se to samozřejmně otočí... sedačka je tak blbá, že mě po cca 100 km rozbolí noha. Jo, jasně, je to tím, že mám tu nohu po autonehodě "vadnou"... ale ani v Puntu, ani v Alfě z roku 1996 mi to nedělá.

                A nedělalo mi to ani v tom Focusu... jo, je fakt, že ani v Mondeu.

                ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 11.10.2014  10:14

      « Re: za me dobry. ;-)

      plný souhlas, jedna rodina jedno auto stačí. V případě jak u mně, že nebydlí více rodin pohromadě, ale každý jinde, tak mají oni auta jak jim vyhovují a dostačuje mhd. Třeba ke mně mhd o víkendu nejede, tak je nutnost i motorka.
      • 01 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 11.10.2014  12:56

        « Re: Re: za me dobry. ;-)

        Jo...když žena vozí děti ze školy , na kroužky , fotbal atd?
        Nemá šanci bez auta!!
        Prober se .. >:D
        • 10 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 11.10.2014  20:18

          « Re: Re: Re: za me dobry. ;-)

          nemám malýho fotbalistu, ale kámoš má sportovce a nevozí ho autem. Jak já jsem sportoval, tak taky jsem se nedoprošoval někoho, aby mě někam dovezl autem, sice třeba jsem jezdil 60km na kole, ale doprava je taky sport. Dnešní děcka neujdou pěšky ani sto metrů, nevědí co je to buzola atd.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

České hry prorážejí do světa, učí se i na vysokých školách. Vývojáři chtějí podporu státu

České hry prorážejí do světa, učí se i na vysokých…

Mimořádný zájem o českou videohru z období před husitskými válkami Kingdome Come: Deliverance, která vzbudila…

S čím si hrály děti před 100 lety? V Libni objevíte stovky hraček našich babiček a dědů

S čím si hrály děti před 100 lety? V Libni objevíte…

Jak vypadaly stavebnice našich dědů a domečky pro panenky našich babiček? Výstava Hračky v časech 1. republiky…

 

iSport.cz

Jak Ledecká zbláznila svět: tiskovka naruby i v brýlích či výraz za milion

Jak Ledecká zbláznila svět: tiskovka naruby i v…

Až Janek Ledecký složí své dceři slíbenou písničku, bude mít skladba potenciál stát se světovým hitem.…

Boleslav odvolala Uhrina. Nového trenéra řešíme, říká manažer Bílek

Boleslav odvolala Uhrina. Nového trenéra řešíme,…

Mladá Boleslav je bez trenéra. Představenstvo středočeského klubu v sobotu večer po porážce 0:1 v Liberci…

 

Reflex.cz

Únorová rarita v Kolumbii. V jedné z vesnic slaví Vánoce až nyní

Únorová rarita v Kolumbii. V jedné z vesnic slaví…

Obyvatelé kolumbijské vesnice Quinamayó oslavili Štědrý den. Zní to zvláštně, ale je to tak – vesničané totiž…

Československý Rolls Royce. Podívejte se na auta z tuzemské fabriky, kde byla preciznost zákon

Československý Rolls Royce. Podívejte se na auta z…

Hluk je v podstatě jen důkaz mechanických nepřesností a nedokonalostí, říkával zakladatel stejnojmenné britské…