Diskuse

Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně!

1.11.2016

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na vidlicové uspořádání. Nyní se vrací zpět řadová koncepce, ale důvody jsou trochu jiné, než si myslíte.

 

  • 81 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 01.11.2016  13:42

    Slušný čtení

    Takhle by měl vypadat aspoň každej druhej článek = taky cítíte ten drobnej rozdíl? >:-[]
    • 41 Reagovat !

      foto HaroldKytka

      HaroldKytka 01.11.2016  14:26

      « Re: Slušný čtení

      pane jo, Hammuna je zpet :-) vcera jsem si zrovna rikal, uz jsem te nejak dlouho nevidel, co se delo ?
      • 31 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 01.11.2016  14:32

        « Re: Re: Slušný čtení

        Nic jen mě nějak nebavilo :-|

        Ale tahle úroveň se mi líbí = já i dřív čet spíš jinde a tady jen pokecal, ale naposled sem dal pět odkazů proti nule a protidiskutujícího to neodradilo od toho mlít to svý = a to byla nějak poslední kapka

        Ale když sem náhodou zahlíd tenhle článek tak to prostě nešlo nepochválit :-)
        • 21 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 01.11.2016  20:31

          « Re: Re: Re: Slušný čtení

          Hehe, dalsi navratilec ako ja. >:D

          Tiez som mal cca 2 tyzdne pauzu. Clanok som este necital, ani diskusiu, len som ta tu zazrel, tak ma to "prilakalo" >:-[]
          Welcome back ;-)
          A posluchaj... >:-[]
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 02.11.2016  00:23

            « Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

            Dík :-)

            Ty posluchaj Vaculíka = lepší info hned tak nebude ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 02.11.2016  07:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

              Správně, poslouchat! Tak to musí být, jinak bude bit! Už se mi po demagogii stýskalo :-! ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 02.11.2016  08:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                Koukám taky všechno při starym [odkaz]

                Když to musí bejt upravuju na: Když se budeš rozhodovat jestli Vaculík nebo webpaja = víš koho žejo? >:-[]
                • 12 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 02.11.2016  08:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                  Je to sice mlácení prázdné slámy, ale když se budeš rozhodovat, jestli tvůj vlastní názor nebo jakýkoliv novinář, či kdokoliv jiný...pak platí, že autem budeš jezdit ty a pocity ostatních jsou tak v zásadě bezpředmětné ;-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 02.11.2016  08:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                    Vim že si myslíš že tvý závěry sou vysoce nad Vaculíkovejma = dost důkladně sme to probírali :-)

                    A vim že totéž platí i pro jiný obory = si to aspoň myslíš ;-)

                    Tak ti přeju abys měl svuj den a třeba jednou ze 100 případů to fakt platilo
                    • 21 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 02.11.2016  08:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                      Víš kulové samosebou. Ano, co se týká aut, zajímá mě jak se jezdí mě a ne jak Vaculíkovi. Auta si řídím, on mě nevozí. Tato paralela pak platí i pro ostatní aspekty a obory, které mě zajímají.

                      V soukromém i profesním životě si pak vážím všech, kteří mají svůj názor a nepapouškují. Takových se najde vždy dost ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 02.11.2016  09:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                        Jj těch co neuznávaj názor odbornejch špiček je dost a dost [odkaz] = teď de která polovina ho volila = tipuju že ty jo >:-[]

                        Wikipedie: "Já vim všechno!" Google: "Já najdu všechno!" Facebook: "Já znám všechny!" Internet: "Beze mě ste v *!"
                        Elektřina: Tak se uklidníme jo?
                        • 01 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 02.11.2016  09:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                          Tipuj si co chceš, tyhle akademické debaty se mi příčí. Nemají smysl a obzvláště ne na autoserveru.

                          Nemáš koule na to přiznat, že zbytečně mlžíš. Proto ty výhybky. Jestli máš něco v hlavě, tak i ty sám přihlédneš k názoru jiných, ale směrodatné zůstává, jak daná věc (ne)vyhovuje tobě samému.

                          K motorům M-B a článku: skvělá práce a článek erudovaný, plný, informativní.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 02.11.2016  09:35

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                            Jasně souhlasim že vlastní pocit je nad cokoli a nejdůležitější je jak co vyhovuje každýmu člověku

                            Už míň když to nadřazuje nad..

                            K motorum M-B :yes: :yes:
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 02.11.2016  09:39

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                              ;-) :yes:

                              Jsou chvíle, kdy nadřadit musíš.
                  • 11 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 02.11.2016  16:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                    ;-\ :yes: a je to tu zase.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 02.11.2016  17:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                      No když chceš = ten s tou nulou odkazů proti pěti co zatvrzele trvá na svym = tos byl ty >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 02.11.2016  19:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                        Já vím. A ten, co nedokázal ani napotřetí pochopit, že nešprechtím, tos byl ty.
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 02.11.2016  22:50

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                          To se pochopit dá, že nepoužiješ překladač už míň + jeden byl česky
    • 00 Reagovat !

      foto vecernicek2

      vecernicek2 26.01.  12:08

      « Re: Slušný čtení

      Jo, cítím drobný rozdíl, a to zejména oproti panu Foktovi a jeho nedávné recenzi nového crossoveru od Toyoty. Tu jsem nedočetl ani do poloviny první věty. >:D
  • 21 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 01.11.2016  13:47

    divím se, že to mikrohybridní řešení už není běžné...

    ... stejně jako se divím, že nasadili i kompromisní řemenovou variantu.
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 02.11.2016  17:42

      « Re: divím se, že to mikrohybridní řešení už není běžné...

      Nějaké byly. Nejlépe si vybavuji předchozí generaci Smartu. PSA myslím také něco mělo. Mám takový pocit, že BMW to má v rámci EfficientDynamics. Určitě budou i další. 12 V systémy jsou malorážky, prakticky nepostřehnutelné. Snad cokoli s ISG (kombinovaný alternátor a startér) může tuhle funkci mít a ty byly typicky spojené se stop-start systémy. A 48 V síť je pořád novinka, zatím ji má jen Audi. Příští evoluce Golfu ji má mít a mluvilo se i o hybridu tohoto typu.
  • 31 Reagovat !

    foto topten

    topten 01.11.2016  13:48

    mikrohybrid

    aku mikrohybridu 0.9kWh, tedy během delší jizdy stihne klidne i několik desitek cyklu vybit/nabiti.
    nepochybuju o tom, ze aku vydrzi několik let, tedy v realu cca 10tis cyklu.
    kazdopadne pokrok...
  • 41 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 01.11.2016  13:48

    Díky za pořádný článek o motorech

    Nové R6 budou pro MB velkou nadějí. Už nebudou ti v zadu.
    • 50 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 01.11.2016  14:19

      « Re: Díky za pořádný článek o motorech

      No nemyslím si, že by byli "v zadu":)
      určitě ne kvůli motorům.
    • 11 Reagovat !

      foto Kasprik

      Kasprik 01.11.2016  14:21

      « Re: Díky za pořádný článek o motorech

      By mne zajímalo, když jsou "ti vzadu" kdo je podle Vás "ten vpředu".
      • 01 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 01.11.2016  14:34

        « Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

        Aktuálně hlavní benzinová motorizace, tj. benzinový dvoulitr (jeho běžné verze) pro B,C a příp. D segment je horší než stejné motory relevantní konkurence (zbytek D3), jak dynamicky, tak spotřebou. Proto je nový R4 benzin tak očekáván.

        Podobně je to u dýzlových šestiválců, aktuálně hlavní to motorizace D a lux. segmentu. Stávající V6 je jen v jedné výkonové variantě, parametrově odpovídající max. základním variantám u konkurence. Proto je nový R6 dýzl biturbo naprostá nutnost.
        • 11 Reagovat !

          foto MarTin1

          MarTin1 01.11.2016  14:41

          « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

          Obecně se dá říci, že v Dieslech je MB za konkurencí výkonově.... alespoň to dohání spolehlivostí, ale v případě benzínů zvláště velkoobjemových je situace naprosto opačná viz. problémy BMW s 50i (ten novej má 1026 změn a je v prodeji max rok)
          • 30 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 01.11.2016  15:04

            « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Přesně na to jsem narážel. Protože se spolehlivostí MB u motorů problémy nemá a v benzínech, obzvlášť AMG, má co nabídnout.
          • 01 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 02.11.2016  07:26

            « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Myslím, že jsem to napsal zcela jasně, mluvím o dvou kategoriích motorů, které jsou v daných třídách těmi hlavními. Argumentace spolehlivostí?? Ony se benz. dvoulitry a dýzlové šestiválce audi a bmw ve srovnání s těmi od MB rozpadají, nebo jak to myslíš? A jak s těmito dvěma motorizacemi souvisí benzinová V8? Prostě zmatečné!
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 02.11.2016  12:21

            « Re: Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Jestli si dobře vzpomínám, problémy byly s tím prvním přeplňovaným 4,4 V8 a už 6GC mělo od uvedení inovovanou verzi (twinscroll turbíny atd.), zbytek tuhle verzi dostal snad do roka.
        • 30 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 01.11.2016  15:38

          « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

          V testech dopadá MB dobře, myslím R4, ale dieslech 6 snad už ani v testech není.
          • 10 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 02.11.2016  07:27

            « Re: Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Ano, nový dýzlový dvoulitr je pro konkurenci tvrdej vořech.
  • 09 Reagovat !

    foto Jiribbb

    Jiribbb 01.11.2016  13:57

    Proč?

    Proč se stále vyvíjí nové a komplikovanější spalovací motory, aby se zvětšila jejich účinnost o pár procent a o pár procent se snížily emise, když už dávno existují elektromotory, které emise neprodukují, nemá se na nich téměř co pokazit, možná tak ložiska a samozřejmě baterie, ale i ty mají v dnešní době životnost stovky tisíc km, nevyžadují údržbu a šetrné zacházení jako studené motory, náchylná turba a vstřikovače, filtry pevných částic,... že by šlo jenom o peníze? :-)
    • 52 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 01.11.2016  14:06

      « Re: Proč?

      Ještě jsem neviděl elektromotor neprodukovat žádné emise, leda že by mělo auto solár na střeše a nebralo šťávu ze zdrojů jako je jádro či uhlí, které tvoří drtivou většinou zdroje výroby ele. energie ;-)
    • 22 Reagovat !

      foto PayaH

      PayaH 01.11.2016  14:24

      « Re: Proč?

      Jasně, že jde "jenom" o peníze. Kde na sídlišti, kde hledáš 20 minut místo na zaparkování, nabiješ akumulátor? Sorry, ale 1,5 km dlouhou prodlužovačku fakt nemám. Navíc by ji naši sběrači pokladů za 2 minuty ufikli....
      • 21 Reagovat !

        foto MGRR

        MGRR 01.11.2016  16:36

        « Re: Re: Proč?

        Až půjdete večer, nebo nad ránem sídlištěm, kde chodníky budou plné, volně ležících, neoznačených hobby prodlužovaček... to je na pracovní úraz, být omotán a shozen k zemi kusem kabelu. Až tam budou 400V volně ležící kabely, a bude pořádný liják, skoro bych ven nechodil :-)
    • 40 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 01.11.2016  15:06

      « Re: Proč?

      pokud vyloučíme pantografy a stokilometrové prodlužovačky, pak ty úžasné elektromotory potřebují baterie (a ty už tak úžasné rozhodně nejsou a navíc jsou i pekelně drahé)
    • 11 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 01.11.2016  17:08

      « Re: Proč?

      Nejčastější příčinou poruch dnešních aut je elektronika a té je v elektroautech ještě víc než v autech se spalovacím motorem. Takže s tou spolehlivostí elektroaut to ve výsledku dopadá tak, že rozhodně nejsou nejspolehlivější, ale právě naopak:
      [odkaz]
  • 50 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 01.11.2016  13:58

    Chyba??

    M278 4.7 V8 není HOT V.... hot V je motor 4.0 V8 AMG v GT apod.

    Pro mě je nejzajímavější motor benzínový šestiválec...... už současnej 3litr V6 je luxusní!!!
    • 50 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 01.11.2016  14:43

      « Re: Chyba??

      Souhlasim, je to nejlepsi volba.
      Ja si dobre vzpominam na jizdu 2000km s V8 benzin E500, to je teprve vec a kupodivu zas tak moc to nezere, dokud teda na to nezacnes slapat (= hrat si na stihacku) ... ale ruku na srdce, kdo to potrebuje ... 6ti valec do kazde rodiny! (a ten taky neni potreba, ale v Mercedesu by mel byt) :-)
      • 10 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 01.11.2016  17:01

        « Re: Re: Chyba??

        Jak rikas kolego....ja osobne, ac se to nekomu muze zdar jako pohadka bezne kdyz jedu dalku a drzim se do 150kmh mam spotrebu do 9.5L. Mam i rekordy jako 7.7L Kaprun Prahs appd...bezne svizne praha brno kolem 9....jako kdyz na to dupes a nebo jedes 180 a vic tak ses na 12-14 to nepopiram.. a ro mam jeste 7G ted s 9G tronicem by to bylo lepsi
  • 50 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 01.11.2016  13:59

    Bezva

    článek a super motory. :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 01.11.2016  14:08

      « Re: Bezva

      Jo, hezký čtení :yes:
      • 21 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 01.11.2016  14:14

        « Re: Re: Bezva

        Docela by mě zajímalo, co by teď vedení MB říkalo, kdyby bylo konfrontováno se svými prohlášeními, např. z před pár let o tom, že od 2018 už budou MB čistě elektrické, nebo s tím letošním, že dále nepočítají s dýzly. :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 01.11.2016  14:18

        « Re: Re: Bezva

        Dalsi chrobak do hlavy... Nie ze by mi 190 kw na presun z bodu A do bodu B v starom E nestacilo ale tento motor vyzera naozaj lakavo...kedy to ma byt seriovka? ...
        • 30 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 01.11.2016  14:26

          « Re: Re: Re: Bezva

          Myslíš-li nový R6 biturbo dýzl, tak první jej dostane 2017 S-Klasse, tipuju, že do konce roku pak i éčko.
          • 10 Reagovat !

            foto MarTin1

            MarTin1 01.11.2016  14:38

            « Re: Re: Re: Re: Bezva

            Ano přesně tak a ihned se stěhuje do SUV modelů, kde je to největší slabina/nedostatek..... v případě S-klasse tvoří diesel jen 12% prodejů.
          • 10 Reagovat !

            foto boost-

            boost. 01.11.2016  14:55

            « Re: Re: Re: Re: Bezva

            Tady to máš všechno rozepsaný. [odkaz]
            • 10 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 02.11.2016  07:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

              Pěkná práce. :yes:

              Ale ten dvoulitrový dýzl v S-Klasse, uff! 8-s
              A C-Klasse vůbec nedostane R6 dýzl. :no:
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 02.11.2016  07:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                C-Klasse je trága a velká škoda! ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto boost-

                  boost. 02.11.2016  08:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                  Jo. Ale dříve jsem četl, že by R6 měl dostat při FL. Tak buď změnili plány nebo osoba udělala v tabulce chybu. GLC minulý měsíc dostala V6 350 d. Nevim, co je to za strategii...
              • 00 Reagovat !

                foto antiff

                antiff 02.11.2016  11:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                R4 diesel sa montuje do S-klasse aj teraz a montoval sa aj v predchadzajucej generacii. Idealne pre hotelove vip taxi a podobne nasadenia.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 02.11.2016  11:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                  Ideal by byl spíš hybrid ne?
                  • 10 Reagovat !

                    foto antiff

                    antiff 02.11.2016  12:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                    Je to hybrid, R4 diesel s elektromotorom. Tusim sa to oznacuje ako S300h alebo nieco podobne. V minulosti S300 Bluetec hybrid
          • 11 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 01.11.2016  19:20

            « Re: Re: Re: Re: Bezva

            Dik... Este mam 2 roky tak by to mohlo vyst >:D
    • 30 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 01.11.2016  14:39

      « Bezva

      Dik pane Vaculiku za dalsi pekny clanek :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Dagmarrr

    Dagmarrr 01.11.2016  15:08

    kdy a kam?

    Nějak tam nevidím kam a kdy se budou tyto motory montovat? Asi by to mělo být do modelů 2018, tedy v autech od července 2017? Bude se týkat změna i převodovek a nebo "nový" devítikvalt s tím již počítal? A mám pocit, že se v článku nezmiňuje kroutící moment u nového čtyřválcového dieselu, došlo totiž k jeho snížení..., což je docela škoda... Ale jinak článek kvituji, jen tak dál, chce to původní novinařinu a né jen překlady odjinud (a když, tak to alespoň pořádně zkompilovat z několika dobrých textů), díky. A první použití motoru OM656 by mělo být ve faceliftu S-Class série 222, ale kam jinam, to nevím...
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 01.11.2016  16:07

      « Re: kdy a kam?

      Nový čtyřválec neporovnávej s nevyšší verzí starého (150 kW 500 Nm). Zatím vytáhli jen základní verzi, bude následována špičkovou verzí cca 175 kW a od 190 kW budou následovat podladěné 6-válce. Kroutícího momentu bude víc než dost, i výkonu.
  • 40 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 01.11.2016  15:46

    6 válcové motory

    za benzinovou R6 :yes: takhle to má vypadat a ne mít jen kecy , jak to nejde ( zdravím PSA a jejich DS ).... Škoda, že díky tomu nesmyslnému emisnímu loby ecoterroristů je takových motorů jako šafránu....
  • 10 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 01.11.2016  16:43

    Protože staré, poctivé R6 fungovali skvěle.

    ...že by použili selský rozum? Jistě to doplní novou "skvělou" technologií ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 01.11.2016  19:15

    V12?

    A kde je slibovaná V12 včetně verze s PHEV? Neříkejte, že stařičký nepřímovstřikový stávající motor z roku 2001 se dočká další dekády:-)..
  • 11 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 01.11.2016  19:52

    82 (zdvih) a 92,3 (vrtání) ...

    Akosi sa mi nezdá, že tie motory budú tak výrazne podštvorcové.
    Hurá, dnes som si všimol, že ste to chvalabohu opravili.
    ... nie je začo.
  • 02 Reagovat !

    foto Xfero

    Xfero 01.11.2016  19:59

    Fakt super clanok

    fundovane a putavo napisany - to je jedna vec. K obsahu - technológie na úrovni otázka ako to maju odskúšané. Keď začínalo bmw s celohliníkovymi motormi tak do dopadlo neslávne (praskajúce bloky, poškodené pracovné plochy valcov a nakoniec bicyklove retiazky na rozvodoch ... ). Takže aj vo forme jazdenky to bude zase iny level zátaze na penazenku.
  • 21 Reagovat !

    foto Skipper

    Skipper 01.11.2016  23:36

    Perfektní článek!

    Tohle je konečné úroveň, kterou jsem si představoval a v kterou jsem už pomalu nedoufal. Článek jsem přečetl jedním dechem a to Mercedes není zrovna moje znaćka. Ale je paráda, že R6 se pomalu začínají vracet. Za mně pro běžný život ideální konfigurace.
    • 21 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 02.11.2016  00:22

      « Re: Perfektní článek!

      Za všechny :yes: :-!
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 02.11.2016  07:25

      « Re: Perfektní článek!

      Určitě ano, snad s jednou vyjímkou. U JLR se s přechodem na R6 vypustí použití kompresoru a benzín dostane přeplňování turbodmychadlem. Zmizí tím linerární nástup výkonu a jeho gradace, která tam teď momentálně je.
      • 11 Reagovat !

        foto Skipper

        Skipper 02.11.2016  07:43

        « Re: Re: Perfektní článek!

        Kompresorový Jaguar snad vyzkouším tento týden :-) Tak jsem zvědavý na dojmy. Zatím žádnou zkušenost s kompresorem nemám, je ale pravda, že na papíŕe je mi sympatićtější než turbo.
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 02.11.2016  08:01

          « Re: Re: Re: Perfektní článek!

          Dejme sraz, nebudu tuhle kočku používat moc přes zimu, je mi to líto drandit v soli. ;-)

          Tedy čím dřív...
  • 01 Reagovat !

    foto npr-lukas

    npr.lukas 19.02.  08:42

    Merci

    Jsou auta a pak je Mercedes.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Berenika Kohoutová si z Tváře odskočila k moři. Hned se zranila!

Berenika Kohoutová si z Tváře odskočila k moři. Hned…

Berenika Kohoutová (26) překvapuje televizní diváky svými výkony v Tvoje tvář má známý hlas, přesto si našla…

Šéf Samsungu potvrdil první skládací smartphone na rok 2018

Šéf Samsungu potvrdil první skládací smartphone na rok 2018

Šéf mobilního Samsungu, DJ Koh, na tiskové konferenci v u příležitosti vstupu Galaxy Note 8 na jihokorejský trh…

 

iSport.cz

Krosček do zad a rychlý pád na zem? Extraliga má jasno: Simulant!

Krosček do zad a rychlý pád na zem? Extraliga má…

A už to extraligou zase sviští. Tenhle souboj byl přihraný, tady máš pokutu, hezky 10 % z platu dolů. Tenhle…

Žebříček brankářů v extralize: vládne Laco, Fin ze Sparty musí zapracovat

Žebříček brankářů v extralize: vládne Laco, Fin ze…

Hokejová extraliga má za sebou už pět kol. Jak si po rozjezdu sezony zatím vedou brankáři? Kdo se může na…

 

Reflex.cz

Tenisové hvězdy v Praze. Podívejte se, jak vypadal příjezd Federera, Nadala a spol.

Tenisové hvězdy v Praze. Podívejte se, jak vypadal…

Zaplněné Staroměstské náměstí dnes přivítalo všechny aktéry nadcházejícího Laver Cupu. Oficiálně byla…

Babiše jsem možná zradil, ale pro mě je nevinný, říká europoslanec za ANO Telička

Babiše jsem možná zradil, ale pro mě je nevinný,…

Místopředseda Evropského parlamentu Pavel Telička patří k nejhlasitějším vnitrostranickým kritikům hnutí ANO a…