Diskuse

Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně!

1.11.2016

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na vidlicové uspořádání. Nyní se vrací zpět řadová koncepce, ale důvody jsou trochu jiné, než si myslíte.

 

  • 71 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 01.11.2016  13:42

    Slušný čtení

    Takhle by měl vypadat aspoň každej druhej článek = taky cítíte ten drobnej rozdíl? >:-[]
    • 41 Reagovat !

      foto HaroldKytka

      HaroldKytka 01.11.2016  14:26

      « Re: Slušný čtení

      pane jo, Hammuna je zpet :-) vcera jsem si zrovna rikal, uz jsem te nejak dlouho nevidel, co se delo ?
      • 31 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 01.11.2016  14:32

        « Re: Re: Slušný čtení

        Nic jen mě nějak nebavilo :-|

        Ale tahle úroveň se mi líbí = já i dřív čet spíš jinde a tady jen pokecal, ale naposled sem dal pět odkazů proti nule a protidiskutujícího to neodradilo od toho mlít to svý = a to byla nějak poslední kapka

        Ale když sem náhodou zahlíd tenhle článek tak to prostě nešlo nepochválit :-)
        • 21 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 01.11.2016  20:31

          « Re: Re: Re: Slušný čtení

          Hehe, dalsi navratilec ako ja. >:D

          Tiez som mal cca 2 tyzdne pauzu. Clanok som este necital, ani diskusiu, len som ta tu zazrel, tak ma to "prilakalo" >:-[]
          Welcome back ;-)
          A posluchaj... >:-[]
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 02.11.2016  00:23

            « Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

            Dík :-)

            Ty posluchaj Vaculíka = lepší info hned tak nebude ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 02.11.2016  07:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

              Správně, poslouchat! Tak to musí být, jinak bude bit! Už se mi po demagogii stýskalo :-! ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 02.11.2016  08:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                Koukám taky všechno při starym [odkaz]

                Když to musí bejt upravuju na: Když se budeš rozhodovat jestli Vaculík nebo webpaja = víš koho žejo? >:-[]
                • 12 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 02.11.2016  08:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                  Je to sice mlácení prázdné slámy, ale když se budeš rozhodovat, jestli tvůj vlastní názor nebo jakýkoliv novinář, či kdokoliv jiný...pak platí, že autem budeš jezdit ty a pocity ostatních jsou tak v zásadě bezpředmětné ;-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 02.11.2016  08:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                    Vim že si myslíš že tvý závěry sou vysoce nad Vaculíkovejma = dost důkladně sme to probírali :-)

                    A vim že totéž platí i pro jiný obory = si to aspoň myslíš ;-)

                    Tak ti přeju abys měl svuj den a třeba jednou ze 100 případů to fakt platilo
                    • 21 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 02.11.2016  08:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                      Víš kulové samosebou. Ano, co se týká aut, zajímá mě jak se jezdí mě a ne jak Vaculíkovi. Auta si řídím, on mě nevozí. Tato paralela pak platí i pro ostatní aspekty a obory, které mě zajímají.

                      V soukromém i profesním životě si pak vážím všech, kteří mají svůj názor a nepapouškují. Takových se najde vždy dost ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 02.11.2016  09:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                        Jj těch co neuznávaj názor odbornejch špiček je dost a dost [odkaz] = teď de která polovina ho volila = tipuju že ty jo >:-[]

                        Wikipedie: "Já vim všechno!" Google: "Já najdu všechno!" Facebook: "Já znám všechny!" Internet: "Beze mě ste v *!"
                        Elektřina: Tak se uklidníme jo?
                        • 01 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 02.11.2016  09:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                          Tipuj si co chceš, tyhle akademické debaty se mi příčí. Nemají smysl a obzvláště ne na autoserveru.

                          Nemáš koule na to přiznat, že zbytečně mlžíš. Proto ty výhybky. Jestli máš něco v hlavě, tak i ty sám přihlédneš k názoru jiných, ale směrodatné zůstává, jak daná věc (ne)vyhovuje tobě samému.

                          K motorům M-B a článku: skvělá práce a článek erudovaný, plný, informativní.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 02.11.2016  09:35

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                            Jasně souhlasim že vlastní pocit je nad cokoli a nejdůležitější je jak co vyhovuje každýmu člověku

                            Už míň když to nadřazuje nad..

                            K motorum M-B :yes: :yes:
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 02.11.2016  09:39

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                              ;-) :yes:

                              Jsou chvíle, kdy nadřadit musíš.
                  • 11 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 02.11.2016  16:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                    ;-\ :yes: a je to tu zase.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 02.11.2016  17:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                      No když chceš = ten s tou nulou odkazů proti pěti co zatvrzele trvá na svym = tos byl ty >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 02.11.2016  19:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                        Já vím. A ten, co nedokázal ani napotřetí pochopit, že nešprechtím, tos byl ty.
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 02.11.2016  22:50

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný čtení

                          To se pochopit dá, že nepoužiješ překladač už míň + jeden byl česky
    • 00 Reagovat !

      foto vecernicek2

      vecernicek2 26.01.  12:08

      « Re: Slušný čtení

      Jo, cítím drobný rozdíl, a to zejména oproti panu Foktovi a jeho nedávné recenzi nového crossoveru od Toyoty. Tu jsem nedočetl ani do poloviny první věty. >:D
  • 21 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 01.11.2016  13:47

    divím se, že to mikrohybridní řešení už není běžné...

    ... stejně jako se divím, že nasadili i kompromisní řemenovou variantu.
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 02.11.2016  17:42

      « Re: divím se, že to mikrohybridní řešení už není běžné...

      Nějaké byly. Nejlépe si vybavuji předchozí generaci Smartu. PSA myslím také něco mělo. Mám takový pocit, že BMW to má v rámci EfficientDynamics. Určitě budou i další. 12 V systémy jsou malorážky, prakticky nepostřehnutelné. Snad cokoli s ISG (kombinovaný alternátor a startér) může tuhle funkci mít a ty byly typicky spojené se stop-start systémy. A 48 V síť je pořád novinka, zatím ji má jen Audi. Příští evoluce Golfu ji má mít a mluvilo se i o hybridu tohoto typu.
  • 31 Reagovat !

    foto topten

    topten 01.11.2016  13:48

    mikrohybrid

    aku mikrohybridu 0.9kWh, tedy během delší jizdy stihne klidne i několik desitek cyklu vybit/nabiti.
    nepochybuju o tom, ze aku vydrzi několik let, tedy v realu cca 10tis cyklu.
    kazdopadne pokrok...
  • 41 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 01.11.2016  13:48

    Díky za pořádný článek o motorech

    Nové R6 budou pro MB velkou nadějí. Už nebudou ti v zadu.
    • 50 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 01.11.2016  14:19

      « Re: Díky za pořádný článek o motorech

      No nemyslím si, že by byli "v zadu":)
      určitě ne kvůli motorům.
    • 11 Reagovat !

      foto Kasprik

      Kasprik 01.11.2016  14:21

      « Re: Díky za pořádný článek o motorech

      By mne zajímalo, když jsou "ti vzadu" kdo je podle Vás "ten vpředu".
      • 01 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 01.11.2016  14:34

        « Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

        Aktuálně hlavní benzinová motorizace, tj. benzinový dvoulitr (jeho běžné verze) pro B,C a příp. D segment je horší než stejné motory relevantní konkurence (zbytek D3), jak dynamicky, tak spotřebou. Proto je nový R4 benzin tak očekáván.

        Podobně je to u dýzlových šestiválců, aktuálně hlavní to motorizace D a lux. segmentu. Stávající V6 je jen v jedné výkonové variantě, parametrově odpovídající max. základním variantám u konkurence. Proto je nový R6 dýzl biturbo naprostá nutnost.
        • 11 Reagovat !

          foto MarTin1

          MarTin1 01.11.2016  14:41

          « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

          Obecně se dá říci, že v Dieslech je MB za konkurencí výkonově.... alespoň to dohání spolehlivostí, ale v případě benzínů zvláště velkoobjemových je situace naprosto opačná viz. problémy BMW s 50i (ten novej má 1026 změn a je v prodeji max rok)
          • 30 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 01.11.2016  15:04

            « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Přesně na to jsem narážel. Protože se spolehlivostí MB u motorů problémy nemá a v benzínech, obzvlášť AMG, má co nabídnout.
          • 01 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 02.11.2016  07:26

            « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Myslím, že jsem to napsal zcela jasně, mluvím o dvou kategoriích motorů, které jsou v daných třídách těmi hlavními. Argumentace spolehlivostí?? Ony se benz. dvoulitry a dýzlové šestiválce audi a bmw ve srovnání s těmi od MB rozpadají, nebo jak to myslíš? A jak s těmito dvěma motorizacemi souvisí benzinová V8? Prostě zmatečné!
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 02.11.2016  12:21

            « Re: Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Jestli si dobře vzpomínám, problémy byly s tím prvním přeplňovaným 4,4 V8 a už 6GC mělo od uvedení inovovanou verzi (twinscroll turbíny atd.), zbytek tuhle verzi dostal snad do roka.
        • 30 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 01.11.2016  15:38

          « Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

          V testech dopadá MB dobře, myslím R4, ale dieslech 6 snad už ani v testech není.
          • 10 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 02.11.2016  07:27

            « Re: Re: Re: Re: Díky za pořádný článek o motorech

            Ano, nový dýzlový dvoulitr je pro konkurenci tvrdej vořech.
  • 09 Reagovat !

    foto Jiribbb

    Jiribbb 01.11.2016  13:57

    Proč?

    Proč se stále vyvíjí nové a komplikovanější spalovací motory, aby se zvětšila jejich účinnost o pár procent a o pár procent se snížily emise, když už dávno existují elektromotory, které emise neprodukují, nemá se na nich téměř co pokazit, možná tak ložiska a samozřejmě baterie, ale i ty mají v dnešní době životnost stovky tisíc km, nevyžadují údržbu a šetrné zacházení jako studené motory, náchylná turba a vstřikovače, filtry pevných částic,... že by šlo jenom o peníze? :-)
    • 52 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 01.11.2016  14:06

      « Re: Proč?

      Ještě jsem neviděl elektromotor neprodukovat žádné emise, leda že by mělo auto solár na střeše a nebralo šťávu ze zdrojů jako je jádro či uhlí, které tvoří drtivou většinou zdroje výroby ele. energie ;-)
    • 22 Reagovat !

      foto PayaH

      PayaH 01.11.2016  14:24

      « Re: Proč?

      Jasně, že jde "jenom" o peníze. Kde na sídlišti, kde hledáš 20 minut místo na zaparkování, nabiješ akumulátor? Sorry, ale 1,5 km dlouhou prodlužovačku fakt nemám. Navíc by ji naši sběrači pokladů za 2 minuty ufikli....
      • 21 Reagovat !

        foto MGRR

        MGRR 01.11.2016  16:36

        « Re: Re: Proč?

        Až půjdete večer, nebo nad ránem sídlištěm, kde chodníky budou plné, volně ležících, neoznačených hobby prodlužovaček... to je na pracovní úraz, být omotán a shozen k zemi kusem kabelu. Až tam budou 400V volně ležící kabely, a bude pořádný liják, skoro bych ven nechodil :-)
    • 40 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 01.11.2016  15:06

      « Re: Proč?

      pokud vyloučíme pantografy a stokilometrové prodlužovačky, pak ty úžasné elektromotory potřebují baterie (a ty už tak úžasné rozhodně nejsou a navíc jsou i pekelně drahé)
    • 11 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 01.11.2016  17:08

      « Re: Proč?

      Nejčastější příčinou poruch dnešních aut je elektronika a té je v elektroautech ještě víc než v autech se spalovacím motorem. Takže s tou spolehlivostí elektroaut to ve výsledku dopadá tak, že rozhodně nejsou nejspolehlivější, ale právě naopak:
      [odkaz]
  • 50 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 01.11.2016  13:58

    Chyba??

    M278 4.7 V8 není HOT V.... hot V je motor 4.0 V8 AMG v GT apod.

    Pro mě je nejzajímavější motor benzínový šestiválec...... už současnej 3litr V6 je luxusní!!!
    • 50 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 01.11.2016  14:43

      « Re: Chyba??

      Souhlasim, je to nejlepsi volba.
      Ja si dobre vzpominam na jizdu 2000km s V8 benzin E500, to je teprve vec a kupodivu zas tak moc to nezere, dokud teda na to nezacnes slapat (= hrat si na stihacku) ... ale ruku na srdce, kdo to potrebuje ... 6ti valec do kazde rodiny! (a ten taky neni potreba, ale v Mercedesu by mel byt) :-)
      • 10 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 01.11.2016  17:01

        « Re: Re: Chyba??

        Jak rikas kolego....ja osobne, ac se to nekomu muze zdar jako pohadka bezne kdyz jedu dalku a drzim se do 150kmh mam spotrebu do 9.5L. Mam i rekordy jako 7.7L Kaprun Prahs appd...bezne svizne praha brno kolem 9....jako kdyz na to dupes a nebo jedes 180 a vic tak ses na 12-14 to nepopiram.. a ro mam jeste 7G ted s 9G tronicem by to bylo lepsi
  • 50 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 01.11.2016  13:59

    Bezva

    článek a super motory. :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 01.11.2016  14:08

      « Re: Bezva

      Jo, hezký čtení :yes:
      • 21 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 01.11.2016  14:14

        « Re: Re: Bezva

        Docela by mě zajímalo, co by teď vedení MB říkalo, kdyby bylo konfrontováno se svými prohlášeními, např. z před pár let o tom, že od 2018 už budou MB čistě elektrické, nebo s tím letošním, že dále nepočítají s dýzly. :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 01.11.2016  14:18

        « Re: Re: Bezva

        Dalsi chrobak do hlavy... Nie ze by mi 190 kw na presun z bodu A do bodu B v starom E nestacilo ale tento motor vyzera naozaj lakavo...kedy to ma byt seriovka? ...
        • 30 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 01.11.2016  14:26

          « Re: Re: Re: Bezva

          Myslíš-li nový R6 biturbo dýzl, tak první jej dostane 2017 S-Klasse, tipuju, že do konce roku pak i éčko.
          • 10 Reagovat !

            foto MarTin1

            MarTin1 01.11.2016  14:38

            « Re: Re: Re: Re: Bezva

            Ano přesně tak a ihned se stěhuje do SUV modelů, kde je to největší slabina/nedostatek..... v případě S-klasse tvoří diesel jen 12% prodejů.
          • 10 Reagovat !

            foto boost-

            boost. 01.11.2016  14:55

            « Re: Re: Re: Re: Bezva

            Tady to máš všechno rozepsaný. [odkaz]
            • 10 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 02.11.2016  07:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

              Pěkná práce. :yes:

              Ale ten dvoulitrový dýzl v S-Klasse, uff! 8-s
              A C-Klasse vůbec nedostane R6 dýzl. :no:
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 02.11.2016  07:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                C-Klasse je trága a velká škoda! ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto boost-

                  boost. 02.11.2016  08:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                  Jo. Ale dříve jsem četl, že by R6 měl dostat při FL. Tak buď změnili plány nebo osoba udělala v tabulce chybu. GLC minulý měsíc dostala V6 350 d. Nevim, co je to za strategii...
              • 00 Reagovat !

                foto antiff

                antiff 02.11.2016  11:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                R4 diesel sa montuje do S-klasse aj teraz a montoval sa aj v predchadzajucej generacii. Idealne pre hotelove vip taxi a podobne nasadenia.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 02.11.2016  11:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                  Ideal by byl spíš hybrid ne?
                  • 10 Reagovat !

                    foto antiff

                    antiff 02.11.2016  12:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezva

                    Je to hybrid, R4 diesel s elektromotorom. Tusim sa to oznacuje ako S300h alebo nieco podobne. V minulosti S300 Bluetec hybrid
          • 11 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 01.11.2016  19:20

            « Re: Re: Re: Re: Bezva

            Dik... Este mam 2 roky tak by to mohlo vyst >:D
    • 30 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 01.11.2016  14:39

      « Bezva

      Dik pane Vaculiku za dalsi pekny clanek :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Dagmarrr

    Dagmarrr 01.11.2016  15:08

    kdy a kam?

    Nějak tam nevidím kam a kdy se budou tyto motory montovat? Asi by to mělo být do modelů 2018, tedy v autech od července 2017? Bude se týkat změna i převodovek a nebo "nový" devítikvalt s tím již počítal? A mám pocit, že se v článku nezmiňuje kroutící moment u nového čtyřválcového dieselu, došlo totiž k jeho snížení..., což je docela škoda... Ale jinak článek kvituji, jen tak dál, chce to původní novinařinu a né jen překlady odjinud (a když, tak to alespoň pořádně zkompilovat z několika dobrých textů), díky. A první použití motoru OM656 by mělo být ve faceliftu S-Class série 222, ale kam jinam, to nevím...
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 01.11.2016  16:07

      « Re: kdy a kam?

      Nový čtyřválec neporovnávej s nevyšší verzí starého (150 kW 500 Nm). Zatím vytáhli jen základní verzi, bude následována špičkovou verzí cca 175 kW a od 190 kW budou následovat podladěné 6-válce. Kroutícího momentu bude víc než dost, i výkonu.
  • 40 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 01.11.2016  15:46

    6 válcové motory

    za benzinovou R6 :yes: takhle to má vypadat a ne mít jen kecy , jak to nejde ( zdravím PSA a jejich DS ).... Škoda, že díky tomu nesmyslnému emisnímu loby ecoterroristů je takových motorů jako šafránu....
  • 10 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 01.11.2016  16:43

    Protože staré, poctivé R6 fungovali skvěle.

    ...že by použili selský rozum? Jistě to doplní novou "skvělou" technologií ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 01.11.2016  19:15

    V12?

    A kde je slibovaná V12 včetně verze s PHEV? Neříkejte, že stařičký nepřímovstřikový stávající motor z roku 2001 se dočká další dekády:-)..
  • 11 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 01.11.2016  19:52

    82 (zdvih) a 92,3 (vrtání) ...

    Akosi sa mi nezdá, že tie motory budú tak výrazne podštvorcové.
    Hurá, dnes som si všimol, že ste to chvalabohu opravili.
    ... nie je začo.
  • 02 Reagovat !

    foto Xfero

    Xfero 01.11.2016  19:59

    Fakt super clanok

    fundovane a putavo napisany - to je jedna vec. K obsahu - technológie na úrovni otázka ako to maju odskúšané. Keď začínalo bmw s celohliníkovymi motormi tak do dopadlo neslávne (praskajúce bloky, poškodené pracovné plochy valcov a nakoniec bicyklove retiazky na rozvodoch ... ). Takže aj vo forme jazdenky to bude zase iny level zátaze na penazenku.
  • 21 Reagovat !

    foto Skipper

    Skipper 01.11.2016  23:36

    Perfektní článek!

    Tohle je konečné úroveň, kterou jsem si představoval a v kterou jsem už pomalu nedoufal. Článek jsem přečetl jedním dechem a to Mercedes není zrovna moje znaćka. Ale je paráda, že R6 se pomalu začínají vracet. Za mně pro běžný život ideální konfigurace.
    • 21 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 02.11.2016  00:22

      « Re: Perfektní článek!

      Za všechny :yes: :-!
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 02.11.2016  07:25

      « Re: Perfektní článek!

      Určitě ano, snad s jednou vyjímkou. U JLR se s přechodem na R6 vypustí použití kompresoru a benzín dostane přeplňování turbodmychadlem. Zmizí tím linerární nástup výkonu a jeho gradace, která tam teď momentálně je.
      • 11 Reagovat !

        foto Skipper

        Skipper 02.11.2016  07:43

        « Re: Re: Perfektní článek!

        Kompresorový Jaguar snad vyzkouším tento týden :-) Tak jsem zvědavý na dojmy. Zatím žádnou zkušenost s kompresorem nemám, je ale pravda, že na papíŕe je mi sympatićtější než turbo.
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 02.11.2016  08:01

          « Re: Re: Re: Perfektní článek!

          Dejme sraz, nebudu tuhle kočku používat moc přes zimu, je mi to líto drandit v soli. ;-)

          Tedy čím dřív...
  • 01 Reagovat !

    foto npr-lukas

    npr.lukas 19.02.  08:42

    Merci

    Jsou auta a pak je Mercedes.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Zeman z Chorvatska: Jsem agent podnikatelů, kteří nechtějí tunelovat

Zeman z Chorvatska: Jsem agent podnikatelů, kteří…

Prezident Miloš Zeman se setkal s chorvatskou prezidentkou Kolindou Grabar-Kitarović. Při rozhovorech se jednalo…

Nákaza z Bauhausu a Hornbachu: Zemědělci se bojí bakterie, která plení sady

Nákaza z Bauhausu a Hornbachu: Zemědělci se bojí…

Ústřední kontrolní a zkušební úřad zemědělský (ÚKZÚZ) se obává šíření bakterie Xylella fastidiosa, která napadá…

 

iSport.cz

Brněnský Škoda jde do Norska. „Už jsem s tím nepočítal,“ přiznal útočník

Brněnský Škoda jde do Norska. „Už jsem s tím…

Zbrojovka přichází o svého nejlepšího střelce. Útočníka Michala Škodu dnes čekají zdravotní testy v Norsku a…

VIDEO: Hradec - Kometa 0:2. Rozhodl Nečas, do prázdné pečetil Kvapil

VIDEO: Hradec - Kometa 0:2. Rozhodl Nečas, do…

Do semifinále Generali play off Tipsport extraligy vstoupili lépe hokejisté brněnské Komety, kteří v prvním…

 

Reflex.cz

Mladé české podnikatelky vymyslely superlehký stan s koly místo tyčí, chtějí ním na americký trh

Mladé české podnikatelky vymyslely superlehký stan s…

S originálním nápadem vstupují do českého byznysového rybníku Petra Krhutová a Helena Záleská. Mladé…

Brexit začíná. Předseda EK dostal formální oznámení záměru Londýna odejít z unie

Brexit začíná. Předseda EK dostal formální oznámení…

Ostatních 27 zemí Evropské unie bude při jednání s Británií o odchodu ze společenství postupovat jednotně a…