Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinky BMW pro rok 2015: Pohon předních kol a tříválcový motor

Rok 2015 bude pro BMW významný: Druhá generace X1 dostane také plug-in hybrid, prodloužený rozvor a sportovní variantu M35i. Představí se rovněž zcela nové typy X4 a X5.
Zpět na článek
8. 3. 2013 08:59
8. 3. 2013 09:01
8. 3. 2013 09:55
8. 3. 2013 10:15
8. 3. 2013 12:13
Avatar - CHerokee
8. 3. 2013 08:59
V3
Na páteční ráno si redaktoři mohli schovat veselejší zprávy...
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2013 09:03
Všechno špatně, ale jiné cesty asi není...
Když čtu takový titulek jako u tohoto článku, je mi na zvracení. Ale BMW asi nic jiného nezbývá, tlak z Bruselu je totiž brutální... Ovšem pravé BMW pro mě vždycky bude zadokolka s řadovým benzinovým nepřeplňovaným šestiválcem a manuální převodovkou!
Jen abychom se za pár let nedočkali toho, že "efektnivnější" přední pohon a "úsporný" tříválec dostane taky řada 3, to by byl opravdový konec BMW... :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wladyk
8. 3. 2013 09:51
Re: Všechno špatně, ale jiné cesty asi není...
Čeho jsem se to dočkal? Mám už čtvrté BMW řady 3, ale pokud by se to dostalo i do ní tak s BMW končím i když nerad. :'-(
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2013 09:34
Prémiový tříválec
Pokud chci něco lepšího, tak začnu uvažovat o prémii, ale přece si teda nekoupím sprostý tříválec. To se fakt počítá s tím, že lidem půjde jen o ten znak. To spěje k tomu, že bude titulek, nový 3er má kufr 611 litrů, ale kam půjdou skuteční fajnšmekři.
Rozbalit vlákno
3
8. 3. 2013 10:44
Re: Prémiový tříválec
Kam ? Ze začátku do bazarů a později na veteránské srazy. :-)

Pokrok nezastavíš. Normálně jezdila auta se šoupátkovými rozvody, s dvoutakty pak s Wankely a kde jsou teď?

Já už si svého veterána držím, atmosférickou 545.
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2013 11:13
Re: Prémiový tříválec
kedy akzdy uvazoval takto ako ty tak dnes jazdime 16valcami o vykonu 77kw... ako v r 1933 ;-)
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2013 11:18
Re: Prémiový tříválec
Slyšel jsi už někdy sametový šestiválec, ten nádherný vnitřní pocit nenahradíš tříválcem. Je to stejné jako housle nahrazovat nějakýma hracíma krabičkama.
8. 3. 2013 09:55
Goodbye...
Goodbye my lover...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 12Eagle
8. 3. 2013 10:15
Chyba
Nejak sa mi v tabulke stratil ten šesťvalec - alebo že to bol šesťvalec s objemom 2,0l?
To asi nie, ak má každý valec 0,5l.
Niekde je chybička...

Zvažoval som ďalšie BMWéčko, ale ešte počkám na zázrak X2 a X4 - uvidíme...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2013 11:12
tak uz aj fandovia BMW ktori sa smiali konkurencii sklapnu
tie trojvalce si vychutnam ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - volvo s60
10. 3. 2013 13:25
Re: tak uz aj fandovia BMW ktori sa smiali konkurencii sklap
Na kazdem kole 1! >:D
Avatar - Jaros71
8. 3. 2013 12:13
Super design
:yes: :yes:
Pěkné auta...design jde zase u BMW nahoru..
Motory bohužel ne...3.válce tam asi fakt nepatří!!!!
Možná do řady 0..!! :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2013 23:19
Smutný úpadek značky
Je velmi smutné sledovat úpadek této značky do mainstreamu značky, která byla po dlouhá desetiletí v určitých směrech výjimečná, sice dražší, ale čitelná. V budoucnu jí asi zůstane už jen to druhé ...

Dle tohoto článku v roce 2015 nasadí do svých vozů motory, kterým se ještě nedávno svět vysmíval (tříválce). A k tomu ještě motory, které až na ty 2 nejvýkonnější, jsou dnes již pár let standardem ve výrazně levnější nižší třídě. Dle názvu exkluzivní 30i s dvoulitrem?

K tomu vyjedou s motorem 114i, kdy v benzínové 1.6-ce přeplňují na výkon 75kW :'-( a v dieselu tam hodí 1.6-ku 16d se 70kW? Skutečně k pláči.

Dnes je BMW asi automobilkou, která nejvíce využívá SW výkonových variant motorů. Takže když potkáte na cestě tuctové 30d, tak je v něm skoro stejný motor, jako v prémiovém M 50d (protože člověk už pomalu ztrácí přehled, koli turb tam vlastně je na ten vyhoněný motor navěšených).
Rozbalit vlákno
3
8. 3. 2013 23:45
Re: Smutný úpadek značky
Pláčeš hezky, ale na špatném hrobě. Běž plakat rovnou do Bruselu.

Věřím, že když budeš průběžně platit za BMW veškeré pokuty za nadlimitní produkci emisí CO2, tak se nějakými tříválci nebo hybridy asi až tolik zabývat nebudou a dál v bavorácích budou R-šestky a V-osmy.

A jestli si myslíš, že sleduješ úpadek BMW, máš o potenciálu téhle automobilky silně zkreslené představy.
9. 3. 2013 00:07
Re: Smutný úpadek značky
Píši o úpadku značky BMW do mainstreamu. S tím nemá Brusel nic společného, protože se začínají evidentně zaměřovat na jinou cílovou skupinu. Co se týče příjmů - nižší.

A za nadprodukci CO2 si klidně já osobně bez problému připlatím v ceně auta a v jeho spotřebě ve chvíli, kdy toto bude bude nějak výjimečné. Ne že na cestě mezi dvěma okresními města potkám pár naprosto obdobných aut jen s tím rozdílem, že místo třílitru tam bude tříhrnek s třetinovým výkonem.
9. 3. 2013 00:28
Re: Smutný úpadek značky
Podle původního návrhu byla např. stanovená pokuta pro výrobce 95 eur za každý překročený gram CO2 v roce 2015. Má-li V8 emise 242 gramů je nad limit 120 g celých 122 gramů x 95 = 11590 euro tj. 295545 Kč.

Pochybuji, že bys byl ochoten si klidně bez problému připlatit navíc tři sta tisíc korun.

Proto musí vyrobit dost takových chcípáků, aby mohli produkovat i větší motory, za cenu, v pokud možno, přijatelné výši.