Ačkoli produkce automobilů Porsche za poslední účetní rok vzrostla na více než 73 tisíc vozů, nemají sportovní modely 911 a hlavně Boxster, na růžích ustláno. Za výrazným růstem produkce stojí ve skutečnosti SUV Cayenne…
Abych řekl pravdu, mě se moc ten Boxster moc nelíbí. Přijde mi jako levnější alternativa 911. To pak vypadá, jako když majitel chce Porsche, ale nemá na 911, tak si to alespoň nahradí právě levnější alternativou. To si pak radějs koupí Mazdu RX-8 nebo Nissan 350Z. Ty jsou alespoň originálnější........a nevypadá jako *!!!!
no zas tolik s tebou nesouhlasim!!
Boxter je zkrátka malý sporťák (původem z modelu 356), ideální jako 3 auto na volný čas si vyjet na piknik podél pobřeží :-) nebo ideální pro ženskou která nechce krotit 911, mě osobně uplně uzemnil právě ten "ubohej" V6 do Cayenne to je právě jak píšeš pro "socky" co chtěj Porsche ale nemaj už těch pár set tisíc navíc aby koupili minimálně S-ko, naopak by měli udělat nějakej model Cayenne Turbo R
Jasně, třeba je vhodněj pro ženskou nebo pro volný čas, ale kdyby nevypadal jako Carrera, měl by se nějak odlišit...Ale s Cayennem souhlasím, neboť Porsche má image rychlého auta a tak by tam neměli dávat nějakou slabotu jako V6, to ať si koupí Touarega....
z vlastní zkušenosti si myslím, že je boxster super kabriolet. na víkendový vyjížky bohatě stačí a nestojí 3-4mil. jako 911. je to jednoduše auto pro zábavu a na občasný vyjíždky.
Spíš se divím, že ještě někdo kupuje 911. Je to už jenom snobárna. Správnej spotťák nemůže mít motor za zadní nápravou. Boxter je podle mě krok správným směrem, ale ubohej snobík nepochopí, v čem mají být výhody sportovního auta a chce jezdit devětsetjedenáctkou jako velkej kluk, brm, brm. A Chayene? Už dlouho sleduju boom aut který jsou těžký jako náklaďák a nebezpečný všem ostatním na silnici. Ale asi je čímdál víc lidí, kteří si tou velikostí auta musí něco kompenzovat, takže to automobilky vyrábí. Bohužel, i Porsche potřebuje peníze...
Ahoj Sumiku,
s boxsterem S si uzijez v zatackach podstatne vice srandy nez se zakladni 911-kou. 911 Turbo je bomba, ale ta cena ... Navic mi Boxster pripada mladistvejsi (je mi 29), 911-ka usedlejsi. Cekam na novy Boxster S 2005, ktery bude mit cca 280 koni. Nemyslim si ale, ze by to s prumernou cenou 2,2 mil Kc (Boxster S) bylo zrovna auto pro socialy.
Tedy jsem z toho trošku zmaten. Nevím z jakých podkladů autor článku vycházel, ale já jsem nedávno četl poměrně rozsáhlou úvahu o fatálním prodejním fiasku Cayennu. Údajně (až to najdu tak to sem ještě připošlu alespoň odkazem) jsou jich přeplněné sklady a v USA existují prodejci, kteři mají např. 40 vozů skladem a nemohou je prodat... Příjdou tedy slevy, bonusy a vůbec všechny ty věci, které z obchodního úspěchu dělají pravý opak.
Jaký je názor ostatních?
Přesně tak! Bylo to v Autocaru...sloupek se jmenoval "To se může stát jenom v Americe"...no a vzhledem k tomu, že to bylo převzatý z anglického originálu, spíš budu věřit jim....než autorovi tohoto článku.....jinak nic ve zlým redakce www.auto.cz..... kdo to klepe na dveře....je dobrý den pane šéfredaktore, proč máte v ruce ten velký nůž....já jsem to opravdu tak nemys...........AAAAARRRGHHHHHH.........…
transmission interrupted.....