Milá redakce (nebo snad oddělení škoda-auto),
proč tu opět a zase přicházíte s článkem na téma Škoda, který má NULOVOU vypovídací hodnotu? Tohle vše tu zaznělo již nejmíň 100x... Opravdu je vaší náplní práce uveřejňovat nejméně 1 článek na téma Škoda denně??? 8-s8-s8-s
Proč tu třeba nezazněly problémy se zadní nápravou u Superbů?? [odkaz]
Pravda, zevraj to buchanie od zadnej napravy uz vyriesili neviem ako to je riesene so zamlzovanim prednych svetiel...Mozno tam treba navrtat malou dirku nech sa odmlzia >:D
To zamlžení předních světel jsem pozoroval taky jak kamarád mi ukazoval nový superb 3. Jeho táta to dostal jako služebák. Akorát to dovezl ze salonu,a říkám mu, to jako převzal auto s takto zamlženými světlomety ?! No prý fakt,že to není vada ale vlastnost >:D klasické vyjádření servisu :-(
Ať chcete být k tomuhle sebevíc krytičtí tak tohle je opravdu vlastnost a ne závada. Nebo ještě lépe fyzikální jev. Jakmile povrchová teplota "skla" světlometu klesne pod rosný bod vzduchu který je uvnitř tak se na tom povrchu vysráží voda. Přírodu alespoň při klasické konstrukci světlometu neobchčije žádná automobilka.
Heleďte, světla se mi nemlžili na žádném autě ať byl Husák, Havel, Klaus, nebo teď ten, co se nechá fotit na nafukovacím člunu. Tak nevím proč by jsme s tím měli nyní začínat. To je jak manuál k TSI (nebo HTP?) kde povolují spotřebu 1,5L oleje. Příště můžeme napsat rovnou, že děravá podlaha je v cajku.
Za mě chci Kodiaka 3.0 TDI s polstrovaným interiérem a NORMÁLNÍMI plasty, kde se cestující můžou cítit jako lidé. Jinak nehraju ;-)
Tentokrát s tebou musím souhlasit. Čekal jsem foto fl Octávie, takhle vůbec nerozumím smyslu článku. Jednoho dne bude nový Kodiaq, Yeti, fl Octavia.To nikdo netušil.
... už se nemůžu dočkat, až se (úplně zbytečně) z naprosto jasného faktu poseˇrete... To je tedy fakt kardinální problém, že ACZ je pod patronací německých majitelů a uveřejňuje hlavně články o německých a českých nejlepších autech na světě... Prostě to tak je, redakce se nemá zač stydět, a ty věčné (zcela zbytečné) stesky jen zaplevelují zdejší veřejný prostor.... :-(
Ani ne, na články o škodovkách si vždy zapínám AdBlock >:D nějak nevím proč, ale samotnej nadpis je vždy samotná reklama, říkám si, kdy AdBlock začne blokovat i samotnej text :-)
Má to být vertikálně, horizontálně dělená světla má škodovka vyhrazena pro Kodiaq a možná Yeti.
A pokud budeš mít "vybouleniny" krajních částí i v horních částech zasahující do blatníku a kapoty, tak jak to měl mercedes, nemusí to být tak špatné [odkaz] .
Jenze ten mercedes tehdy sazel na retro vzhled. Je tam jasne patrna snaha napodobit W115 [odkaz] coz se povedlo, ta auta maji vazne podobny vyraz. Jeste verohodnejsi by bylo pouzit jenom jeden par vertikalne orientovanych svetrel, jenze to by potom vypadalo, jako Cadillac. Ale jak rikam, nechme se prekvapit.
mozna pro nejakyho kolenovrta, ale jako vrcholna verze je vždy benzinovy motor.
nektere znacky ale dospely tak daleko, ze vrcholnou verzi vpodsate nemaj a maj jen naftove nahrazky pro kolenovrty chrlici kolem rakovinu a jedy..
Svět musí byt krásný, když je vše černé a bílé :-) at uz to je jak chce, nafta proste je a bude. Musíš v každé diskuzi dávat najevo svůj nesouhlas s naftovými motory? Jaký to ma smysl?
Popravdě,s hrůzou očekávám ten fc octavie. Škoda se naučila dělat pohledná auta, ale facelifty dokázala vždycky všechno zase zkazit.
A co se týká Yetiho a Atecy. Ta politika dvojčat Seat-Škoda se mi vážně nelíbí. Škoda z toho vychází samozřejmě dost špatně. Co vymyslí, to jí vezmou a představí dřív...s předstihem...než Škoda. Vždyť už teď je do očí bijící ta podobnost Atecy s konceptem Kodiaqu.
Facelift Octavie II byl asi to největší designové peklo, se kterým Škodovka po spojení s VW přišla (tedy kromě Roomsteru samozřejmě). Octavie II se zavedením faceliftu pro mě stala naprosto nevolitelnou koupí a vždy, když předek tohoto auta vidím, je mi na nic. Moc by mě zajímalo, kdo tento designérský zločin spáchal a hlavně, kdo ho schválil do výroby!
Zavést u pěkného evropského auta rozteklý asijský světlomet, který na jinak docela hranaté karoserii úplně zrušil přední boční roh (a při pohledu z boku opticky výrazně zkrátil přední převis, což vzhledem k extrémnímu zadnímu převisu vůbec nebylo žádoucí), to mohl jen naprostý designérský analfabet bez špetky citu! 8-s8-s8-s:no::no::no:
P.S. Předpokládám, že podobnou chybu už Škoda Auto u Octavie III nebude opakovat, ale trochu obavy z jejího faceliftu samozřejmě mám, asi jako každý... Myslím, že nejvíc by designu Octavie prospělo mírně rozšíření rozchodu kol (zejména pak vzadu), čímž by došlo k lepšímu vyplnění podběhů při šikmém pohledu na vůz.
Praveze FL O II bol zaujimavy tym, ze sa to auto trosku pripodobnilo tehdajsej C-klase ;-)
Vygoogli si nejake fotky a pochopis. Dokonca neviem, ci ju aj prave preto vtedy nemci s nou neotestovali a mari sa mi, ze dopadla dobre. ;-)
Nejsem si jisty, ale C-Classe s temi svetly prisla az o neco pozdeji. Ale tehdy se to tak nosilo. Dneska je trend spis zarovnavat horni hranu svetel a maskou, zatimco driv musela svetla sahat pomalu az k oknu. Treba Delta to mela taky podobne.
Mna svojou rozsiahlostou na predku prekvapil, ale hned som ho prijal pozitivne.
Teda prijal - nie, ziadnu Octu som nikdy nemal, ale proste som to auto hodnotil vcelku pozitivne - az na priestor na zadnych sedadlach. Ten keby bol ako v O III... :-|
Nie, aj tak by som ju nekupil, ale bola by hadam dokonala ( za tu cenu ). ;-)
Škodovka dělala hezké decentní facelifty - Octavia I, Fabia II, Roomster apod. Ty větší byly horší - Octavia II, Superb II, Yeti. Taky mám trošku strach.
já strach nemám. Čech bude kupovat Octavii ať na to nalepí jakýkoliv xicht. A že to dobře dopadnout nemůže je víc než pravděpodobné - dělená světla jsou vždy náročná a téměř nikdy se nezachovají do další generace. Viz např. MB-E.
Tak zrovna facelift Superbu II bych označil za jeden z nejpodařenějších. Přední část díky světlometům s led proužky prokoukla a především v kombi to bylo a stále je velmi hezké auto. Skoro se až divím, že po pouhých necelých 2letech ukončili výrobu.
Z Yetiho vzniklo trochu jiné auto. Neřekl bych, že byl FL špatný. Z hravého se stalo spíše seriózní auto.
Jediná vyloženě špatná designová modernizace v historii Škoda-Auto byla Felicia.
Druhá Octavia nebyl průšvih a prodejně už vůbec ne. FL měl pouze trošku potíže se základními verzemi. Bez metalízy a větších kol si hranatější verze opticky poradila lépe.
S tim superbem rozhodne nesouhlasim. Puvodni predek mel smrnc, dravost i eleganci. Po faceliftu pusobil nudneji, navic ta humpolacka maska. Zadek liftbacku prokoukl, to kazdopadne, ale to je asi tak vsechno. Kombiku ty prohle pate dvere taky na krase nepridaly.
ako je to možné, že v embéčkárni začínajú uvažovať nad ovládaním klimatizácie cez dotykový displej? Veď ako si na to tí úbožiaci majitelia embéčiek zvyknú? Alebo odídu ku konkurencii?
Pozri, na auto.cz to vyhlasia za super trend, citlivost oznacia za optimalnu - bud bude stacit lahky dotyk, co bude super ak bude display prilis citlivy, alebo si bude ovladanie ziadat prijemne silne zatlacenie, ak do toho bude treba mlatit. :-!
delene svetlomety su to co octavia ku stastiu potrebovala? jej fadny strohy dizajn stejne ziadne hokusy pokusy neznesie ... aby to nakoniec nebolo viac na skodu ako na uzitok.. vid predosla octavia II ktorej facelift tiez vizualne moc nepomohol ale skor uskodil ... kedze k hranatym linkam tie faceliftovane bumerangove oble svetlomety vobec nepasovali .... zeby tentokrat svetlometmi nahanali nejake to stare Ecko?... je najvyssi cas s dizajnom v skode pokrocit... lebo skoda sa zacina zamotavat do akejsi vlastnej ulity ... staci jediny pohlad na octaviu a povedzme na mazdu 3 alebo ceed ci auris a je jasne kolko bije ... octavia je vizualne tak dekadu za okolitym svetom.... v interieri mozno aj dve dekady .... tu nejake delene svetlomety po vzore Ecka spred 7 rokov ozaj neprinesu posun vpred... to je stale preslapovanie ak nie krok dozadu.... ale necham sa prekvapit ako ju nakoniec dorazia ... ale krajsia ( blbe oznacenie auta v podstate bez dizajnu ja viem ) ako je teraz uz urcite nebude .. a zakaznik skody raz opat skloni hlavu ..
som toho nazoru ze OII pred faceliftom vyzerala lepsie ako po facelifte ... kedze k hranatej kasni uz moc tie oble vycerene megasvetla nepasovali.... a obavam sa ze nieco podobne nevkusne aby sa naopakovalo opat... skoda skratka facelifty moc nevie... o yetine ani nehovorim ... taketo facelifty za kazdu cenu ozaj nema cenu ospevovat... je jasne ze predaje to moc neovplyvnilo ... kedze predaje OII nikdy netazili z dizajnu
az pri pohlade na mazdu 3 alebo auris ci povedzme astru stojacu vedla octavie si clovek uvedomi co je dizajn a co len ucelovy tvar
Uvidime o 5 rokov v bazaroch - Octavie pojdu stale na dracku, ale po gycovitych (pardon moderne designovych) Mazdach, Toyotach a Meganoch ani pes nestekne...