myslím,že túto bitku vyhrá s prehľadom Citroen už prve fotky sa mi pačili nova C5ťka bude to pravé orechové a treba uznať,že Citroenu pravom patri pozicia najlepšiej automobilky vo francuzku čo sa dizajnu tyka...renault a peugeot maju smolu,ztial čo Citroen robi umelecke diela na kolesach :yes:
To bych se neodvazoval tvrdit tak jednoznacne kamo... ;-) Mozna maji libivy design napr. C6, ale motoricky (napr. tezka C6 ma ubohych 205hp s V6 dieselem, o sice o neco silnejsim, ale zastaralem benzinovem 3.0i V6 jiz nema cenu ani mluvit atp.) a technologicky jsou PSAcka obecne za Renaultem a to nemluvim o jejich prisernych manualnich prevodovkach ve vsech verzich ve kterych na Renault, ktery se jiz pred lety poucil a zlepsil jejich presnost a chod v novych modelech temer na uroven VW, nemaji uz ani omylem... :no:
Renault nieje v ničom lepší ako PSA...v C5budu dostatočne silne pohonne jednotky to by som sa nebal...citroen ma tiež modernu techniku jedninečny podvozok/ podľa mna by ho nedaly preč ,však tato trieda citroenov ma hydropneumaticky podvozok viac ako 30rokou/.Tie prevodovky v Renaultoch su stale gumove
tak na VW musia ešte trošku dobiehať...nechajme sa prekvapiť ,držim palce novej C5ke
Myslim, ze se mylis u tech prevodovek Renaultu... ;-) Rozhodne gumove nejsou tak, jako prevodovky aktualnich modelu PSA napr. u 207 nebo C4. Co je ale z meho pohledu horsi nez ta gumovost, ktera se da jeste prekousnout je, ze manualni prevodovky od PSA maji tak volnou kulisu pri zarazeni 1 prevodoveho stupne (doporucuji vyzkouset), ze muzes kvedlat s salt pakou do stran v rozpeti nekolika centaku jako bys u Rencka mel zarazeny neutral... >:-[] To je opravdu dost tragicke a v mych ocich to degraduje celkove kvality vozu, hlavne pokud chteji konkurovat nemeckeum nebo japonske produkci, ktera tento problem jiz davno nezna stejne jako treba posledni modely od Renaultu a za tim si stojim... ;-\
No nevim, diesely HDi jsou řazeny mezi nejlepší současné diesely.
A když už srovnáváš s VW tak: VW Phaeton 3.0TDi - 233k, 450Nm a 2158/2760 kg C6 2.7HDi - 208k, 440Nm a 1871/2335 kg tzn, že C6 má při nižším obsahu výkon nižší sice o 25k, toč. moment nižší už jen o 10Nm, ale je o 300-400kg lehčí. Nemluvě o spotřebě, která je v kombinaci u C6 8,7l a u VW 9,4l a emise C6 230g, VW 248g. Taky nechápu, v čem je PSA technologicky za Renaultem.
Osobně si myslím, že by byla velká chyba vypustit u C5 hydractive a taky tomu moc nevěřím. Pokud ano, tak vyrábět obě verze - jak hydractive tak klasiku, ať si zákazník vybere. Co u C5 postrádám je pohon všech kol. Hydractive a 4x4 by bylo super.
Kdyby třeba ještě k C4 měli i druhou klasickou přístrojovku, to by měli ještě více kupců ... To auto je dokonalé, ale přístrojovka mi prostě moc nesedí :-!
C4 dokonale? Proboha, vzdyt to je nejhorsi auto sve tridy. Jedinou vyhodou je, ze je zaroven taky nejlevnejsi (i kdyz slevy u Focusu jsou v posledni dobe hodne agresivni), ale i tak je to auto za ty prachy drahe. C4rka je nejmene povedeny Citroen za mnoho poslednich let.
Všichni máte pořád, že tohle je hnusný a tohle zase krásný. Hnusný nebo krásný neexistuje. Každý má subjektivní vkus. Rozhodující je, kolik automobilka prodá aut. Ne co si myslí rádoby odborníci na diskuzních webech. Samozřejmě, že jsou automobilky, které si zakládají na tom, že aut prodají naopak omezeně - Ferrari nebo Rolls. Ale tyto automobilky se nedají brát jako konvenční.
A co se týká souboje Renault vs. Peugeot vs. Citroën? Co je Citroënu platné, že vyrábí podle někoho pěkná auta, když:
2006
Renault-2 250 000
Peugeot-2 000 000
Citroën-1 400 000
Jo, Citroën je u všech svých nových modelů designově hodně vysoko. Zdaleka válcuje svou konkurenci ve Francii a při pohledu na nudné německé vozy se oko zaraduje nad francouzským šarmem. Pokud je tohle derivát nové C5 - jako že asi jo, tak se máme opravdu na co těšit. Počkejme ještě na představení Vectry, Accorda a Avensise a máme tu komplet novou paletu ve střední. To se nám to pěkně mění, rozrůstá a zdokonaluje :yes:
Britsky casopis AutoExpress priniesol fotky C5 fotene v predprodukcnom sklade automobilky uz pred dvoma mesiacmi... Zadne sklo je zahnute podla C6, preto uz C5 nebude liftback ale sedan. Inak vyzera celkom dobre, hlavne kombi so zatmavenym B-stlpikom. Interier ma trochu sklamal.
Vzhledem k tomu, ze u stavajici C5 je interier rozhodne nejslabsim momentem, tak doufam ze na tom novem hosi francouzsti trosku zapracuji. Neco takoveho si zopakovat by byla kapanek ostuda.