Novinky
Kdyby třeba ještě k C4 měli i druhou klasickou přístrojovku, to by měli ještě více kupců ... To auto je dokonalé, ale přístrojovka mi prostě moc nesedí :-!
C4 dokonale? Proboha, vzdyt to je nejhorsi auto sve tridy. Jedinou vyhodou je, ze je zaroven taky nejlevnejsi (i kdyz slevy u Focusu jsou v posledni dobe hodne agresivni), ale i tak je to auto za ty prachy drahe. C4rka je nejmene povedeny Citroen za mnoho poslednich let.
Co je to za souboj, když je to všechno vlastněný státem, i když né třeba na první pohled. Jo a žiju ve Francii 😄
Všichni máte pořád, že tohle je hnusný a tohle zase krásný. Hnusný nebo krásný neexistuje. Každý má subjektivní vkus. Rozhodující je, kolik automobilka prodá aut. Ne co si myslí rádoby odborníci na diskuzních webech. Samozřejmě, že jsou automobilky, které si zakládají na tom, že aut prodají naopak omezeně - Ferrari nebo Rolls. Ale tyto automobilky se nedají brát jako konvenční.
A co se týká souboje Renault vs. Peugeot vs. Citroën? Co je Citroënu platné, že vyrábí podle někoho pěkná auta, když😒br /> 2006
Renault-2 250 000
Peugeot-2 000 000
Citroën-1 400 000
A co se týká souboje Renault vs. Peugeot vs. Citroën? Co je Citroënu platné, že vyrábí podle někoho pěkná auta, když😒br /> 2006
Renault-2 250 000
Peugeot-2 000 000
Citroën-1 400 000
Jo, Citroën je u všech svých nových modelů designově hodně vysoko. Zdaleka válcuje svou konkurenci ve Francii a při pohledu na nudné německé vozy se oko zaraduje nad francouzským šarmem. Pokud je tohle derivát nové C5 - jako že asi jo, tak se máme opravdu na co těšit. Počkejme ještě na představení Vectry, Accorda a Avensise a máme tu komplet novou paletu ve střední. To se nám to pěkně mění, rozrůstá a zdokonaluje :yes:
Britsky casopis AutoE😜ress priniesol fotky C5 fotene v predprodukcnom sklade automobilky uz pred dvoma mesiacmi... Zadne sklo je zahnute podla C6, preto uz C5 nebude liftback ale sedan. Inak vyzera celkom dobre, hlavne kombi so zatmavenym B-stlpikom. Interier ma trochu sklamal.
Vzhledem k tomu, ze u stavajici C5 je interier rozhodne nejslabsim momentem, tak doufam ze na tom novem hosi francouzsti trosku zapracuji. Neco takoveho si zopakovat by byla kapanek ostuda.
tak na VW musia ešte trošku dobiehať...nechajme sa prekvapiť ,držim palce novej C5ke
A když už srovnáváš s VW tak: VW Phaeton 3.0TDi - 233k, 450Nm a 2158/2760 kg C6 2.7HDi - 208k, 440Nm a 1871/2335 kg tzn, že C6 má při nižším obsahu výkon nižší sice o 25k, toč. moment nižší už jen o 10Nm, ale je o 300-400kg lehčí. Nemluvě o spotřebě, která je v kombinaci u C6 8,7l a u VW 9,4l a emise C6 230g, VW 248g. Taky nechápu, v čem je PSA technologicky za Renaultem.
Osobně si myslím, že by byla velká chyba vypustit u C5 hydractive a taky tomu moc nevěřím. Pokud ano, tak vyrábět obě verze - jak hydractive tak klasiku, ať si zákazník vybere. Co u C5 postrádám je pohon všech kol. Hydractive a 4x4 by bylo super.