Diskuse

Prohlédněte si detailně nový Mercedes-Benz G. Známe i podrobné informace o nové generaci legendy

4.1.2018

Krátce před premiérou automobilka odhaluje fotografie zamaskovaných prototypů a detailní informace o novém géčku.

 

  • 21 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 04.01.  10:31

    Aspoň

    někde zůstane klasika klasikou...
    • 33 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 04.01.  11:10

      « Re: Aspoň

      Až na ten interiér... tam si nejsem úplně jistý, to stříbrné cosi na středovém panelu mi přijde trošku přes čáru.
      • 12 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 04.01.  11:22

        « Re: Re: Aspoň

        Z tých prvých obrázkov sa zdá, že budú dve verzie prístrojovky: prvá s klasickými budíkmi: [odkaz] a druhá s displejom: [odkaz]
        Klasické budíky sa lepšie hodia k charakteru off-roadu, displej zase lepšie ladí s vedľajším displajom infotainmentu. Mňa viac rušia tie výduchy ventilácie á la Jeep a to množstvo striebrenky okolo (ale možno to bude echt hliník). Ako obvykle načančaná promo fotky sú fajn, uvidí sa až naživo, ako to bude pôsobiť.
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.01.  11:28

          « Re: Re: Re: Aspoň

          Klasické budíky tam jsou stejně zakomponované tak, že je to skoro jedno... spíš mi přijde to usazení klasiky do velké placky displeje trošku umělé, že udělali verzi s displejem a pak to tam nějak dobastlili.
          [odkaz]

          O tom stříbrném dílu jsem právě mluvil :-)
      • 42 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 04.01.  12:47

        « Re: Re: Aspoň

        Interiér až tolik neřeším, ačkoli skleník na palubce je pro mě vyloženě odpudivý. Spíš ta technika a vzhled...
        • 20 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 04.01.  15:38

          « Re: Re: Re: Aspoň

          Naopak, interier resim. Zajima me vice nez exterier, cas travim v aute a ne koukanim z okna na auto ;-) i kdyz na Gcku celkove toho moc hezkyho na divani neni, at uz z venku nebo zevnitr. Design nejde oznacit slovem hezky celkove ani pri velke snaze-ale o tom G klasse neni
      • 11 Reagovat !

        foto flipmode

        flipmode 04.01.  15:34

        « Re: Re: Aspoň

        Zato ja si tim interierem jisty jsem-je to opravdu nehezke a nevkusne. Pusobi jako nepovedeny korejsky plastovy levny zmetek, i kdyz jiste to je o necem jinem. Celkove ten design zavani mirne Asii...
        Jinak ale dobry :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 04.01.  20:59

          « Re: Re: Re: Aspoň

          Ten interier vypada nahodou dobre. Konecne na urovni. Ta plastova prehlidka z minule dekady, ktera je v Gcku nynni je opravdu nedustojna auta za takove penize.
    • 30 Reagovat !

      foto Habakuk14

      Habakuk14 04.01.  11:18

      « Re: Aspoň

      Dávám tomu 75% chybí přední tuhá náprava jinak OK. Nyní nám v portfoliu nejtvrdších zůstal jen Jeep Wrangler a GAZ Hunter ostatní už o přední tuhou nápravu přišli.
      • 10 Reagovat !

        foto nathan

        nathan 04.01.  11:46

        « Re: Re: Aspoň

        Máš pravdu. A UAZ Hunter je pecka. V ČR se dá koupit nový v benzínu za 480 tis, v LPG za 510 tis. a v naftě za 550 tis.
      • 30 Reagovat !

        foto hacek

        hacek 04.01.  13:34

        « Re: Re: Aspoň

        Novy wrangler je hodne povedeny jedine co mi tam chybi jsou predni parkovaci senzory
        • 20 Reagovat !

          foto Habakuk14

          Habakuk14 04.01.  13:41

          « Re: Re: Re: Aspoň

          No jo, na předek se dá pevnostní nárazník s navijákem a v rámci této přestavby se tam šupnou čidla i na předek.
      • 00 Reagovat !

        foto xpaja

        xpaja 05.01.  11:54

        « Re: Re: Aspoň

        Ještě Jimny, byť je trošku menší.
  • 52 Reagovat !

    foto VH-Design

    VH Design 04.01.  11:12

    BOMBA

    Když Mercedes oznámil novou generaci, tak jsem měl trochu obavy, že z Géčka udělají další metrosexuální SUV, kterých je na trhu milion, ale tohle je prostě pecka. Auto pořád stejný, jenom dotažené absolutně k dokonalosti.
    • 31 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 04.01.  11:59

      « Re: BOMBA

      Tak, tak, vypadá to parádně! Kéž by stejnou cestou šel i nový Defík! :-O
      • 10 Reagovat !

        foto Habakuk14

        Habakuk14 04.01.  13:37

        « Re: Re: BOMBA

        Testovací Mula už jezdí a Def bude mít kompletně nezávislé zavěšení jak v předu tak vzadu.
        • 02 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 04.01.  13:49

          « Re: Re: Re: BOMBA

          Takže v terénních schopnostech jde na polovinu.
          • 20 Reagovat !

            foto Habakuk14

            Habakuk14 04.01.  14:34

            « Re: Re: Re: BOMBA

            No je to celkem jasné. Dostane se někam na úroveň Discovery 4, Tuareg Terrain Tech, Jeep Grand Cherokee Trackhawk nebo Toyota Land Cruiser.
            Tedy mezi zvučná jména, ale legenda své třídy už to nebude.
          • 11 Reagovat !

            foto Kolous

            Kolouš 04.01.  14:39

            « Re: Re: Re: Re: BOMBA

            terenni schopnosti a prostupnost terenem neni v primem protikladu s pouzitim nezavisleho zaveseni. Pokud je auto na vzduchu a je moznost ho "nafouknout", prostupnost je naopak lepsi nez u tuhych naprav (osobne vyzkouseno na ML vs G). Druhou veci je ovsem zivotnost. S nafouknutym podvozkem to date chvili, pak se vzduch ohreje a auto jde dolu, zatimco pevna naprava to da znovu a znovu a znovu... O robustnosti reseni nemluve...
            • 20 Reagovat !

              foto Habakuk14

              Habakuk14 04.01.  15:22

              « Re: Re: Re: Re: BOMBA

              No moc s tímto tvrzením nesouhlasím. Schopnosti křížení nezávislého zavěšení, no řekněme si to upřímně je mizivá k pohybu vpřed při dvou kolech ve vzduchu je třeba v lepším případě nápravovou uzávěrou nebo její simulací pomocí TC. Přifouknití vzduchového podvozku je super, ale díky vyššímu tlaku v měších auto ztuhne a není komfortní. Vzduch na podvozku funguje tak do 100t km následně potřebuje repas celého systému, měchy, ventil blok, kompresor případně uhnité snímače výšky. Další věc složitost nezávislé nápravy s hromadou ramen a táhel které se časem opotřebí. Prostě už to nebude auto které může denně pracovat v lese.
              • 20 Reagovat !

                foto Kolous

                Kolouš 04.01.  16:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: BOMBA

                ty taky. přečti si ještě jednou co jsem napsal. Nic tím, co jsi napsal ty, nepopírám...
                Proboha. Na co ty potřebuješ odstavec já vměstnal do dvou posledních vět.
            • 11 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 04.01.  15:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: BOMBA

              Jenže to je právě ono - prostupnost není jen v tom "projet ukázkově sem a tam", ale vydržet to dělat i delší dobu. To odlišuje skutečné offroady od imitací v podobě SUV. A hlavně - podvozek s tuhými nápravami jde upravit pro ještě lepší průchodnost, což nezávislé zavěšení neumožňuje tak snadno.
              • 20 Reagovat !

                foto Kolous

                Kolouš 04.01.  16:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BOMBA

                přečti si poslední 2 věty z mého příspěvku, nebo si poskoč...
  • 22 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 04.01.  14:59

    neco pro rusy

    Zase neco pro ruske milionare :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mx

    Mx 05.01.  00:36

    Nezávislé zavěšení vs tuhá náprava

    Dokázal by mi někdo říct, v čem je z hlediska jízdy v terénu rozdíl mezi oběma variantami? Spolehlivost a robustnost bych nechal pro jednou stranou, zajímal by mě rozdíl při jízdě v terénu. třeba Tatra nedá na svoje zavěšení dopustit, Hummer měl taky pokud vím nezávislé zavěšení, ale většina upravených offroadů co jsem viděl používaly pevný nápravy...
    • 10 Reagovat !

      foto Clayton

      Clayton 05.01.  06:58

      « Re: Nezávislé zavěšení vs tuhá náprava

      Z principu lepší křížení. Což je jaksi v terénu věc dost základní a skoro nejdůležitější. Z fotek nového géčka se bohužel zdá, že to konstruktéři příliš nezvládli a na opravdové terénní auto je křížení špatné (tj. některé kolo zůstává viset ve vzduchu).
      Na druhou stranu, s přední tuhou nápravou, budou jízdní vlastnosti na asfaltu vždy na houby. Takže tohle je takový kompromis. Stejné řešení používá třeba i současný Land Cruiser 200 (i minulý LC 100). Jen to křížení je tam lepší.
      • 00 Reagovat !

        foto Mx

        Mx 05.01.  18:54

        « Re: Re: Nezávislé zavěšení vs tuhá náprava

        Moc nerozumím tomu křížení. Pokud bude mít auto tuhou nápravu a zdvih zavěšení řekneme 20 cm, a druhé s nezávislým zavěšením stejný zdvih, v čem bude rozdíl?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Německo prožijte stokrát a pokaždé jinak, na víkend i na dovolenou

Německo prožijte stokrát a pokaždé jinak, na víkend…

Jsou jako sousedé, kteří s plnými talíři zvou k bohatě prostřenému stolu. Sasko a jeho Drážďany servírují to…

Marii Zelníčkovou (92) ze Zlína přijal v oválné pracovně Trump: Pocta, na kterou marně čeká i Zeman!

Marii Zelníčkovou (92) ze Zlína přijal v oválné…

Svět stál v téhle místnosti na hraně jaderné války. Odsud se vydal pokyn vyrazit na Saddáma do Iráku, Nixon tady…

 

iSport.cz

Budějovická Sparta! Kladrubský a Křížek o postupovém snu i politice

Budějovická Sparta! Kladrubský a Křížek o postupovém…

Už nemají moc času. Pestré kariéry dvou jihočeských patriotů se blíží ke konci a oba chodí každý den do práce s…

Úsměvy i objetí, Djokovič dorazil za Štěpánkem: Velký chlap si to zaslouží!

Úsměvy i objetí, Djokovič dorazil za Štěpánkem:…

Když nabídku kamaráda Radka Štěpánka uslyšel, neváhal ani dvě vteřiny. Srbský tenisový démon Novak Djokovič ve…

 

Reflex.cz

Czech Press Photo 2018: Kdo získá cenu čtenářů Lidé a Země? Dejte hlas své nejoblíbenější fotce!

Czech Press Photo 2018: Kdo získá cenu čtenářů Lidé…

Hlasujte o čtenářsky nejoblíbenější fotografii letošních finalistů Czech Press Photo! Vaše hlasy rozhodnou, kdo…

Peníze na zdravotnictví budou chybět, musíme být zdraví jako řípa. Babišova vláda je jen do pěkného počasí

Peníze na zdravotnictví budou chybět, musíme být…

Nejprve dobrá zpráva: české zdravotnictví dosahuje skvělých výsledků, zdravotní pojišťovny mají peníze, protože…